• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. MEIR-MEIR
    M
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 2
    • פוסטים 11
    • קבוצות 0

    MEIR-MEIR

    @MEIR-MEIR

    9
    מוניטין
    5
    צפיות בפרופיל
    11
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    MEIR-MEIR הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי MEIR-MEIR

    • אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      רציתי לבקש מההנהלה הנפלאה של נטפרי שיעשו שלוחה ייעודית במענה הטלפוני למענה מקצועי.

      וכדי להבין למה אני מתכוון אביא סיפור שקרה לי השבוע:
      לצורך עניין מסוים הייתי חייב להיות אם אינטרנט גם כשיצאתי לנופש, בד"כ אני משתמש בחיבור קווי של נטפרי ועכשיו עקב הצורך המיידי [יום לפני היציאה כשלא היה לי מישהו באזור שיש לו סימים כשרים - היחיד שהיה לו היה סגור יומיים בגלל בינה"ז...] - תכל'ס ביקשתי וקיבלתי אישור לVPN רציף בוויפרי 3, ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
      למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.

      הייתי באזור בלי חדרי מחשבים וב"ה הציבור שלנו שמור כך שלא היה לי אף אחד שיכלתי להתחבר דרכו - התקשרתי לנטפרי ואחרי מס' שיחות (עקב בינה"ז וכו') ענתה לי נציגה שמאוד רצתה לעזור אבל באמת לא ידעה מה עושים במקרה כזה, היא שלחה פניה שייחזרו אלי אבל אמרה לי מראש שעקב בינה"ז זה לוקח זמן.
      בינתיים אני תקוע בלי רשת ומקבל טלפונים מה קורה וכו' וכו'...
      בסוף התקשרתי שוב עד שהגעתי לנציג שכנראה ידע יותר בכל העסק - ותוך כמה דקות הוא הדריך אותי מה לכתוב בשורת פקודה הגעתי לנקודות מיוחדות שפתוחות גם בכה"ג לכה"ג ושם הוא התחבר אלי וסידר לי את הכל.

      בקשתי שתהיה שלוחה מיוחדת למקרים כאלו שבנ"א חייב מענה מקצועי ואל סתם נציגי תמיכה, מסתבר שאותה נציגה טובה מאוד בתחומה השירות היה באמת אדיב ומצויין אבל יש דברים שצריך אנשים מאוד מסויימים - סוג של כונן חירום, אפי' בא נאמר שיעלה 5 ש"ח כדי שאנשים לא ינצלו כדי לקבל מענה מהיר יותר וכו' אבל שיוכל לעזור במקרים כאלו.

      הנזק של אותם 5 שעות שלא יכלתי להתחבר היה מאוד גדול בשבילי [ברמה כזו שקניתי אונקי וצרבתי עליו ווינ' למרות שידעתי מנסיון שהדגם הזה הולך טוטאל אחרי זמן מסויים של ווינ' TO-GO].

      תודה רבה!

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.

      ברעין אתה צודק.
      אבל היום בערב - למרות שאני יודע בודאות שאף אחד לא נגע לי במחשב שוב הסתבך לי משהו בויפרי - פתאום נעלם הסמל ואין לי שום גישה לרשת.
      לולי מה שלמדתי ב"ה איך לסדר את זה [432] הייתי נתקע לפחות עד מחר [אין לי שום חיבור אחר לרשת כרגע כי יש הפסקת חשמל בכל האזור שלי ולכן נאלצתי לחזור לסטיק שכבר הייתי אמור לסגור בבוקר ורק בנס עדיין לא סגרתי].

      [וסתם בקשר לרעיון שהעלו להרוס את המחשב - א. מה אשם בעל המחשב?, ב. במקרים כאלו כל מי שיתקע ילך לטכנאי או 'מבין' שיסדר ויוריד הכל (כמו אאוטנט שזה כאב ראש והרבה באים אלי להוריד - אז אני מתנה בהתקנה של וויפרי אבל לא כולם כך), ואז כבר מראש יכנס שמורידים אצל טכנאי ויצא העוקץ מהכל (מישהו טען לי לא יודע אם זה נכון שיש באפשהו ברשת (כמובן לא בתוך נטפרי) מסיר של וויפרי לרכישה.... - תבדקו אם זה נכון ואולי תתבעו אותו או תשנו נתיבים (מספיק עוד רג'יסטרי אחד...)]

