נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
-
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
מאיירים
סליחה על השאלה מה זה מאיירים שכותבים פה כל הזמן?
-
-
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
-
@h054841210 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
כל מילה - פנינה.
-
@h054841210 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
אז ככה
בנקודת זמן זו מחוברים לפורום 19 משתמשים
בשלושת הימים האחרונים, הצטרפו לפורום 24 משתמשים חדשים ואל תשכח שהיה גם שבת באמצע.
וסתם כך, תמיד בסקר משתמשים רק אחוז קטן.
גם תיקח בחשבון שאנשים משקיעים לעלות ולהתלונן יותר מאנשים שמשקיעים לעלות לפרגן. תבדוק באתרי קניות כמה ביקורות חיוביות יש יחסית לשליליות (פר רכישות).
ובשורה תחתונה: אני מרוצה, וכל מי שאני מכיר כמשתמש של נטפרי - מרוצה. וברשת יש כמה שאינם מרוצים מספיק... (שהם יכולים גם להיות כל מיני מתחרים ואכמ"ל)
-
@h054841210 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
במציאות, אנשים שיש להם ביקורת לא שומרים אותה בבטן.
ואם אתה חושב שכאן זו במה זניחה, אתה מוזמן להפנות אותנו למקום שבו כולם מוציאים את הקיטור...
-
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@ברצינות
למה רצית להעלות את המודעות הזאת?
למה זה רלוונטי לפורום הזה בכלל ולשרשור הזה בפרט?
מבין השורות היה נשמע שאתה מגיב לכך שיש הרבה תגובות אוהדות (לצערך?)
ובשביל לא להודות בכך שיש הרבה מפרגנים העלת כמה אפשרויות ביניהם ש"יתכן" שזה בכלל פייק.אם הייתי כותב בשרשור של המאיירים את המילים "סתם שתדעו בלי קשר לשרשור הנוכחי יש מושג של ניקים כפולים ואני כותב את זה למען הבטחון שלכם ברשת" היו קמים עלי בזעקות על כך שאני מכפיש את המאיירים האומללים ואני הורס להם את הקמפיין.
עד כמה שידוע לי - התכחשות למציאות לא יכולה לשנות אותה.
בסך הכל עלה כאן נושא לדיון האם האהדה לנטפרי היא אבסולוטית או לא.
ברוב חטאי העזתי להעלות כאן קצה קצהו של אפשרות אחרת ובתגובה ספגתי רפש ובוץ. מתנצל.
בסך הכל אני יודע שמאחורי הגמ"ח הענק שנקרא 'נטפרי' עומדים אנשים עם לב זהב ענק שכל הרצון שלהם הוא רק לעשות טוב. עם כל זאת, מכל מיני סיבות יתכן שיש אנשים לא מרוצים. לא בהכרח שהביקורת שלהם פסולה. אדרבה, יתכן ונטפרי באמת לא יכולה לספק את הדרישות מסיבות מוצדקות כאלו ואחרות, ויתכן שזה רק ענין של זמן עד שהבקשה שלהם תתמלא והם יחזרו להיות מרוצים מנטפרי.
הבעיה מתחילה בכך שכאשר הם שוטחים את הבעיה שלהם כאן הם זוכים למקלחת של מי שופכין וירטואליים. מדובר בבעלי מקצוע שרגילים לסטנדרט שירות של חברה וצורת הדיבור שלהם כאן היא כפנייה לחברה או לנותן שירות, במצב כזה הניסוח הוא בדר כלל 'שילמתי, אתם מרוויחים עלי, וממילא מגיע לי שירות' (לא נכנס כאן לדיון לגבי הניסוח המדויק). הבעיה היא שנטפרי בכלל לא נמצאת במקום הזה. נטפרי נוסדה למטרות חסד ללא כוונות רווח, וממילא על כל דבר אנחנו אסירי תודה. פתחו לך את אתר X ע"י פיתוח מיוחד? תגיד תודה ושלח זר פרחים. קיבלת הורדה מאתר X ע"י 'גוי של אינטרנט'? תדע שקיבלת שירות מעל ומעבר.
