• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    74 פוסטים 26 כותבים 4.5k צפיות 22 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nigunN מנותק
      nigun @יוסף חיים 16
      נערך לאחרונה על ידי nigun

      @יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @יוסף-חיים-16
      מה חשבת עד היום? שיושבים שם נשים ממא"ש?
      פשוט זה מקומות עם אבטלה גבוהה ואם אתה משלם כמה פרוטות מעל הממוצע הם לא מעיזים לטעות.

      והיא הנותנת!

      ומה הם אנשים עם אבטלה בשביל כמה פרוטות לא טועים, אם יפטרו אותם, או שיגרם סכסוך במקום, או או ואו... הם יעשו דברים אחרים.

      אם מפטרים מישהו
      כנראה הוא כבר לא ליד המחשב

      ומאיפה הבאת את השטות הזו, האם כל האנשים בהודו הסוגדים לפרה, רעבים, ונושכים את האצבעות?!

      תבדוק כמה אנשים מתים מרעב בהודו כל שנה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • yzahnY מנותק
        yzahn @יוסף חיים 16
        נערך לאחרונה על ידי

        @יוסף-חיים-16 יודע מה? זה לא אחריות שלך. אתה תוכל לישון בשקט, ומערכת נטפרי ידאגו שהכל יזרום.

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 16
        • ש מנותק
          שטרודל @yzahn
          נערך לאחרונה על ידי

          לא יודעת למה אנשים רק מתלוננים.
          מה רציתם ? שה"מסננים" יהיו אברכי כולל?..
          תודה לנטפרי על עבודת הקודש!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • מאןדהומ מנותק
            מאןדהו
            נערך לאחרונה על ידי

            חבל שיש כאן ביקורת, אחרי שבסך הכל חשפו קצת מהקרביים של הארגון, לא נראה לי שיהיה עוד שחרורים, אם זה התגובות.

            almogA תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • almogA מנותק
              almog @מאןדהו
              נערך לאחרונה על ידי

              @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

              חבל שיש כאן ביקורת,

              מזל שיש כאן ביקורת. כל חברה רוצה ביקורת.
              צריך להפסיק להתייחס לנטפרי כמו ילד קטן שנעלב והולך לעמוד בפינה בעצב. כל מי שקרא קצת על ניהול עסקים יודע שבלי ביקורות, אפילו ביקורות רעות, של לקוחות, העסק לא יכול להתקדם. ובלי להכנס לשאלה העמוקה האם נטפרי קוראת לעצמה עסק או לא. לעניין הזה זה לא נפקא מינא.

              מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
              • magicodeM מחובר
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                אני חושב שביקורת זה טוב כי זה גם נותן הזדמנות להגיב על כל מיני שאלות שיש לאנשים.
                זה ביקורת טובה.
                אבל יש ביקורת רעה. ואיך מבדילים ביניהם. לפי המטרה של הביקורת.
                אם מטרת המבקר לחפש את החסרונות ו"לתפוס" את הקילקולים ולהגיד הנה אתה דפוק.
                מטרתו היא רק להרפות ידים וליאש וזה ביקורת לא טובה שעדיף שלא תאמר.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 16
                • magicodeM מחובר
                  magicode @יוסף חיים 16
                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                  @יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                  @magicode
                  הם נראים אנשים קלי דעת.
                  מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.

                  הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---

                  אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.

                  הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?

                  בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 23
                  • מאןדהומ מנותק
                    מאןדהו @almog
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @almog מה הקשר? ברור שחשוב ביקורת, אבל ביקורת מועילה רק אם יש לך ערך מוסף לתרום, (לדוגמה אם חוסמים איזה אתר, שאינו שימושי לאף אחד, אך לבעלי מקצוע מסוים, הוא צורך בסיסי, ואחד מהלקוחות שעובד במקצוע הספציפי הזה מסביר שאי אפשר בלא האתר הספציפי הזה לעבודה x יש כאן ביקורת עם ערך מוסף) אבל סתם לזרוק סברות באויר כמו נראה לי שהם לא רציניים, (יש לך עובדים אחרים מהודו שאתה ממליץ עליהם?) או למה יש כזה קצת עובדים (אתה רוצה לעזור בגיוס עובדים בהודו?) לא נראה לי ביקורת שמועילה משהו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                    • נ מנותק
                      נטפריפורום @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                      @יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                      @magicode
                      הם נראים אנשים קלי דעת.
                      מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.

                      הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---

                      אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.

                      הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?

                      בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.

                      אם יורשה לי, אני חושב שחבל שענית..

                      אם היה מדובר בביקורת עניינית, כדוגמת שאלת משתמש, מדוע אתר ספציפי לא פעיל, והיית עונה - היה בכך טעם.
                      אסביר את עצמי.

                      מה עניין שאלה זו לפורום? מי שיש לו ביקורת עניינית על תפעול נטפרי, אם השאלה שלו עשויה להיפתר בקלות על ידי חברי הפורום - הוא שואל בפורום. אבל שאלה מסוג שרק הצוות של נטפרי יודע נכונה תשובה עליה - אין טעם לשאול בפורום. צריך לשאול שאלה כזו בפרטי..
                      שיח מסוג זה גורם, שכבר כמה אשכולות נפתחו לאחרונה בשיח סביר, והפכו בתוך כמה פוסטים להתקפה על נטפרי... ונטפרי 'צריכה' להיעמד על רגליה האחוריות ולהגן על עצמה...

                      בנוסף, מי שחושב שמכיון שראה סרטון, ובהבחנה יוצאת מגדר הרגיל, שם לב שה'הודים' אינם יראי שמים, וחושב שנטפרי שמשקיעה משאבים אדירים בין בזמן, בין בממון, בין בכח אדם, כדי שהסינון יהיה מעולה, וטעות כה פשוטה שכל תינוק בן שבע רואה - הם לא ראו... לדעתי טענה כזו אינה ראויה לתשובה. מי שלא סומך על נטפרי בדברים כ"כ פשוטים - איך יסמוך על הרובוט שפיתחתם, או על התומכים וכו וכו...

                      אני מדגיש אני לא נגד ביקורת, אבל צריך לדעת איך לבקר, על מה לבקר ומתי לבקר.
                      לדעתי אין מקום לבקר בפורום ביקורת שאינה שאלה של השגת מידע, שכלל חברי הפורום יכולים לעזור בזה.
                      ביקורת המופנית באופן ישיר לנטפרי - מקומה או בתיבת הפניות, או במייל של @magicode או ב'ועדת הרבנים'..

                      זו דעתי הדלה..

                      ברכה והצלחה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                      • י מנותק
                        יוסף חיים 16
                        נערך לאחרונה על ידי

                        לא חשבתי ולא תכננתי, וכמובן לא בביקורת חלילה.
                        אלא רק זרקתי\ הצעתי רעיון בעלמא למה שעלול לקרוא, אני לא יודע איך הגיעו מזה לביקורת.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מאןדהומ מנותק
                          מאןדהו
                          נערך לאחרונה על ידי

                          מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.

                          מ ב מ H 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • מ מנותק
                            מלא @מאןדהו
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                            מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.

                            המלצה לכל החברות להעתיק את תודעת השירות של נטפרי
                            לפחות 50% של האהדה זה זה.

                            (זה בגלל שקראת לה 'חברה',
                            בעצם היא עמותה - ה50% הנותרים זה בגלל שבעלי נטפרי מתכוונים לשם שמים,
                            הלקוחות מרגישים את זה ומעריכים מאוד)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                            • ב מנותק
                              ברצינות @מאןדהו
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                              מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב).

                              איפה ראית את זה?

                              מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מאןדהומ מנותק
                                מאןדהו @ברצינות
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • 05276041210 מנותק
                                  0527604121
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  מרתק לעקוב מפעם לפעם אחרי הדיונים בפורום, ויש לי תובנה מעניינת בעניין, נראה לי שנטפרי היא החברה היחידה שמחזיקה פורום שאחד הנושאים הפעילים יותר בפורום הוא הביקורת נגד החברה.
                                  לא חושב שיש חברה שעושה את זה בצורה כזאת פעילה, תמיד יש דובר מעונב ורשמי שמשחרר תגובות מפעם לפעם, פה בפורום כל פוסט שלישי עוסק בביקורת נגד המערכת ומדהים לראות איך הדוברים כאן מגיבים בסבלנות ובאדיבות, למרות שהם יכולים להתחמק.

                                  אותי זה הרשים, @magicode

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                                  • ב מנותק
                                    ברצינות @מאןדהו
                                    נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                    @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                    @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                                    --צונזר בעקבות מסע דה לגיטימציה--

                                    בנוסף, מי שרק מעז להניח כאן מילה שעלולה להתפרש לשני פנים חוטף קיתון של שופכין. אין פלא אם כך שכל הביקורת כאן היא אוהדת.
                                    אני תומך בגישה של סינון מחמיר ללא פשרות, אך ביקורות פזיזות אינן כוס התה שלי.

                                    ע ק יוסלה קמצן קדושי 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ע מנותק
                                      עמאר @ברצינות
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                      ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

                                      לא רבים יפתחו חשבון חדש בנטפרי בשביל להכפיל את הביקורת שלהם. אה.. סליחה את התגובה החיובית שלהם .

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ק מנותק
                                        קטן @ברצינות
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                        @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                        @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                                        ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

                                        @ברצינות ואולי בכלל כל הניקים עם הביקורות החיוביות הם בעצם שליחים של נטפרי בכדי להראות אהדה ציבורית?
                                        נו @ברצינות ...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • יוסלה קמצן קדושי מנותק
                                          יוסלה קמצן קדוש @ברצינות
                                          נערך לאחרונה על ידי יוסלה קמצן קדוש

                                          @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                          @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                          @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                                          ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

                                          ואולי המבקרים הנם ניקים כפולים?
                                          😳 😳 😳
                                          הכל טוב...

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • ב מנותק
                                            ברצינות @יוסלה קמצן קדוש
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            ל- @יוסלה-קמצן-קדוש ולכל הדואגים:
                                            בסה"כ הבאתי מציאות אמיתית שקיימת בפורומים אחרים, מידיעה.
                                            אנשים נוטים לייחס אמינות רבה מדי לדברים שנכתבים ע"י ניקים אלמוניים ברשת.

                                            nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון