המלצה - חידוד הטייטל
-
שמא כדאי ומומלץ שתומכי נטפרי יישאו תגית "תומך נטפרי" וכן @magicode יישא תגית כלשהי.
ושאר המשתמשים יוכלו לבחור בתגית "לקוח נטפרי" דהיינו להצטרף לקבוצה באופן חופשי.
כך יהיה ברור למשתמשים חדשים וכל השאר עם מי מדברים, הדבר יחסוך טענות ומענות, וגם בלבול כגון דא: @netanelb אמר בפיתרון זמני עד שימצאו פיתרון לDiscord:מסכים איתך ..
בקשה תנסו לעבוד על זה כמה שיותר מהר זו אפליקציה נחוצה מאוווד . תודה רבהמשתמש שהשיב למשתמש רגיל אחר במחשבה שכל המשיבים כאן תומכי נטפרי (לכאורה)
אם תומכי נטפרי מעוניינים להעיר הערה שלא בכובע רשמי, תמיד שמורה להם הזכות להחזיק משתמש נוסף
-
-
-
איך שאני מבין את זה כל הפורום הוא נועד לדעה אישית, גם אם הכותב הוא עובד של נטפרי.
יש תמיכה נפרדת שדרכה ניתן ליצור קשר ולקבל תשובות רשמיות מנטפרי -
@yp אמר בהמלצה - חידוד הטייטל:
משתמשים חדשים בטוחים שכל המגיבים כאן הם אנשי נטפרי
למה שיחשבו כך? זה מה שאני חושב כשאני מצטרף לכל פורום "אם מישהו שרוצה יכול ליצור חשבון ולכתוב תגובה לכל פוסט בדיוק כמו שאני עשיתי ואני לא עובד עבור בעל הפורום, זה לא הגיוני שכל תגובה מגיעה מהבעלים ואני המשתמש היחיד"
-
@shloimy95 "למה", עובדה.
גם אנוכי זוכר כשהצטרפתי, זהו לא פורום קלאסי, הרושם הראשוני הוא שזהו פורום שירות לקוחות.
ויש סימוכין לכך שמשתמשים חדשים רבים זהו הרושם שהם מקבלים. -
@yp אז הפתרון האמיתי צריך להיות הודעה שמסבירה את מטרת הפורום בדף ההרשמה.
-
@yp
אני לא כתבתי את זה אליו כי אני יודע מי הוא המנהל ומי זה משתמש רגיל , התכוונתי לכתוב לו שאני מסכים איתו ואז אם אחד מאנשי הצוות של נטפרי רואה את ההודעה אז כתבתי לו שיטפל בזה זו אפליקציה נחוצה..
אבל בכל אופן יכול להיות שיש אנשים שטוענים בזה ..