דחוף חשוב נחוץ "וקריטי"
-
@דוד-ד ג"א מצטרף להנ"ל, לפעמים צריך משהו באמת דחוף!!!
-
או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..
-
@איצ אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..
זה באמת רעיון טוב!
הרעיון הקודם
אני לא רואה כ''כ מהר
בקושי מסתדרים עם התשלומים להוספת נקודות -
@חבר אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@איצ ואחרי זה נגדיל 15 נק'
ואחר כך ל50 ש"ח
ואם רוצים טיפול בשנייה אז נגדיל ל190 נקודות
או 350 ש"ח
הגזמתם!למה לא ?!
אם זה חשוב כ''כ בשבילו
והוא מוכן לשלם
למה לא? -
@חבר אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@עילום כן אבל זה יגרום שלא יטפלו במי שסימן 3 נק'
עדיפות זה עדיפות
ואולי בגלל 3 נקו' לא יטפלו ב1 נק'? -
@עילום אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@חבר אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@עילום כן אבל זה יגרום שלא יטפלו במי שסימן 3 נק'
עדיפות זה עדיפות
ואולי בגלל 3 נקו' לא יטפלו ב1 נק'?נכון אז בדיוק בגלל זה אין טעם לעשות יותר משלוש ארבע אחד לדחוף ואחד ללא דחוף ולמשהו באמצע (מי שזוכר פעם היה יותר משלוש)
-
@עילום אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@איצ אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..
זה באמת רעיון טוב!
הרעיון הקודם
אני לא רואה כ''כ מהר
בקושי מסתדרים עם התשלומים להוספת נקודותמלהוסיף עוד נקודות לא מרויחים כלום כי אז אנשים יתנו יותר נקודות על הדחופים שלהם ובעצם אין באמת שינוי בדירוג ודו"ק וק"ל.
הרעיון שהועלה הוא בעצם לבקשה עוקפת נקודות שנבדקת מיד.
למי שהיה צריך פעם אתר להרגע מבין מה העניין, (ואני יודע שבשום סינון אחר אין צד שכזה דבר יעלה וזה לא הנושא). -
אני גם חושב שזה רעיון מעולה אבל אני לא חושב שאפשר בפועל ליישם את זה
מה יקרה כשאני אשלח בשתיים בלילה / ערש"ק / מישהו מחו"ל וכו' כאילו אם זה שאני משלם אז אני ארצה תוצאה מיידי ואני לא חושב שנטפרי יכול להתחייב על זה -
@chocolate אם באמת רוצים אפשר לסדר א"ז.
ניח שאם הפניה לא טופלה בתוך זמן קצוב, הוא לא יחויב מעבר ל-3 נקודות לדוגמא (ועצם הנכונות של אדם לשים 10-20 ש"ח על פניה מראה שזה באמת דחוף ויש לקדם אותה מבחינת עדיפות).
בהחלט יכול להיות שימושי. לדעתי יש בהצעה הרבה היגיון. -
@דוד-ד
אני חושב שמי שצריך כאן והרגע ועכשיו דחוף , כדאי שיזמין אמבולנס
נטפרי לא מספקת שירותי חירום,
רק לשם המחשה:
לחברות התקשורת יש חוזה מול הלקוחות ומול משרד התקשורת בהם הם מתחייבים לטפל בפניות כדלהלן:
אם מדובר בתקלה שמהותה הפסקת השירות (הקו בכלל לא עובד) החברה מחויבת לטפל בתקלה בתוך 3 ימי עסקים ,
אם מדובר בבקשת תמיכה שאינה בעקבות הפסקת שירות החברה מחויבת לטפל בתקלה בתוך 6 ימי עסקים,נטפרי אינה חברה , אך זמן הטיפול בפניות הוא יחסית מהיר , אם יש צורך תצרפו נקודות , אם זה מאד דחוף אולי תציינו על כך במערכת הפניות בתוכן הפניה שזה דחוף, (יטופל בכל מקרה לפי תור),
זו דעתי האישית
-
לי אישית כבר קרה לי שהפסדתי כסף בגלל שלא קיבלתי מענה מיידי, ואז הייתי מוכן לשלם כסף לקבל מענה מיידי.
זה דווקא רעיון טוב שמי שרוצה יוכל להירשם לשירות מהיר ודחוף וישלם סכום חודשי מסויים, ואם ישתמש עם השירות הזה, ישלם תשלום נוסף על כל אתר.
-
@957 לי ידוע שכמעט כל נותני השירות מחזיקים נציגים לתמיכה באינטרנט (כמעט) 24/6.
ויתכן מאד שדוקא בגלל שרוב השירותים נעשים דרך האינטרנט משרה"ת נותן להם יותר זמן?! -
@איצ אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
או פשוט להגדיל את האפשרות להוסיף עד 5/6 נק' לכל פניה..
אני משדרג.. אפשר לתת אפשרות להוסיף 1/2/3/6 נק'.
הרעיון שבשביל להיפרד מ6 נק' צריך קצת יותר מאמץ וממילא זה לא יהי' כ"כ נפוץ וחלק מהבעיות דלעיל יפתרו. -
@איצ
זה לא בהכרח נכון זה רק יעלה את רף הנקודות הכללי וממילא זה יחזור כמעט לאותו מצב.
-
@957 אני סבור שמכיון שרוב האנשים לא עברים את ה15 המוקנות להם ולא מחפשים להוסיף על כך כסף הם כמעט לא ישתמשו באופציה הנ"ל.
-
@איצ לא מזמן מישהי כתבה פה ש-15 נקודות זה לא מספיק. היא פשוט שלחה על כל פניה 3 נקודות, ואז התלוננה שזה לא מספיק.
אנשים דופקים נקודות בלי לחשוב. (אולי זו הסיבה שמי שצריך משהו קריטי לא תמיד נענה בזמן.)
הרעיון של תשלום יותר מוצלח לפי דעתי.אבל מה שכבר כתבו פה הרבה, מניסיון אין הרבה הבדל בין נקודה 1 לשלוש נקודות. זה פשוט תלוי כמה עומס יש על המערכת. אם פנוי, נקודה אחת תיענה בתוך שעה, ואם לא, 3 יחכו יום.
הרעיון של הקריטי שהפניה הזו תהיה מקום ראשון (תשלום + 4 נקודות, כי בשום אופן שום דבר לא דחוף יותר מפניה של דיווח על תוכן בעייתי שהיא 5).
אבל אנחנו בונים מגדלים פורחים באוויר. אין פה שום תגובה מהמנהלים. -
@dLive תכתוב @administrators
וגם דעתי בזה שצריך איזשהו דרך למשהו קריטי ?!?
אולי שלכל משתמש יהיה אפשרות של 3 פעמים בחודש נקודה מיוחדת שמגיעה מידיי לנותן שירות וכך כל אחד יחשוב מתי צריך להשתמש בו
אני שמעתי מכמה שפעם הפסידו טיסה בגלל שדף התשלום נחסם וכן הסוכן הפסיד כסף וכו'
זשה רעיון לא רע וגם אולי דרך נוסף לנטפרי לעשות כסף קל לכסות תהוצאות -
@מיציבושי כנראה שנטפרי לא מחפשת לעשות כסף קל, והרעיון הוא שלא תהיה נקודה מיוחדת לכולם, כי אז תפסיד את כל הרעיון.
יש אנשים שאין להם שיקול דעת, ובשביל פתיחה של אתר שאת הקישור שלו הם קיבלו בפרסומת במייל, הם ישלחו בדחיפות הגדולה ביותר.
הרעיון הוא שיש אנשים (כתבו על זה כמה פעמים) שמוכנים לשלם כסף על תמיכה מהירה. אני חושב שזה סוג של תמיכה, שתמורת תשלום נוסף אתה מקבל שירות בעדיפות ראשונה.
זה כנראה משהו שלא כולם ישתמשו בו, רק אלו שצריכים באמת. -
זכור לי ש @administrators עצמם העלו רעיון דומה בעבר
(בפורום הישן לא הצלחתי למצוא עכשיו, אז אולי רק שמעתי מהם בע"פ בזמנו).זה הי' עוד טרום עידן התשלומים
ואף עדיין לא הי' הגבלה על כמות הנקודות בחודש
ואז הם חשבו על רעיון לפתוח מסלול vip, שכל מי שישלם תשלום חודשי, הפניות שלו יקבלו זכות קדימה. -
כיום כולם משתמשי VIP