נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
-
@548499758
יכול להיות שזה היה ככה פעם ושינו את זה עקב טעויות... -
@dovidstroh למה חותם הנפלאים לא חסמו את הסרטון?????
-
רבוייתי!! לא יודע מה אתם הבנתם מהסרטון...
אבל מה שאני קיבלתי מהסרטון זה: שהמנהל היקר נתן לנו צהר לראות ולהבין מעט מההשקעה האדירה של נטפרי, במקומות בהודו שיושבים כ"כ הרבה אנשים (לא ספרתי אבל יש שם הרבה..), ומסננים כדי שאנחנו נוכל להשתמש בנחת.
אני אישית ראיתי והתפעמתי, לא העליתי על דעתי שיש כ"כ הרבה טרחה סביב העניין. אני ס"ה יושב בבית ונכנס בלחיצת כפתור לאן שאני רוצה. ויודע שאין לי מה לחשוש ולא אתקל במהלך העבודה בדברים שעלולים להוריד לי את היראת שמים באופן ישיר (כפי כל בעיות האינטרנט המפורסמות לכל).
וכמובן שבמח הבנתי שצריך צוותות שלמים להעמיד מערך כזה, אבל אינו דומה ראיה ל'הבנה', קיבלנו כעת המחשה של ההשקעה הבלתי פוסקת.יש"כ עצום לר' @magicode וכל שאר העוזרים.
תודה רבה לכם. -
@magicode
הם נראים אנשים קלי דעת.
מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---
אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.
-
@יוסף-חיים-16
מה חשבת עד היום? שיושבים שם נשים ממא"ש?
פשוט זה מקומות עם אבטלה גבוהה ואם אתה משלם כמה פרוטות מעל הממוצע הם לא מעיזים לטעות. -
@יוסף-חיים-16 כלל מסור בידינו, אומן לא מרע אומנותיה, אפילו מי שחשוד על שפיכות דמים מותר להתרפאות אצלו אם זה הביזנעס שלו
-
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@יוסף-חיים-16
מה חשבת עד היום? שיושבים שם נשים ממא"ש?
פשוט זה מקומות עם אבטלה גבוהה ואם אתה משלם כמה פרוטות מעל הממוצע הם לא מעיזים לטעות.והיא הנותנת!
ומה הם אנשים עם אבטלה בשביל כמה פרוטות לא טועים, אם יפטרו אותם, או שיגרם סכסוך במקום, או או ואו... הם יעשו דברים אחרים.
ומאיפה הבאת את השטות הזו, האם כל האנשים בהודו הסוגדים לפרה, רעבים, ונושכים את האצבעות?!
-
@יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@יוסף-חיים-16
מה חשבת עד היום? שיושבים שם נשים ממא"ש?
פשוט זה מקומות עם אבטלה גבוהה ואם אתה משלם כמה פרוטות מעל הממוצע הם לא מעיזים לטעות.והיא הנותנת!
ומה הם אנשים עם אבטלה בשביל כמה פרוטות לא טועים, אם יפטרו אותם, או שיגרם סכסוך במקום, או או ואו... הם יעשו דברים אחרים.
אם מפטרים מישהו
כנראה הוא כבר לא ליד המחשבומאיפה הבאת את השטות הזו, האם כל האנשים בהודו הסוגדים לפרה, רעבים, ונושכים את האצבעות?!
תבדוק כמה אנשים מתים מרעב בהודו כל שנה
-
@יוסף-חיים-16 יודע מה? זה לא אחריות שלך. אתה תוכל לישון בשקט, ומערכת נטפרי ידאגו שהכל יזרום.
-
לא יודעת למה אנשים רק מתלוננים.
מה רציתם ? שה"מסננים" יהיו אברכי כולל?..
תודה לנטפרי על עבודת הקודש! -
חבל שיש כאן ביקורת, אחרי שבסך הכל חשפו קצת מהקרביים של הארגון, לא נראה לי שיהיה עוד שחרורים, אם זה התגובות.
-
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
חבל שיש כאן ביקורת,
מזל שיש כאן ביקורת. כל חברה רוצה ביקורת.
צריך להפסיק להתייחס לנטפרי כמו ילד קטן שנעלב והולך לעמוד בפינה בעצב. כל מי שקרא קצת על ניהול עסקים יודע שבלי ביקורות, אפילו ביקורות רעות, של לקוחות, העסק לא יכול להתקדם. ובלי להכנס לשאלה העמוקה האם נטפרי קוראת לעצמה עסק או לא. לעניין הזה זה לא נפקא מינא. -
אני חושב שביקורת זה טוב כי זה גם נותן הזדמנות להגיב על כל מיני שאלות שיש לאנשים.
זה ביקורת טובה.
אבל יש ביקורת רעה. ואיך מבדילים ביניהם. לפי המטרה של הביקורת.
אם מטרת המבקר לחפש את החסרונות ו"לתפוס" את הקילקולים ולהגיד הנה אתה דפוק.
מטרתו היא רק להרפות ידים וליאש וזה ביקורת לא טובה שעדיף שלא תאמר. -
@יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@magicode
הם נראים אנשים קלי דעת.
מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---
אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.
הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?
בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.
-
@almog מה הקשר? ברור שחשוב ביקורת, אבל ביקורת מועילה רק אם יש לך ערך מוסף לתרום, (לדוגמה אם חוסמים איזה אתר, שאינו שימושי לאף אחד, אך לבעלי מקצוע מסוים, הוא צורך בסיסי, ואחד מהלקוחות שעובד במקצוע הספציפי הזה מסביר שאי אפשר בלא האתר הספציפי הזה לעבודה x יש כאן ביקורת עם ערך מוסף) אבל סתם לזרוק סברות באויר כמו נראה לי שהם לא רציניים, (יש לך עובדים אחרים מהודו שאתה ממליץ עליהם?) או למה יש כזה קצת עובדים (אתה רוצה לעזור בגיוס עובדים בהודו?) לא נראה לי ביקורת שמועילה משהו.
-
@magicode אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
@magicode
הם נראים אנשים קלי דעת.
מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---
אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.
הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?
בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.
אם יורשה לי, אני חושב שחבל שענית..
אם היה מדובר בביקורת עניינית, כדוגמת שאלת משתמש, מדוע אתר ספציפי לא פעיל, והיית עונה - היה בכך טעם.
אסביר את עצמי.מה עניין שאלה זו לפורום? מי שיש לו ביקורת עניינית על תפעול נטפרי, אם השאלה שלו עשויה להיפתר בקלות על ידי חברי הפורום - הוא שואל בפורום. אבל שאלה מסוג שרק הצוות של נטפרי יודע נכונה תשובה עליה - אין טעם לשאול בפורום. צריך לשאול שאלה כזו בפרטי..
שיח מסוג זה גורם, שכבר כמה אשכולות נפתחו לאחרונה בשיח סביר, והפכו בתוך כמה פוסטים להתקפה על נטפרי... ונטפרי 'צריכה' להיעמד על רגליה האחוריות ולהגן על עצמה...בנוסף, מי שחושב שמכיון שראה סרטון, ובהבחנה יוצאת מגדר הרגיל, שם לב שה'הודים' אינם יראי שמים, וחושב שנטפרי שמשקיעה משאבים אדירים בין בזמן, בין בממון, בין בכח אדם, כדי שהסינון יהיה מעולה, וטעות כה פשוטה שכל תינוק בן שבע רואה - הם לא ראו... לדעתי טענה כזו אינה ראויה לתשובה. מי שלא סומך על נטפרי בדברים כ"כ פשוטים - איך יסמוך על הרובוט שפיתחתם, או על התומכים וכו וכו...
אני מדגיש אני לא נגד ביקורת, אבל צריך לדעת איך לבקר, על מה לבקר ומתי לבקר.
לדעתי אין מקום לבקר בפורום ביקורת שאינה שאלה של השגת מידע, שכלל חברי הפורום יכולים לעזור בזה.
ביקורת המופנית באופן ישיר לנטפרי - מקומה או בתיבת הפניות, או במייל של @magicode או ב'ועדת הרבנים'..זו דעתי הדלה..
ברכה והצלחה.
-
לא חשבתי ולא תכננתי, וכמובן לא בביקורת חלילה.
אלא רק זרקתי\ הצעתי רעיון בעלמא למה שעלול לקרוא, אני לא יודע איך הגיעו מזה לביקורת. -
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.
-
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.
המלצה לכל החברות להעתיק את תודעת השירות של נטפרי
לפחות 50% של האהדה זה זה.(זה בגלל שקראת לה 'חברה',
בעצם היא עמותה - ה50% הנותרים זה בגלל שבעלי נטפרי מתכוונים לשם שמים,
הלקוחות מרגישים את זה ומעריכים מאוד) -
@מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב).
איפה ראית את זה?