• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. נטפריפורום
    3. הגבוה ביותר
    נ
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 3
    • פוסטים 87
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

      רבוייתי!! לא יודע מה אתם הבנתם מהסרטון...
      אבל מה שאני קיבלתי מהסרטון זה: שהמנהל היקר נתן לנו צהר לראות ולהבין מעט מההשקעה האדירה של נטפרי, במקומות בהודו שיושבים כ"כ הרבה אנשים (לא ספרתי אבל יש שם הרבה..), ומסננים כדי שאנחנו נוכל להשתמש בנחת.
      אני אישית ראיתי והתפעמתי, לא העליתי על דעתי שיש כ"כ הרבה טרחה סביב העניין. אני ס"ה יושב בבית ונכנס בלחיצת כפתור לאן שאני רוצה. ויודע שאין לי מה לחשוש ולא אתקל במהלך העבודה בדברים שעלולים להוריד לי את היראת שמים באופן ישיר (כפי כל בעיות האינטרנט המפורסמות לכל).
      וכמובן שבמח הבנתי שצריך צוותות שלמים להעמיד מערך כזה, אבל אינו דומה ראיה ל'הבנה', קיבלנו כעת המחשה של ההשקעה הבלתי פוסקת.

      יש"כ עצום לר' @magicode וכל שאר העוזרים.
      תודה רבה לכם.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: קריאה לחשבון

      @magicode
      ראשית כל יש"כ על היוזמה. בעיני, זה ראוי להערכה.

      שנית, בזכות פנייתך ביצעתי חשבון אישי ועברתי על מספר אשכולות בתוכם גם פוסטים שאני כתבתי. ובהזדמנות זו אני מתנצל אם פגעתי באי מי, או אם היה זלזול מתוך דברי במישהו. למרות שניק הוא דבר די סודי, ואני לא יודע עם מי באתי בדברים, ורוב חברי הפורום לא יודעים ג"כ, אבל אני מניח שעוקצנות כזו או אחרת בתגובה - עלול לגרום לאי נוחות, ולעתים אף ליותר מכך. וכמו שאנשים שמחים במוניטין שהם מקבלים על פוסט יפה, כך הם מצטערים אם דבריהם התקבלו בבוז.

      שלישית, העליתי בחכתי מספר מסקנות והמלצות,
      וברשותך אשתף כאן (את הנקודות שלענ"ד גורמים לחיסרון שציינת, ואת המחשבות שלי לפתרון).

      1. שימוש בפורום באופן שגוי.
        פורום נטפרי הוקם על מנת ש"בו יוכלו המשתמשים להתעניין ולקבל מידע מהמתמשים הוותיקים אודות כל הנושאים הקשורים לנטפרי ומטרותיה." כלשון 'ויקי נטפרי'. והמעי' שם יראה שמטרת הפורום היא קבלת מידע ועזרה הדדית בנושאים הקשורים לסינון 'נטפרי'.
        שימוש בפורום למטרות שונות - אינו שייך לבמת הפורום.
        ישנם מספר לא מועט של אשכולות שאינם עונים על ההגדרה הנ"ל.
        ולמרות שאיני מתכוין לאשכול מסוים דוקא (אלא באופן כללי), אקח את האשכול המדובר (של המאיירים) לדוגמא (ואני לא מתכוין לכלל הפוסטים שם, אלא לחלק מתוכם).
        פניה לנטפרי, אינה שייכת לבמת הפורום, והיא גורמת למספר 'בעיות'.
        א'- הפונים מצפים שנטפרי תגיב להם, וכאשר הם מקבלים תגובות מניקים רגילים - זה די מתסכל אותם. ב'- מאותה סיבה אם די מתוסכלים אם אין תגובה עניינית של נטפרי. ג'- ניקים הרגילים לסגנון הפורום, שבו יש שיח על כל דבר, אינם מבינים מדוע אנשים נעשים תובעניים, והם מגיבים מעט בחריפות, ובכך השיח מחריף ונעשה צורם אט אט.
        אני לא מתכוין להאשים את פותחי אשכולות אלו, הם באים בתמימות וחושבים באמת ובתמים שפניה בפורום היא מעין פניה להנהלת נטפרי, וזה מכמה טעמים, ואחד מהם הוא, שהמנהל הנכבד של נטפרי מגיב בפורום.
      2. תגובות חסרות תועלת.
        פורום מתוקף היותו פלטפורמה פתוחה לכלל הציבור, וכל אחד יכול לכתוב בו כאוות רצונו, עלול להשתנות מקצה לקצה בהתאם לסגנון הכותבים.
        ישנם פורומים המיועדים להוות תחליף ל'חדר קפה' ישיבתי, או למבואה של ביהכ"נ השוכן במקום 'עסיסי', ומטרת פורום אלו, לתת במה לכל נידון שעולה, וכל אחד מתבטא כאוות רצונו, כל עוד מדובר בשיח סביר. ובעצם ניתן להגדיר שפורומים אלו הם מקום לבילוי חברתי (מעין רשת חברתית), המאפיין בפורומים אלו, שאין פיקוח כלל על כתיבה אחראית (מישהו עומד מאחורי הנכתב ברצינות, ולא סתם התחשק לו להתבטא ברבים), וכאשר מדובר בפורום חרדי - יהיה פיקוח אך ורק על כך שנכתבים דברים ראויים, ה'עוברים' בגדרי שו"ע.
        לעומתם עומדים בצדו השני של המתרס - פורומים המיועדים לתת מענה קונקרטי, לנושאים מסויימים, וגם בזה ישנם פורומים עם יותר מגוון נושאים ופחות. כמובן שבפורומים אלו - נדרש פיקוח יותר קפדני, על פוסטים חסרי אחריות ותועלת, וכן איתור 'ניקים', ש'אין להם מה לעשות', ומצאו מקום 'לבטא את זה'.
        איני רוצה לתת הפניה, אבל למרות שפורום נטפרי הינו פורום שבמוצהר נותן בגדול מענה לנושא אחד בלבד (המתחלק למס' קטגוריות), ישנם תגובות שאינם עונים על הדרישה הפשוטה, שיהיו תגובות רציניות, אחראיות ומועילות.
        מצד שני, עקב כך שמנהלי הפורום - הם אנשים הקשורים ישירות ומזוהים עם נטפרי, ידיהם די כבולות בנושא זה, כי נניח שמישהו מדבר בבוטות ובחוסר הגיון, ויש בדבריו ביקורת על המערכת של נטפרי, אם המנהלים ימחקו או ינעלו את האשכול - זה עלול לגרום למרמור ועוד...
      3. @magicode.
        נקודה אחרונה (לעת עתה), הימצאותו של מנהל נטפרי בפורום כ'ניק' פעיל המגיב ומתיחס באופן אישי, מיצר מספר בעיות (ואני ממש לא מתכוין שהוא יעזוב! יש לקרוא את הפוסט עד הסוף!) א'- זה גורם למשתמשי הפורום לחשוב שהפורום הוא במה לפניה לנטפרי (וכפי שנכתב לעיל). ב'- כאשר הוא מגיב, זה גורם לאנשים לחשוב שנטפרי הגיבו, וכפי שכתב הוד מנהלותו זה מכבר, זה ממש לא נכון.

      הצעתי היא (אחרי כל הנ"ל), שיעמידו צוות של מספר מפקחים (לפי שיקול דעת המנהלים), שאינם קשורים לנטפרי בשום צד שהוא, ותפקידם יהיה לפקח על הפורום, שלא יזלגו הודעות שאינם קשורות לפורום, ושהתשובות יהיו מעשיות ויעילות ואחראיות כפי הניתן. וודאי שלא יאפשרו שיח של תוקפנות אחד על השני. ויעצרו בעודו באיבו שיח מסוג זה. הם יחסמו ניקים שבאופן עקבי מוכיחים שנכנסים לפורום כדי לחפש מה לעשות.. וכו' וכו', כפי העולה על דעת מנהלי הפורום.
      ובאם רוצים לפתוח ולאפשר נידון על התנהלות נטפרי ולהביע תסכול וביקורת, לדעתי ראוי להקצות לכך קטרגוריה מיוחדת, שם אנשים יביעו את מורת רוחם, ויהיה נידון על רמה, ולא סתם התכתשויות (אין צורך לתת הפניות, כל מי שמכיר את הפורום יודע על מה אני מדבר).

      ול@magicode המלצתי, שתוסיף על החתימה מתחת להופעת הניק שלך (ליד האפור בטווח 10bit), שבפורום הינך 'ניק' רגיל (כמובן מנהל הפורום, אך לא מנהל נטפרי), עם ידע הרבה יותר מהרגיל, ואינך מיצג את נטפרי וכו' (סומך עליך שתמצא דרך לתמצת את זה חח).

      יצויין, שהמלצותי הם למנהלי הפורום, אך לחברי הפורום ההמלצה היא, לפני שאתם כותבים פוסט, תחשבו היטב האם אתם הייתם שמחים לקבל את התגובה שאתם כותבים. האם אין בה אפשרות של פגיעה וכדו', כי נראה שכאשר מדובר במקלדת - חרצובות המקלדת משוחררות יותר מאשר חרצובות הלשון. ביחוד כאשר איננו עומדים פנים בפנים מול האדם שעמו אני דנים. וכידוע - 'אין אדם מעיז פניו בפני', אבל שלא בפניו - מעיז ומעיז..

      זה הנראה לענ"ד (וסליחה על האריכות, אבל חשבתי שזה נחוץ).
      ערב טוב. ושנזכה לראות תמיד מעלת חברינו, ולא חסרונם, ולכבד כל אדם.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: צ'אט בנטפרי

      @יוסף-חיים-16 אמר בצ'אט בנטפרי:

      @נטפריפורום אמר בצ'אט בנטפרי:

      אם יש לכם שימוש מיוחד בצ'אט שהמייל לא נותן בעניין זה - אשמח לדעת (זו חקירה ישנה שלי, מה בעצם החילוק בין מייל לצאט..).

      צ'אט זוהי צורת התכתבות ותיקה דרך הרשת. על המסך נפתח חלון שבו אתה כותב שורה לחברך, וחברך כותב לך בחזרה שורה.
      ברגע שחברך גמר להקליד את השורה- היא כבר מופיעה אצלך. באותו הרגע ממש. זאת בניגוד לאימייל שלוקח לו כמה שניות להגיע ליעדו, ואז צריך ללחוץ עליו כדי לפתוח אותו. כדי להשיב עליו צריך להקיש על כפתור נוסף. אין בכך רצף של שיחה נוחה כמו בצ'אט.

      ובנוסף, יש לו את התכונות הבאות

      • שיחות קוליות
      • ועידת קבוצות HD לעד 15 איש
      • מיקוד מסך אוטומטי
      • שיחות וידאו HD
      • הודעות מיידיות
      • שילוב אפליקציות של Google
      • תומך במספר מכשירי מחשוב
      • אפשרויות שיתוף מסך
      • פתרון השתקה מושכל
      • תכונת Hangout בשידור
      • אפשרויות בקרה ניהולית מותאמות אישית

      אני לא שאלתי מה זה צ'אט.
      אני יודע מה זה!

      אם תעיין היטב במה שכתבתי - תבין.

      אכתוב שוב, לצורך ההבהרה, כי לדעתי הנושא פה יצא מעיקר עניינו.
      האשכול נפתח על עם הצעה לנטפרי לפתור בעיה שלכאו' הם אחראיים לה, והיא היכולת לפרק קבוצה בצאט של גוגל.

      כפי שכתב ר' @yzahn הנפלא, הכותב יצא מנקודת הנחה שנטפרי שמחים בצ'אט, ובא עם הצעת יעול. אך לא כך הם פני הדברים. נטפרי כלל לא שמחים בעניין הצ'אט, והיו מאפשרים אותו רק לצורך ממש אם היה אפשר. עכת"ד של ידידנו הנ"ל (אם ירדתי לעומק דבריו).

      ואז דברו פה שישנם גם צ'אטים שמיועדים לדברים של צרכים, ולאו דוקא לבילוי ופנאי.

      וכאן נכנס ר' @magicode והבהיר את דברי ר' @yzahn, שאכן הכלי המאפשר פירוק של הקבוצה בפעם אחת, הינו במטרה למנוע ממי שמקים קבוצת צ'אט לצורכי פנאי ובידור (מה שמאפיין קבוצות אלו הוא - שעפ"ר מכניסים אנשים בהזמנה, ולא מכירים את כל חברי הקבוצה). וברוב המקרים שצריך צ'אט קבוצתי - מכירים את חברי הקבוצה, ולא אמור להיות מי שיפרק את הקבוצה. עכת"ד (אם הבינותים).

      ואז עלתה פה טענה שיש צורך לפעמים בקבוצות רבות משתמשים ללא היכרות של כל חברי הקבוצה עבור עדכונים קהילתיים כאלו ואחרים..

      ועל זה עניתי - שממש לצורך זה יש מייל, ויש רשימת תפוצה במייל. כי אין צורך בהודעות והכרזות מכל סוג, שיהיה אפשרות של תגובה מיידית ויכולת לראות את הנ"ל כותב וכו' וכו' (כל ה'מעלות' השונות שצויינו שישנם בצ'אט ולא במייל).

      ע"כ תורף דברי האשכול הלזה.

      כמובן שאיני מיצג את נטפרי, אבל אני ממש ממש שמח בכל פעולה שלהם. ורואה במשך התקופה הארוכה שאני משתמש בסינון שלהם, שאין (כמעט) פרט שהם לא חשבו עליו, ובדקו אותו ז' נקיים מכל צדדיו (וכאן אולי המקום להעיר ולמחות על כך שהיו פה כל מיני דברי בלע חסרי הגיון, ואמירות חצופות כלפי המערכת הנפלאה של נטפרי, ועל כגון זה אמרו "אל תען כסיל כאיולתו" [סליחה על החריפות..], אין טעם לענות למי שלא מדבר בהגיון, כי אין יכולת לשכנע בהגיון - מי שהגיון לא מדבר אליו. ודי בזה).

