נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
-
@יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@magicode
הם נראים אנשים קלי דעת.
מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---
אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.
הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?
בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.
-
@almog מה הקשר? ברור שחשוב ביקורת, אבל ביקורת מועילה רק אם יש לך ערך מוסף לתרום, (לדוגמה אם חוסמים איזה אתר, שאינו שימושי לאף אחד, אך לבעלי מקצוע מסוים, הוא צורך בסיסי, ואחד מהלקוחות שעובד במקצוע הספציפי הזה מסביר שאי אפשר בלא האתר הספציפי הזה לעבודה x יש כאן ביקורת עם ערך מוסף) אבל סתם לזרוק סברות באויר כמו נראה לי שהם לא רציניים, (יש לך עובדים אחרים מהודו שאתה ממליץ עליהם?) או למה יש כזה קצת עובדים (אתה רוצה לעזור בגיוס עובדים בהודו?) לא נראה לי ביקורת שמועילה משהו.
-
@magicode אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@magicode
הם נראים אנשים קלי דעת.
מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---
אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.
הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?
בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.
אם יורשה לי, אני חושב שחבל שענית..
אם היה מדובר בביקורת עניינית, כדוגמת שאלת משתמש, מדוע אתר ספציפי לא פעיל, והיית עונה - היה בכך טעם.
אסביר את עצמי.מה עניין שאלה זו לפורום? מי שיש לו ביקורת עניינית על תפעול נטפרי, אם השאלה שלו עשויה להיפתר בקלות על ידי חברי הפורום - הוא שואל בפורום. אבל שאלה מסוג שרק הצוות של נטפרי יודע נכונה תשובה עליה - אין טעם לשאול בפורום. צריך לשאול שאלה כזו בפרטי..
שיח מסוג זה גורם, שכבר כמה אשכולות נפתחו לאחרונה בשיח סביר, והפכו בתוך כמה פוסטים להתקפה על נטפרי... ונטפרי 'צריכה' להיעמד על רגליה האחוריות ולהגן על עצמה...בנוסף, מי שחושב שמכיון שראה סרטון, ובהבחנה יוצאת מגדר הרגיל, שם לב שה'הודים' אינם יראי שמים, וחושב שנטפרי שמשקיעה משאבים אדירים בין בזמן, בין בממון, בין בכח אדם, כדי שהסינון יהיה מעולה, וטעות כה פשוטה שכל תינוק בן שבע רואה - הם לא ראו... לדעתי טענה כזו אינה ראויה לתשובה. מי שלא סומך על נטפרי בדברים כ"כ פשוטים - איך יסמוך על הרובוט שפיתחתם, או על התומכים וכו וכו...
אני מדגיש אני לא נגד ביקורת, אבל צריך לדעת איך לבקר, על מה לבקר ומתי לבקר.
לדעתי אין מקום לבקר בפורום ביקורת שאינה שאלה של השגת מידע, שכלל חברי הפורום יכולים לעזור בזה.
ביקורת המופנית באופן ישיר לנטפרי - מקומה או בתיבת הפניות, או במייל של @magicode או ב'ועדת הרבנים'..זו דעתי הדלה..
ברכה והצלחה.
-
לא חשבתי ולא תכננתי, וכמובן לא בביקורת חלילה.
אלא רק זרקתי\ הצעתי רעיון בעלמא למה שעלול לקרוא, אני לא יודע איך הגיעו מזה לביקורת. -
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.
-
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.
המלצה לכל החברות להעתיק את תודעת השירות של נטפרי
לפחות 50% של האהדה זה זה.(זה בגלל שקראת לה 'חברה',
בעצם היא עמותה - ה50% הנותרים זה בגלל שבעלי נטפרי מתכוונים לשם שמים,
הלקוחות מרגישים את זה ומעריכים מאוד) -
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב).
איפה ראית את זה?
-
@ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.
-
מרתק לעקוב מפעם לפעם אחרי הדיונים בפורום, ויש לי תובנה מעניינת בעניין, נראה לי שנטפרי היא החברה היחידה שמחזיקה פורום שאחד הנושאים הפעילים יותר בפורום הוא הביקורת נגד החברה.
לא חושב שיש חברה שעושה את זה בצורה כזאת פעילה, תמיד יש דובר מעונב ורשמי שמשחרר תגובות מפעם לפעם, פה בפורום כל פוסט שלישי עוסק בביקורת נגד המערכת ומדהים לראות איך הדוברים כאן מגיבים בסבלנות ובאדיבות, למרות שהם יכולים להתחמק.אותי זה הרשים, @magicode
-
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.
--צונזר בעקבות מסע דה לגיטימציה--
בנוסף, מי שרק מעז להניח כאן מילה שעלולה להתפרש לשני פנים חוטף קיתון של שופכין. אין פלא אם כך שכל הביקורת כאן היא אוהדת.
אני תומך בגישה של סינון מחמיר ללא פשרות, אך ביקורות פזיזות אינן כוס התה שלי. -
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?
לא רבים יפתחו חשבון חדש בנטפרי בשביל להכפיל את הביקורת שלהם. אה.. סליחה את התגובה החיובית שלהם .
-
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.
ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?
@ברצינות ואולי בכלל כל הניקים עם הביקורות החיוביות הם בעצם שליחים של נטפרי בכדי להראות אהדה ציבורית?
נו @ברצינות ... -
@ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.
ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?
ואולי המבקרים הנם ניקים כפולים?
הכל טוב... -
ל- @יוסלה-קמצן-קדוש ולכל הדואגים:
בסה"כ הבאתי מציאות אמיתית שקיימת בפורומים אחרים, מידיעה.
אנשים נוטים לייחס אמינות רבה מדי לדברים שנכתבים ע"י ניקים אלמוניים ברשת. -
@ברצינות
זכור לי שהייתי צריך לאמת את הניק שלי מול חשבון קיים בנטפרי
עדיין קיים?
יש אפשרות לאמת כמה ניקים על חשבון אחד? -
פוסט זה נמחק! -
@ברצינות
צריך טלפון -
פוסט זה נמחק! -
@ברצינות
מישהו צריך לעבוד קשה בשביל לפתוח כמה ניקים
לא נראה לי שיש מישהו כזה משועמם -
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
לא נראה לי שיש מישהו כזה משועמם
אז תדע שיש הרבה מישהו כאלו
אולי לא כאן