דחוף!!! מישהו נתקל בבעיה של תקלה בתשלום באתר שהוקם ע"י wix עם סינון נטפרי?
-
יש לי אתר שהוקם ע"י wix
הלקוחות עם סינון נטפרי לא יכולים להגיע לתשלום ולצ'אט
האתר כותב הודעת שגיאה שהאפליקציה לא הצליחה לעלות
בנטפרי לא הצליחו לפתור את הבעיה
אם נתקלתם בבעיה זו תכתבו דחוף בפורום כדי שנוכל לפעול לתיקון הענין -
@י-א-1 אמר בדחוף!!! מישהו נתקל בבעיה של תקלה בתשלום באתר שהוקם ע"י wix עם סינון נטפרי?:
יש לי אתר שהוקם ע"י wix
הלקוחות עם סינון נטפרי לא יכולים להגיע לתשלום ולצ'אט
האתר כותב הודעת שגיאה שהאפליקציה לא הצליחה לעלות
בנטפרי לא הצליחו לפתור את הבעיה
אם נתקלתם בבעיה זו תכתבו דחוף בפורום כדי שנוכל לפעול לתיקון העניןתוכל לשלוח קישור לאתר שלך שנוכל לראות האם הבעיה נמצאת גם אצלינו
-
-
גם לנו יש אתר של וויקס והנטפרי חוסם את האפשרות של התשלום,
בדקתי בעוד כמה אתרים של וויקס עם חסימה של נטפרי ואצל כולם קיימת הבעיה
בנוסף בדקתי את אותם אתרים בלי חסימה בכלל/ עם חסימות אחרות לא של נטפרי והכל עובד חלק!!
נשמח שתטפלו בזה בהקדם
שלחנו פניות רבות ועוד לא טופל,
אנחנו מפסידים מזה כסף כל יום!!
אני רואה שאנשים בעמוד של התשלום ובסוף לא מזמינים כי לא מצליחים זה הקהל יעד של הלקוחות שלנו, נשמח שתטפלו בהקדם!!! -
מתי בדיוק מתרחשת החסימה?
לחצתי על הקישור שלמעלה ואז על תשלום בפייפאל ופייפאל נפתחו ונותן לי לבחור כרטיס לשלם כמו בכל אתר אחר המשתמש בפייפאל. אני לא רוצה להמשיך כי אני לא רוצה לשלם עבור פריט שאני לא צריך, אבל השתמשתי באתרים רבים אחרים עם פייפאל ואני יודע שפייפאל עובד? -
@david-1 לאחר לחץ גדול על מנהלי נטפרי נראה שהתקלה סודרה
תבדקו את הענין באתר שלכם -
@י-א-1 אמר בדחוף!!! מישהו נתקל בבעיה של תקלה בתשלום באתר שהוקם ע"י wix עם סינון נטפרי?:
@david-1 לאחר לחץ גדול על מנהלי נטפרי נראה שהתקלה סודרה
תבדקו את הענין באתר שלכםאיזה יפה אתה אומר תודה רבה!
-
???לאחר לחץ גדול על מנהלי נטפרי???
וכי אין להם מעצמם לחץ כשיש בעיות ? הרי המטרה של נטפרי זה להציל נפשות מסכנת האינטרנט וכשיש בעיה הם מנסים לפתור אותה, ויש להם לחץ בלי שאתה מלחיץ גם כך, ולא כל בעיה באה על פתרונה עם לחץ על מנהלים וקשרים,
בדר"כ בבעיות כאלו לא עוזר לחץ ולחץ רק מפריע, צריך ריכוז ניסוי ותהיה. וזה הסיבה שרוב חברות שנותנים שירותי תיכנות אין להם מענה אנושי מול המתכנת אלא דרך דיגיטלית כך הלחץ זה רק כשהוא מחליט לפתוח את התיבת הפניות ויכול להתרכז לנסות. לפשל! לגשש באפילה. עד שנמצא קצה חוט לבעיה ורק אז לנסות לפשל לגשש למצוא פתרון לבעיה.
כך זה מחשב ולכן למי שאין לו את הסבלנות לכישלונות ולעמוד מול קיר ולנסות לטפס עליו שוב ושוב עד שמגיע לצד השני לא יכול לעבוד בזה ואין בזה לא משום לחץ ולא גדול על המנהלים
איך אומרים אין תרופה כתרופת הזמן
ועכשיו תודה למנהלי נטפרי על הזמן והתסכולים גישוש באפילה וכו' למציאת הפתרון גם אם לא מצאו וב"ה מצאו
וכן תודה שאתם מכילים את תסכולי הלקוחות על אף הכל ולא מזלזלים בלקוחות מלחיצים
"אין עליכם נטפרי" -
לא עשינו כלום.
שלחו לי מייל על זה, נראה לי במקביל לפוסט שפתחו בפרום.
היום נזכרתי שלא בדקתי את העניין. אז שאלתי את אחד התומכים מה קורה עם זה.
הוא אמר לי מה לא שמעת. כבר אין את הבעיה.
משערים ש WIX מצאו איפה שהוא את הבעיה אצלהם.