מצטרף לברכות.
אגב לדעתי חלק גדול בשכנוע של אנשים לעבור לאינטרנט עם סינון אמיתי
צריך להיות לא בגישה הרוחנית של הדבר, אלא פשוט להבהיר ולהראות לו
שאינטרנט ללא סינון וכדו' הוא פשוט דבר מזיק ולא מועיל כלל.
בפרט רשתות חברתיות וכדו' - לשאול אותו מה התועלת החברתית / הכלכלית
וכדו' האמיתית שהייתה לך מזה בשנה האחרונה למשל, אילו תועלות נוצרו לך משם
קשרים חברתיים (אמיתיים) ? אפשרויות כלכליות ? מנגד - כמה שלוות הנפש איבדת מזה ?
כמה פעמים היית צריך מתוך דחף לא נשלט לעשות "רענן" וללכת לבדוק מי שלח הודעה, ומה
התחדש וכו'. זה כיוון שעשוי לדבר לציבור רחב. רק צריכים לחשוף האמת מול העיניים, כי מהצד
השני אנו מוקפים בשטיפת מוח מטורפת להראות רק את הצד השני, כאילו מי שלא מעודכן הוא לא בעניינים
והוא לא בפרשה בכלל. ויש עוד מה להאריך אבל אין כאן המקום.
נ.ב כל זה שייך גם לאינטרנט מסונן (ואפילו להודעה זו שאני כותב כעת...)
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי loters
-
RE: הצטרפתי היום ברוך השם
-
RE: בקשה לא מקובלת
צריך להתחיל בזה שלקבל על עצמך לא להיות משועממת ולהיות תמיד עסוקה במשהו. אפילו משהו שטותי וחסר משמעות העיקר להיות עסוקים.
דבר שני כל מה שהאינטרנט הלא מסונן מציע כמו מדיה ורשתות זה הכל מים מלוחים, כמה שאתה יותר שותה אתה יותר צמא. זה אפילו לא מבחינה דתית, אלא מבחינה אנושית וחברתית, זה מביא לרדידות ולשפלות, ופשוט לא מספק את הנפש האלוקית שצועקת שזה פשוט לא בשבילה כי היא בנוייה לדברים גבוהים מזה.אני בטוח שיהיה מישהו שיכתוב את זה טוב ממני. אבל דעי לך שהרבה פעמים יש כזו תחושה כאילו הדשא של השני ירוק יותר, או של: אם היה לי ככה אז היה הכל מסתדר וכו'. זה הכל דמיון שמתעתע בנו 120 שנה כל ימי חיותינו כאן.. ואנו תפקידנו לא לתת לו פלישה. בדורנו זה הנסיון, שכל הרחוב והפרסום וכו' צועק ושוצף (גם בתת מודע) שאם אתה לא מחובר ל א' או לב' או לג' וכו' אז אתה פשוט לא בעניינים, במילים אחרות אתה לא נורמאלי, לא מן היישוב... ותפקידנו ליישר את עצמנו ולילך בגב זקוף, לזעוק לעצמנו, שאנחנו בני מלכים ולא מסתנוורים ופוזלים לכל מיני מדוחים וקוצים וברקנים.
-
RE: מייל בשבת מ-019
תפסיקו לחפש מלחמות מיותרות
יש מפעלים לצערנו שמחללים שבת ע"י יהודים מדי שבת בשבתו
ואתם מוחים לי על מערכת אוטומטית ששלחה מייל אוטומטי בלי שום מעורבות כלשהי של אדם, אפילו לא גוי
נו באמת ! -
RE: עשקונו זדים
דיברו על זה כבר אלף פעמים
ועיקר התשובה לדבריך היא שיש "קצת" הבדל בין אם אתה נותן שירות לכמה אלפים (אפילו עשר או עשרים אלף, ממש אין לי מושג בפרטים ממש מדוייקים), לבין אם אתה נותן שירות לכמה מאות אלפים ובכמויות שמתקרבות למליון לקוחות וכדו'.
