ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    להקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט

    דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    8
    10
    388
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מושט
      מושט נערך לאחרונה על ידי

      בהמשך לפוסט הזה https://forum.netfree.link/topic/9446/קריסת-019/17
      וגם ספקים אחרים שיש להם נפילות.
      אני מציע להקים קו מידע טלפוני שברגע שיש קריסה באחד מהספקים
      יודיעו את זה שם
      כולם ירוויחו
      הלקוחות- שלא יחפשו המון זמן מה התקלה ואז יחכו שעה על הקו.
      והספקים- שלא יהיו להם מליון איש בהמתנה לקו שמממתינים לנציג.

      אהרן שובקס shraga 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
      • אהרן שובקס
        אהרן שובקס @מושט נערך לאחרונה על ידי

        @מושט אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:

        בהמשך לפוסט הזה https://forum.netfree.link/topic/9446/קריסת-019/17
        וגם ספקים אחרים שיש להם נפילות.
        אני מציע להקים קו מידע טלפוני שברגע שיש קריסה באחד מהספקים
        יודיעו את זה שם
        כולם ירוויחו
        הלקוחות- שלא יחפשו המון זמן מה התקלה ואז יחכו שעה על הקו.
        והספקים- שלא יהיו להם מליון איש בהמתנה לקו שמממתינים לנציג.

        בכבוד אולי תרים את הכפפה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • shraga
          shraga @מושט נערך לאחרונה על ידי

          @מושט
          גם במוקד של נטפרי וגם במוקד של 019 הייתה הקלטה על כך שיש תקלה.
          נטפרי.mp3
          019.mp3

          טסים לחו"ל? לחצו לקבלת 150 ₪ מתנה בהזמנת דירה דרך Airbnb

          ג אחד תם 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • ג
            גד @shraga נערך לאחרונה על ידי

            @shraga אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:

            @מושט
            גם במוקד של נטפרי וגם במוקד של 019 הייתה הקלטה על כך שיש תקלה.
            נטפרי.mp3
            019.mp3

            עדיין, כדאי באמת שיהיה קו כזה עם מידע על הלקוחות ודרך מי הם מחוברים, ובמקרה של קריסה הלקוחות יקבלו צינתוק, הרבה פעמיםלא חושבים שזה קשור, וחושביםשיש לדוגמא בעיית קליטה במקום, מחפשים ומחפשים איפה יש כן קליטה, עד שמתייאשים או שמטלפנים למוקד וסוף סוף מבינים מה קרה. בצינתוק אחד,פותרים את הבעיה [יותר נכון, מודיעים על קיומה].

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • אחד תם
              אחד תם @shraga נערך לאחרונה על ידי

              @shraga אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:

              @מושט
              גם במוקד של נטפרי וגם במוקד של 019 הייתה הקלטה על כך שיש תקלה.
              נטפרי.mp3
              019.mp3

              אני לא יודע מתי התחילה התקלה, כמדומני באזור 10 בלילה, ההודעה של 019 עלתה אחרי 11.30.

              זה מחדל בפני עצמו

              גם אני ניסיתי שעה לרדוף אחרי הזנב של עצמי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • nk
                nk נערך לאחרונה על ידי

                האמת גם הישתגעתי שעה התקנתי וופרי ניסתי וניסתי
                ועד שזה יום למחורת
                כאשר דיברתי באותו רגע אם נציג שבכלל החזיר אותי לנטפרי או יותר מדויק בזק
                בעד

                אני לא מתחרט על הטעיות שלי,
                אני מתחרט - על זה שלא למדתי מהם,

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אילוס נערך לאחרונה על ידי

                  גמני התקנתי וייפרי
                  יש סיכוי להעיף את הדבר הזה מעיניים?
                  הוא פשוט תקוע על המסך בכל מקום.
                  b2f36ef6-9ee1-47a5-94b4-4f03f0efd31f-image.png

                  נ חיים nk 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • נ חיים
                    נ חיים @אילוס נערך לאחרונה על ידי

                    @אילוס 3d394bae-11e5-4992-af7a-efa603256251-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אילוס נערך לאחרונה על ידי

                      תודה רבה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • nk
                        nk @אילוס נערך לאחרונה על ידי

                        @אילוס אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:

                        גמני התקנתי וייפרי
                        יש סיכוי להעיף את הדבר הזה מעיניים?
                        הוא פשוט תקוע על המסך בכל מקום.

                        היתכוונתי ניסתי להתקין מחדש.
                        ב אני גאה שאני בנטפרי אז השארתי את זה על המסך אי כי חלש יותר

                        אני לא מתחרט על הטעיות שלי,
                        אני מתחרט - על זה שלא למדתי מהם,

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון