מסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.
-
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
יש גם מדיניות
אשמח לדעת מה המדיניות של נטפרי בבדיקת תמונות
האם בדיקת התמונות של מישהו שגולש באליאקספרס\נקסט מול מישהו שגולש בשאטרסטוק שוות ערך?
בהנחה שמי שגולש באליאקספרס\נקסט זה לא לפרנסתו -
@magicode את הצעתי הצעעתי אפילו ברמה הפשוטה לבדיקת תמונות ווידאו
-
@ש-סמט
לאט לאט אני משפר את כישורי הנבואה שלי.
ואני סבור בסבירות גבוהה. שאתה גרפיקאי. שמשתמש בשאטרסטוק.
ויש לך ראיה סוביקטיבית.
ולכן המסקנה היא שאתה נגוע ולכן לא יעזור מה שאני יגיד.
אבל בכל זאת נטפרי לא ביצעה בית משפט להכריע איזה תמונות יותר שוות.
נשאיר את זה לכל אחד להחליט בביתו. -
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
ויש לך ראיה סוביקטיבית.
כמו שאני הייתי מבקש דווקא את אלי אקספרס.
היום חיפשתי שם מוצרים לצורך פרנסה.
והתמונוץ-לקח להם זמן להטען...
בקיצור, כל אחד ומה שהוא צריך...
ונטפרי לא יכולה לעשות "כרצון איש ואיש", הרי רש"י אומר שמהפסוק הזה למדו שאחשוורוש היה טיפש -
@מישהו12 אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@magicode את הצעתי הצעעתי אפילו ברמה הפשוטה לבדיקת תמונות ווידאו
אתה יכול להפנות אותי למה שהצעת.
אגב. יש משהו שאתם לא יודעים במערכת הפניות.
אם שני אנשים או יותר שלחו את אותו וידאו אז הנקודות שלהם מצטברות וזה מקדים את שניהם בהתאמה.
אך הבעיה שזה מידי מקדים לפעמים הוידאו מבחינה טכנית לא עבר את העיבוד המתאים. -
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
אתה יכול להפנות אותי למה שהצעת.
בשמחה! תודה על השיפורים!
http://forum.netfree.link/post/109726 -
@מישהו12 אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@magicode הייתי מציע אולי, אם אפשר, פשוט להוסיף נקודות (יותר מ3 לפניה.)
זה הרי יפתור את הבעיה.
ואם מישהו ישים 10 נקודות, אז ידעו שזה מאוד חשוב לו.
וזה לא יגרום לכל המשתמשים להשתמש בזה, הרי יש להם בסה"כ 15 נק לחודש בחינם...המגבלה נועדה להגן על אנשים אימפולסיבים. ויש הרבה כאלו.
כידוע אנשים לא קוראים מה שכתוב.
ולא קולטים שיש להם מגבלה בכלל של נקודות.
ואחרי שהם יבזבזו את כל הנקודות שלהם במכה. הם יבאו לנטפרי בטענות למה אי אפשר להתחרט.
הרי היום אנשים מורגלים שמה הבעיה לעשות/לקנות, מקסימום תתחרט.
כדי למנוע את המצב הזה אז יש מגבלה. -
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
אם שני אנשים או יותר שלחו את אותו וידאו אז הנקודות שלהם מצטברות וזה מקדים את שניהם בהתאמה.
אך הבעיה שזה מידי מקדים לפעמים הוידאו מבחינה טכנית לא עבר את העיבוד המתאים.זה באמת מרגיז שאם מישהו שלח סרטון לבדיקה, עוד מישהו יכול לשלוח.
לעיתים אני רוצה לשלוח כמה סרטונים עם שמות דומים, ולפעמים קורה שאין לי מושג אם כבר שלחתי סרטון מסוים או לא, נשמח אם תהיה התראה:
סרטון זה כבר נשלח לבדיקה, להוספת נק'...
או משהו כזה.
(אם אפשר אפילו כמה נק' כבר נשלחו עם הסרטון הזה.) -
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@מישהו12 אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@magicode הייתי מציע אולי, אם אפשר, פשוט להוסיף נקודות (יותר מ3 לפניה.)
זה הרי יפתור את הבעיה.
ואם מישהו ישים 10 נקודות, אז ידעו שזה מאוד חשוב לו.
וזה לא יגרום לכל המשתמשים להשתמש בזה, הרי יש להם בסה"כ 15 נק לחודש בחינם...המגבלה נועדה להגן על אנשים אימפולסיבים. ויש הרבה כאלו.
כידוע אנשים לא קוראים מה שכתוב.
ולא קולטים שיש להם מגבלה בכלל של נקודות.