כל מי שיפתח חברה ויקים שרת ויתחזק אותו וכו' וכו' יראה שגם מי שלוקח את "הכי הכי" יקר בחבילה - זה זעום לעומת ההשקעה הנדרשת, וצריך הרבה רחמים כדי להרוויח בסוף משהו נכבד שתהיה שווה כל העבודה. תשאל את מי שכבר בעסק, ותשאל את מי שכבר ניסה וגילה שזה לא משתלם.
(אין לי מניות ושום קשר לאף חברה) -
RE: הדפדפן מנוהל ע"י האירגון - אפשר לבטל?
רבותיי
בשביל מה לריב על שטויות
ואם הוא שאל שאלה שלא הכי במקום פה
אבל הרי כולם מודים שיש לזה קצת קשר (כי הוא הגיע לזה בעקבות ההדרכה בויקי)
לא חרבה ירושלים אלא שדנו בה דין תורה, שהקפידו דווקא על שורת הדין ממש.
וגם הוא לא מאשים את @magicode ולא אף אחד בנטפרי, רק ביקש אם מישהו יכול לעזור
קצת סלחנות... -
RE: מחירי הגלישה בנטפרי - כן בפעם המאה
גם על עוף/כל מוצר אחר בכשרות טובה משלמים הרבה יותר. ואהבת את ה' א' בכל מאדך - בכל ממונך. זה המצב ולא שווה להלחם על זה!
-
RE: עבר מנטפרי ומתחרט
@מישהו12
מה בדיוק אתה מעוניין - שנביא לך היתר חתום ממורה הוראה על זה שמותר לגנות את מי שמתהדר בכשרות אבל הסינון שלו לא שווה כלום ?
ולגופו של דבר -
יש לך ספק שהסינון הנ"ל שווה משהו ?
אתה חושב שיש מצוה להגן על סינונים שלא שווים כלום ?
אתה חושב שהחפץ חיים גם היה מגיב בכזו סלחנות וסנגוריה למי שמכשיל את עם ישראל בעבירות מדי רגע ברגע ?
ראית באיזה חומרה החפץ חיים כותב על עיתונים לא כשרים שהיו בדורו ? (כולל הזכרת שמות מפורשים, ולא, לא מדובר אפילו במקצת של המקצת ממה שפתוח למי שמשתמש בסינונים הנ"ל) -
RE: פורום אוצר החכמה
יש לי בעבודה גישה לפורום הנ"ל (דרך סינון הנחשב חזק מאוד... אבל רבש"ע, הוא לעומת נטפרי זה שמים וארץ ! הנקיות לא מתקרבת בכלל) ולכל מי שנחשף לשם אפילו בראיה בעלמא, מובן מאוד למה חסמו אותו.
יש הרבה תכנים שהם בעייתיים, ענייני צניעות שלא צריכים לעלות כ"כ בפרהסיא, כל מיני ענייני השקפה מעוותים, ובקיצור הרבה דעות כוזבות. אשריכם נטפרי שלא נכנעים ללחץ (כביכול) מהציבור (איזה ציבור??! אני מ'הציבור' ומחזק את ידכם בזה, ובטוח שכמוני "הרוב השקט" שקוראים את הדברים אף שלא מגיבים, גם כן איתכם!)
יצויין, כי אף שאיני משתמש באוצר החכמה, אני מפרגן למפעל החשוב שהקים הרב סלע שליט"א. ואין כאן ח"ו אמירה נגדו או נגד מישהו אחר אישית חלילה, כולם אהובים כולם ברורים. אלא שהאמת לגבי הפורום חייבת להאמר, וכי איך שהוא כרגע מתנהל, אי אפשר לאפשר לו להיות פתוח לסינון טהור וזך כנטפרי. ותו לא מידי. -
RE: מחירי הגלישה בנטפרי - כן בפעם המאה
סליחה ?!
מישהו ביקש או חייב מישהו לקנות משהו מחברה א' או ב' ?!
החברות הם עסק, והם לא גמ"ח ! ! !
לא מחוייבות לתת סים בחינם, ולא תמיכה ושום דבר בחינם
עוד פעם - זה עסק לכל דבר, והמטרה היא מלבד מה שלתת שירות טוב לציבור - המטרה היא להרוויח
מה להרוויח ? כן - - - כסף !!