לדעתי קיים פער בין התדמית של נטפרי לבין השירות שנטפרי מתיימרת לתת, דבר שגורם שוב ושוב לחיכוכים בין אנשי המקצוע לבין דורשי טובתה של נטפרי.
תקן אותי אם אני טועה. -
@אחד-תם לדעתי אין כמעט משתמשי נטפרי שיודעים מהפורום (נטפרי הוא מענה למי שצריך אינטרנט לצרכים שלו ולא לשם התכתבות בפורומים וכנראה ש-99% אכן עסוקים בצרכיהם)
-
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
בסך הכל עלה כאן נושא לדיון האם האהדה לנטפרי היא אבסולוטית או לא.
לא מצאתי כאן טענה כזאת
רק טענו שיש אחוז גבוה של מרוצים
ואתה הגעת והתחלת לחפש בנרות למה זה לא נכון ושסתם יש כאן הרבה מפרגנים לנטפרי
מילא הטענות שלך היו הגיוניות אבל ברגע שאתה נכנס לקונספירציות מרחיקות לכת, יש יותר סיכוי שהבונים החופשיים השתילו כאן עשרות ניקים להכפיש סינונים חרדיים מאשר שמישהו פתח הרבה ניקים כדי להציל את כבודה האבוד של נטפרי(והגדיל @H054841210 לעשות ולהאשים את magicode כאילו יש לו זמן ואינטרס לפתוח הרבה ניקים, נו באמת??!)@h054841210 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
א. יש כ7000 משתמשים בפורום
ב. הקישור לפורום מופיע לכל משתמש בפאנל
קשה להגיד שיש הרבה לקוחות מתוסכלים שלא יודעים שיש פורום.
ובסופו של יום נטפרי יודעים כמה אנשים לא מרוצים
כי יש מערכת פניות ואני מעריך שרוב המתוסכלים פתחו פניה או עזבו את נטפריאז אתה רוצה לומר שיש הרבה מתוסכלים שפונים במערכת פניות
ולא אומרים מילה בפורום ונטפרי מסתירים את זה כי הם רוצים לשמור על הכבוד שלהם
אם זה עושה לך טוב לחשוב ככה, אז תהנה. -
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
לדעתי קיים פער בין התדמית של נטפרי לבין השירות שנטפרי מתיימרת לתת, דבר שגורם שוב ושוב לחיכוכים בין אנשי המקצוע לבין דורשי טובתה של נטפרי.
https://forum.netfree.link/topic/7514/הצעה-השלב-הבא-במעגל-החיים-של-נטפרי
-
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
(והגדיל @H054841210 לעשות ולהאשים את magicode כאילו יש לו זמן ואינטרס לפתוח הרבה ניקים, נו באמת??!)זה בדיוק נקרא להוציא דברים מהקשרם. @H054841210 בסך הכל ציין את העובדה שכמות הנוכחים הפעילים כאן הינה מזערית ביחס לכמות הלקוחות של נטפרי, בתוך הדברים הוא מנה את מג'יקוד בתוך אחד מהמשתתפים. אתה באת והשתלת בדבריו את 'הניקים הכפולים'. וכבר אמר מי שאמר שכל אחד רואה את מה שהוא רוצה לראות.
לגבי הביקורת שלא נאמרת יש לי מספיק הוכחות בפורומים אחרים ואני נמנע מלציין אותם כאן מפני כבודה של נטפרי.@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
קשה להגיד שיש הרבה לקוחות מתוסכלים שלא יודעים שיש פורום.
כאיש מקצוע, אני נחשף לעובדה המצערת שאנשי מקצוע כותבים בכאב לב כי הם נמנעים מלהגיב כאן בגלל האש הצולבת של ניקים בודדים, שגורמים בשבט מקלדתם תדמית רעה לנטפרי, וחבל.
