האם גם אתם חווים את הזלזול?
אין מענה,כשכבר עונים לא חוזרים לפניות וכו'
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי H054841210
-
זלזול מצד חברת X2ONE בלקוחות
-
האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
אנחנו משלמים בנטפרי בכל החברות מחירים מופרזים שלפעמים עולים בעשרות שקלים יותר מבחברה רגילה, ואם זה לא מספיק אז יש התמיכה שאם יש לך בעיה בלילה אחרי שעות המענה אין עם מי לדבר, ובכלל בשישי ומוצ''ש, כאשר בחברה רגילה יש מענה טכני בכל הזמנים כולל בלילה!
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי H054841210
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
@אחד-תם לדעתי אין כמעט משתמשי נטפרי שיודעים מהפורום (נטפרי הוא מענה למי שצריך אינטרנט לצרכים שלו ולא לשם התכתבות בפורומים וכנראה ש-99% אכן עסוקים בצרכיהם)
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
@מאןדהו
מה שאתה רואה פה בפורום זה לא משקף את המציאות, לדעתי יש בנטפרי עשרות אלפי משתמשים, כאשר פה בפורום יש לכל היותר כמה עשרות משתמשים מחוברים כשכמה מהם זהmagicode וכו' כך שאם יש ביקורת כנראה תצטרך לחפש אותו במקום אחרנ.ב. לא כתבתי שיש ביקורות, אבל יכול להיות שיש אפילו אם אתה לא רואה אותה כאן בפורום
-
RE: השפעתה של נטפרי על קידום המכלול בתוצאות גוגל
@mot
כנ''ל
וזה מראה ש@מטעמים צודק וכנראה שעכשיו התוצאות שעולות לפני המכלול לעת עתה החיפוש בהם הם יותר משל המכלול -
RE: שליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות
@אחד-תם אמר בשליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות:
@h054841210 אמר בשליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות:
יש הרבה תוכנות פשוטות שמפרקות וידיאו לתמונות כך שהטיעון של כמה דקות לסרטון לא ענייני
אני לא בטוח שאתה יודע מה הפרוצדורה של אישור סרטון
אני גם לא יודע בדיוק
אבל זה לא מסתיים בבדיקת התמונות
כמה שאני מבין יש יהודים שבודקים את התוכן אם הוא ראוי או לא
וזה הבסיס למה שכתבתימאמין שגם בתמונות בודקים את זה...(אין לי ויכוח איתך בנושא הזה.
מציע רק שתקרא טוב את התגובה שלי לפני שאתה מגיב) -
RE: שליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות
@אחד-תם אמר בשליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות:
@יוסף-חיים-16 אמר בשליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות:
@אחד-תם אמר בשליחת וידאו לבדיקה כמו תמונות:
@יוסף-חיים-16
לא הבנתי על מה אתה מדבר על יוטיוב?פשיטא
מבלי לדעת נתונים מתוך נטפרי
אני משער שבבדיקת תמונות כל בודק עובר על כמה מאות (אם לא יותר) תמונות בדקה.
מה שאתה מציע, להשערתי, זה לפחות כמה דקות כל סרטון, וזה לפני הפיתוח וכו'.והכל בשביל לחסוך לבנאדם לשלוח לבדיקה?
יש הרבה תוכנות פשוטות שמפרקות וידיאו לתמונות כך שהטיעון של כמה דקות לסרטון לא ענייני
-
RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
@elie1105 אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
אני לא כל כך מבין כמה דברים :
א)מי אמר שבהחברות הגדולות, השירות יותר טוב ? תקראו בפורומים על האינטרנט הפרוץ, יש בעיות עם כולם.
ב) כבר נאמר שהחברות הגדולות לא רוצות להתעסק עם חרדים שלא מבינים כל כך בנושא התקשורת, תחלס, רק חרדים רוצים להתעסק עם חרדים, לכן פתחו חברות משלהם, וזה לטובת כל מי שלא מבין בעיניים הללו.
ג) איך אפשר לדרוש שאינטרנט כשר יהיה במחיר של אינטרנט פרוץ, בכל דבר,כשזה כשר, זה יותר יקר ובהרבה ! בשר כשר הרבה יותר יקר מבשר טרף, קל וחומר אינטרנט. לא לשכוח שיותר קשה לסנן אינטרנט מלסנן מי השירותים.
ד)מה שהבנתי שמתלוננים שאצל נטפרי, בסלולר מקבלים פחות ג'יגה. בכל דבר זה עובד לפי ביקוש, החילונים מסתכלים על סדרות לילה ויום ב-4k, לכן יש להם מנוי עם 500 ג'יגה וגם 1000 ג'יגה, אבל החרדים משתמשים בקושי ב-10 ג'יגה אוליי, למה שיעשו מנויים עם 500 ג'יגה, 50 ג'יגה, גם אם יש לו קורס בזום, זה יספיק לו. ומי שבאמת צריך הרבה לוקח נייח.א) דיברו בעיקרון על תמיכה לא על שירות
ב)איפה נאמר? מי אמר?? מי קבע? מספיק עם הדמגוגיות
ג)בשביל מה אנחנו משלמים 15 לנטפרי אם לא על עלות הסינון?
ד)ולכן חמישים ג'יגה בנטפרי צריך לעלות יותר יקר מ500 ג'יגה בחברה רגילה???? -
RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
אני חושב שאתה מוציא פה שם רע וזה פשוט לא נכון.
במיוחד שאתה כותב את זה באופן כללי בלי להביא מקרה ספציפי.הפוך!!!
אין מדובר במקרה ספציפי!מדובר במקרים שלדעתי כמעט כל אחד חווה את זה כמה פעמים,אם זה כשיש בעיה בקליטה אחרי 8 (מצחיק התגובה של יוסי תקשורת שבדקו ומבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות- ציטוט), או בכל הבעיות למיניהם .
אני עצמי כבר בחברה השלישית מתוך שלל ספקי נטפרי ובכולם היו לי בעייות מסןיימות בלילה עו בער''ש שהצריכו טיפול של התמיכה וכמובן לא היה לי עם מי לדבר (יש חברה אחת שאני יודע {אולי גם האחרים ככה ,אבל לא בדקתי} שיש בתמיכה רק נציג אחד לא משנה זמן עומס וכו') וגם בענייני המחירים כבר הביאו דוגמאות בתגובות למטה עי''ש..לסיכום נטפרי עושה עבודת קודש מבלי לקבל שכר, אבל אי אפשר לפמפם לכולם שזה לא רווחי כשהלקוח יוצא בנזק של כמה עשרות ש''ח לחודש בגלל פועל היוצא של דמי התיווך לכל חברות הביניים....