כדי שבטוח תקבל שירות טוב, הרובוט של נטפרי עוקב אחרי ההקלדה בפניה ואם הוא מזהה שכתבת "דחוף" קופצת לך תזכורת להוסיף נקודות..
לראות ולא להאמין עד כמה אפשר לשרת את הלקוח...!!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מוגן
-
ושוב שידרוג במערכת הפניות.
-
הגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!
חשבתי על רעיון שיכול מאוד להקל על אופציה זו, על פי רוב כל אלו שמשתמשים עם אופציה זו הקוד נמצא אצל אדם אחר והוא פותח את השימוש מידי פעם לפי הצורך, אך דא עקא שזה מצריך את המחזיק בקוד להיות בסביבת מחשב שמחובר לרשת, חשבתי על רעיון לבצע פעולה זו על ידי הטלפון, כלומר שמחייגים למספר מסוים ומזינים את מספר הטלפון שאליו משויך החשבון בנטפרי מקישים סיסמא בוחרים פרופיל ואז מקישים כמה דקות לפתוח את הפרופיל.
אין לי אישית את הידע איך לבצע את זה בפועל אך לכאורה זה אמור להיות בר ביצוע.
אשמח לשמוע מה דעתכם בענין. -
RE: אין אפשרות לגלוש בנטפרי
@magicode לא מכיר עוד חברה בעולם שככה תשתף את הלקוחות שלה בפרטי התקלה ובהסבר, יישר כח גדול.
מה שמחדד את ההרגשה שתמיד אתה בידיים טובות!
יישר כח גדול @magicode ולכל מנהלי וצוות נטפרי היקר!
עריכה: אגב אני חייב לציין שגם אני חווה שהגלישה הפכה ליותר מהירה, יתכן שזה קשור להגדרות החדשות ב... "סרויסים". -
RE: "וידאו טוב"
עוד שידרוג מבורך של וידאו טוב!
כעת ניתן לשמור סימניות בכרטסת!
תודה רבה. -
RE: טיימר על הפעלת פרופיל - הצעות לשיפור
גנבת לי את המילים מהפה!!
אני בדיוק בדרך לכתוב על זה שנטפרי לא רק שקשובים ללקוחות ועושים את המיטב כדי באמת לעזור, הם עוד נותנים לנו תחושה כאילו הם עובדים אצלינו...!!
פשוט ישר כח לכם צוות נטפרי היקר.!! -
RE: דיסק אוניקי שלא נפתח בשום אופן רושם הדיסק מוגן מפני כתיבה
@קובי-ברקאי @עילום
לי לאחרונה היה בעיה עם דיסק אונקי של חברת סאנדיסק (64 GB) שהחליט לעשות בעיות ולא לנתן לי להעביר ממנו קבצים ואליו
פניתי אליהם במייל זה sandisk-he-kb@mailwc.custhelp.com
ולאחר התכתבות קצרה ואימות פרטים הם הביאו לי אונקי חדש מומלץ לנסות
ניתן גם להתקשר לטלפון 037219616
בהצלחה. -
RE: הכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.
@GolanArt אולי להוסיף אופציה של שיחה עם נציג בצאט' בדומה לחברות סלולר וכדו' (כמובן שיש אפשרות לעשות אופציה שלא מיד יעבור לנציג אנושי אלא קודם כל ינסה לבדוק לבד מה הבעיה והאם ניתן לפתור אותה בכוחות עצמך, בדומה פותר הבעיות).
כמו"כ בשירות לקוחות יהיה מאוד יעיל אם ישמיעו מה המיקום שלך בתור.
תודה רבה. -
RE: משדרי בחירות בנטפרי
@magicode אמר במשדרי בחירות בנטפרי:
דיברו עם קול חי.
עריכה: שלחתי פניה לשידור, ולפני כמה שניות הודעה בצלאל קאהן שלא יהיו שידורים ממפלגות לא חרדיות והכל יהיה נקי!
-
RE: סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים
מידע חשוב בנוגע לסיב אופטי!
מי שהוא עוסק פטור/מורשה יכול לקבל מענק של 1000 ש"ח עבור התקנת הסיבים.
פרטים כאן
https://www.sba.org.il/hb/landingsSite/Pages/km4.aspx -
RE: מה קרה לוידאו טוב?
@יוסף-חיים-16 נכון לכתיבת פוסט זה עובד חלק
התקלה שאתה מתאר נובעת בד"כ מגלישה מאוד איטית
ובקשר לניהול האתר, הוא הוקם בהתנדבות מלאה ככה שאין מקום לטענה כל שהיא. -
"וידאו טוב"
רציתי לשאול/להציע האם ניתן להוסיף אופציה באתר "וידאו טוב" שיהיה ניתן לשמור סרטונים במועדפים וכך לא יצטרכו כל פעם שרוצים לחזור להסרטה מסוימת לעשות חיפוש חדש.
-
RE: הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
מוקד שמתקשרים ואומרים לא עובד לי
לנטפרי יש מוקד 089-143-143
@a0533057932 אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:
הבעיה היא ב019 הנה בו נעלה אותם על הקו
אני לא חושב שאתה יכול לצפות שהמוקד יתן כזה שירות לכל לקוח שיש לו בעיה עם צד שלישי שלא קשור לנטפרי... אל תשכח שאתה משלם סה"כ 15 שח...
-
RE: בקשת עזרה: SMS חד פעמי על המספר הכשר, למישהו יש פתרון?
תיקון טעות!, מה שעבד לי בגולן הסמס זה רק בין גולן לגולן ולא כמו שכתבתי למעלה ששלחתי סמס מחברת פלאפון.
-
RE: לקראת ווינדוס 11...
@ברצינות לפני כמה ימים שלחתי להם פניה והם אמרו שזה לא פשוט לפתוח את זה, ובכל מקרה הם מחכים שתהיה גירסא יציבה ולא בטא, כי כשיצא גירסא לכל המשתתפים הקישורים ישתנו ואז הם יצטרכו לעבוד מחדש.
-
RE: יש לי מצלמת קנון,והכנסתי אליה כרטיס ישן ומאז המצלמה לא קוראת לי את הכרטיס ,שכבר צילמתי איתו במצלמה
@תודה-על-החיים בפורום תחומים tchumim.com/recent תוכלי לבקש עזרה בענין, הפורום הנוכחי נועד אך ורק לנושאים הקשורים בגלישה ושימוש בסינון של נטפרי, בהצלחה.
-
RE: הפורום עבר הלבנת פנים...
@GolanArt תודה רבה.
אגב נראה לי שכדי להדגיש יותר הודעה שלא נקראה, בערכת נושא הנ"ל ההבדל בין הודעות שנקראו ללא נקראו לא כ"כ ברורות -
RE: הצעה לשינויי אייקון
@magicode לענ"ד כוונתו שלפעמים עומדים באתר מסוים ויש בו כמה קישורים של הורדות או כל דבר אחר ולוחצים על כמה קישורים ואח"כ עוברים דף דף, בסימניות למעלה,
ואם יהיה מסומן למעלה מה חסום ומה פתוח זה יכול לחסוך את הצורך להכנס לתוך הדף ויהיה אפשר לסגור אותו ישירות.