• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. Shalom12
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 14
    • פוסטים 70
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: קיבלתי סימן.

      הגדרה לרישום פטנט בחוק הישראלי הוא:

      זכות לבקש פטנט
      2. בעל אמצאה כשירת פטנט זכאי לבקש, לפי הוראות חוק זה, שיינתן לו פטנט עליה.

      אמצאה כשירת פטנט – מהי? (תיקון מס' 4) תש"ס-1999
      3. אמצאה, בין שהיא מוצר ובין שהיא תהליך בכל תחום טכנולוגי, שהיא חדשה, מועילה, ניתנת לשימוש תעשייתי ויש בה התקדמות המצאתית – היא אמצאה כשירת פטנט.

      אמצאה חדשה – מהי?
      4. אמצאה נחשבת לחדשה, אם לא נתפרסמה בפומבי, בין בישראל ובין מחוצה לה, לפני תאריך הבקשה –
      (1) על ידי תיאור, בכתב או במראה או בקול או בדרך אחרת, באופן שבעל מקצוע יכול לבצע אותה לפי פרטי התיאור;
      (2) על ידי ניצול או הצגה, באופן שבעל מקצוע יכול לבצע אותה לפי הפרטים שנודעו בדרך זו.

      התקדמות המצאתית מהי?
      5. התקדמות המצאתית היא התקדמות שאינה נראית כענין המובן מאליו לבעל מקצוע ממוצע על סמך הידיעות שכבר נתפרסמו, לפני תאריך הבקשה, בדרכים האמורות בסעיף 4.

      לעניינו, אין כאן שום זכות לפטנט, ולכן ניתן לבטלו. וזאת מאחר לפי סעיף 5. כל בעל מקצוע היה מבצע את הצנזור של האלנטים שלא רוצים להציג ע"י שינוי התוכן של האלמנט, גם לולא הפרסום שלהם מאחר וזה חלק משפת HTML שמבוסס על אלנטים/בלוקים ולא כדף רגיל, אין כאן שום אמצאה חדשה.

      מה שהמשתמשים יכולים לעזור, זה לאתר שימוש בשיטה זו לפני מועד רישום הפטנט שלהם.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • תוקף נקודות ברכישה

      הנושא מציק לי כבר הרבה זמן, אבל כעת לקראת יום כיפור אני מרשה לעצמי להעלות את הנושא על סדר היום.

      מדוע תוקף הנקודות ברכישה הוא רק ל40 יום?
      הנקודות החודשיות (15) הניתנים על בסיס שימוש, ניתן להבין שלאחר חודש יפוג תוקפם. אבל נקודות ברכישה במחיר מלא מדוע שיפוג תוקפם לאחר 40 יום? זה לא פייר ולא נהוג בעולם העסקי שמוצר בתשלום יפוג תוקפו בזמן מועט כזה אלא אם כן המנהלים רואים את העסק לא ממשיך מעבר לתקופה הזו (ואני לא חושב שזה הנקודה כאן).

      מן הראוי שתוקף הנקודות יהיו לכל הפחות 180 יום, מה גם שתוקף קצר לנקודות מקשה ברכישה, במחשבה של תקופת החגים האם נצליח לנצל או שיפוג תוקפם מיד עם החזרה לעבודה.

      מי שרוצה לתרום לנטפרי מכיר בוודאי את האופציה לתרומה, אבל מדוע להכריח אותו לעשות את זה דרך הנקודות?

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: אין אפשרות לשלוח מיילים

      @yaakov לרוב השגיאה הנ"ל מופיעה כשמעתיקים כתובת שלא רשומה נכון או כשיש כתובת שגוייה, נא למחוק את הרשום ולהקליד ידנית את כתובת המייל.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: קיבלתי סימן.

      @magicode אמר בקיבלתי סימן.:

      הרבה אומרים. שצריך לגייס כסף כדי לקחת את העורכי דין הטובים ביותר.
      אבל גם הטובים ביותר לא יודעים להעריך כמה זה יעלה זה תלוי בצד השני כמה הוא לוחמני.

      בהליך כזה, השלב הראשוני זה מכתב איום ולפי התשובה הראשונית כשרואים את מי בצד השני גייסו , התובע עושה חושבים מה נשאר לפי התגובה באם יש באמת קייס להמשיך או שעדיף לרדת מהעץ וכן האם יש עו"ד חזק מהצד השני שמהווה איום או אתגר.

      עו"ד טוב, ישלח מכתב תגובה לקוני שאין כאן שום הפרה וכו' ללא פירוט ולכן דוחה את התביעה על הסף, אבל הבלאנק מדבר יותר.

      חשוב מאוד לגייס את כל הכח בשלב הראשוני, זה מונע המשך טרטור.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: חסימת Windows Update בספקים

      הפתרון הוא לא לכתוב בויקי, הפתרון הוא הסרת החסימה (ולא רק למי שביקש).

      מעניין שנציגי אר אל לא הציגו את עמדתם כאן, שמישהו יקרא להם.

      בעבר עקב המלצה ביטלתי עידכוני וינדוס והיום אני תקוע במחשב הנ"ל שכבר לא ניתן לעדכן בגלל שעבר הEOL וזה גורם לי הרבה בעיות.

      באם נקבל בהסכמה שספק תקשורת יכול לחסום שירותים, זה לא יעצור כאן, לא לחינם ברישיון שקיבלו ממשרד התקשורת אסור להם לעשות זאת, בעבר הספקים חסמו שירותי SIP ועוד עד שאסרו אליהם.

      התנהלות זו רק מראה מדוע זקוקים לנטפרי דרך הספקים הגדולים כמו בזק בינלאומי / פרטנר / סלקום, שיודעים להתמודד עם זה לא ע"י חסימה.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • שלח הצעה לתיוג אתר

      @administrators

      בעמוד החסימה הכולל אופציה לשליחת הצעה לתיוג אתר, כדאי להוסיף את התיוג הנוכחי המוגדר על האתר, וכך לראות באם יש מקום לשליחת הצעה אחרת.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: קיבלתי סימן.

      מה שבטוח שהתרומה לנטפרי נכנס לגדר של צרכי רבים היות שאין המדובר בחברה עסקית של גורם פרטי וגם רמת השירות שלהם לא ניתן להשיג בחברה פרטית.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: מגינים על המגן שלנו

      למען הצלחת הקמפיין יש לסדר את הדברים הבאים:

      1. להכניס לחישוב את התרומות בהו"ק לחישוב הכולל כמו שנהוג בכל מגבית (אפשר בהפרדת סכומים) וגם ברשימת התרומות, זה רק ידרבן עוד יותר את ההתרמה ושלא יראה שעומדים במקום, ידוע לי על הרבה שתרמו בהו"ק ואין לכך שום ביטוי, וחבל.
      2. מיון לפי סכום, שיהיה לפי סכום יורד ותאריך יורד.
      3. מיון לפי תאריך יורד שישמור את המיון גם בריענון.

      בהצלחה

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: האם לשלוח מייל לכל אנשי קשר

      הפניה צריך להיות, האם לאפשר מונופול על סינון אינטרנט וסינון גרוע או שהסינון אינו מוגן פטנט

      המלחמה זה לא בין נטספארק רימון לבין נטפרי, אלא האם הפטנט שנרשם (שלא כדין) תוך שמנסה לשלוט באינטרנט המסונן , וכפועל יוצא לא נקבל אינטרנט מסונן כנדרש, האם יש לאפשר מצב זה או לא.

      נטפרי נמצא בחזית המאבק בגלל שיש להם מוצר, אבל הבעיה היא כלל ישראלית וכלל עולמית.
      ההוצאות של המאבק, לא צריך ליפול על נטפרי בלבד, נטפרי לוחם את מלחמתינו אבל נדרש עזרת הציבור......

      נצחון של הפטנט ישליך על כל שוק האינטרנט המסונן, וזה תוצאה שאף אחד לא רוצה.

      בנוסף, גם מי שעוזב את אתרוג, אסור לו לומר שעוזב בגלל המאבק אלא בגלל שיש להם מוצר גרוע, לא לאפשר לצד השני שגורמים לו נזקים ועוד ידרשו פיצוי.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: הגדרות פרופיל למשתמשים ברשת

      @ליכט אמר בהגדרות פרופיל למשתמשים ברשת:

      @Shalom12
      ומה ימנע מהמשתמש להשבית את התוסף ?
      ומה יקרה בדפדפנים אחרים ?

      מי שיגלוש בלי תוסף, יופנה לברירת המחדל של הסינון וניתן להגדיר שברירת המחדל חסום לכל האתרים והתגים.

      הכל באם מוגדר שימוש בפרופיל לפי זיהוי משתמש, באם לא הכל ישאר רגיל.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: מייל בשבת מ-019

      @משפחת-כהן אמר במייל בשבת מ-019:

      @תנחום-ש אמר במייל בשבת מ-019:

      1. אם יש לך אימייל פרטי, ולא ג'מייל אז אתה חוסם את השרת בשבת,
        ואז השולח מקבל שגיאה
      2. לתזמן שעות חופשה בג'ימייל (לא יודע אם שולח שגיאה)

      אבל אז גרמת שמהשרת שלך תתקבל הודעת שגיאה בשבת😧.

      ממש לא, המתכנת הגוי של תוכנת הSMTP צד השולח קיבל החלטה לא להמשיך בתהליך השליחה מאחר ואף אחד לא ענה לו בצד המקבל. 😄 😄 😄

      והוא בכלל לא גוי של שבת כי אותה החלטה היה מקבל גם ביום שלישי. 😄

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: קיבלתי סימן.

      @אלי-TZA אמר בקיבלתי סימן.:

      @Shalom12 אמר בקיבלתי סימן.:

      מה שהמשתמשים יכולים לעזור, זה לאתר שימוש בשיטה זו לפני מועד רישום הפטנט שלהם.

      לכאורה כמו שנאמר בפרוג הם הגישו בקשה ב2011 וטיפלו בה ברצינות רק ב2016 אחרי שנטפרי תפסה תאוצה ובעצם כבר השתמשה בשיטה.
      בתעודת הפטנט מופיע במפורש:
      תאריך בקשה: 28/12/2011
      תאריך פרסום קיבול הבקשה: 31/08/2016
      תאריך מתן פטנט: 01/12/2016

      המועד הקובע זה מועד הבקשה.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: קיבלתי סימן.

      @by6199 באם ניתן להוכיח שעוד לפני 2011 נעשה שימוש על ידי גוף אחר, ולכן כלל לא היה זכות להגיש בקשה לפטנט עדיף מאשר להיכנס לדיון באיזה תאריכים היתה הפרה וממתי התחולה וכו'.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: מגינים על המגן שלנו

      @WWW אמר במגינים על המגן שלנו:

      @by6199 אמר במגינים על המגן שלנו:

      לא התנסיתי בעמותה אתה מוזמן להתנסות עם עמותה

      אני התנסיתי, ואני כל תקופה צריך להתמודד עם ה'פג תוקף'.
      בזק ופלאפון, לא צריכים להתמודד עם זה...

      יתירה מזו, יש גם אפשרות להעביר הו"ק כשמחליפים חברת אשראי, כמו בבנקים.
      והם לא כוללים עמותות...

      הבעיה של העמותות שהם עובדים עם תוכנות כמו APT שאינם בנויים לעבד את נתוני הקליטה של חברות האשראי, באם התוכנה היתה יודעת לעבד את הנתונים בהזמנה פשוטה אצל חברות האשראי הייתם מקבלים דוח קליטה ועוד דוחות נוספים בCSV, וכן דוח מוחלפים, למי שמוגדר מורשה להו"ק.
      להיות מורשה להו"ק יש רק לחתום על מסמכים אצל הספק.

      העמותות משדרות מחדש מבחינת חברת האשראי זה לא הו"ק, גם בשורת החיוב בדף החשבון זה לא מופיע כהו"ק.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: קיבלתי סימן.

      מסמך בקשת הביטול מופיעה תחת דיונים משפטיים
      http://www.ilpatsearch.justice.gov.il/UI/RequestDetails.aspx?ReqId=225819

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: פקס עם קו נטוויזין?

      עד כמה שאני העסקתי במשלוח פקסים בקווי SIP.

      יש לבקש מספק המודם שיגדיר את הקו לתמיכה ב-T38, באם המודם תומך ואם לא תומך להגדיר את הקו לקודק uLaw או aLaw ולא G729, לרוב המודמים ישנם 2 יציאות שאחת משמש לפקס וניתן להגדיר רק את היציאה הרלוונטית.

      הרבה פקסים נכשלים כששולחים את הפקס במצב ECM (תיקון שגיאות) מופעל, במכשיר הפקס. יש לנסות לבטל את האופציה הזו בפקס כששולחים מקווי SIP ולבדוק.

      באם המודם תומך ב-T38 לא אמורים להגדיר כלום בנוסף.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: חסימת Windows Update בספקים

      תודה ל@בן-של-מלך על הטיפול בחסימה.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: הגדרות פרופיל למשתמשים ברשת

      אם הוצע בעבר וגם הרעיון מצויין ועדיין משתמשים נוספים מבקשים את זה, זאת אומרת שהדבר נצרך ביותר.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: נטסטיק עם כבל מאריך

      @יעקב.ק

      מיקום הנטסטיק נותן קליטה יותר טובה.

      פורסם בכללי
      Shalom12S
      Shalom12
    • RE: הגדרות פרופיל למשתמשים ברשת

      @957 אמר בהגדרות פרופיל למשתמשים ברשת:

      @Shalom12
      מה מונע ממך להשתמש בפתרון שהצעתי.

      אני לא חושב שנכון יהיה להפעיל מומחי רשת בכל מערכת משרדית בשביל הפתרונות האלו, הרעיון שהצעתי ניתן לתפעל ברמת המשתמש הרגיל, וציוד סטנדרטי.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      Shalom12S
      Shalom12