ואחרי שהם יבזבזו את כל הנקודות שלהם במכה. הם יבאו לנטפרי בטענות למה אי אפשר להתחרט.
הרי היום אנשים מורגלים שמה הבעיה לעשות/לקנות, מקסימום תתחרט.
כדי למנוע את המצב הזה אז יש מגבלה.מבין.
אז שתקפוץ התראה לפני השליחה... -
המגבלה נועדה להגן על אנשים אימפולסיבים. ויש הרבה כאלו.
כידוע אנשים לא קוראים מה שכתוב.
ולא קולטים שיש להם מגבלה בכלל של נקודות.
ואחרי שהם יבזבזו את כל הנקודות שלהם במכה. הם יבאו לנטפרי בטענות למה אי אפשר להתחרט.
הרי היום אנשים מורגלים שמה הבעיה לעשות/לקנות, מקסימום תתחרט.
כדי למנוע את המצב הזה אז יש מגבלה.א להקיפץ התראה כמו שכתב.
ב. כמו בוויפרי שיש מבחן אמריקאי שחייב לענות (פעם אחת) על השאלות
אם הצהרה של מסכים קראתי ומאשר וכו
או שיכתוב אני הבנתי שאי אפשר להחזיר נקודות -
פעם לפני הכניסה למסלול מיוחד.
-
-
גם אפשרי.
כתבתי פעם לפני כניסה למסלול כי בטוח שיש כאלה שישתמשו בזה הרבה וזה ווחד ישגעה אותם. -
מסכים שאפשר לעשות כל מיני פתרונות.
אבל זה כבר לא פשוט כמו שהצגתם את זה.
וזה הופך את המערכת למורכבת.
וכל הפיכה של מערכת למורכבת זה אומר יותר תקלות ויותר תחזוקה. -
לעיתים אני רוצה לשלוח כמה סרטונים עם שמות דומים, ולפעמים קורה שאין לי מושג אם כבר שלחתי סרטון מסוים או לא, נשמח אם תהיה התראה:
סרטון זה כבר נשלח לבדיקה, להוספת נק'...
או משהו כזה.
(אם אפשר אפילו כמה נק' כבר נשלחו עם הסרטון הזה.)http://forum.netfree.link/topic/8581/שיפור-אזור-הפניות-והוספות-שיעזרו-משמעותי/37
-
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
מסכים שאפשר לעשות כל מיני פתרונות.
אבל זה כבר לא פשוט כמו שהצגתם את זה.
וזה הופך את המערכת למורכבת.
וכל הפיכה של מערכת למורכבת זה אומר יותר תקלות ויותר תחזוקה.זה בדיוק העינין למצוא פתרונות.
-
אה וגם....
מה שכתבי מקום נורמלי לשירים ושיעורים ברמה גבוה כדי שבעלי עסקים חניות יוכלו לשים בחנות שיר או שיעור בצורה נוחה
לא ממש קשור לנושא כאן אבל קשור באופן עקיף וכך יוכל להכניס יותר כסף לנטפרי והם יוכלו להשקיע אותו בפיתוחים וכד
וככה יהיה אפשר כמובן לשכנע יותר בעלי עסקים לעבור לנטפרי משהו שאני מתכוון לעשות ברגע שיהיה אתר כזה ראוי לשמו -
@nk
מה הבעיה בכל ערוצי המוזיקה? -
@davd אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
אפשר להציע משכורת יותר גבוהה למפתחים יותר מקצועיים, ע"מ שגם בעיות קשות ימצאו פתרון
תמצא קודם את המפתחים המקצועיים האלו
לא נראה לי שיש אנשים עם יותר נסיון בתחום מאשר מי שכבר עובד בנטפרי.
אולי בינה מלאכותית יכולה לעזור, אבל זה כבר השקעה של משהו כמו 20K בחודש רק בשביל מישהו שיתחיל לבנות מודולים שאולי יעזרו ואולי לא. -
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
ואני סבור בסבירות גבוהה. שאתה גרפיקאי. שמשתמש בשאטרסטוק.
נכון
ואני גם משתמש באליאקספרס\נקסטואינו דומה כשמופיע ההודעה שיש חגירה בבדיקת התמונות בשעת העבודה
לכשזה מופיע באמצע קנייה באינטרנטלמה זה לא בקשה לגיטימית להעדיף בדיקת תמונות שנצרכות לעבודה?
ההרגשה שלי כאדם פרטי שמשתמש באינטרנט לבנקים\קניות\מיילים וכדומה שנטפרי נותן לי מענה מושלם
אבל כאדם שנצרך לאינטרנט לעבודה אני מרגיש שיש קצת חוסר הבנה של נטפרי לצרכים של בעלי מקצוע
מקווה לראות השתפרות בזהתזכו למצוות