זו לא מילה מגונה ! ! !
אגב אני שילמתי השבוע 5 פעמים 50 שקל על כל סים , בכמה סוגי חברות ובכמה סוגי חבילות DATA/כשר/לא כשר (סינון במכשיר עצמו)
הבא נצא מהגישה הזו.... !!!! זה לא גמ"ח ואף אחד לא חייב לשרת את הלקוח בחינם, ולתת לו מחירים ברצפה (מה שבלאו הכי קורה גם אם נשלם על הסים 50 שח ועוד כמה עשרות שקלים לחבילה לספק, והעובדה שהרבה חברות בקושי שורדות!)
לעשות דיון ולצאת למלחמות מיותרות על מחיר של עוד 2 חבילות קורנפלקס לחודש..... ! ! !
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי loters
-
RE: פיתוח סינון נטפרי ביוטיוב
@lamborg321 דובר על זה כבר עשה חיפוש בפורום ותיראה, לגבי הנוחות וכו' אני מניח שזה כתוצאה מבעייה טכנית שמונעת את הענין
-
RE: האוניברסיטה הפתוחה.
@אנימאמין אני חושב שתהיה לך יותר תועלת שתפנה לנטפרי בפניה אישית מאשר להציף את זה כאן בפורום
-
RE: 2 רמות סינון באותו קו, (2 מחשבים)
גם אני חושב שאי אפשר
אני אכתוב תגובה לא פופולארית
אבל תחשוב אם לא כדאי לך לפתוח חשבון נטפרי משלך (אולי לתת סיסמא למישהו אחר וכו') נראה לי שהזמן שלך יותר יקר מ 15 שקל בחודש
(צריך לוודא רק אם אפשרי לרכוב עם 2 משתמשים על קו 1. אני חושב שכן. אבל תברר) -
RE: נקודה למחשבה
הערה כללית בלי קשר לתגובה זו או אחרת:
זכותו של ספק (מתווך וכל שום וחניכא וכו') לקחת כמה שהוא רוצה
הוא צריך להרוויח
ומי שלא רוצה שיעבור ספק
רק שמרוב הבלגאן שעושים כאן שלא ייצא מצב בסוף לא ישארו ספקים(?) -
RE: מישהו ניסה את הסיבים של 019?
@frize37
אני מאוד מזדהה עם תגובתך,
וצריך גם להבין לא רק את המשווקים הקטנים אלא גם את החברות הגדולות (לא מדבר באופן ספציפי על חברה זו או אחרת, אלא באופן כללי), לפעמים יוצא שלקוח מחובר דרך נטסטיק (היינו לא בחיבור קווי) אפילו את הסטיק לא רכש דרך החברה, אלא רק את הסים (בעלות של 10 ש"ח ואולי אפילו בחינם) ומשלם לעיתים סכום של 20-30 שח לחודש, וכשיש בעיה לא משנה מהי, הוא פונה לתמיכה הטכנית. עכשיו, כשלקוח מחובר בחיבור קווי, ובפרט כשיש לחברה גישה למודם שלו, אז יש לה אפשרות לראות תוך כמה שניות בדר"כ איפה ואצל מי הבעיה, וקלה הדרך לפתרון. אבל בחיבור סלולארי, לא רק שהרווחים של החברות (לדעתי) הם הרבה פעמים אפסיים, אלא שהתמיכה הטכנית היא הרבה יותר קשה וארוכה. מה אתה רוצה מהחברה שאתה מתקשר אליה פעם אחר פעם, על בעיות בגלישה, וכל פעם הנציג/ה צריך לבדוק (ולפעמים קצת לנחש בגלל החיבור המקרטע..) האם הבעיה בחומרה (סטיק), בסים (שלפעמים מתקלקל), בקליטה (בעיה מאוד מאוד נפוצה), במחשב (פירוול או אנטיוירוס או כל מיני סוגי חסימות). האם חשבת פעם אם זה צודק כל ההטרדה הזו ? אם אתה רואה שיש לך בעיה בחיבור סטיק, ואתה מתקשר לחברה (או למשווק) כל שני וחמישי, וכל פעם ה"סרט" מתחיל מחדש, האם זה מחובר, מה אתה רואה וכו' וכו' אפשר לכתוב ספרים