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: הפעלת סינון צבע עור ע"י המשתמש וזיהוי אתרים בעייתים

      רבוייתי.. נא להירגע..
      לדעתי הדברים פה יצאו מפרופורציה..
      יש פה יהודי יקר, שחשוב לו נושא הצניעות, ויתכן שבגלל שהוא חם על העניין - הגיב מעט בחריפות. אבל אמר את דברו, ובעזרת ה', גם יהיה בזה תועלת..

      כולנו ללא יוצא מן הכלל (כך נראה לי) מעריכים מאוד את @magicode ופועלו, ואת נטפרי על כל אגפיה, לא ימלט שיהיו פספוסים פה ושם, וככל שנטפרי גודלת - כך יתכנות זו גוברת. וצריך הרבה סיעתא דשמיא שהכל ילך כשורה, ושלא תצא תקלה.

      ואני גם לא חושב שכאן זה הבמה לדבר על נושאים אלו, אבל גם זו לא הבמה להתכתשויות שאני רואה כאן.

      וברוך ה', שכולם פה מה שחשוב להם זה שיהיה הכל כשר לחלוטין, כל אחד לפום אורחיה.. פשוט מחזק לראות את התגובות כאן בפורום..
      אשריכם ישראל.. בתוך העולם המזוהם שאנו חיים בו, יש אנשים שבאמת אכפת להם מקדושה. ואפי' כאשר נאלצים לצאת לרחוב - קרי אינטרנט - הם שומרים על עצמם מכל משמר למרות הקשיים המעורבים בזה...
      אשריכם.. ה' יתברך שמח שאלו הם בניו.. ואשרי מזכי הרבים, שמאפשרים דבר זה, ועמלים וטורחים על כך ימים ולילות... ודואגים שיהיה כמה שיותר נגיש מצד אחד, אך בלי לוותר במאום על הנקיות והטהרה.. אשריכם..

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: קיבלתי סימן.

      @magicode אמר בקיבלתי סימן.:

      המצב הכספי של נטפרי היום אינו דומה למצב שהיה לפני שלוש שנים.
      היום ב"ה נטפרי מספיק חזקה לשאת בעליות האלו ולכן לא צריך לתרום. (מי שרוצה להיות שותף לא אמנע ממנו).
      בעיקרון אם זה לא היה פרצדורה היינו רוצים להחזיר לכל מי שתרם בצורת זיכוי לשימוש בנטפרי.

      אחרי כזו תגובה של המנהל - אני מחכה לראות מי עוד מעיז לומר שנטפרי עושה מה שעושה למטרות רווח!!

      בשם ה' עשו והצליחו!!
      אנחנו אתכם בתפילות.. (זו תרומה שכולם יכולים וצריכים לתת).

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

      @magicode אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @magicode
      הם נראים אנשים קלי דעת.
      מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.

      הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---

      אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.

      הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?

      בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.

      אם יורשה לי, אני חושב שחבל שענית..

      אם היה מדובר בביקורת עניינית, כדוגמת שאלת משתמש, מדוע אתר ספציפי לא פעיל, והיית עונה - היה בכך טעם.
      אסביר את עצמי.

      מה עניין שאלה זו לפורום? מי שיש לו ביקורת עניינית על תפעול נטפרי, אם השאלה שלו עשויה להיפתר בקלות על ידי חברי הפורום - הוא שואל בפורום. אבל שאלה מסוג שרק הצוות של נטפרי יודע נכונה תשובה עליה - אין טעם לשאול בפורום. צריך לשאול שאלה כזו בפרטי..
      שיח מסוג זה גורם, שכבר כמה אשכולות נפתחו לאחרונה בשיח סביר, והפכו בתוך כמה פוסטים להתקפה על נטפרי... ונטפרי 'צריכה' להיעמד על רגליה האחוריות ולהגן על עצמה...

      בנוסף, מי שחושב שמכיון שראה סרטון, ובהבחנה יוצאת מגדר הרגיל, שם לב שה'הודים' אינם יראי שמים, וחושב שנטפרי שמשקיעה משאבים אדירים בין בזמן, בין בממון, בין בכח אדם, כדי שהסינון יהיה מעולה, וטעות כה פשוטה שכל תינוק בן שבע רואה - הם לא ראו... לדעתי טענה כזו אינה ראויה לתשובה. מי שלא סומך על נטפרי בדברים כ"כ פשוטים - איך יסמוך על הרובוט שפיתחתם, או על התומכים וכו וכו...

      אני מדגיש אני לא נגד ביקורת, אבל צריך לדעת איך לבקר, על מה לבקר ומתי לבקר.
      לדעתי אין מקום לבקר בפורום ביקורת שאינה שאלה של השגת מידע, שכלל חברי הפורום יכולים לעזור בזה.
      ביקורת המופנית באופן ישיר לנטפרי - מקומה או בתיבת הפניות, או במייל של @magicode או ב'ועדת הרבנים'..

      זו דעתי הדלה..

      ברכה והצלחה.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: הידברות

      @שמואל-הידען

      שלום רב. וברוכים הבאים לפורום.
      שים לב!
      הקפצת נושא שדובר עליו לפני חמש שנים!!

      יש כללי כתיבה בפורום.

      כלל אחד פשוט הוא, שלא מתאים להמשיך אשכול מלפני זמן רב, אפי' חודש,
      אני משער שזה נוצר בגלל שפתחת אשכולות לא לפי תאריך כתיבה, וזה בסדר.. רק שים לב לא להגיב שם.

      כדי להגיב ולעקוב אחרי אשכולות 'טריים', יש ללחוץ על הסמן 'שעון' שנמצא למעלה בתפריט.
      400a3e88-9422-4c39-87e0-7c47d5c7fd64-image.png

      בהצלחה.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: הפעלת סינון צבע עור ע"י המשתמש וזיהוי אתרים בעייתים

      @simcha33345
      אני לא יודע היכן אתם גולשים, אני בנטפרי כבר כמה שנים - ופגשתי בכל השנים הללו רק פעמיים דברים לא ראויים.
      מה שאתם מתארים זה דבר מוזר! ובלתי הגיוני!
      הייתי שמח לסימוכין, ולא לטענות באויר..

      ובאם אתם צודקים, נטפרי יצטרכו לבדוק בשורש הסינון כיצד דברים כאלו קורים, כי זה שנמלט תמונה בודדת אחת לאלפים - זה יתכן, אבל שיהיה "הרבה תמונות בעייתיות, שממש רחוק מלהתאים לציבור של משתמשי נטפרי" - זה נשמע משהו חמור!!

      אז בבקשה, בסס דבריך, ולא.. לא פה, ולא אצלי, מי שרוצה לעשות פעולה רצינית - לא מפרסם פאשקוילים, אלא פונה בצורה מסודרת להנהלה, ומראה את הממצאים - וחזקה על מנהל נטפרי - שלבו בוער בנושא זה - שלא ינוח ולא ישקוט עד אשר ימצא פתרונים...

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: צ'אט בנטפרי

      @מרדכי אמר בצ'אט בנטפרי:

      @ברצינות
      @ברצינות אמר בצ'אט בנטפרי:

      אני מנסה להבין למה צריך התכתבות בשביל להעביר הודעה חד צדדית על טיש. אם תצליח להסביר לי אשקול לערוך את הפוסט שלי.

      @מרדכי אמר בצ'אט בנטפרי:

      @yzahn לדוגמה קבוצה שמעדכנת מה קורה בחצר הקודש
      מתי מתוכנן הטיש וכדומה

      זה לא רק מתי הטיש
      אלא גם תיעודים מהטישים
      עדכונים על שמחות או ח"ו להפך,
      ולא הכל זה דברים שמודיעים בקווים קהילתיים

      @ברצינות אמר בצ'אט בנטפרי:

      למה, אתם מקבלים ערעורים על מועד עריכת הטיש?

      אכן באופן די תדיר יש שינויים

      לענ"ד, עבור דברים מעין אלו - יש את האופציה של רשימת תפוצה במייל.
      אני מכיר מספר מוסדות חשובים, ששולחים באופן זה למאות אנשים - עדכונים שוטפים וכו'.

      צ'אט נועד לסוג אחר של תקשורת, הוא אמור להוות סוג של תחליף לשיחה בדיבור. ולא נועד לפירסום, הודעות ועדכונים. לזה יש מייל. וכל אירגון שמחשיב את עצמו משתמש בזה.

      אם יש לכם שימוש מיוחד בצ'אט שהמייל לא נותן בעניין זה - אשמח לדעת (זו חקירה ישנה שלי, מה בעצם החילוק בין מייל לצאט..).

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: קיבלתי סימן.

      @יוסף-חיים-16 אמר בקיבלתי סימן.:

      @shraga אמר בקיבלתי סימן.:

      @beri-zip אמר בקיבלתי סימן.:

      @אלי-tza אתרוג בכל ההדרכות הדביקו מעל התמונה את הAPN שלהם אבל בהדרכה לסטיק של חברת Alcatel x230d הם שכחו והשאירו שם את הAPN של 019 - neazi

      עילה לתביעה? ההדרכה הזו (כמו הדרכות אחרות שם) היא מעשה ידיי... השאלה איך יש דרך לתעד את זה בצורה שתהיה קבילה כראיה חוקית לפני שהם יסירו.

      "מה יתן לך ומה יוסיף לך, לשון רמיה"

      "סוף מעשה במחשבה תחילה"

      למדונו רבותינו.
      ואין לדעת לאז זה יוביל..!