אני סבור כי שיח מכבד יתרום לתדמית של נטפרי יותר מחרב פיפיות איש ברעהו. -
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
זה בדיוק נקרא להוציא דברים מהקשרם. @H054841210 בסך הכל ציין את העובדה שכמות הנוכחים הפעילים כאן הינה מזערית ביחס לכמות הלקוחות של נטפרי, בתוך הדברים הוא מנה את מג'יקוד בתוך אחד מהמשתתפים. אתה באת והשתלת בדבריו את 'הניקים הכפולים'. וכבר אמר מי שאמר שכל אחד רואה את מה שהוא רוצה לראות.
צודק
לא שמתי לב -
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
לגבי הביקורת שלא נאמרת יש לי מספיק הוכחות בפורומים אחרים ואני נמנע מלציין אותם כאן מפני כבודה של נטפרי.
תציין, למה לא?
הפורום היחיד שאני מכיר שיש שם ביקורת זה פרוג
והביקורת שאני מכיר משם זה בעיקר על החסימה של וואצאפ/לינקדאין/טלגרם/שאר רשתות חברתית
יש גם ביקורת על פתיחת קורסים/סרטונים ולגבי זה אין הרבה מה לעשות כנראה
בכל אופן והביקורות הנ"ל נמצאים גם כאן, והניקים האלימים כאן לא תוקפים על כך משום מה.
נ.ב. גם לי יש ביקורת על המדיניות של נטפרי לגבי וואצאפ/לינקדאין, אבל לא יעזור לנהל את זה כאן כי הגורמים הרלוונטים בכלל לא קוראים את ההודעות כאן.@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
כאיש מקצוע, אני נחשף לעובדה המצערת שאנשי מקצוע כותבים בכאב לב כי הם נמנעים מלהגיב כאן בגלל האש הצולבת של ניקים בודדים, שגורמים בשבט מקלדתם תדמית רעה לנטפרי, וחבל.
אם אתה מתכוון למקרה של המאיירים זה לא דוגמה
היו שם כמה שבגאונותם תקפו בנוסח "שילמתי, אתם מרוויחים עלי, וממילא מגיע לי שירות"
ומי שניסה להסביר להם שזה לא עובד כאן ככה קיבל מתקפה
לא ראיתי כאן לאחרונה עוד מקרים דומים. -
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
ומי שניסה להסביר להם שזה לא עובד כאן ככה קיבל מתקפה
זאת לא חכמה גדולה להגיד 'אל תתלהמו' בלי הסבר נוסף ולצפות שיבינו שהתכוונת לכך שנטפרי היא גמ"ח ולא גוף מסחרי.
-
@ברצינות
אם הם לא הבינו שנטפרי זה בכלל עמותה, ולא גוף מסחרי
אז אכן היה שם חוסר תקשורת.
אתה יכלת להתנדב להסביר להם את זה
אבל מכאן ועד לומר שיש כאן שיח לא מכבד שפוגע בתדמית של נטפרי זה קצת מוגזם. -
אני חושב שהמסקנות הם שאסור לתת לאשכולות לסוט מהנושא. מי שמסיט אשכול מהנושא צריך להיות מורחק לשבוע.
הדבר השני שצריך באמת לבדוק ולעשות חשבון נפש למה יש כאלו שמפחדים להגיב פה.
האם בפרום הזה יש צבא של תוקפים שלא נותנים לבקר את נטפרי.
או שנעשה לפרום הזה מסע של דה לגיטמציה בפרומים שונים.דוגמא לביטוי של תסכול בפרוג מחמת השתתפות בפרום פה.
https://www.prog.co.il/threads/את-ה-בנטפרי-בוא-לעזרת-חבר-הצביעו-באתר-של-נטפרי.732931/post-10000969