ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    דחוף חשוב נחוץ "וקריטי"

    כללי
    14
    34
    11855
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ד
      דוד ד נערך לאחרונה על ידי

      הנה הצעה חדשה לנטפרי, לגבי פניה דחופה.
      לפעמים קורה שצריכים בדיקה/טיפול ממש כאן והרגע
      מי שלא חווה את זה לא יודע ולא מבין.
      וכידוע שדירוג פניה רק מקדם את הפניה אבל היא לא מטופלת באותו רגע,
      כמו שהעלו כאן בפורום בכמה הזדמנוית.
      לכן הצעתי היא שעל בקשה מיוחדת כזאת יהיה אפשרות לפנות בתשלום
      שייקבע ע"י נטפרי (כמו 10/20 ש"ח) והיא תטופל במהירות,
      ומי שהפניה לא שווה לו את הכסף יבחר לפנות באמצעות דירוג הפניה בנקודות.
      וכפי הנראה שע"י אפשרות כזאת נקבל מענה מיידי על פניה דחופה מאוד.

      למדן וידען ezra 957 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
      • למדן וידען
        למדן וידען @דוד ד נערך לאחרונה על ידי

        @דוד-ד אני לא רואה מישהו שמוכן לשם על כזה דבר.
        אם כן זה יכול להכניס כסף קל..
        בכל אופן תוסיף את @administrators כדי שההודעה תקפוץ להם.
        בהצלחה

        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
        lamdan.yadan@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ezra
          ezra @דוד ד נערך לאחרונה על ידי

          @דוד-ד ג"א מצטרף להנ"ל, לפעמים צריך משהו באמת דחוף!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • גלינג
            גלינג נערך לאחרונה על ידי

            או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..

            עילום גלינג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • עילום
              עילום @גלינג נערך לאחרונה על ידי

              @איצ אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

              או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..

              זה באמת רעיון טוב!
              הרעיון הקודם
              אני לא רואה כ''כ מהר
              בקושי מסתדרים עם התשלומים להוספת נקודות

              בקיאות בהלכה ? 0723187600

              לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
              לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

              ezra תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • עילום
                עילום @משתמש שנמחק נערך לאחרונה על ידי

                @חבר אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                @איצ ואחרי זה נגדיל 15 נק'
                ואחר כך ל50 ש"ח
                ואם רוצים טיפול בשנייה אז נגדיל ל190 נקודות
                או 350 ש"ח
                הגזמתם!

                למה לא ?!
                אם זה חשוב כ''כ בשבילו
                והוא מוכן לשלם
                למה לא?

                בקיאות בהלכה ? 0723187600

                לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
                לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • עילום
                  עילום @משתמש שנמחק נערך לאחרונה על ידי

                  @חבר אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                  @עילום כן אבל זה יגרום שלא יטפלו במי שסימן 3 נק'

                  עדיפות זה עדיפות
                  ואולי בגלל 3 נקו' לא יטפלו ב1 נק'?

                  בקיאות בהלכה ? 0723187600

                  לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
                  לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

                  Chocolate תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • Chocolate
                    Chocolate @עילום נערך לאחרונה על ידי

                    @עילום אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                    @חבר אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                    @עילום כן אבל זה יגרום שלא יטפלו במי שסימן 3 נק'

                    עדיפות זה עדיפות
                    ואולי בגלל 3 נקו' לא יטפלו ב1 נק'?

                    נכון אז בדיוק בגלל זה אין טעם לעשות יותר משלוש ארבע אחד לדחוף ואחד ללא דחוף ולמשהו באמצע (מי שזוכר פעם היה יותר משלוש)

                    Shutfim.com - Home For Jewish Professionals

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ezra
                      ezra @עילום נערך לאחרונה על ידי

                      @עילום אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                      @איצ אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                      או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..

                      זה באמת רעיון טוב!
                      הרעיון הקודם
                      אני לא רואה כ''כ מהר
                      בקושי מסתדרים עם התשלומים להוספת נקודות

                      מלהוסיף עוד נקודות לא מרויחים כלום כי אז אנשים יתנו יותר נקודות על הדחופים שלהם ובעצם אין באמת שינוי בדירוג ודו"ק וק"ל.
                      הרעיון שהועלה הוא בעצם לבקשה עוקפת נקודות שנבדקת מיד.
                      למי שהיה צריך פעם אתר להרגע מבין מה העניין, (ואני יודע שבשום סינון אחר אין צד שכזה דבר יעלה וזה לא הנושא).

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • Chocolate
                        Chocolate נערך לאחרונה על ידי

                        אני גם חושב שזה רעיון מעולה אבל אני לא חושב שאפשר בפועל ליישם את זה
                        מה יקרה כשאני אשלח בשתיים בלילה / ערש"ק / מישהו מחו"ל וכו' כאילו אם זה שאני משלם אז אני ארצה תוצאה מיידי ואני לא חושב שנטפרי יכול להתחייב על זה

                        Shutfim.com - Home For Jewish Professionals

                        dLive תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • dLive
                          dLive @Chocolate נערך לאחרונה על ידי

                          @chocolate אם באמת רוצים אפשר לסדר א"ז.
                          ניח שאם הפניה לא טופלה בתוך זמן קצוב, הוא לא יחויב מעבר ל-3 נקודות לדוגמא (ועצם הנכונות של אדם לשים 10-20 ש"ח על פניה מראה שזה באמת דחוף ויש לקדם אותה מבחינת עדיפות).
                          בהחלט יכול להיות שימושי. לדעתי יש בהצעה הרבה היגיון.

                          נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                          יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • 957
                            957 @דוד ד נערך לאחרונה על ידי 957

                            @דוד-ד
                            אני חושב שמי שצריך כאן והרגע ועכשיו דחוף , כדאי שיזמין אמבולנס 📢
                            נטפרי לא מספקת שירותי חירום,
                            רק לשם המחשה:
                            לחברות התקשורת יש חוזה מול הלקוחות ומול משרד התקשורת בהם הם מתחייבים לטפל בפניות כדלהלן:
                            אם מדובר בתקלה שמהותה הפסקת השירות (הקו בכלל לא עובד) החברה מחויבת לטפל בתקלה בתוך 3 ימי עסקים ,
                            אם מדובר בבקשת תמיכה שאינה בעקבות הפסקת שירות החברה מחויבת לטפל בתקלה בתוך 6 ימי עסקים,

                            נטפרי אינה חברה , אך זמן הטיפול בפניות הוא יחסית מהיר , אם יש צורך תצרפו נקודות , אם זה מאד דחוף אולי תציינו על כך במערכת הפניות בתוכן הפניה שזה דחוף, (יטופל בכל מקרה לפי תור),

                            זו דעתי האישית
                            0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                            לפרטים במייל 000@955.co.il

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • י
                              יצמח פורקניה נערך לאחרונה על ידי

                              לי אישית כבר קרה לי שהפסדתי כסף בגלל שלא קיבלתי מענה מיידי, ואז הייתי מוכן לשלם כסף לקבל מענה מיידי.

                              זה דווקא רעיון טוב שמי שרוצה יוכל להירשם לשירות מהיר ודחוף וישלם סכום חודשי מסויים, ואם ישתמש עם השירות הזה, ישלם תשלום נוסף על כל אתר.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • גלינג
                                גלינג נערך לאחרונה על ידי

                                @957 לי ידוע שכמעט כל נותני השירות מחזיקים נציגים לתמיכה באינטרנט (כמעט) 24/6.
                                ויתכן מאד שדוקא בגלל שרוב השירותים נעשים דרך האינטרנט משרה"ת נותן להם יותר זמן?!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • גלינג
                                  גלינג @גלינג נערך לאחרונה על ידי

                                  @איצ אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                                  או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..

                                  אני משדרג.. אפשר לתת אפשרות להוסיף 1/2/3/6 נק'.
                                  הרעיון שבשביל להיפרד מ6 נק' צריך קצת יותר מאמץ וממילא זה לא יהי' כ"כ נפוץ וחלק מהבעיות דלעיל יפתרו.

                                  957 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • 957
                                    957 @גלינג נערך לאחרונה על ידי

                                    @איצ
                                    זה לא בהכרח נכון זה רק יעלה את רף הנקודות הכללי וממילא זה יחזור כמעט לאותו מצב.
                                    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                                    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                    לפרטים במייל 000@955.co.il

                                    גלינג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • גלינג
                                      גלינג @957 נערך לאחרונה על ידי

                                      @957 אני סבור שמכיון שרוב האנשים לא עברים את ה15 המוקנות להם ולא מחפשים להוסיף על כך כסף הם כמעט לא ישתמשו באופציה הנ"ל.

                                      dLive תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • dLive
                                        dLive @גלינג נערך לאחרונה על ידי dLive

                                        @איצ לא מזמן מישהי כתבה פה ש-15 נקודות זה לא מספיק. היא פשוט שלחה על כל פניה 3 נקודות, ואז התלוננה שזה לא מספיק.
                                        אנשים דופקים נקודות בלי לחשוב. (אולי זו הסיבה שמי שצריך משהו קריטי לא תמיד נענה בזמן.)
                                        הרעיון של תשלום יותר מוצלח לפי דעתי.

                                        אבל מה שכבר כתבו פה הרבה, מניסיון אין הרבה הבדל בין נקודה 1 לשלוש נקודות. זה פשוט תלוי כמה עומס יש על המערכת. אם פנוי, נקודה אחת תיענה בתוך שעה, ואם לא, 3 יחכו יום.
                                        הרעיון של הקריטי שהפניה הזו תהיה מקום ראשון (תשלום + 4 נקודות, כי בשום אופן שום דבר לא דחוף יותר מפניה של דיווח על תוכן בעייתי שהיא 5).
                                        אבל אנחנו בונים מגדלים פורחים באוויר. אין פה שום תגובה מהמנהלים.

                                        נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                        יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                        ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ?
                                          משתמש שנמחק @dLive נערך לאחרונה על ידי

                                          @dLive תכתוב @administrators
                                          וגם דעתי בזה שצריך איזשהו דרך למשהו קריטי ?!?
                                          אולי שלכל משתמש יהיה אפשרות של 3 פעמים בחודש נקודה מיוחדת שמגיעה מידיי לנותן שירות וכך כל אחד יחשוב מתי צריך להשתמש בו
                                          אני שמעתי מכמה שפעם הפסידו טיסה בגלל שדף התשלום נחסם וכן הסוכן הפסיד כסף וכו'
                                          זשה רעיון לא רע וגם אולי דרך נוסף לנטפרי לעשות כסף קל לכסות תהוצאות

                                          dLive תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • dLive
                                            dLive @אורח נערך לאחרונה על ידי dLive

                                            @מיציבושי כנראה שנטפרי לא מחפשת לעשות כסף קל, והרעיון הוא שלא תהיה נקודה מיוחדת לכולם, כי אז תפסיד את כל הרעיון.
                                            יש אנשים שאין להם שיקול דעת, ובשביל פתיחה של אתר שאת הקישור שלו הם קיבלו בפרסומת במייל, הם ישלחו בדחיפות הגדולה ביותר.
                                            הרעיון הוא שיש אנשים (כתבו על זה כמה פעמים) שמוכנים לשלם כסף על תמיכה מהירה. אני חושב שזה סוג של תמיכה, שתמורת תשלום נוסף אתה מקבל שירות בעדיפות ראשונה.
                                            זה כנראה משהו שלא כולם ישתמשו בו, רק אלו שצריכים באמת.

                                            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון