רב קו
-
כמה ימים שהאתר לא נפתח האם זה קשור לנט פרי?
-
@ייז גם לי זה לא עובד אבל לפי https://downforeveryoneorjustme.com/ravkavonline.co.il האתר עובד.
באיזה ספק אתה משתמש? אני משתמש ב-019 אם גם אתה יכול להיות תקלה בהם לא נטפרי. -
@shloimy95 קשור לחלק מהספקים של נטפרי. ראיתי את זה בספק עמית נט נטפרי ב 2 מקומות.
לדעתי הם שמו איזה חסימה על IP שיש תעבורה חריגה, וכיון שהרבה מקוי נטפרי משתמשים באותו IP נחסמו חלק מהקוים.
בספקים אחרים (אר אל עם IP קבוע, ו ITC עם IP קבוע), זה עובד מעולה. (ייתכן בגלל האי פי הקבוע). -
גם אצלי בספק אחד (019 סלולרי) לא עובד, באחר זה כן עובד
-
אצלי (RL) לא עבד כבר כמה ימים. והיום בדקתי שוב ועבד.
ולא התחלף הIP החיצוני כבר כמה שבועות. -
אני בrl ולא עובד גם עכשיו.
יש פתרון למישהו? -
@ייז בא נקווה שהחברות מטפלות בזה.
אולי תשלח פניה לאר אל.אם זה מאד חשוב לך אתה יכול לבקש מהם IP קבוע בעלות של 20 ש"ח לחודש.
-
-
גם אצלי עובד כעת
-
זה עובד בשבילי גם עם 019 סלולר וגם עם VPN
-
@ייז למי אפשר לפנות ואיך אפשר לעשות שנטפרי יעשו את מה ש'רב קו' מבקשים שיעשו דהיינו שיבצעו עדכון לתוכנת הסריקה. כלומר, למחוק אותה ולהתקין מחדש. וזה מה שכתבו לי ב'רב קו';יש לפנות לספק האינטרנט שיפתח את החסימה ספציפית לכתובות הבאות
ravkavonline.co.il
rmtkts.cobuya.co.il
api.buya.co.il*.buya.co.il
לנסות שוב לאחר מכן ולעדכן אותי אם משהו השתנה- הכתובת השניה היא לא אתר אינטרנט אלא כתובת באמצעותה אנחנו מבצעים טעינה. זאת אומרת שעדיין צריך לפתוח את החסימה לכל הכתובות בדומיין *.rmtkts.co.
-
@e036471576-gmail-com
למה נראה לך שזה לא פתוח בנטפרי? -
@e036471576-gmail-com כדי לפתוח אתרים עליך לפנות לתמיכה https://netfree.link/app/#/tickets/new
לבקשה כזו עדיף לכלול הקלטת תעבורה. (תוכל להקליט כאן https://netfree.link/app/#/tools/traffic/record לחץ על התחל הקלטה ואז נסה לטעון את הרב קו שלך כאשר מתרחשת השגיאה שמור את ההקלטה ושלח את הקישור לתמיכה)
שימו לב שטעינת רב קו עובדת עבורי ואחרים, ודא שאין לך חסימה אישית או קהילתית עבור הכתובות הללו. אתה יכול לשנות הגדרות אישיות כאן https://netfree.link/app/#/user/filter-settings