שלמים, אז למה אתה ממשיך להשתמש בחיבור מקרטע כזה? אתה משלם לחברה כמה עשרות שקלים בחודש, האם חשבת כמה עולה הנציג לחברה, שאתה "גוזל" מזמנו חצאי שעות ולפעמים אף יותר? אם אתה לא מסתדר עם החיבור שלך, אז תעבור לקווי, כן! תשלם עוד כמה עשרות שקלים ותגלוש נורמאלי. ואם תאמר - אדרבא אני רוצה שיהיה לי קצת "קשה" ו"לא נוח" כדי לא ארבה לגלוש וכו', אוקיי זה סברות וטענות שלך, אבל אל תטריד ותעיק בזה על שאר הגורמים. [או לצד שני, אם יש לך בעיות חוזרות ונישנות עם תקשורת, תזמין טכנאי מחשבים שיבדוק לך את הבעיה באופן יסודי, תשלם 250 שקל, ואחרי המסקנות שיאמר לך, תחליט לאן פניך מועדות] קנית פעם סטיק מהמשווק - ? יופי, אשריך שעזרת לעוד יהודי כשר להתפרנס, האם זה אומר שהתחתנת איתו ? (כמו שאמר קודמי - חתונה קתולית...) האם אתה משלם לו תשלום חודשי על תמיכה טכנית (כמעט) 24 שעות ביממה?! האם אינך יודע שכשלקוחות קונים תוכנה או מוצר, הם הרבה פעמים משלמים (כשהדבר חשוב להם וכשהם מעריכים את מה שהם עושים) סכום חודשי/שנתי לא מבוטל על תמיכה טכנית?אוקיי, כתבתי תגובה לא פופולארית , אני יודע, בפרט בדורנו שתמיד "הלקוח צודק" (חהההה) , ו"זו זכות לתת שירות" ו"מגיע לי" ועוד שאר קשקשת ובלבלת. אבל רק רציתי להציג (וסליחה אם הקצנתי) את הצד השני, יש גם זכות לצד השני להתפרנס בכבוד, ואם קנית חפץ או שירות, זה לא אומר שהצד המוכר/נותן השירות משועבד לך למשך שאר ימי חייו, ועוד ללא עלות/מחיר הפסד ! עוד משהו, לפעמים בן אדם לא יודע איזה נזק עלול להיגרם לחברה/גוף מסחרי ע"י דברים שמתפרסמים ברבים, אפילו אם לאחר זמן רואים שבעצם התקלה לא בדיוק היתה של החברה, או לא רק וכו', וראה ערך לכל הרשתות החברתיות וכו'. וכאן אני באמת כופה עצמי להפסיק.
-
RE: מה בין הגנה להגנה
@548499758
כל מילה בסלע
לא יכולתי לנסח יותר טובאף אחד לא רוצה כאן "להתקלקל"
אפשרויות לקלקול יש על כל שעל
והן הרבה (הרבה הרבה) יותר קלות מאשר להשתמש באינטרנט עם סינון (אמיתי)
גם המשפט האחרון שנכתב מאוד נכון. -
RE: מה בין הגנה להגנה
@magicode
אני לא יודע אם זה ענין של יותר מכור, אלא שבאמת אין ברירה אחרת (מה שאין כן לפני 8-10 שנים). דוגמא לדבר, לך תנסה היום לפתוח חלון המכונית ולשאול מישהו: איך מגיעים לכתובת פלונית? זה עבר מהעולם.אפשר לשאול שאילה אישית (באמת בלי שום כוונה להעליב או לחדור לפרטיות): אם היית כרגע מחפש עבודה בפיתוח תוכנה, והיית גולש בנטפרי, ולינקדין היה סגור לך, מה היית עושה? באמת היית מוותר על האפשרות הזו? [אני לא באמת כ"כ מכיר את הפלטפורמה, אבל ממה שקראתי ושמעתי מכמה חברים, אני מבין שזה ה-מקום למשרות בהייטק]
-
RE: מה בין הגנה להגנה
@ magicode
אני משתמש בנטפרי מהחודשים הראשונים ממש להקמה (עוד שאפילו 15 שקל זה לא עלה, אלא בחינם בתור נסיון) וגם חיברתי הרבה לקוחות ושמעתי קצת הלך רוח של אנשים.
