לאחרונה ניסיתי לפנות ל'נטפרי' בבקשה להוסיף שכלול שחשבתי שיעזור לי אישית, ועל הדרך לשאר הציבור
מצאתי את עצמי יוצא מהכלים מהתפעלות -- מה שקורה כשאתה פוגש את האנשים הנפלאים שמאחורי הקלעים עם סבלנות יותר ממסטיק ומנסים לעור לך באיזה עניין שולי שמצאו שיש להם האפשרות (ובלי קשר לסינון) כאילו היו איזה ידיד נעורים וותיק או קרוב משפחה נחמד.
זה לא רק נטפרי, אני חושב ששותפים לחוויה גם משתתפים שונים ששמחים לעזור בתגובותיהם הענייניות באופן מכובד שמכבד את הפונים, הקוראים, את המקום הנכבד הזה וגם תורם חכמה ורעיונות הדרך!
זה הזכיר לי מה שחבר שיתף אותי במחשבות שלו -- יהודי שאני מכיר כיר"ש שמעולם הקפיד כמובן על חיבור מהודר ביותר בלי פשרות -[ומבלי להמעיט בחשיבות של אף אחד אחר ח"ו !!!]
וכהגדרתו: בימים נוראים בימי קדם היה מלא חרטה וקבלות על מעידות שונות מתירוצים שונים [אני מוסיף שזה בוודאי באשמתו הבלעדית, כי כולם עושים עבודת קודש], אעכ"פ אנחנו עדים לברכה וסייעתא דשמיא גדולה בסינון הנוכחי כך שלדבריו, בשנתיים האחרונות מאז שהכיר את נטפרי --- מצא את עצמו עסוק בעיצומם של הימים הנוראים שוב ושוב מודה ומשבח לקב"ה על הקדושה והנקיות הן בביתו והן בליבו ומחשבותיו ומתפלל שימשיך להשפיע ההצלה הזאת עוד- שב"ה מה שהוא צריך, יש ובשפע וכשיש בעיה, יש גם עם מי לדבר! והכי חשוב שמשום מה ה ''''צורך'''' לחפש משהו מקצועי שנחסם, פשוט לא קיים, כי המקצועי והאיכותי נגיש בקדושה ונקיות מוחלטת!!!
אני מתחבר עם כל מילה
בהצלחה בכל מקרה. לכל העוסקים במלאכת הקודש הזו ותודה רבה בשם כולנו!
אנחנו מודים מקרב לב לקב"ה שנתן הגאונות לאנשים הטובים של נטפרי לפועלם הנשגב הזה, מגלגלים זכות על ידי זכאי, אין קץ למתן שכרם ויזכו הם וכל אשר להם משפע ברכות ה' לברכה וישועה, בריאות ופרנסה וכל הברכות בזה ובבא מכל טוב הצפון לצדיקים לעד!!!! חזקו ואמצו!!!
תודה רבה בשם כולנו!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי chaim7
-
מחשבות של תודה....
-
RE: אפשרות בדיקת ערוצים שלמים ביוטיוב
לא יודע. מה שחשוב לי להגיע למה שאני צריך בכשרות. המחיר לא משנה כרגע. זה משהו סימלי
--וכי בדיקה של אתר עולה שקל? כשנתחיל לנפח את זה מול ההצלה הגדולה וכו' לא נעמוד בסכום. שקל זה משהו סימלי שמגדיר שאתה מוכן להשקיע בשביל זה וגם לא לקרוס כלכלית....
כאמור, הפעם עזרו לי - מה יצא עם ש. סמט לא יודע. אבל מוסכם על כולם שצריך למצוא כאן פתרון תוכניתי מאורגן
גם במקרה הזה אני מאמין שאם רואים שזה חשוב לציבור ומוכנים להשקיע, לא הכסף הוא הקובע אלא עניין הציבור בכך -
RE: התקנת תעודה עבור arduino
@משרדי
כמה תובנות שיכולות להיות לתועלת:
א: התוכנה ביקשה ממני להתקין את JAVA, לא הבנתי למה, כי אני עובד עם סביבת הפיתוח של ארדואינו כבר כמה שנים. אין מה להיבהל, כנראה זה בשביל התוכנה של האבטחה. -- אפשר להתקין שוב את JAVA והכל בסדר.
ב. החכמתי מאוד מההרעיון איך המומחה של נטפרי מצא את הקובץ cacerts הנכון.- הוא פתח את מנהל המשימות, מצא את השורה של הארדואינו הפעיל. לחיצה ימנית בעכבר, פתח מיקום קובץ:
(למרות שלא מופיע הסמל של ארדואינו, זה שורת פעילות התוכנה) - במיקום הקובץ - תיקיה אחת למעלה נמצא תיקיית lib [כנראה שזה קיצור של 'סיפריות'], נכנס לתיקיית אבטחה (security), ושם יושב לו בנחת הקובץ החשוב בשם cacerts.
- העתיק את שורת נתיב הקובץ,
הכניס לתוכנה. (בלי cacerts -- את זה הוא כתב אחרי שהתוכנה הייתה בנתיב)
בהצלחה!
- הוא פתח את מנהל המשימות, מצא את השורה של הארדואינו הפעיל. לחיצה ימנית בעכבר, פתח מיקום קובץ:
-
RE: אפשרות בדיקת ערוצים שלמים ביוטיוב
כבר כתבתי שאני מסכים לשלם הרבה.
אתה מתכוון שאני יפתח התרמה? או יקח כל הפיתוח על עצמי?
בינתיים האפשרות הבדיעבד היא לפתוח ספק ברימון כבדי להוריד משם הכתובות ולשלוח לנטפרי. מדובר על לפחות 46 שקל, וכי מה אכפת לי לשלם את זה לנטפרי ובתוספת מחיר הנקודות במקום לרימון?
אולי אשלם יותר וייתכן עם עוד כמה אפסים אם יש דרישה ציבורית לזה
אני מציע לעבור למספרים במקום לרמז -
RE: אפשרות בדיקת ערוצים שלמים ביוטיוב
רק לעדכן הציבור
הנה התשובה שקיבלתי כהמלצתו של שרגא
(צירפתי תוכן של כמה תשובות):
אני>
"אני מעונין בכל 38 הסרטונים שנמצאים בערוץ = 38 נקודות = 38 ש"ח
אני תורם 38 ש"ח ותורידו לי את הערוץ
מתקבל?"
נטפרי>
-"אנחנו יכולים לבקש מהגוי של אינטרנט שיחפש בשבילכם את הסרטונים"
-"הפלייליסט הוא 36 סרטונים, מתוכם 4 כבר נבדקו בעבר"
-"תתרום כאן, ונבדוק את הפלייליסט".
זה מהווה עזרה גדולה כשאתה יודע על משהו מסויים.
כולנו תקווה שהאפשרות לרשימת כתובות של סרטונים בתוך פלייליסט תיפתח בס"ד.
על הצורך בכך ניתן להבחין במספר הקוראים והמצביעים בפוסט הזה
יישר כח לכולם -
הנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות
כשמחפשים חומר 'של ממש' כלומר חומר ענייני באינטרנט ולא סתם חומר רדוד.
הרבה מהחומר נמצא בדפים של PDF [לפני שהדף נפתח הקורא מקבל הודעה שהדף יסונן באופן אוטומטי....]
{אם נדרג את הרמה של התוכן במבט מקצועי ומעשי, שבדפי PDF מול הרמה שבשיטוט באינטרנט, אני הייתי מניח את החומר הרגיל ברמה 1.5 מול דירוג 7 לדעתי שנמצא בPDF. הסיבה לכך היא שהתוכן הזה בד"כ הוכן לצרכי לימוד מול השני שהוכן לצורך פרסום ונוכחות באינטרנט ובלי עניין אמיתי בהעברת המידע והנגשתו לשימוש. (על פי רוב)}
הסינון האוטומטי מוחק את כל הדיאגרמות וההמחשות שמזוהים עם 'תבנית תמונה'.
הבעיה היא שהרבה פעמים זה מוריד משמעותית את ההבנה בעניין שקוראים עליו, וקצת חבל.
השאלה היא כיוון שהרובוט יודע לזהות את התמונה בשביל למחוק אותה, אני מאמין שהקוסם של נטפרי יכול למצוא את האפשרות לעשות גם שהרובוט יחתוך את התמונה וישלח לבדיקה.
לכן אני מבקש את זה בשמי ובטוחני שגם בשם משתמשים רבים אחרים.
חוץ מזה שכשאתה מגיע למה שאתה מחפש, אנחנו חוסכים זמן יקר שסתם מתבזבז מול הגולם הזה.
בוא נגיד ככה. אם כבר קיים מערכת הבדיקה הבסיסית - להוסיף את זה, זה מאוד יוסיף על הרמה, ומאוד מאוד יועיל.
כנלע"ד -
RE: הנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות
@clickone אמר בהנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות:
באיזה נושא אתה מחפש חומר שאתה אומר שרוב החומר נמצא בPDF?
ההכרות שלי עם תיכנות זה לא מתוך אוניברסיטאות אלא בעבודה אישית וחיפושים באינטרנט.
זיל בתר טעמא, והסברא אמיתית ונכונה שעיקר החומר העיוני נגיש יותר ב PDF וזה גם מה שרואים בשטח כאמור.
עכ"פ אני כך מצאתי: עיקר החומר כהתחלה ניתן למצוא נמצא בתוך הדרכות מסודרות וסדרות ביוטיוב ובויקיפדיה - לפעמים קצת מישמש. בכל אופן עכשיו אתה בכלל 'יודע מה לחפש'. אבל שוב זה רק בשביל ההתחלה. כשאתה רוצה להעמיק או כשיש שאלות איך עושים דבר ספציפי או סתם להתמקצע אפשר לחטט שנים רבות - אבל כל אתר מעתיק את השני והחומר בערך זהה. זה לוקח המון זמן, וגם לא תכל'ס.
אני מעדיף לחפש הדרכות כתובות בתור ספרים, מידע לסטודנטים, עבודות שמתפרסמות וכד', זה לא בPDF?
ושם זה תוקע את הקריאה בגלל שאתה חייב לראות את התמונת מסך בשביל להבין וכמעט בלתי אפשרי להתקדם מתוך מסמך כזה.
הלאה: אני מחפש הגדרות רכיבים אלקטרוניים, שפע של PDF, אבל אפילו התמונה של הנגד למשל חסומות, שלא לדבר על קריאת ערכים [ולפעמיםהכתם השחור פולש אל תוך הטקסט כידוע ליודעי חן.
תרשימים של מעגלים לחיבור עם ארדואינו למשל, גם שם אותה בעיה.
חיפשתי לאחרונה חלק חילוף מסויים, כמה חנויות מציגות את מרכולתם לפי מק"ט בדף PDF!
מידע לצרכן לתפעול מכשירים שונים או לפני קניה מגיע הרבה פעמים בPDF -
RE: הנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות
@WWW אמר בהנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות:
יש לך את 613M
אתה הצלחת ללמוד משם תכנות?? כל הכבוד!
בפורם הזה באמת יש שם המון חכמה, אבל לא הצלחתי להצביע על כרטיסיה כ'דף הבית שלי' התחושה שלי שהקהל יעד שם הוא אנשים חכמים יור ממני אולי אפילו מבינים 70 שפות. יש שם אווירה יפה והייתי רוצה יום אחד בעז"ה להבין את כל מה שמסתובב שם... אני עדיין אוחז בשלש לשונות עם חרדל וגם זה צולע על ירכו.
עזוב בוא נדבר על PDF. לההתלונן אני יודע..... מצאתי לי סיבה למה אני לא אשם חחחחחח
בכל מקרה תודה על ההצעה. -
RE: הנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות
@magicode אמר בהנגשת דפים של PDF בקשה לטיפול בחותמות השחורות:
דף כזה שלא נשלח לסינון
א. בדיוק אני תקוע לגשש קצת בתחום האלקטרוניקה, וכנראה לכן זה פתאום מפריע לי יותר מבעבר.
עכ"פ נתפסתי על אתר למשל ששם התמונות לכאורה לא נשלחו, כנראה מדובר בבעיה ספציפית. אם כן, אני מבקש להתנצל.
http://www.matidavid.com/analog.htmlב. בשביל לבחון העניין, עכשיו עברתי על שלל המועדפים שלי, פשוט מעולם לא שמרתי מועדפים כאלה בתיכנות. כנראה שבאמת אין הרבה מזה שם, אבל אני כן זוכר דפים עם כתם, כנראה זה לא משמעותי.
נ.ב.
בהצלחה בכל מקרה. לכל העוסקים במלאכת הקודש הזו ותודה רבה בשם כולנו!
אני חייב להזכיר מה שמישהו שאני מכיר כיר"ש שמעולם הקפיד כמובן על חיבור מהודר ביותר בלי פשרות -ומבלי להמעיט בחשיבות של אף אחד אחר ח"ו !!!
וכהגדרתו: בימים נוראים בימי קדם היה מלא חרטה וקבלות על מעידות שונות מתירוצים שונים [אני מוסיף שזה בוודאי באשמתו הבלעדית, כי כולם עושים עבודת קודש], אעכ"פ אנחנו עדים לברכה וסייעתא דשמיא גדולה בסינון הנוכחי כך שלדבריו, בשנתיים האחרונות מאז שהכיר את נטפרי --- מצא את עצמו עסוק בעיצומם של הימים הנוראים שוב ושוב מודה ומשבח לקב"ה על הקדושה והנקיות הן בביתו והן בליבו ומחשבותיו ומתפלל שימשיך להשפיע ההצלה הזאת עוד- שב"ה מה שהוא צריך, יש ובשפע וכשיש בעיה, יש גם עם מי לדבר! והכי חשוב שמשום מה ה ''''צורך'''' לחפש משהו מקצועי שנחסם, פשוט לא קיים, כי המקצועי והאיכותי נגיש בקדושה ונקיות מוחלטת!!!
אני מתחבר עם כל מילה
אנחנו מודים מקרב לב לקב"ה שנתן הגאונות לאנשים הטובים של נטפרי לפועלם הנשגב הזה, מגלגלים זכות על ידי זכאי, אין קץ למתן שכרם ויזכו הם וכל אשר להם משפע ברכות ה' לברכה וישועה, בריאות ופרנסה וכל הברכות בזה ובבא מכל טוב הצפון לצדיקים לעד!!!! חזקו ואמצו!!!
תודה רבה בשם כולנו!
סליחה על ההתפרצות שלא בעניין האשכול, זה פשוט מתבקש כשבלב גואה מהכרת הטוב, ובפרט כשנתקלים באנשים הנפלאים שברקע והסבלנות שלהם.... -
RE: אשכול התודות על המהירות בבדיקת התמונות
גם אני ממחיש לחברים און ליין כמה שהחוויה בנטפרי היא זורמת ונעימה וגם מכובדת
באמת תודה רבה!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי chaim7
-
RE: התקנת תעודה עבור arduino
@משרדי
כמה תובנות שיכולות להיות לתועלת:
א: התוכנה ביקשה ממני להתקין את JAVA, לא הבנתי למה, כי אני עובד עם סביבת הפיתוח של ארדואינו כבר כמה שנים. אין מה להיבהל, כנראה זה בשביל התוכנה של האבטחה. -- אפשר להתקין שוב את JAVA והכל בסדר.
ב. החכמתי מאוד מההרעיון איך המומחה של נטפרי מצא את הקובץ cacerts הנכון.- הוא פתח את מנהל המשימות, מצא את השורה של הארדואינו הפעיל. לחיצה ימנית בעכבר, פתח מיקום קובץ:
(למרות שלא מופיע הסמל של ארדואינו, זה שורת פעילות התוכנה) - במיקום הקובץ - תיקיה אחת למעלה נמצא תיקיית lib [כנראה שזה קיצור של 'סיפריות'], נכנס לתיקיית אבטחה (security), ושם יושב לו בנחת הקובץ החשוב בשם cacerts.
- העתיק את שורת נתיב הקובץ,
הכניס לתוכנה. (בלי cacerts -- את זה הוא כתב אחרי שהתוכנה הייתה בנתיב)
בהצלחה!
- הוא פתח את מנהל המשימות, מצא את השורה של הארדואינו הפעיל. לחיצה ימנית בעכבר, פתח מיקום קובץ:
-
RE: להקל על העומס בנטפרי
@משרדי
לא הבנתי--
אתה מתכוון שעיקר העומס הוא לא באתרים אלא בוידיאו? או ששניהם זה לא מכביד?
אם שניהם לא מכבידים על מה הכוונה של ההודעה? -
RE: להקל על העומס בנטפרי
זה לא אפשרי להזריק יותר מלל מהאתר?
זה גם יכול להיות שימושי גם לרובוט שיסנן אתרים לא מתאימים הרבה לפני שזה מגיע לצוות הבדיקה
אני סתם שואל בתור עם הארץ
זכור לי שפעם בניתי קוד שנכנס לכל הקישורים שבעמוד, זה לא מסובך למצוא חומר איך לעשות את זה לפחות בPHP. באופן אישי מחקתי אותו בגלל שהוא הקריס את החומת אש של השרת ולא היה טעם לשמור אותו (אין לי שרת פרטי)
אבל אולי דווקא נטפרי יכולים למנף את זה לתועלת העניין? -
להקל על העומס בנטפרי
רציתי לשלוח פניה חדש, אבל בראש העמוד יש הודעה עקב העומס, בבקשה לשלוח רק דברים דחופים.
אני מנסה להיות אדם נחמד ומתאפק --- אבל באמת למה אי אפשרר לעקוף את הבעיה???
חשבתי על הצעה מעניינת, אני חושב אולי גם מעשית... עם קצת מעוף... אולי יהיה גם אפשרי
כשאנחנו מחפשים משהו מסויים בשפה זו או אחרת, אנחנו שולחים את הפניה על בסיס הרקע המינימלי שגוגל מציעה, שוליחם ד"ש לנטפרי ומקבלים תשובה חמה... בדרך כלל הכיוון נכון, אבל צריך עוד משהו שהדף שנפתח היה קצת מיותר, אז ממשיכים לבדיקה נוספת או חבילות בדיקה בשביל לא לבזבז מידי הרבה זמן.
אם היה לנו קצת יותר רקע על הדף או קצת יותר מלל היה לכאורה בסיס רחב יותר ופניות יותר ממוקדות לבדיקה
הלא כן? -
RE: לטעון יותר פרטים בהסטוריית הפניות
ואולי על אותו גל -- גם אפשרות לטעון יותר מ200 פניות אחרונות
-
לטעון יותר פרטים בהסטוריית הפניות
מאוד יכול לעזור לחפש אתר מסויים מהעבר אם תהיה אפשרות לטעון על הדף הסטוריית בקשות יותר נתונים / או כל הדו שיח.
תודה רבה! -
RE: לייצר עולם ענק של חסדים - ובלי להרגיש!!!!!
א.תודה על התגובה!
ב. אתר יפה מאוד!!
איך מצאת את זה? חבל שזה לא בקישורים המהירים של נטפרי?
ג. עדיין, גם האתר הנ"ל עדיין לא לגמרי עוזר למי שרוצה 'לקחת קורס' מסודר או לחפש משהו ספציפי - בשביל זה חזרנו לגוגל---- וחבל--- אם אפשר יותר מוצלח - 'בדוק ומנוסה' אמיתי, בשביל מה להתחיל לחפור -- שכל אחד ימציא את הגלגל מחדש או יגלה מחדש את גיל הדינוזאור??? למה???
ד. לעניינינו - כפי שאמרת, לפי כמות ההצבעות, יש סיכוי שלא ישקיעו בזה בעתיד הקרוב, וקצת חבל.
אז ברשותכם אולי אפשר להציע להוסיף בפאנל אפשרות של חוות דעת 'תמצית/דירוג הדף/וידיאו (ואולי גם הערות?)' שיישמר בבסיס נתונים ובעתיד יוכל לשמש לחיפוש ענייני ומהיר יותר
שיפוץ פיצפון שלא אמור להיות השקעה גדולה והתועלת היא עצומה!!!
ובכל אופן אני חושב שכמות ההצבעות לא גבוהה בגלל שזה מוגש כרעיון פרוע, לא ממוקד ולא ברור.
אני די משוכנע שאם נגיש לציבור הצעה אחרי חוות דעת מקצועית של נטפרי עם תכנית איך זה ייראה וכמה זה עשוי לעזור, ההצבעות יזנקו ועוד איך!
פשוט צריך להתתחיל מאיפשהו...
ה. לעניין לעשות את זה באתר משלי, אתה צודק. אבל - יש גבול כמה אני יכול לעבוד באתר משלי, תחשוב גם שצריך להעתיק כל לינק, לכתוב חוות דעת, לערוך, לפרסם, ולחלום שמישהו עוד 50 שנה יגיע לאתר הזה וזה יעזור לו.... הלוואי....חחחחח [מה גם שהנושאים שלי לא מקיפים מגוון גדול במיוחד....]
המעלה בחוות דעת משותפת היא שכל אחד יכול להנגיש למתעניינים כמוהו חומר על רמה, בלי מאמץ לסנן חומר לא רלוונטי - ועוד אנשים (גם תורמים וגם מחפשים) נפגשים שם עוזרים ונעזרים ובד בבד מקימים אימפרייה של עזרה הדדית שאין כמוה בכל העולם! -
לייצר עולם ענק של חסדים - ובלי להרגיש!!!!!
כמשתמש בנטפרי כבר כמה שנים ונהנה מאוד מאוד הן מהרמה המקצועית של נטפרי, והן מהטהרה.
חשבתי על רעיון שיכול גם להיות לתועלת הדדית, וגם אישית לכל אחד שרגיל לחפש חומר :
אחרי שוידיאו טוב נותן כיוון התחלתי של סירטונים שאפשר להתרשם מהמגוון הגדול שפתוח ונגיש,
כדאי להתקדם עוד צעד, שנוכל גם להקיף נושאים ולא לקבל שיעור #139 ואז #12 ואז שיעור #554 של מישהו אחר שבכלל מדבר על חתולים אבל משום מה קרא לסירטון שלו עבודת יצירה..... וכד' (כמובן אני מגזים, כי בדרך כלל 'וידיאו טוב' ערוך מאוד יפה - רק מתכוון לרעיון...)
הרבה פעמים אנחנו מבזבזים המון זמן משוטטים לחפש תשובה לשאלה (מהתחום שלי, למשל קוד מסויים וכד').
חשבתי, שכמשתמשי נטפרי, אנחנו יכולים יחד ליצור מאגר מידע תועלתי ושימושי שאין כמוהו בעולם!
בוא נניח שנטפרי יוסיפו כפתור על הפאנל שיוסיף את הדף הפעיל אל 'מועדפים'. כך שלכל אחד יהיה תיבת מועדפים על השרת של נטפרי - וכל תקופה מסויימת הקישורים יישלחו לכל אחד במייל שיסמן מה לשמור/למחוק, תגיות ומה לפרסם לתועלת הכלל.
כמובן, בשביל שלא יהיה הבלגן שיש על הדפדפן, אפשר פשוט לתת מקום לפירוט/חוויה/הערה של המשתמש.
והנה הרעיון----לתת בדף המועדפים, אפשרות להכין דף לינקים כמו 'קורס' קטן באופן שאותו קישור או קבוצת קישורים יוכלו להיות לתועלת הציבור-
[עוד יותר טוב אם הפרסום יהיה אחרי חוות דעת של מתנדבים שינהלו או ידרגו כל אחד תחום מסויים שהוא מוכשר אליו לשם מצוות חסד או לרפואת או לע"נ וכד'] מה שיכול להיות מיוחד בזה זה בגלל שמישהו עבד על זה, וכותב מה עבד לו ומה לא -
יצא שכולנו קופצים כיתה ובמקום להזיע על א'ב' ולבזבז שעות ולחפש מדריכים
מן הסתם רוב המשתמשים יהיו מרוצים מהקורסים המוגשים על מגש של זהב,
אני בטוח שגם יהיו כאלו שיכינו קבוצות מסודרות של סירטונים מאושרים באופן שיהיה אפשר ללמוד נושא צעד צעד, ומה שחסר, אחרים יוכלו להוסיף ולהחכים בהוספה של שורה אחת כמו לעניין כו"כ מוסבר בקישור... איך לבצע או הצעה יותר טובה וכד'.
אולי אפשר להפנות שאלות לפתוחים לענות -ואני חושב שהרבה שמחים לעזור על הפוסט שלהם
אולי קרדיטים ולייקים כמו בכל פורם
וליהודים הייתה אורה ושמחה...
כך פשוט אפשר להשתמש עם השקיפות של נטפרי (דבר שבדרך כלל ספקים לא יכולים לעשות) להנגיש מגוון ענק של נושאים בקצרה, בקלות ומהירות -והעיקר --על הדרך--
מה אתם אומרים? -
RE: הדרכה להגדרות נטסטיק
האמת, חשבתי לפתוח פוסט על כל הנושא, אבל הפוסט הזה כבר רץ, אז ברשותכם אני תופס טרמפ לרווחת הציבור גם על עניין החסכון וגם על הגדרת הנטסטיק וגם על תיקון של נטסטיק
חסכון בתקשורת:
הייתי רוצה לשתף את הציבור בצעד שניסיתי בשביל לחסוך את עלויות התקשורת, ייתכן שזה יהיה לעזר או שימושי לעוד אנשים....?
הייתי מנוי על קו בזק + אינטרנט (תשתית) + ספק RL + נטפרי + נטבוקס של נטויזן לשיחות טלפון
סיכום חודשי עולה לפי המחירון בדף ויקי
קו קל : 25 ₪
בנדל של RL עם בזק: 85 ₪
נטפרי: 15 ₪
נוטיזן: 30 ₪
סה"כ: 140 ₪דבר ראשון התנתקתי מבזק. מאוד חששתי שיהיה מאיטיות בגלישה ומקו טלפון לא יציב. תכלס, זה לא נורא בכלל.
התחברתי אל חברת 'יוסי תקשורת'. [הם מניידים את הקו טלפון אל המרכזיה שלהם. אצלי בבית נמצא 'שלוחה סלולרית' במכשיר הזה יש כניסה לטלפון ביי רגיל. (500 ₪ חד פעמי עבור המכשיר). הרעיון הוא שכאילו אתה מחייג מתוך המרכזיה אי שם... ולכן המספר שלך מוצג למתקשר, אפילו שאתה מדבר ממכשיר סלולרי. [החסרון היחיד כרגע הוא ששיחה ממתינה לא מוצגת על הצג, וזה די שימושי, אבל לא הייתי משלם על הנוחות הזאת את ההפרש ביניהם לבזק] הבנתי שיש עוד נותני שירות כאלה אבל זה הכי זול כרגע].
מחיר של יוסי תקשורת לשנה ראשונה זה 40 ₪ לחודש – מאוד מקווה שימשיכו את המחיר הזה אחר כך או שיקום איזה מתחרה.
בעניין הגלישה, קניתי נטסטיק אלחוטי בסין כאן 40 $
גלישה: 019 = 40 ₪ + נטפרי: 15 ₪
סה"כ: 95 ₪
חסכון חודשי: 45 ₪ [כשיצאתי למסע הזה חישבתי חיסכון יותר גדול, אולי איזה נתון לא מדוייק כאן]
הוצאות חד פעמיות כ 560 (אמור להתכסות תוך כשנה)הגדרה של נטסטיק אלחוטי ברשת 019
כאן הגיע המוקש, הנטסטיק לא התחבר לכרטיס SIM. הקשרתי ל019 (3 פעמים!) כל פעם קיבלתי הגדרה אחרת. כנראה המוקדנים בתמיכה הטכנית מיומנים בתחומים אחרים אבל לזה- חד משמעית לא!. ביליתי כמעט שבוע בניסיונות שונות להגדיר את הAPN של המכשיר לשווא.
נכנסתי לכמה חנויות פלאפונים, אחד משך אותי כחצי שעה ובסוף אמר שלא יכול לעזור בגלל שלא ניתן להתחבר ל API .... מישהו אחר דחף תשובה מוזרה אחרת וכו'.
בסוף הלכתי לחנות מול רב שפע בה קניתי את הסים לפני כמה חודשים [קרדיט ל'מאסטר פון' שעושה הכל במטרה שירגישו בנוח עם כל סוגי הכשרויות], מקסימום כשרות במקסימום נוחות, היה נעים לשוחח עם איש מקצוע מנוסה בתחום, הוא נכנס להגדרות של המכשיר – למרות שלא נקנה אצלו- לשם שמיים! ועדכן הכל. במקצועיות ונעימות.לאחר מעשה, אם היה לי את הכסף כרגע, בוודאי הייתי קונה בארץ מכשיר עם 'בית' ב 350 שקל, אבל מה שהיה היה, ואולי מישהו דחוק במעות, זה יכול לעזור לו
הסיבה המרכזית שקניתי בסין חוץ מהמחיר, כי נתקלתי בחנויות פלאפונים שמבינים בתחום כמו שאני מבין פרסית, ותכלס, הרבה פעמים השירות בצ'אט עם הסיני יותר קל, נעים ותועלתי מלטרוח עד חנויות מאולתרות עם איזה מפיונר שמנפנף אותך שהכל בסדר ואתה שברת וזה יעלה עוד.... ובאמת פגשתי כאן אדם אמין, ישיביש, מקצועי, (אני בטוח שיש עוד הרבה כאלה, וכדאי לפרסמם לציבור!) פעם הבאה שאני קונה מכשיר, כמובן, המקום הראשון יהיה איפה שאני מרגיש בבית ונעים להיות בחברתו. ואני בטוח שגם לכל מי שעובר באיזור, זה משתלם!
להלן ההוראות
להתחבר לwifi של המכשיר סיסמה 1234567890
להכנס לממשק : בדפדפן להקיש 192.168.0.1
שם משתמש: admin סיסמה: admin
להגדיר חיבור אוטומטי
להגדיר API של 019
APM: natazi
mcc: 425
mnc: 19
ככה:
אגב, בינתיים עד שקניתי את הנטסטיק, שאלתי מחבר נטסטיק שמתחבר אל הUSB (עולה כאן בארץ רק 200 ₪) – מהכא להתם, הראש של הUSB התעקם ונשבר, ובעליו מעדיף מתוקן מאשר חדש מסין –זכותו גם על פי שו"ע - לכן תמיד כדאי להשתמש עם חוט ולא ישירות למחשב... .
עכ"פ לא היה שווה לתקן בחנויות כי רצו מחיר מופקע, אני רוצה לשתף את הציבור בקישורים שחלקם היה קשה למצוא, אבל אולי יעזור למישהו כי לפעמים בדיוק כשצריך, לא מוצאים איפה לחפש. תתחילו, כאן ותתקדמו ---בהצלחה!
USB ז.
מלחם
דבק להלחמה (חומר מסייע לבדיל להדבק ולא 'לברוח') -
RE: שדרוג דף הפניות שלי
לחיפוש בדוא"ל יש כמה חסרונות,
א.זה לא יכול לבא לעולם לתועלת הכלל, ואם יש הזדמנות שכל אחד יכתוב חוות דעת מתאימות לדפים שימושיים בשבילו, זה בהחלט יכול לעזורלמישהו אחר יום אחד.
ב. אנחנו לא מוסיפים בזה מלל בדרך כלל, מה שהגיע הגיע, בשביל להוסיף הסברים, צריך לשלוח לעצמך שוב
מצד שני, באמת היום שמקבלים כבר את כל התשובה ישר בדוא"ל, אין סיבה לפתוח את האתר של נטפרי בשביל לראות את התשובה ולעדכן, אולי עדיף שרת שמקבל ההודעות חוזרות ומשייך אותם אותומטית להערות של מספר הפניה?
רק רעיון... תמיד אפשר להתקדם ולהפתיע עוד.....