רעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע
-
http://wiki.netfree.link/index.php/נטפרי_לאנשי_מקצוע
הרעיון שכל איש מקצוע יפרט כאן את חווית השימוש בנטפרי בתור איש מקצוע בתחום שלו.
יתרונות, חסרונות, בעיות מה עובד, מה לא עובד, אילו כלים בסביבת העבודה שלו זמינים ונגישים ואלו חסומים.הדבר יעזור בשיתוף ועזרה הדדית של אנשי מקצוע בתחום זהה שמתמודדים עם אותן בעיות.
כמו כן לקוחות שמבקשים להצטרף לנטפרי יוכלו לבחון את חווית הגלישה לתחום המקצוע שלהם בטרם יצטרפו.מוזמנים לתרום את הידע שלכם.
-
@zvizvi
הוספתי ברשותך תחום עיסוק נפוץ מאד "נטפרי למוסדות חינוך"
-
@957 אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
@zvizvi
הוספתי ברשותך תחום עיסוק נפוץ מאד "נטפרי למוסדות חינוך"
אינך צריך לרשותי, להיפך - כל הרעיון הוא שכל אחד יוסיף עוד תחומי מקצוע.
-
@zvizvi אולי צריך להוסיף נטפרי לעמדות מחשבים
-
כל הוויקי מבלבל אותי למשל איך אני אמור להגיע מעצמי לדף הזה או למשל באם אני רוצה לחפש מידע על בדיקת תמונותוכדומה למה שלא יהיה רשום בצד בתוכן האתר מפתח של כל הדפים שיש או שיהיה איזשהו מפתח
-
-
@ליכט אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
@chocolate
http://wiki.netfree.link/index.php/מיוחד:כל_הדפיםמעולה אז לקחת את זה ולשים את זה בצד של האתר עכשיו יש רק רשימה קטנה מאוד
-
@zvizvi אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
מוזמנים לתרום את הידע שלכם.
אולי יש לפרסם את זה בפרוג. (שם יש הרבה אנשי מקצוע משתמשי נטפרי...)
-
@chocolate סתם כך שתדע שבויקי לא צריך למצוא את הקישור לדף.
פשוט תשנה בשורת הכתובת את שם הדף מ(לדוגמא):
http://wiki.netfree.link/index.php/NetFriends_(חברי_נטפרי)
פשוט לשנות את כל מה שאחרי http://wiki.netfree.link/index.php/ לשם הדף "נטפרי לאנשי מקצוע" או לכל דף שתרצה. לכתוב בעברית. -
אתה יכול גם להגיד תעשה חיפוש, אבל זה לא מה שמפריע לי הבעיה הוא כשמישהו מגיע לדף הראשי הוא צריך לעבוד קשה למצוא למשל הסבר איך בדיקת התמונות עובדות
-
לגבי הדפים שכבר נכתבו: אני חושב כי המיקוד הוא מידי נקודתי ומפספס את המטרה של הדפים האלו, זה צריך להיות יותר אישי – בין אנשי המקצוע לעמיתיהם, לדוגמה: "כעובד ממשלה, אלה היו החוויות שלי עם נטפרי" לא כמו סתם הודעות ומידע ("זה פתוח וזה לא") – המטרה כאן כדי לעזור למשתמשים פוטנציאליים של סינון נטפרי. לא?!
-
@DovidStroh אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
לגבי הדפים שכבר נכתבו: אני חושב כי המיקוד הוא מידי נקודתי ומפספס את המטרה של הדפים האלו, זה צריך להיות יותר אישי – בין אנשי המקצוע לעמיתיהם, לדוגמה: "כעובד ממשלה, אלה היו החוויות שלי עם נטפרי" לא כמו סתם הודעות ומידע ("זה פתוח וזה לא") – המטרה כאן כדי לעזור למשתמשים פוטנציאליים של סינון נטפרי. לא?!
גם וגם, חשוב להביא את חווית השימוש הכללית כמו גם את הפרטים הטכניים הרלוונטיים.
מה שיש עכשיו זה התחלה קטנה שכל אחד מוזמן להוסיף, לערוך ולהרחיב. -
@DovidStroh
הויקי לא נועד לחויות אישיות - הוא לא פורום .
הוא כן נועד להעביר חווית שימוש אבל לא בגוף ראשון.במקום לכתוב "אני נתקלתי בבעיות X Y" יש לרשום "מתכנת בנטפרי עלול להיתקל בבעיות X Y" וכד'.
-
@zvizvi אז אולי כן נעשה את זה בדף יעודי בפורם ולינק בויקי?
בגוף ראשון זה הרבה יותר חזק לדעתי.. -
@למדן-וידען אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
@zvizvi אז אולי כן נעשה את זה בדף יעודי בפורם ולינק בויקי?
בגוף ראשון זה הרבה יותר חזק לדעתי..זה רעיון מצוין אבל אחר...
יש מקום לזה ולזה.
אפשר להציג בויקי זווית מקצועית של התמודדות איש מקצוע בנטפרי, ובמקביל לפתוח אשכול בפורום או במקום אחר לרישום חוויות אישיות.
מערכת ויקי לא בנויה לזה, ולא יודעת להציג תוכן כזה, לעומת פורום שנועד ליצירת פוסטים מרובים של זוויות אישיות שונות. -
@zvizvi יש הרבה היגיון במה שאתה אומר. אבל מצד שני, לא ראיתי כאן בפורום תתי נושאים. יש רק קטגוריות.
אולי באמת יפתחו א"ז קצת. -
@zvizvi אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
@DovidStroh
הויקי לא נועד לחויות אישיות - הוא לא פורום .
הוא כן נועד להעביר חווית שימוש אבל לא בלשון מדבר.במקום לכתוב "אני נתקלתי בבעיות X Y" יש לרשום "מתכנת בנטפרי עלול להיתקל בבעיות X Y" וכד'.
@zvizvi
השאלה האמיתית היא: אל מי אנחנו מדברים?
האם אנחנו מדברים אל אנשים שיעזרו למשתמשים חדשים להתארגן, אז אולי אתה צודק.
אבל אני באופן אישית חושב שאנחנו מדברים לאנשים שבודקים אם להצטרף לנטפרי - הם רוצים לשמוע מאנשים מהמקצוע שלהם איך הם מסתדרים עם הסינון. -
@DovidStroh אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
@zvizvi אמר ברעיון חדש, נטפרי לאנשי מקצוע:
@DovidStroh
הויקי לא נועד לחויות אישיות - הוא לא פורום .
הוא כן נועד להעביר חווית שימוש אבל לא בלשון מדבר.במקום לכתוב "אני נתקלתי בבעיות X Y" יש לרשום "מתכנת בנטפרי עלול להיתקל בבעיות X Y" וכד'.
@zvizvi
השאלה האמיתית היא: אל מי אנחנו מדברים?
האם אנחנו מדברים אל אנשים שיעזרו למשתמשים חדשים להתארגן, אז אולי אתה צודק.
אבל אני באופן אישית חושב שאנחנו מדברים לאנשים שבודקים אם להצטרף לנטפרי - הם רוצים לשמוע מאנשים מהמקצוע שלהם איך הם מסתדרים עם הסינון.אני לא מתווכח איתך לגבי הצורך.
אני רק אומר שהויקי לא מתאים לזה.
אין ספק שאכן כדאי לפתוח מקום בפורום שיועד להעביר חוויות אנשי מקצוע מזווית אישית ולפי סיווג של סוגי מקצוע שונים.
עד שזה יתפתח נאלץ להסתפק במערכת הויקי הקיימת.ועוד משהו; כאשר יפתחו דבר כזה, נוכל להוסיף בכל דף של ויקי קישור למיקום המתאים בפורום - בו אנשים מספרים חוויות בנושא המדובר.
-
אגב, @DovidStroh ,אם אתה זה שכתב את חווית השימוש למפתחים ומתכנתים, אני ממש מתפלא איך שכחת לחתום. זה ממש מתבקש.
-
אני לא יודע מי כתב את "נטפרי למפתחים ומתכנתים".
אני בתוך מתכנת לא מזדהה עם זה.
אני חושב ש https://github.com/ ו http://stackoverflow.com/ בעיקרון מספיקים לי.ואיך אמר לי מתכנת. אתר שלא פתוח בנטפרי כנראה שהפיתרון שכתוב שם לא משהו.