@Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:
@clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:
לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי
מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.
לגמריי מסכימה
היה לנו כמה בעיות במהלך השנים
שהמתכנת שלנו כבר כמעט התיאש
כל אחד שלח אותנו למקום אחר
וזה היה כן בעית חסימה
לדעתי שיהיה צוות מתכנתים/טכנאים/נותני שרות בתשלום
ולשלם להם לפי שעות
אפילו מצידי שלא יהיה קשור לנטפרי
אבל כאלה שמבינים את המערכות של נטפרי ונטפרי מוכנים לתת להם גישה או לדבר איתם
כל הבעיה שלפעמים זה שיח חרשים
המתכנת של החברה לא מכיר את נטפרי
נטפרי טוענים שההקלטה חלקה ופתוחה
והלקוח בתווך לא מבין למה הוא תקוע כבר שבוע
וח"ו זה לא בא ממקום של תלונה
אנחנו כבר שנים בנטפרי מרוצים
גם השרות מצוין וכו
אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
פינג פונג פונג פונג
אם היה מישהו חיצוני בתשלום מטעם נטפרי זה היה לדעתי הרבה יותר מקל