רציתי לבקש מההנהלה הנפלאה של נטפרי שיעשו שלוחה ייעודית במענה הטלפוני למענה מקצועי.
וכדי להבין למה אני מתכוון אביא סיפור שקרה לי השבוע:
לצורך עניין מסוים הייתי חייב להיות אם אינטרנט גם כשיצאתי לנופש, בד"כ אני משתמש בחיבור קווי של נטפרי ועכשיו עקב הצורך המיידי [יום לפני היציאה כשלא היה לי מישהו באזור שיש לו סימים כשרים - היחיד שהיה לו היה סגור יומיים בגלל בינה"ז...] - תכל'ס ביקשתי וקיבלתי אישור לVPN רציף בוויפרי 3, ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.
הייתי באזור בלי חדרי מחשבים וב"ה הציבור שלנו שמור כך שלא היה לי אף אחד שיכלתי להתחבר דרכו - התקשרתי לנטפרי ואחרי מס' שיחות (עקב בינה"ז וכו') ענתה לי נציגה שמאוד רצתה לעזור אבל באמת לא ידעה מה עושים במקרה כזה, היא שלחה פניה שייחזרו אלי אבל אמרה לי מראש שעקב בינה"ז זה לוקח זמן.
בינתיים אני תקוע בלי רשת ומקבל טלפונים מה קורה וכו' וכו'...
בסוף התקשרתי שוב עד שהגעתי לנציג שכנראה ידע יותר בכל העסק - ותוך כמה דקות הוא הדריך אותי מה לכתוב בשורת פקודה הגעתי לנקודות מיוחדות שפתוחות גם בכה"ג לכה"ג ושם הוא התחבר אלי וסידר לי את הכל.
בקשתי שתהיה שלוחה מיוחדת למקרים כאלו שבנ"א חייב מענה מקצועי ואל סתם נציגי תמיכה, מסתבר שאותה נציגה טובה מאוד בתחומה השירות היה באמת אדיב ומצויין אבל יש דברים שצריך אנשים מאוד מסויימים - סוג של כונן חירום, אפי' בא נאמר שיעלה 5 ש"ח כדי שאנשים לא ינצלו כדי לקבל מענה מהיר יותר וכו' אבל שיוכל לעזור במקרים כאלו.
הנזק של אותם 5 שעות שלא יכלתי להתחבר היה מאוד גדול בשבילי [ברמה כזו שקניתי אונקי וצרבתי עליו ווינ' למרות שידעתי מנסיון שהדגם הזה הולך טוטאל אחרי זמן מסויים של ווינ' TO-GO].
תודה רבה!