      אנא, מחל על כבודך למען כבודינו.

      אני לא חושב שצריך לעשות שימוש משפטי כגון תביעה וכדו' בפועל.
      ואני גם לא חושב שמישהו פה מונע מנקמנות כזו או אחרת. ודאי לא @shraga.
      פשוט יש דבר כזה המכונה "מאזן אימה", שזה אומר, שמישהו תובע אותך, אתה מוצא איזושהי עילה להפיל עליו תביעה (לעתים חלק מהתביעה עצמה שהוא תובע, ולעתים תביעה אחרת), וזה אמור לגרום לו לרתיעה להמשיך את התביעה. זה הכל..

      אם @shraga יבהיר להם שיש לו חומר משפטי נגדם, זה עלול לתת להם רגלים קרות.

      בכל אופן שיהיה בהצלחה מרובה.
      ושנזכה שכל מעשינו יהיו תמיד לשם שמים, ביחוד בנושאים כאלו, שכ"כ קשה לפעול טהור, כשישנם הרבה קולות פנימיים שחפצים (וצווחים) אחרת.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: התנהלות מקוממת

      @loters אמר בהתנהלות מקוממת:

      @אלי-TZA
      קח את הדברים שלי מראש בפרופורציה אני לא מתכוון לעקוץ או להעליב (באמת!)

      מס' שאלות

      1. על מה הדיון פה ? לדעתי 20 שקל (תקן אותי אם אני טועה)
      2. כמה זמן בזבז חברך על 20 שקלים הללו?
      3. כנ"ל לגביך
      4. כנ"ל לגבי חברי הפורום שענו לאשכול זה
      5. האם זה היה שווה ?
      6. אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.

      גילוי נאות
      אני גם כן מחבר לחברת 019 , ולדעתי לרוב פשוט לא שווה את הוויכוח בכל הדין ודברים בין לקוחות לבין חברת אינטרנט/סלולר ועוד הרבה. זה לרוב סכומים פעוטים שהוויכוח עליהם הוא בגלל העיקרון שאדם מרגיש כאילו רימו אותו, ולא בגלל שבאמת שווה לו לריב על סכומים אלו.

      שוב פעם קח הודעתי בפרופורציה אני באמת לא מתכוון להתנגח או כל כיו"ב.

      במחילה מכבודו ... איני יודע מה אתה סח..

      ואני אגיב שאלה שאלה על מה ששאלת.

      1. הנידון פה הוא על 20 שח!! כן! בי"ד של שלושת גדולי הדור יעצרו מלימודם, ויעסקו בתביעה בשווי פרוטה. ור' אשי כתב סוגיות שלמות על פרוטה גזולה וכדו'.
        לא מבין את הטיעון..
        וכל זה בלי לדון מצד שינוי מדיניות שעלול להגיע לסכומים של מליוני שקלים (כיום ישנם 320,000 ישראלים ב019. תכפיל ב20.. ברור שאני לא מתכוין שכולם משלמים את הסכומים הללו, רק שמדובר על נזק ברשות הרבים. ודי בזה)
      2. בזבוז זמן אתה טוען? של מי???
        של התובע? עי' בתשובה ל1, לא נראה לי שיש מעמד של בי"ד בלא תובע.
        של העוזרים? אני חושב שמצוות חסד ועזרה לזולת - שווה הרבה יותר מ20 ש"ח. אמנם כלפי חיוב בחסד, כן דנים את החסד לפי שוויו הממוני, אבל זה רק בחיוב חסד, אך אין ספק שהרוצה לסייע - מקיים מצוה נצחית. מצד שני, ברור שישנם אנשים שיעשו את החישוב שלך, וימנעו מלהגיב פה, זה חישוב שמתבקש שכל אחד יעשה לעצמו..
        אני מסכים שבאופן כללי, כדאי לכל אחד לעשות חישוב של בזבוז זמן, על זמנו, ולבדוק שהוא מנצל את החיים למה שחשוב ולא לזוטות.. שנזכה לנצל את זמננו לדברים נכונים וראויים, ולהיות עבדים שלמים לה' יתברך..

      שבוע טוב ומבורך.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: איך אפשר להוריד וואטצאפ למחשב בלי שיש טלפון חכם?

      @מירי-ה
      ברוכים הבאים לפורום.
      האמת היא ששאלתכם - אינה קשורה כ”כ לפורום.
      עיקר הנידונים בפורום זה - הם נידונים שקשורים ישירות (ובעקיפין) ל’נטפרי’ ולסינון.
      ביחוד שב’נטפרי’ אפליקצית ’ואטסאפ’ חסומה כמפורסם.

      שאלתכם מתאימה יותר לפורום טכנולוגיה דוגמת ’מתמחים טופ’, ’תחומים’ ועוד..

      בהצלחה..

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: קריאה לחשבון

      @yzahn
      ראשית - רק כדי שלא תחכה מידי הרבה אז אני גואל אותך מיסוריך ומצהיר "אין על נטפרי"!!! 😊
      שנית - לדעתי הרעיון שלך פשוט מעולה! לגבי שירות הלקוחות.

      אבל בל נשכח, שהאשכול הוקם כדי לשפר את השיח בפורום, ולא כדי לשפר את השירות של נטפרי.. אני לפחות לא ראיתי שמגיקוד ביקש עזרה בעניין.

      הנושא באשכול זה הוא השיח בפורום, הפורום אמור לתת מענה לשאלות ובעיות הקשורות לסינון של נטפרי.
      דא עקא, שבמקום לתת מענה, הוא הפך להיות מקום 'מענה' עבור חלק מהמשתמשים, בעיקר כאשר מדובר באנשים המבקרים את נטפרי.

      אני מסכים שהפתרון שאתה מציע במקרה ונטפרי יקבלו אותו - עשוי להוריד את כמות הביקורת על נטפרי בפורום, אבל לכאו' זה לא קשור לסגנון השיח בפורום.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: סינון סירטונים שנשלחים במייל

      @עמאר אמר בסינון סירטונים שנשלחים במייל:

      @החכמה-תעוז-לחכם אמר בסינון סירטונים שנשלחים במייל:

      @עמאר אמר בסינון סירטונים שנשלחים במייל:

      מעניין עם מישהו חשב לעצמו, שהוא משועמם פונטציאלי, ולכן הוא חסם את התגית

      כנראה זה הורה שמכיר היטב את הילדים שלו...

      זה לצעירים/ות פונטצייאלים, אני מדבר על משועממים/ות

      אני חושב שכל אדם יודע בתוך תוכו, אם הוא מתנהל באופן תקין או לא, ומסיבה זו הוא בוחר בחסימות כאלו ואחרות בהגדרות סינון.

      וא"כ, מה רע בכך שאדם יודע שהוא נופל מתוך שיעמום?
      דוקא אני אוהב שנטפרי גורמים לי להישיר מבט, ולדעת במה אני טוב ובמה חלש.

      חוץ מזה שקצת חוש הומור מעולם לא הזיק לאיש....

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      נ
      נטפריפורום
    • RE: להסיר את ה3 נקודות ש נטפרי מהמסך

      @אחד-תם
      לא יודע איך זה חמק מהרדאר שלי!!!
      שכוייח..

      טובים השניים מן האחד.
      כ"ש כשיש פורום שלם שעוזרים זה לזה!
      תודה רבה.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: קריאה לחשבון

      לא הבנתי איך אשכול הקורא לחשבון נפש, הפך להיות אשכול שניתן לכתוב בו כל העולה על הדעת, בנושאי חסימת אתרים, סיכונים ברשת ועוד...

      חברים, בקשו לא לגלוש מהאשכול... אז בבקשה..

      ואם כבר אני כותב, אז זו באמת דבר שלענ"ד צריך לחדד בפורום - אתה מתכוין לכתוב פוסט? תדפדף בבקשה ותבדוק אם זה הנושא של האשכול..
      בהצלחה

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: סינון שליטה מרחוק - הצעה מהפכנית

      @magicode
      כהמשך לדבריך, אנסה להבהיר מעט את האפור ולהשחירו... (משפט חסר פשר)

      אם אני מבין נכון, נטפרי לא באה לפתור לאנשים את 'בעיות' היצר הרע, ופשוט שזה אחריות של כל אחד.

      נטפרי סך הכל ראתה שעם התקדמות הטכנולוגיה, וגדילת הצורך של בני תורה לשימוש באינטרנט, נוצר מצב בעייתי, שמצד אחד אנשים צריכים להשתמש בכלי הזה, והוא אכן יכול לשמש לדברים טובים. אבל מצד שני, השימוש באינטרנט באופן פתוח לחלוטין זה גורם לאיסורים ודאיים, לא לחששות וכדו', וזה בין במראות ובין בדעות (כל מי שמבין יודע מה אני מתכוין), ולצורך זה קמו כל הסינונים והחסימות הקימות כיום בשוק, אלא שהם לא ענו על הצורך של הרבה אנשים ואכמ"ל.

      ולכן קמה נטפרי, לתת מענה מקצועי בעניין זה, שמצד אחד לא בכל גלישה יהיה מצב סכנה רוחנית ממש! ומצד שני, השימוש בכלי זה, יהיה שימושי ויעיל למי שנצרך עבור פרנסה להשתמש בו..
      זה הכל.

      ולכן כל מי שמצא דרך ארוכה להידחף בסדקים או להכניס אונקי למחשב עם סרטים וכדו', וכן.. גם שליטה מרחוק, זה בעצם מישהו שמנסה לעקוף את נטפרי - ועל זה אמר המנהל, שנטפרי לא באה לתת מענה למי שהולך יד ביד עם היצר הרע, ונטפרי לא לוקחת אחריות על הבחירה של האחרים.

      וסתם רעיון פרוע.. אם כבר מעלים רעיונות, אני הייתי מפתח עיר שיש לה שערים נעולים וכל מי שיוצא מקבל כיסוי עיניים שאם הוא יוריד, זה ירשם במערכת, ויעיפו אותו מהעיר. וכן הוא יקבל כרטיס אשראי עם רישומים שידעו בדיוק מה קנה ואיפה, שלא יוכל ח"ו לקנות אוכל לא כשר, או מכשירים שלא מתאימים לבן תורה. ודי בזה.... (@magicode זה נראה לי רעיון יותר מוצלח ממכון לעקירת עיניים).

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: תוכנית וי-פרי

      @מא
      ליתר דיוק, נטפרי כלל לא צריך וויפרי.
      וויפרי היא תוכנה החוסמת אפשרות חיבור של המכשיר שבו היא מותקנת - לכל רשת שאינה נטפרי. ולכן היא מאוד חשובה, כדי למנוע מהמחשב להתחבר דרך ווי פי לרשת שאינה מסוננת (מכאן נובע שמה של התוכנה (ווי פרי - ווי פיי).

      זה גם במחשב וגם באנדרואיד.
      אלא שבמחשב ניתן בקלות להסתדר ללא ווי פרי - כלומר, הגלישה תעבוד חלק והיטב.
      אך באנדרואיד (החל מאדרואיד 7 ומעלה) - תהיה בעיה עם התעודת אבטחה. יש פתרונות לבעיה זו ע"י התקנת תעודת אבטחה ברמת מערכת. אבל לא בכל המכשירים ניתן לעשות זאת (לפחות לא כרגע).
      בלי תעודת אבטחה ברמת מערכת - הרבה אפליקציות לא יעבדו כשורה.
      ואת זה ה'וויפרי' אמור לפתור (שוב להבהרה, זו אינה המטרה של תוכנת הוויפרי, אבל למעשה היא פותרת את הצורך בהתקנת תעודת אבטחה ברמת מערכת).
      מצד שני גם וויפרי לאנדרואיד הוא עדיין בהרצה וניסוי, ואינו פוטר לחלוטין את השימוש באנדרואיד.

      הארכתי די הצורך להבנה בסיסית. לעיון מעמיק יותר יש את ויקינטפרי על וויפרי למחשב ועל תעודת אבטחה לאנדרואיד.
      בהצלחה רבה.

      עריכה: @אחד-תם
      הייתי באמצע לכתוב את הפוסט כשכתבת את שלך, ולכן לא התכוונתי לכפול את דבריך. דברי נכתבו כדיוק לדברי @יוסף-ג.

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום
    • הצעת יעול - צבע קבוע למודעות חסימה בנטפרי

      שלום לכולם.

      מאחר והשקיעו לאחרונה בעיצוב מחדש של המודעות שיש על סרטון\תמונה, של "התמונה נשלחה לנטפרי", "התמונה נחסמה", "לבדיקת הסרטון" וכדו'.
      חשבתי אולי יהיה יותר נח, אם יהיה צבע קבוע לכל סוג הודעה, לדוגמא, "התמונה נחסמה", יהיה תמיד לבן על רקע שחור, "התמונה נשלחה לבדיקה" יהיה כחול, וכדו'.

      אשמח לחוו"ד הציבור.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נטפריפורום
    • RE: טאבלט עם סים נטפרי

      בכלל אני כל פעם אומר לאנשים, ולדעתי צריך לפרסם את זה בראש כל חוצות!!

      אל תתקינו שום אפליקציה של חסימה כזו או אחרת, לפני שאתם מבררים בדיוק מה היא חוסמת, וכיצד ניתן להסיר

      זה לא חוכמה לחסום את המכשיר בלי לדעת לאן פניך מועדות.
      לנטפרי יש על זה פוסט שלם בויקינטפרי לדעת בדיוק מה עושה וויפרי.
      וכן לשאר חסימות, ברוב המקרים יש, רק למי שמברר.
      אל תצפו שלכל נציג שתדברו אותו יהיה רוח הקודש לדעת מה אתם יודעים ומה לא.
      ושיתן לכם הרצאה של 20 דק' מה בדיוק עושה החסימה..

      זה תפקיד של בעל המכשיר...

      זהו עד כאן..

      ואני מאוד בעד חסימה בוויפרי וכד'. כל המחשבים שברשותי חסומים עם תוכנה זו. אך חובה לדעת לפני שעושים - בדיוק מה עושים..

      פורסם בכללי
      נ
      נטפריפורום