@מושקה אמר בכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה...:
@מימי-0 אבל האמת שיש גם הרבה חסרונות
בוא נראה אם יהיה לך רבע מההצבעות שהיה ל@מימי-0 ...
@מושקה אמר בכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה...:
@מימי-0 אבל האמת שיש גם הרבה חסרונות
בוא נראה אם יהיה לך רבע מההצבעות שהיה ל@מימי-0 ...
@almog אמר בקריאה לחשבון:
קראו לזה "קמפיין", "הסתערות".. אפשר גם לקרוא לזה "הפגנה". זה לא משנה. מה עושה פניה המונית ללא לגיטימית? מה עושה ההתארגנות בפרוג? אם באים קבוצה מאורגנת לבקש בקשה, כבר אפשר לקרוא להם גדוד או סיירת? סה"כ פחות מעשרה אנשים פנו. זה מה שאני לפחות לא הבנתי.
היה מתבקש גילוי נאות.
@עמאר אמר באני מאוד לא מרוצה מהשירות:
@נ-חיים-0 היא לא מחפשת עזרה
א. לפי סגנון ההודעה, כך לא מבקשים עזרה שום אופן ובשום צורה. (ואל תקפצו עלי כל היפיפיים "הנה קם כאן עוד אחד שמגן על נטפרי..." )
ב. כי היא כתבה את זה ב"רשמים"...
ג. הכותרת מבטאת בדרך כלל את התוכן העיקרי שעליו רוצה פותח האשכול לשים את המשקל.
@אינו-יודע-לשאול אמר בצ'אט בנטפרי:
@aiib אמר בצ'אט בנטפרי:
@dlive ברגע שאחד מחברי הקבוצה מדווח אוטומטי נטפרי מפרקת את הקבוצה. כך הבנתי
למיטב הבנתי נטפרי לא מפרקת קבוצות ע"י פריצה לקבוצה או משהו אלא משתמשת בכלי קיים של גוגל של הסרת משתמש.
התמונה זה מהצ'אט החדש אבל היה את אותו כלי בצ'אט הישן גם כן.לכן האנשים צרי העין יכולים להסיר את כל המשתמשים בצורה ידנית גם בלי טובות של נטפרי הם רק יצטרכו לעבור ידנית משתמש משתמש ולהסיר אותו. על כן אני לא רואה מקום להתלונן פה על נטפרי.
אולי תתלונן על גוגל שבנו את קבוצות הצ'אט שלהם בצורה שאין מנהל לקבוצה וכל משתתף הוא מלך.
כל מילה נכונה אבל בא נכנס שניה לראשו של ה"חנון" המצוי, ברוב הפעמים הוא לא ישב ויתאמץ יותר מדי בשביל להרוס לאנשים, אבל אם הוא רואה כפתור שכתוב עליו נטפרי וכל מה שצריך זה ללחוץ יש יותר סיכוי שיעשה את זה, ולגופו של עניין צריך לחשוב על פתרון שיאפשר פירוק רק עם אישור של נטפרי.
@מאןדהו אמר בחסימת תוכנות:
@hagai-w ואז לא ניתן להוריד בכלל את התוכנה?
גם פיתרון גרוע.
ואם כן, כדאי לא לדווח על תמונות בעיתיות משום חב לאחריני.
ואולי גם לא כדי לדווח על סירטון טוב אבל יש רק קטע קטן בעייתי משום חב לאחריני, ואולי בכלל לא כדי לדווח על תמונות בעיתיות כי יש אנשים שצריכים את זה...
@אופטימי
חברת פרטנר עצמה לא עובדת ים נטפרי, אבל יש חברות שעובדות עם נטפרי ומשתמשות באנטנות של פרטנר למשל 019 שנשענות על אנטנות של פלפון או של פרטנר לפי בקשת הלקוח.
@אלי-tza
אני ב019 חווה כעת שיבושים והבנתי שזה בעוד כמה חברות תקשורת
@י-ב
יש חלוקה לקטגוריות! בשורת החיפוש יש לחצן, ללחוץ עליו ולאחר מיכן קטגוריות.
@משרדי
טוב נחכה לראות מה הם יגידו, כתבו לי עכשיו שהבעיה כנראה בחנות והם בודקים,
לא חושב שזה כזה מוזר להעזר גם בפורום אם היה נראה שהם לא כ’’כ מכירים את הבעיה ויכול להיות שמישהו כאן נתקל בבעיה.
עוד מישהו חווה בימים האחרונים?
לא מוצגות שום תצאות
בדקתי בשני דפדפנים.
@אלי-tza
אני ב019 חווה כעת שיבושים והבנתי שזה בעוד כמה חברות תקשורת
@יוסף-הלוי
הפונקציה של שולחן עבודה לא יכולה לפעול בשני חשבונות ג'ימייל באותו דפדפן.
@אחד-תם אמר בעבר מנטפרי ומתחרט:
@מישהו12 אמר בעבר מנטפרי ומתחרט:
והציניות המזלזלת הזו, של סינון שדומה ללימון... נו באמת.
אתה לא אוהב לימון? מה אתה שותה היום?...
שירבו זכויותינו כ...
@ליכט אמר בהפער בין נקודה אחת לשני נקודות בבדיקת קובץ!:
@עמאר
יש בזה הגיון.
קח בחשבון שאם נניח היו בתור לפני הפניה שלך (בעלת הנקודה האחת) 200 פניות (אני זורק מספר ללא כל בסיס) עם נקודה אחת, אזי הפניה עם 2 הנקודות עוקפת את כולן.
וכל פניה חדשה גם אם היא נשלחה אחרי שאתה שלחת את הפניה בעלת הנקודת האחת, אם יש לה 2 או 3 נקודות, היא עוקפת את הפניה שלך.
מזתומרת אז איך בסוף הפניה נענית?! רק אחרי שנטפרי גמרו לבדוק את כל הפניות של השני נקודות?! זה לא יבדק בחיים!
@גד
למיטב הבנתי מה שאתה מתאר לא קשור לנטפרי, זה באג מעצבן שקורה בג'ימל בדרך כלל כששולחים פעמיים רצוף לאותה כתובת, הפתרון - להמתין כמה שעות.