• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מלבב
    3. הגבוה ביותר
    מ
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 8
    • פוסטים 28
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • חתול ועכבר

      שלום לכם חברים נפלאים!

      הרבה פעמים מעלים לכאן הודעות של 'חתול ועכבר' כלומר כותבים הודעה שלא תורמת מי יודע מה ומצפים שההנהלה תגיב "כמו שצריך".

      אז ככה:
      אם אתם רוצים לתרום ולעזור, פשוט תעצרו את עצמכם מדרך שכזו. היא איננה תורמת לכם כמעט ולא כלום בוודאי לא להנהלה. ולמה? כי הזמן שמתבזבז על זה - יקר - ובמקום שילך על פתרון לבעיות מהותיות הוא הולך על הודעות שאין בהם מי יודע מה.
      בעיות אמיתיות יש ויש, וכל הודעה שכזו מסיחה את הדעת מלתת טיפול הולם ללקוחות הנתקלים "בבעיה".

      חברים, הזמן שלכם ושל כולם כאחד - הוא יותר מ"יקר"! מנעו עצמכם מדרכים שלא תשיגו בהם תועלת כדאית עבורכם!
      לכם מתבזבז זמן,
      ולכל הקוראים אחר כך את דבריכם מתבזבז זמן...

      אז אנא, מאחר והמלאכה כל כך רבה; לפחות, דאגו לכך שגם אם יש לכם משהו אמיתי - שתשאירו את סוף השבוע נקי! וכך יוכלו לגשת למלאכה הרבה הרובצת על כתפי נטפרי, ולהתקדם בבעיות שטרם באו על פתרונם.

      הראש הישר יוכל להבחין בין צורך אמיתי - לסתם...

      אז תודה לכם חברים נפלאים ויקרים!

      נ.ב. מן הראוי גם שנקפיד על כך ולא נגיב להודעות של כל מי שפותח אשכולות שכאלו.

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב
    • עזרה למצטרפים החדשים

      מניסיון רב של צירוף לקוחות חדשים לנטפרי, שמתי לב לדברים הבאים שכדאי שתדעו, ויהיה זה תועלת לפרט ולכלל.

      1. ללקוח החדש שלא או כמעט ולא מכיר את האינטרנט - קשיי ההכרות והשימוש
        שלו עם הסינון נמצא במידה סבירה ידועה.
      2. לקוח חדש שהיה בסינון חלש או בינוני הפתוח הרבה וכל שכן ללא סינון - קושיי
        ההסתגלות שלו עם המערכת הסינון קשה הרבה יותר מהנ"ל. ולפעמים קשה ביותר.
      3. כל המצטרפים החדשים זקוקים לתמיכה מידית בימים הראשונים של
        התחברותם לספק האינטרנט. היו קשובים! - תנו להם את תמיכתכם! - הם זקוקים לכם מאוד.
      4. לפעמים יכול לקחת ללקוח כמה חודשים עד אשר יסתגל לסוג הסינון הזה.
      5. כאשר רוצים לצרף לקוח חדש; יש לעשות זאת בהדרגה, והיינו לפני שהוא
        מתחבר לספק! להסביר לו על המערכת - על מעלותיה הנפלאים וגם על חסרונותיה.
      6. מאוד חשוב שבעת שהלקוח יתחבר לספק - שיהיה זה מתוך שהוא מתלהב
        ומעוניין מאוד בנטפרי (והיינו לאחר שהוא שמע על מעלותיה וייחודה של נטפרי
        שלא קיים בעוד סינונים), מפני שזה יגרום לו לעבור את קשיי ההסתגלות וההכרות
        עם נטפרי יותר בקלות.
      7. היו פרקטיים! כאשר הנכם מתבקשים להגיש עזרה ותמיכה ואתם מסופקים לגבה
        אם תצליחו לתת אותה - לשם כך נסו לחשוב מחוץ לקופסה! למשל, הבנאדם
        מבקש ספר שהגישה איליו חסומה (כשזה במצב תמונה כידוע), הציעו לו למשל
        להתקשר או לשלוח מייל לבעלי האתר על מנת לקבל את הספר בדרך הזו.

      אם יש לכם ניסיון, אתם מוזמנים לחולק זאת עמנו פה - על מנת להועיל לכולם.

      בתודה ובהצלחה!

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      מ
      מלבב
    • הודעה למשתמשי נטפרי

      שימו לב: כל הכלים הזמינים לעריכת הודעות באתר פה היינו הדגשה, הגדלה, הטיה של המילים וכו' - תקפים גם למרכז הפניות.

      למשל כאשר תכתבו במרכז הפניות ותשימו שני כוכביות כך ** ** [צמודים למילה הראשונה והאחרונה במשפט] - תקבלו את המשפט במודגש!

      בהצלחה!

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב
    • RE: הודעה למשתמשי נטפרי

      הקפצה/רענון לטובת המשתמשים.

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב
    • RE: עליית מחירים בנטפרי.

      רק בקשה אחת קטנה וחשובה; אנא, להודיע ללקוחות במשך פרק זמן גדול לפני שהולכים לעלות את המחיר, בשביל שאנשים יתרגלו ולא ייבהלו שמיד מעלים את המחיר. תנו להם לעכל את הדבר והעניין.
      בפרט ובפרט שיש אנשים (והרבה אנשים) שהתחברו רק כעת, בימים הללו האחרונים ועדיין לא התרגלו לנטפרי, והאטיות בזה רק מבורכת!

      הארה נוספת; זה הזמן, לכולנו, לחזק ולתמוך מאוד בנטפרי, היינו לעזור ללקוחות (בפרט למצטרפים החדשים), על מנת שלא יצא חלילה שם של סחטנים או משהו כעין זה על נטפרי (לוקחים הרבה כסף ונותנים שירות... גרוע כביכול).

      תודה רבה
      שמחים על כל צעד ושעל

      פורסם בהכרזות
      מ
      מלבב
    • RE: נטפרי מעדכנת את 'תנאי השימוש'

      כל מי שמבין טוב את העניין רואה ברור שנטפרי חוששת מחורשי רעה... ומגנת על עצמה מבעוד מועד ואין בכוונתה לגבות תשלומים נוספים, להפך, נראה שכוונתה להוריד מהתשלום בימים הבאים בעתיד.

      פורסם בהכרזות
      מ
      מלבב
    • RE: apple id login i am having trouble loging into my computer

      @DovidStroh מדבריה מובן שעשתה הקלטה ולא נמצא מה הבעיה.

      מה שכדאי לבדוק לפני כן זה האם יש לעוד משתמשים את אותה הבעיה או בעיה דומה.

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב
    • שאלות נפוצות

      כדאי גם שיהיה שאלות נפוצות.

      ועוד, האם יש רשימת נושאים שצריך לכתוב עליהם?

      תודה.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      מ
      מלבב
    • RE: עליית מחירים בנטפרי.

      חשוב מאוד וביותר להודיע כנ"ל לאר-אל. בבקשה.

      פורסם בהכרזות
      מ
      מלבב
    • RE: חדש בנטפרי עם המון בעיות

      נסה למחוק היסטוריה "חזק"
      והפעלה מחדש אח"כ.

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב
    • RE: עזרה למצטרפים החדשים

      גם אני נתקלתי בזה מספר פעמים והדבר חמור ביותר, מעצבן ומכעיס מאוד! כי אנשים תמימים למכביר ואינם יודעים שזה שטויות והבלים ואין שום אפשרות כזו!!!!!!

      וכבר מזמן רציתי לפתוח על זה אשכול נזעם ולכבול עליהם על שהם מרחיקים אנשים - מאינטרס של כסף נטו ולא מצד של יראת שמים.

      נמאס מהם !! די!!
      אתרוג אולי תפסיקו לשטות באנשים!! לא כולם תמימים וכו' כמוכם!!

      שלקוחות אתרוג ידעו היטב - בעיני זה מראה שלא אכפת להם ממכם - כלקוחות שלהם - כלל. רק כסף מעניין אותם.

      (רציתי לכתוב הודעה פשוטה... אך לא יכולתי שלא לצאת מהכלים.. וכתבתי מה שכתבתי, כי צריכים לכתוב את זה פעם אחת ברור על מנת שאנשים יידעו את האמת - באמת! ).

      נטפרי, גלו הבנה!

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      מ
      מלבב
    • RE: עליית מחירים בנטפרי.

      מובן, אין בעיה שיעלו - רק לאט. זה כל מה שבקשנו. היינו שבמשך תקופה כלשהי שיודיעו לגולשים שבעוד כך וכך ימים נטפרי תעלה את המחיר בעוד עשרה שקלים בלבד לכיסוי הגרעון האדיר שנוצר, על מנת שנוכל להמשיך לתת לכם שירות טוב יעיל ומקצועי, ולא שחלילה נאלץ לסגור את השירות!

      זהו! זה מה שצריך לכתוב וליידע בעדינות את המשתמשים.

      פורסם בהכרזות
      מ
      מלבב
    • RE: בדיקת וידאו שיתופית

      @magicode אמר בבדיקת וידאו שיתופית:

      האלגוריתם הזה כבר קיים בנטפרי.
      באמת לבדוק הרצאה יותר קל מכל מיני דברים אחרים.

      אם כך, עבור פרויקט בדיקת סרטונים יהיה כדאי להכשיר קבוצת נשים שיתנדבו.
      כלומר כאשר ידווחו שמדובר בהרצאה מיד הסרטון ילך לקבוצת הבודקות וכך יכשירו בקלות רבה מאות סרטונים שכשרים מלכתחילה.

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב
    • RE: חתול ועכבר

      הקפצה.

      כשהשכל הישר שלנו יגבר - אור חדש יאיר. ונוכל כולנו ליהנות מנטפרי מקצועית.

      תודה לכם חברים!

      פורסם בכללי
      מ
      מלבב