ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    מה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????

    כללי
    8
    9
    441
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      יהודה אשר נערך לאחרונה על ידי

      מה אפשר לעשות עוד לאחר שליחה של פנייה עם מקסימום נקודות,ואין תגובה

      א אחד תם nk ליכט 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אלמוני_צר @יהודה אשר נערך לאחרונה על ידי

        @יהודה-אשר לא רוצה לזרות מלח, אבל כנראה שהם מוצפים בפניות, וחוץ מסבלנות אין עוד הרבה מה לעשות...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • יעקב ישראל
          יעקב ישראל נערך לאחרונה על ידי

          @magicode השאלה הזו נמצאת פה הרבה מאוד לאחרונה
          כדאי שתיקח את זה לתשומת ליבך
          תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו

          אחסון 103 ג'יגה חינם כאן

          מעמד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • אחד תם
            אחד תם @יהודה אשר נערך לאחרונה על ידי

            @יהודה-אשר האם מדובר בפניה טכנית, או משהו שקשור למדיניות?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • nk
              nk @יהודה אשר נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-אשר אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

              מה אפשר לעשות עוד לאחר שליחה של פנייה עם מקסימום נקודות,ואין תגובה

              יש דברים שלוקחים זמן והרבה מניסיוני יש פניות שענו לי אחרי שבוע!!!!
              אבל זה פניות מסוימות מאוד דרך כמה שעות בודדות.
              (לא ראיתים שהם חיפשו עובדים לאחרונה???)

              אני לא מתחרט על הטעיות שלי,
              אני מתחרט - על זה שלא למדתי מהם,

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מעמד
                מעמד @יעקב ישראל נערך לאחרונה על ידי

                @יעקב-ישראל אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

                @magicode השאלה הזו נמצאת פה הרבה מאוד לאחרונה
                כדאי שתיקח את זה לתשומת ליבך
                תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו

                @magicode הוא בפן הטכנולוגי ולא קשור לתמיכה
                כך הוא כתב פעם

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A
                  aiib @מעמד נערך לאחרונה על ידי

                  @מעמד אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

                  @יעקב-ישראל אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

                  @magicode השאלה הזו נמצאת פה הרבה מאוד לאחרונה
                  כדאי שתיקח את זה לתשומת ליבך
                  תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו

                  @magicode הוא בפן הטכנולוגי ולא קשור לתמיכה
                  כך הוא כתב פעם

                  אבל הוא המנהל ואם זה נכון אז כדאי שהוא יידע על כך. הוא התכוון שהוא לא קשור לשירות הלקוחות שלא תמיד הוא יכול לדעת מה הסיפור עם כל פניה אבל משהו מערכתי ברור שהוא קשור. אם לא הוא אז מי כן?!...

                  מעמד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ליכט
                    ליכט @יהודה אשר נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודה-אשר
                    תסכים לספר לנו כמה זמן חיכית למעשה לתגובה ?
                    והאם מדובר בפניה קלאסית או מסובכת ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • מעמד
                      מעמד @aiib נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

                      @מעמד אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

                      @יעקב-ישראל אמר במה עושים כשאין יחס במערכת הפניות של נטפרי?????????????:

                      @magicode השאלה הזו נמצאת פה הרבה מאוד לאחרונה
                      כדאי שתיקח את זה לתשומת ליבך
                      תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו

                      @magicode הוא בפן הטכנולוגי ולא קשור לתמיכה
                      כך הוא כתב פעם

                      אבל הוא המנהל ואם זה נכון אז כדאי שהוא יידע על כך. הוא התכוון שהוא לא קשור לשירות הלקוחות שלא תמיד הוא יכול לדעת מה הסיפור עם כל פניה אבל משהו מערכתי ברור שהוא קשור. אם לא הוא אז מי כן?!...

                      @magicode אמר באפשרות חדשה| עדכונים:

                      @יוסי-מחשבים
                      אני לא מנהל.
                      בפרופיל שלי כתוב מה אני.

                      @magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:

                      חשבתי על הדברים.
                      וזה טבעי ונורמלי שיחשבו שהגבתי בשם נטפרי.
                      הבעיה נמצאת בפער בין איך שאני תופס את עצמי לבין איך שתופסים אותי.
                      אני לא תופס את עצמי כנטפרי. יש אותי ויש את נטפרי. ולכן אני מרגיש שאני יכול להגיב גם בשם עצמי.
                      גם בנטפרי אני אחראי על התחום הטכנולוגי אני לא אחראי על התמיכה ולא מפקח עליה. ויש הרבה דברים בנטפרי שאני לא יודע.
                      לכן אני צריך להוסיף לחתימה שלי שהדברים שאני כותב מייצגים אותי. ולא בהכרח מייצגים את עמדת נטפרי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון