@Chocolate אמר בפניות:
לידיעת כולם נכון לעכשיו לא לשלוח פניה עם יותר מנקודה ענו לי תוך דקה
אני מניח שהכוונה היא להחמיא לנט פרי על הטיפול המהיר כ"כ...!!
גם אני נתקלתי ובאמת שאפו.!!!
@Chocolate אמר בפניות:
לידיעת כולם נכון לעכשיו לא לשלוח פניה עם יותר מנקודה ענו לי תוך דקה
אני מניח שהכוונה היא להחמיא לנט פרי על הטיפול המהיר כ"כ...!!
גם אני נתקלתי ובאמת שאפו.!!!
יש לי חבר שעבר שבוע שעבר לנט- פרי וחזרו אליו מאתרוג ואמרו לו אותם דברים . א. הרבנים לא מאשרים!!!.
ב. יוטיוב עם תכנים בעייתים. בעיות עם תמונות וכו' ..
ובנוסף אמרו לו שכדאי לו להשאיר את המנוי בהקפאה כי כמעט כולם רוצים לחזור אז אין טעם לנתק..
צריך וחייבים לשים סוף לשקרים...
זה רק מראה כמה הם מפחדים...
@3-פינות אמר באינני יודע אם כאן המקום אך אשמח לקבל עזר מבעלי נסיון:
אפשר לשים מחדעה בחדר מדרגות או במעלית שהשכנים היקרים ידעו שיש מי שגולש באינטרנט שיש פה בבנין ללא קוד ומי שרוצה את העבירות של כל הגולשים עליו יכול להמשיך להתעלם.
כדי לספר לאלו שעוד לא יודעים שיש אינטרנט פרוץ...
@סופר אמר בנטבוקס של סלקום:
יש מישהוא שיודע לעזור לי בבקשה ???
איך משנים את היוזר בנטבוקס של נטוויז'ן ?
10.100.102.1
שם משתמש home
הסיסמה Home013
לעבור לתצוגה מתקדמת ושם לשנות את היוזר לספק של נטפרי..
בהצלחה.
מישהו יודע למה בזמן האחרון זמני בדיקת התמונות הם ארוכים כ"כ אני צריך הרבה לקניות וזה נהיה בלתי אפשרי בשעות הערב, אולי הגיע הזמן שעם גביית התשלום יינתן תגבור למען זירוז העניינים.
גם אני ב019 ולאחר תקופה ארוכה שכמעט כל הזמן זה עבד עכשיו צריך לחפש את הדקות הבודדות ביום..
באמת גם אצלי יד 2 משום מה חזר לעבוד...
כל הכבוד על המאמצים לפתור את הבעיה...
אשמח אם יש מישהו שמכיר את 019 שידע להגיב או להסביר את הניתוקים האלו..
@סופר אמר בנטבוקס של סלקום:
אני כעת בנטפרי וממשיך בנטפרי.
בקיצור אתה אומר לעבור לפרוץ ואז לפנות אליך
או להתקשר לנטויזן שיגדירו במכשיר.....