• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יוסלה קמצן קדוש
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 1
    • נושאים 13
    • פוסטים 63
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו

      @almog אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:

      רק לא לתת הרגשה שעושים לי טובה, כאילו ביקשתי לפנים משורת הדין. לא ביקשתי את זה מהשכן, בחרתי בנטפרי כי זו העבודה שלכם. כשלקוח מבקש ממני איור, אני לא דוחה אותו מפאת חוסר זמן...

      איזו התנפלות... @almog , כשלקוח מבקש ממך איור בסגנון חדש הדורש היכרות ולימוד, ואתה עסוק בפרויקט אחר - מה תעשה?
      יש לציין לשבח את תשובתו של מג'יקוד, שלא התחבא מאחורי מלים שיווקיות מפוצצות, אלא הודה בכנות כי כרגע הוא עסוק מדי בשביל הפיתוח. ועוד כתב:
      @magicode אמר (/post/114380):

      ניסתי לבדוק את זה. זה דורש ממני הרבה זמן שאין לי, להתקין תוכנה ולנסות נסויים.
      אני מקווה שאני ימצא זמן לזה. אולי תשימו פה מספר פניה כדי שאני יכול לבדוק את זה במחשב שלכם בשליטה מרחוק.

      אנא שמרו על ענייניות ועל שיח הוגן.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: קריאה לחשבון

      @magicode אמר בקריאה לחשבון:

      לאחרונה היה פה אשכול של מאיירים.
      https://forum.netfree.link/topic/9375/נטפרי-למאיירים-החסימה-הגורפת-של-מטריאלס-לקליפ-סטודיו
      שנועד לגרום לנטפרי לפתור להם בעיה מסויימת.
      נוצר לו קידום מאוד רציני בפרוג. באשכול הזה.
      https://www.prog.co.il/threads/את-ה-בנטפרי-בוא-לעזרת-חבר-הצביעו-באתר-של-נטפרי.732931/

      במהלך ההתכתבות שמה היו חברים שהתבטאו שהיחס בפרום של נטפרי מתסכל אותם.
      ושתוקפים אותם פה בפרום של נטפרי.
      אני חושב שלאור הדברים אנחנו צריכים להבין מה גורם לחברי הפרום להרגיש ככה ולאסור על התנהגות כזאת.
      חשוב מאוד שהפרום יהיה מקום שחברי הפרום ירגישו נוח להגיב בו.
      מה הגורמים לכך שיש כאלו שלא מרגישים נעים פה.

      חשבון נפש זה דבר טוב.
      ובהחלט מפריע שלפעמים אנשים קופצים להגן על נטפרי ולא מוכנים לשמוע ביקורת. כדאי להניח למי שמתמודד עם קושי להביע את עצמו ולבקש פתרון.
      ספציפית במקרה של המאיירים היתה הסתערות חריגה של כמה ניקים, כנראה כאובים או מוטרדים, שפנו בצורה מאורגנת והדפו באופן שיטתי נסיונות לגיטימיים של תגובה והסבר. מובן שהדבר יתסכל אותם, בפרט שמראש היו טעונים וכנראה ציפו להבנה מיוחדת. אך מרפרוף על הההודעות, קשה לכנות את התגובות 'תקיפות' וזה גם לא הוגן.
      כל הצדדים צריכים להיות הוגנים.
      לא נכון להסתמך על תסכולם של המאיירים בשביל לקבוע שלא נוח להגיב בפורום. בפרט שחלקם הגדול אורחים חדשים, נכנסו במטרה להתלונן ודי מהר נכנסו לסערת רגשות.
      וכדאי באמת שמישהו ינסח המלצות לתגובות ענייניות למקרים מסוג זה.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: קריאה לחשבון

      @וידאל
      גם אם פה ושם היו תגובות קצרות רוח, רוב התגובות בפורום מאירות פנים. יש הרבה סיוע הדדי והדרכה לחדשים. לפעמים ממש נפלא בעיני איך אנשים מושיטים יד, בלי להכיר כלל, ומסבירים בפעם העשר איך מתקינים תעודת אבטחה ואיך מגדירים ראוטר, וגם - באילו פורומים ניתן למצוא את המידע היעיל והמותאם לבקשה.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • פורום לנשים חרדיות

      עבור ציבור הנשים
      יש פורום מקצועי חרדי הנקרא קדם, הוקם לפני מספר שנים ע"י נשים שהרגישו אי נוחות בהשתתפות בפורום מעורב.
      בעת ההרשמה מתבצע אימות טלפוני ע"מ לוודא שמדובר באישה. חלק ניכר מהקטגוריות חסומות גם לצפיה (למי שלא נרשמה ואומתה).
      יצויין כי האטרקטיביות של השיחות בקדם לא מתקרבת לאשכולות העסיסיים בפרוג. הוא ענייני ומקצועי ועם מינימום פטפטת. לא כל אחת תמצא בו תחליף לאא"ר ולחכמת נשים, אך מומלץ לנסות.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

      @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

      ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

      ואולי המבקרים הנם ניקים כפולים?
      😳 😳 😳
      הכל טוב...

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: יש מצב שנטפרי יפנו ל019 לשנות את מנגינת ההמתנה משירת נשים למשהו שיותר מתאים ללקוחות נטפרי?

      @a0533057932 אמר ביש מצב שנטפרי יפנו ל019 לשנות את מנגינת ההמתנה משירת נשים למשהו שיותר מתאים ללקוחות נטפרי?:

      @יוסלה-קמצן-קדוש אמר ביש מצב שנטפרי יפנו ל019 לשנות את מנגינת ההמתנה משירת נשים למשהו שיותר מתאים ללקוחות נטפרי?:

      @loters אמר ביש מצב שנטפרי יפנו ל019 לשנות את מנגינת ההמתנה משירת נשים למשהו שיותר מתאים ללקוחות נטפרי?:

      אבל ריבונו של עולם מה הקשר לנטפרי ????

      019 זה אחד הספקים הבולטים שעובדים עם נטפרי, הם גם מפרסמים מעת לעת בעתונות החרדית חבילות גלישה עם סינון של נטפרי. הגיוני לצפות מהם לכבוד ורגישות.

      שוב
      מה הקשר לנ6פרי
      תפנה לשרות הלקוחות ותבקש

      לבקשה של נטפרי, חברה העובדת עם 019 בשיתוף פעולה, ודאי יש יותר משקל מאשר ללקוח סתמי

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו

      @אחיטוב אמר (/post/114412):

      יש כאן אווירה מאוד לא נעימה שנראה שיש מגמה להוציא אותנו- המאיירים בשרשור הזה, אגרסיביים, אימפולסיביים, חסרי הכרת הטוב וסתם מפונקים.
      ואולי אני טועה, אך כך החושים החדים שלי מאותתים לי, לפי תגובות מאוד מסויימות כאן המצביעות על חוסר כבוד שלנו כלפי נטפרי.
      לדעתי שיח כזה מאוד רדוד ולא על זה כיוונתי להיות חלק כשבחרתי להיות בנטפרי.

      לא מבינה את הראש הקטן כשאנחנו באים בבקשה פשוטה לכבד את בקשתנו ולהתייחס אליה.
      ההתנפלות קורת בגלל התקלות שוב ושוב בתגובות המערכת באדישות רבתית ולכן התסכול של כולנו.

      אין כאן מטרה לפגוע באף אחד, וחבל יהיה שבגלל חוסר רצינות ויחס מזלזל שצף כאן-
      הרבה אנשים יצטרכו לעבור סינון.
      אנחנו לא רוצים את זה, בשום אופן! שזה יהיה ברור.

      זה לא נקרא דחיה:

      @magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
      ניסתי לבדוק את זה. זה דורש ממני הרבה זמן שאין לי, להתקין תוכנה ולנסות נסויים.
      אני מקווה שאני ימצא זמן לזה. אולי תשימו פה מספר פניה כדי שאני יכול לבדוק את זה במחשב שלכם בשליטה מרחוק.

      נפגעתי בשביל נטפרי😞

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: שלום וברכה האם יש סרטים על השואה שפתוחים בנטפרי אשמח לתשובה בהקדם תודה

      @שסניק
      לא בדיוק סרטים, אבל סרטונים עם עדויות ניצולים יש בגנזך קידוש השם
      (ייתכן ויש באתר הגנזך גם סרטים תיעודיים, לא בדקתי)
      https://www.ganzach.org.il/מאגרי-מידע/מאגר-עדויות-ויזואליות/

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: חברה שלי (מבוגרת) בלי חסימה בכלל

      @אסתי-שינפלד-מעצבת-פנ הנציגה של נטפרי לא אמורה להדריך אותה בעולם החסימות, אלא לעזור לה בכל הקשור לנטפרי. בכל אופן את, כחברה אכפתית, ספרי לה על האפשרויות הנוספות. לגבי רימון, החברה שלך אשה חרדית, ועליה לשאול רב לגבי חסימה זו בשעת הדחק.
      בהצלחה.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: התחברות לרשת אינטרנט של מישהו אחר

      @שרה-1 לא מובן מהשאלה אם את מנסה להתחבר לנטפרי או לרשת אחרת.
      בכל אופן אם את רוצה להתחבר לרשת אחרת, את צריכה להסיר את החסימה מהמחשב (או לבקש מהמוכר שיעשה זאת) בעלות של 100 ש"ח.
      הסרת ויפרי

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: הפעלת סינון צבע עור ע"י המשתמש וזיהוי אתרים בעייתים

      @magicode אמר בהפעלת סינון צבע עור ע"י המשתמש וזיהוי אתרים בעייתים:

      שאנשים פה לא לוקחים אחריות על עצמם.

      אנשים צריכים לקחת 100% של אחריות על עצמם.
      ומאידך נטפרי צריכה לקחת 100% אחריות על הסינון.
      אחד לא סותר את השני.
      נטפרי באה לספק שירותי סינון, לא לחנך. וב"ה השירות באמת מעל ומעבר.
      מסתבר שיש מה לשפר, ויתכן ומדובר במורכבות, אך מה הקשר לאחריות של המשתמשים? יש איזה חוזה שמחלק את האחריות בין המשתמש לנטפרי? כל אחד מהצדדים צריך לעשות את המקסימום מבחינתו, כאשר המשתמש עומד רק מול הקב"ה ואילו נטפרי מחוייבת גם ללקוח.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: חנות מיקרוסופט בנטפרי

      @מאןדהו נא לא להגזים... לא כתבו על האדם שאינו בעל ערך, אלא על דבריו.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: אתר קופ"ח מכבי

      זה המענה שקיבלתי בתחילת שבוע ממכבי:
      הנדון: בהמשך לפנייתך למכבי שירותי בריאות
      תודה על פנייתך.
      לאחר בדיקה לא נמצאה תקלה באתר בעת שליחת האימייל.
      ניתן לכבות את הסינון ולנסות שוב.
      במידה והאתר עדיין אינו עובד יש לחזור אלינו עם פרטי הדפדפן בו משתמשים ומאיזה מחשב מבצעים את הגלישה.

      עניתי שההצעה לכבות את הסינון אינה רלוונטית ומאז לא קיבלתי תגובה.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: קורס שימוש בבינה מלאכותית רובי הבוט

      @ברצינות לנהל שיחה יעילה עם הבוט, ולהפיק מקסימום מידע במינימום שאלות - עכ"פ לפי הצהרותיהם.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • שעות פעילות תמיכה טכנית

      האם אין חוק או כלל שספק תקשורת אמור לספק תמיכה לאורך כל שעות היממה?
      ומה אמורים לעשות אם יש איטיות קיצונית וניתוקים בשעת ערב, ומוקד התמיכה הטכנית כבר סגור?

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: שעות פעילות תמיכה טכנית

      @לב-טוב אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

      @יוסלה-קמצן-קדוש
      אתה אמור לפנות לספק האינטרנט שלך,
      זה לא קשור לנטפרי.

      דיברתי על הספק.
      לא מצאתי טעם לפרט מי הוא, ובבדיקה שטחית על רוב ספקי נטפרי -
      זה המצב המקובל, אין תמיכה בשעות הערב.
      בעוד ספקי אינטרנט כלליים עובדים סביב שעות היממה.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש
    • RE: התייעצות לגבי וויפרי למק (לא רשמי)

      @צדיק-תמים
      א. כן.
      ב. לכאורה.
      ועד לפתרון מסודר, עשינו כעצת מישהו כאן מהפורום (אאל"ט): חסמנו ע"י משתמש מנהל את הWI-FI, ומשתמשים בסטיק של נטפרי עם חיבור פיזי.

      פורסם בכללי
      יוסלה קמצן קדושי
      יוסלה קמצן קדוש