@גוגל אמר בהתייעצות | נטויז'ן אומרים להחליף לספק שלהם (אינטרנט פרוץ) לכמה ימים לצורך התחברות שלהם לראוטר כדי שיראו מה התקלה - מה לעשות.:
אני עם תשתית נטויז'ן וספק אר אל עם הסינון של נטפרי,
עקב תקלות חוזרות ונשנות בטלפון ביתי והאינטרנט,
התקשרתי היום לנטויז'ן והם אמרו לי שהדרך היחידה שלהם לראות מה הבעיה הינה שיחליפו את הספק לספק שלהם ויבטלו לכמה ימים את הספק אר אל וע''י זה יוכלו לראות מה הבעיה,
כמובן שלא הסכמתי להם להחליף לספק שלהם כדי לא להיחשף חלילה לאינטרנט פרוץ,
השאלה היא מה לעשות? איך הם יראו מה הבעיה כשאני נשאר בספק אר אל?
תודה רבה.
יש לך שני פתרונות, אחד זה לאפס את הראוטר ואז נטוויזן יוכלו לשלוט בראוטר, פתרון שני שיתנו לך לכמה דקות יוזר (ספק) שלהם כמו שהם עשו לי וחסל,
וחוץ מזה, ספר לנו מה הבעיות, וכך נדע אם זה אפשרי בכלל לתקן.