לדעתי מה שצריך זה לגלות יותר גמישות
אציין כי לעת עת איני יודע איך עושים את זה בלי לגזול הרבה מהמשאבים של המערכתמס' דוגמאות על קצה המזלג:
XX
יש המון אנשים שצריכים לינקדין, מה הם יעשו בלעדי זה??
יעשו שמיניות באוויר? ומציעים פתרונות אלא שהם לא מושלמים, אבל גם הם עד כה לא יושמו.אתרים של קורסים חינמיים כמו CAMPUSIL וכן לשכת התעסוקה ,
שלא נדבר על UDEMY ופלייליסטים של סרטונים מקצועיים ביוטיוב
לעיתים נסגרים כי יש שם דמות של אשה (אפילו שהגולשת היא גם כן אשה, או שאפילו הגולש הוא גבר, אבל מה שלעשות נצרך לו כרגע לראות את זה, וכמו שהוא שומר על העיניים ברחוב, הוא גם יכול לעשות את זה כאן), או לא פתוחים בכלל, או שצריכים בקשה על כל סרטון וסרטון (וכולי האי ואולי)פורומים מקצועיים לפעמים נסגרים (ובצדק, כי זה לא אמור להיות לציבור הרחב, אלא לאנשי מקצוע מסויימים שמתעסקים בתחומים אלו ואכ"מ)
אנשים היום אין להם סבלנות (ודי בצדק) כי העבודה לוחצת, המעביד, הלקוחות וכו'
מה אנשים יעשו? יגידו למעביד/לקוח/וכו' לחכות עד שהסינון יפתח לי הקישור?
עד שהחברה שעובדת עם/בלי סינון תשלח לי את הקובץ,
עד שאגיע לפלוני/ת שם כן תהיה לי גישה...
צריך להבין שזה באמת לא פשוטלדעתי הפתרון הוא לגלות יותר גמישות - ושזה יהיה מותאם לפי הלקוח
זאת אומרת שאחד שעוסק בפיתוח תוכנה יהיה פתוח לו (למשל) לינדין (אפשרי עם מגבלות מסויימות, אבל באם לא אפשר יהיה פתוח לגמרי רק ללקוח הזה) [ויהיה סגור לכלל הציבור]
עובדת סוציאלית לדוגמא יהיה פתוח לה פורומים וכדו' בבריאות הנפש [ויהיה סגור לכלל הציבור]
סוחר או חנות וכדו' יהיה פתוח לו בגמישות יתירה אתרי קניות/מסחר וכו' [[ויהיה סגור לכלל הציבור, או עם סינון הרמתי, אבל אצלו יהיה פתוח יותר]
וכן הלאה אני חושב שהעיקרון ברוראני מבין את החשש הגדול מפני הצפה של מערכת הפניות
וכן מפריצת הגדר
אבל לדעתי זה הפתרון שצריך ללכת לקראתו [אדרבא אם למישהו יש פתרונות אחרים שיציע] כי כאמור אנשים יותר ויותר צריכים פתרון מיידי ועבודה יותר שוטפת.
אני חושב שהרעיון מובן. וכאמור אני לא בא ח"ו בטרוניא או בקינטור, רק בהצעות קונקרטיות שיכולות לדעתי לעזור. -
RE: תוכנת אניוואר לVPN לכולם!!!
@דנדי
להשתמש ב VPN זה להחזיק אינטרנט לא מסונן
שעושים רק כשממש אין ברירה כמו מקום עבודה וכדו'
גם אם על המחשב הספציפי יש הגנה, מה עם שאר המחשבים/פלאפונים/וכו'... ?
זה הענין ,
בהצלחה !