      [ועניין אחר - לא יודע מה דעתכם על מדריך שימוש במקרי תקלה בקוד 4321... אבל אם זה בסדר אני אשמח שיכתב (או שאני אכתוב) אפילו שיעלה 50 ש"ח קריאה של המדריך (שיעלה כמו הסרה של וויפרי עבור מי שנתקל) כדי שיוכלו לתקן מקרי חירום כאלו בשוגג, ומי שזה בכוונה לא יעשה את זה כי זה כולל רכיב של התקנה חוזרת (אולי תעשו שמי שיתקין דרך שם לא יהיה לו אפשרות להסיר חינם תוך XX שעות כדי שלא ישמש לפריצות)].

      [וסתם הערה : כששלחתי פניה במערכת הפניות אחת התגובות הייתה ממש שועמת על הנגיע בוויפרי וכו', אני מבין את הצד, אבל מצד שני הנציג צריך להבין שזה לא תמיד (ובד"כ!) בעל המחשב אלא בחוריצ'יק וככה"ג [אם הייתי רוצה להסיר את וויפרי מסתבר שהייתי מצליח - את 1 הסרתי בעבר לפני 4 שנים] ולכן מותר להייחס לפניות בצורה יותר מכבדת].

      אבל העיקר - תודה רבה רבה על ההשקעה בכל המערכת הנפלאה והמיוחדת של נטפרי - הסינון, והמעטפת - וויפרי 2/3 הVPN למקרי הצורך, ומערכת הפניות וכנראה עוד הרבה דברים שאנחנו לא מודעים להם אפילו והם מצילים אותנו מרד"ש ועוזרים שיהיה כל מה שצריך, אבל בדגש - כל - שלא יחסר דבר שא"א בלעדיו [פתיחת וסינון אתרים כו' וכו'] אבל מה שצריך ומה שלא....

      יישר כוחכם!!

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @זאב-לבן אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      לא יעזור לכם כלום

      613c32af-53a7-4b34-aeb2-2f407fa291e5-image.png
      וד"ל

      לא הבנתי מה יש כאן...

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי MEIR-MEIR

    • RE: תמונות לא כ"כ ראויות

      @רבי-יהודי אמר בתמונות לא כ"כ ראויות:

      התשובה הנכונה לענ"ד = ראה מדיניות נטפרי (ד"ה תמונות).

      כתבו שם - נחסמת כל תמונה פומבית שמופיעה בה אישה שנראה שהיא מעל גיל 6.
      בפועל זה לא קורה וישנם תמונות עם ילדות מעל גיל 6
      וחוץ מזה ששלחתי פעמיים את אותה תמונה ולא השתנה כלום

      @אחד-תם אמר בתמונות לא כ"כ ראויות:

      אין כאן שום פירצה, אלו שתי תמונות ושתיהן עוברות סינון נפרד

      בפועל זה כן קורה ולפעמים תמונה לא צנועה

      כנ"ל קרה לי גם בימים האחרונים.

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.

      דבר נוסף לבר ממש"כ לעיל.

      בשבוע שעבר קרו לי פעמיים דברים מוזרים בוויפרי.

      1. קריסה חלקית - נשארו חלק מהתיקיות אבל כנראה לא הכל ולכן לא הייתה לי גלישה.
      2. קריסה כוללת שלא היה סינון בכלל [גיליתי שנעלם הסמל פתאו באיזה אתר עלו דברים......] ואז התקנתי מחדש וב"ה עד עכשיו (מיום ה' בערב) עובד.

      ולכן אני חושב שכן צריך איזהשהו מענה ייעודי לדברים כאלו ולכה"פ שיהיה בתשלום מיוחד.

      תודה רבה

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @ben1 אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      @meir-meir
      בעבודה אני לא יכול לגלוש (חיבור נטפרי),

      יש לך שם VPN ואין לך גלישה בכלל?
      אם כן יש פיתרון שאני לא יכול לכתוב כמבון - אם זה אכן כך תכתוב כאן.

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: מייל נטפרי

      @אקסס אמר במייל נטפרי:

      @שי-א אמר במייל נטפרי:

      @אקסס
      תבדוק.
      בדקתי עכשיו, זה לא עובד
      צילום מסך 2024-09-05 131440.png

      זה נכון שיש כאלו שזה דורש מהם אימותים שונים ומשונים
      אבל זה לא קורה אצל כולם

      אצלי קורה רק אחרי שאני פותח כמה כתובות ברצף...
      ולרוב הציבור בד"כ אם יש זיהוי של פעילות חשודה, נסיונות כניסה של אצלחו, נסיונות פתיחה מוזרים ווכ'

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @ben1 אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      @מעמד אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      @magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.

      לא תמיד זה אחד שרוצה לשחק בוויפרי ולהוריד אותו
      לפעמים זה תקלה כמו זה:

      @meir-meir אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      ... ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
      למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.

      גם אצלי יש תקלה בווייפרי ,
      אף אחד לא שיחק עם המחשב ,
      ואני מחכה כבר כמעט חודש שיתקשרו אלי עם שליטה מרחוק כדי לתקנו.

      היום אין לך אפשרות לגלוש בכלל מהמחשב הזה או שזה סתם עושה בעיות?

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @זאב-לבן אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      לא יעזור לכם כלום

      613c32af-53a7-4b34-aeb2-2f407fa291e5-image.png
      וד"ל

      לא הבנתי מה יש כאן...

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.

      ברעין אתה צודק.
      אבל היום בערב - למרות שאני יודע בודאות שאף אחד לא נגע לי במחשב שוב הסתבך לי משהו בויפרי - פתאום נעלם הסמל ואין לי שום גישה לרשת.
      לולי מה שלמדתי ב"ה איך לסדר את זה [432] הייתי נתקע לפחות עד מחר [אין לי שום חיבור אחר לרשת כרגע כי יש הפסקת חשמל בכל האזור שלי ולכן נאלצתי לחזור לסטיק שכבר הייתי אמור לסגור בבוקר ורק בנס עדיין לא סגרתי].

      [וסתם בקשר לרעיון שהעלו להרוס את המחשב - א. מה אשם בעל המחשב?, ב. במקרים כאלו כל מי שיתקע ילך לטכנאי או 'מבין' שיסדר ויוריד הכל (כמו אאוטנט שזה כאב ראש והרבה באים אלי להוריד - אז אני מתנה בהתקנה של וויפרי אבל לא כולם כך), ואז כבר מראש יכנס שמורידים אצל טכנאי ויצא העוקץ מהכל (מישהו טען לי לא יודע אם זה נכון שיש באפשהו ברשת (כמובן לא בתוך נטפרי) מסיר של וויפרי לרכישה.... - תבדקו אם זה נכון ואולי תתבעו אותו או תשנו נתיבים (מספיק עוד רג'יסטרי אחד...)]

      [ועניין אחר - לא יודע מה דעתכם על מדריך שימוש במקרי תקלה בקוד 4321... אבל אם זה בסדר אני אשמח שיכתב (או שאני אכתוב) אפילו שיעלה 50 ש"ח קריאה של המדריך (שיעלה כמו הסרה של וויפרי עבור מי שנתקל) כדי שיוכלו לתקן מקרי חירום כאלו בשוגג, ומי שזה בכוונה לא יעשה את זה כי זה כולל רכיב של התקנה חוזרת (אולי תעשו שמי שיתקין דרך שם לא יהיה לו אפשרות להסיר חינם תוך XX שעות כדי שלא ישמש לפריצות)].

      [וסתם הערה : כששלחתי פניה במערכת הפניות אחת התגובות הייתה ממש שועמת על הנגיע בוויפרי וכו', אני מבין את הצד, אבל מצד שני הנציג צריך להבין שזה לא תמיד (ובד"כ!) בעל המחשב אלא בחוריצ'יק וככה"ג [אם הייתי רוצה להסיר את וויפרי מסתבר שהייתי מצליח - את 1 הסרתי בעבר לפני 4 שנים] ולכן מותר להייחס לפניות בצורה יותר מכבדת].

      אבל העיקר - תודה רבה רבה על ההשקעה בכל המערכת הנפלאה והמיוחדת של נטפרי - הסינון, והמעטפת - וויפרי 2/3 הVPN למקרי הצורך, ומערכת הפניות וכנראה עוד הרבה דברים שאנחנו לא מודעים להם אפילו והם מצילים אותנו מרד"ש ועוזרים שיהיה כל מה שצריך, אבל בדגש - כל - שלא יחסר דבר שא"א בלעדיו [פתיחת וסינון אתרים כו' וכו'] אבל מה שצריך ומה שלא....

      יישר כוחכם!!

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      רציתי לבקש מההנהלה הנפלאה של נטפרי שיעשו שלוחה ייעודית במענה הטלפוני למענה מקצועי.

      וכדי להבין למה אני מתכוון אביא סיפור שקרה לי השבוע:
      לצורך עניין מסוים הייתי חייב להיות אם אינטרנט גם כשיצאתי לנופש, בד"כ אני משתמש בחיבור קווי של נטפרי ועכשיו עקב הצורך המיידי [יום לפני היציאה כשלא היה לי מישהו באזור שיש לו סימים כשרים - היחיד שהיה לו היה סגור יומיים בגלל בינה"ז...] - תכל'ס ביקשתי וקיבלתי אישור לVPN רציף בוויפרי 3, ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
      למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.

      הייתי באזור בלי חדרי מחשבים וב"ה הציבור שלנו שמור כך שלא היה לי אף אחד שיכלתי להתחבר דרכו - התקשרתי לנטפרי ואחרי מס' שיחות (עקב בינה"ז וכו') ענתה לי נציגה שמאוד רצתה לעזור אבל באמת לא ידעה מה עושים במקרה כזה, היא שלחה פניה שייחזרו אלי אבל אמרה לי מראש שעקב בינה"ז זה לוקח זמן.
      בינתיים אני תקוע בלי רשת ומקבל טלפונים מה קורה וכו' וכו'...
      בסוף התקשרתי שוב עד שהגעתי לנציג שכנראה ידע יותר בכל העסק - ותוך כמה דקות הוא הדריך אותי מה לכתוב בשורת פקודה הגעתי לנקודות מיוחדות שפתוחות גם בכה"ג לכה"ג ושם הוא התחבר אלי וסידר לי את הכל.

      בקשתי שתהיה שלוחה מיוחדת למקרים כאלו שבנ"א חייב מענה מקצועי ואל סתם נציגי תמיכה, מסתבר שאותה נציגה טובה מאוד בתחומה השירות היה באמת אדיב ומצויין אבל יש דברים שצריך אנשים מאוד מסויימים - סוג של כונן חירום, אפי' בא נאמר שיעלה 5 ש"ח כדי שאנשים לא ינצלו כדי לקבל מענה מהיר יותר וכו' אבל שיוכל לעזור במקרים כאלו.

      הנזק של אותם 5 שעות שלא יכלתי להתחבר היה מאוד גדול בשבילי [ברמה כזו שקניתי אונקי וצרבתי עליו ווינ' למרות שידעתי מנסיון שהדגם הזה הולך טוטאל אחרי זמן מסויים של ווינ' TO-GO].

      תודה רבה!

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: גוגל פוטוס מטושטש [נטפרי]

      @shloimy95 אמר בגוגל פוטוס מטושטש [נטפרי]:

      @meir-meir אמר בגוגל פוטוס מטושטש [נטפרי]:

      אין מצב לגשת לתוכן בלי שהוא יעבור סינון?

      לא באינטרנט מסונן

      אתה בטוח, למרות שאלו תמונות שאני העלתי?

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: גוגל פוטוס מטושטש [נטפרי]

      @shloimy95 אמר בגוגל פוטוס מטושטש [נטפרי]:

      @meir-meir
      http://wiki.netfree.link/wiki/תמונות_גוגל_בנטפרי
      Screenshot 2022-04-12 2.03.01 PM.png

      אין מצב לגשת לתוכן בלי שהוא יעבור סינון?

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR