• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    74 פוסטים 26 כותבים 4.5k צפיות 22 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מאןדהומ מנותק
      מאןדהו @almog
      נערך לאחרונה על ידי

      @almog מה הקשר? ברור שחשוב ביקורת, אבל ביקורת מועילה רק אם יש לך ערך מוסף לתרום, (לדוגמה אם חוסמים איזה אתר, שאינו שימושי לאף אחד, אך לבעלי מקצוע מסוים, הוא צורך בסיסי, ואחד מהלקוחות שעובד במקצוע הספציפי הזה מסביר שאי אפשר בלא האתר הספציפי הזה לעבודה x יש כאן ביקורת עם ערך מוסף) אבל סתם לזרוק סברות באויר כמו נראה לי שהם לא רציניים, (יש לך עובדים אחרים מהודו שאתה ממליץ עליהם?) או למה יש כזה קצת עובדים (אתה רוצה לעזור בגיוס עובדים בהודו?) לא נראה לי ביקורת שמועילה משהו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • נ מנותק
        נטפריפורום @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

        @יוסף-חיים-16 אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

        @magicode
        הם נראים אנשים קלי דעת.
        מספיק שאחד מהם, יחליט להשתטות, או שיפתה, או שלא ישלמו לו את הכסף,או שיריבו, או שהוא יתפטר, או כל רעיון דומה.

        הם יכולים לשחרר תמונות לא ראויות---

        אני בא לומר, שאני לא מבין איך סומכים על חבורת הודים, כאשר אין שם מישהו שמשגיח, שהם לא עושים דברים לא טובים.

        הנחת הנחה ואז יש לך שאלות. איפה ראית שאין מישהו שמשגיח?

        בכל מקרה יש ביקורת ויש גם קנסות משמעותיים במקרה של טעות.

        אם יורשה לי, אני חושב שחבל שענית..

        אם היה מדובר בביקורת עניינית, כדוגמת שאלת משתמש, מדוע אתר ספציפי לא פעיל, והיית עונה - היה בכך טעם.
        אסביר את עצמי.

        מה עניין שאלה זו לפורום? מי שיש לו ביקורת עניינית על תפעול נטפרי, אם השאלה שלו עשויה להיפתר בקלות על ידי חברי הפורום - הוא שואל בפורום. אבל שאלה מסוג שרק הצוות של נטפרי יודע נכונה תשובה עליה - אין טעם לשאול בפורום. צריך לשאול שאלה כזו בפרטי..
        שיח מסוג זה גורם, שכבר כמה אשכולות נפתחו לאחרונה בשיח סביר, והפכו בתוך כמה פוסטים להתקפה על נטפרי... ונטפרי 'צריכה' להיעמד על רגליה האחוריות ולהגן על עצמה...

        בנוסף, מי שחושב שמכיון שראה סרטון, ובהבחנה יוצאת מגדר הרגיל, שם לב שה'הודים' אינם יראי שמים, וחושב שנטפרי שמשקיעה משאבים אדירים בין בזמן, בין בממון, בין בכח אדם, כדי שהסינון יהיה מעולה, וטעות כה פשוטה שכל תינוק בן שבע רואה - הם לא ראו... לדעתי טענה כזו אינה ראויה לתשובה. מי שלא סומך על נטפרי בדברים כ"כ פשוטים - איך יסמוך על הרובוט שפיתחתם, או על התומכים וכו וכו...

        אני מדגיש אני לא נגד ביקורת, אבל צריך לדעת איך לבקר, על מה לבקר ומתי לבקר.
        לדעתי אין מקום לבקר בפורום ביקורת שאינה שאלה של השגת מידע, שכלל חברי הפורום יכולים לעזור בזה.
        ביקורת המופנית באופן ישיר לנטפרי - מקומה או בתיבת הפניות, או במייל של @magicode או ב'ועדת הרבנים'..

        זו דעתי הדלה..

        ברכה והצלחה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
        • י מנותק
          יוסף חיים 16
          נערך לאחרונה על ידי

          לא חשבתי ולא תכננתי, וכמובן לא בביקורת חלילה.
          אלא רק זרקתי\ הצעתי רעיון בעלמא למה שעלול לקרוא, אני לא יודע איך הגיעו מזה לביקורת.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מאןדהומ מנותק
            מאןדהו
            נערך לאחרונה על ידי

            מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.

            מ ב מ H 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • מ מנותק
              מלא @מאןדהו
              נערך לאחרונה על ידי

              @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

              מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.

              המלצה לכל החברות להעתיק את תודעת השירות של נטפרי
              לפחות 50% של האהדה זה זה.

              (זה בגלל שקראת לה 'חברה',
              בעצם היא עמותה - ה50% הנותרים זה בגלל שבעלי נטפרי מתכוונים לשם שמים,
              הלקוחות מרגישים את זה ומעריכים מאוד)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
              • ב מנותק
                ברצינות @מאןדהו
                נערך לאחרונה על ידי

                @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב).

                איפה ראית את זה?

                מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מאןדהומ מנותק
                  מאןדהו @ברצינות
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • 05276041210 מנותק
                    0527604121
                    נערך לאחרונה על ידי

                    מרתק לעקוב מפעם לפעם אחרי הדיונים בפורום, ויש לי תובנה מעניינת בעניין, נראה לי שנטפרי היא החברה היחידה שמחזיקה פורום שאחד הנושאים הפעילים יותר בפורום הוא הביקורת נגד החברה.
                    לא חושב שיש חברה שעושה את זה בצורה כזאת פעילה, תמיד יש דובר מעונב ורשמי שמשחרר תגובות מפעם לפעם, פה בפורום כל פוסט שלישי עוסק בביקורת נגד המערכת ומדהים לראות איך הדוברים כאן מגיבים בסבלנות ובאדיבות, למרות שהם יכולים להתחמק.

                    אותי זה הרשים, @magicode

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                    • ב מנותק
                      ברצינות @מאןדהו
                      נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                      @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                      @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                      --צונזר בעקבות מסע דה לגיטימציה--

                      בנוסף, מי שרק מעז להניח כאן מילה שעלולה להתפרש לשני פנים חוטף קיתון של שופכין. אין פלא אם כך שכל הביקורת כאן היא אוהדת.
                      אני תומך בגישה של סינון מחמיר ללא פשרות, אך ביקורות פזיזות אינן כוס התה שלי.

                      ע ק יוסלה קמצן קדושי 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ע מנותק
                        עמאר @ברצינות
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                        ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

                        לא רבים יפתחו חשבון חדש בנטפרי בשביל להכפיל את הביקורת שלהם. אה.. סליחה את התגובה החיובית שלהם .

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ק מנותק
                          קטן @ברצינות
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                          @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                          @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                          ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

                          @ברצינות ואולי בכלל כל הניקים עם הביקורות החיוביות הם בעצם שליחים של נטפרי בכדי להראות אהדה ציבורית?
                          נו @ברצינות ...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • יוסלה קמצן קדושי מנותק
                            יוסלה קמצן קדוש @ברצינות
                            נערך לאחרונה על ידי יוסלה קמצן קדוש

                            @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                            @מאןדהו אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                            @ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.

                            ומניין לך שאלו לא ניקים כפולים?

                            ואולי המבקרים הנם ניקים כפולים?
                            😳 😳 😳
                            הכל טוב...

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • ב מנותק
                              ברצינות @יוסלה קמצן קדוש
                              נערך לאחרונה על ידי

                              ל- @יוסלה-קמצן-קדוש ולכל הדואגים:
                              בסה"כ הבאתי מציאות אמיתית שקיימת בפורומים אחרים, מידיעה.
                              אנשים נוטים לייחס אמינות רבה מדי לדברים שנכתבים ע"י ניקים אלמוניים ברשת.

                              nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • nigunN מנותק
                                nigun @ברצינות
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @ברצינות
                                זכור לי שהייתי צריך לאמת את הניק שלי מול חשבון קיים בנטפרי
                                עדיין קיים?
                                יש אפשרות לאמת כמה ניקים על חשבון אחד?

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • ב מנותק
                                  ברצינות @nigun
                                  נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                  פוסט זה נמחק!
                                  nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • nigunN מנותק
                                    nigun @ברצינות
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @ברצינות
                                    צריך טלפון

                                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • ב מנותק
                                      ברצינות @nigun
                                      נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                      פוסט זה נמחק!
                                      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • nigunN מנותק
                                        nigun @ברצינות
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @ברצינות
                                        מישהו צריך לעבוד קשה בשביל לפתוח כמה ניקים
                                        לא נראה לי שיש מישהו כזה משועמם

                                        אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • אחד תםא מנותק
                                          אחד תם @nigun
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @nigun אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                          לא נראה לי שיש מישהו כזה משועמם

                                          אז תדע שיש הרבה מישהו כאלו
                                          אולי לא כאן

                                          nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • nigunN מנותק
                                            nigun @אחד תם
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אחד-תם אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

                                            אולי לא כאן

                                            יש כאלו שישקיעו בשביל להטריל המתמחים
                                            אבל בשביל להגיב מכמה ניקים כאן
                                            נראה לי מוגזם

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון