@ליכט
אולי כדאי שגם אם אין את הפנל בצד, שלא יצטרכו להכנס לאזור האישי כדי לדווח. יש לכם רעיון?
כי זה לא כזה מהיר הכניסה לאזור אישי וכו'
בכ"א תודה על התגובה. אני שמח לראות שזה לא תקלה אצלי.
שאלות על אתרים שנפתחים / לא נפתחים, מקומן במערכת הפניות בלבד.
אם יש אתר פתוח, שאתה חושב שהוא אמור להיות חסום, תוכל לדווח עליו, ובמידה והוא באמת נפתח בטעות, הוא ייחסם.
זה שאלה כללית למה נטפרי חוסמים תגובות באתרים שהם טכניים ולא חדשותיים.
תגובות ושאלות על מתכונים יכולים להיות בעייתים??
ממה נפשך
אם את/ה נצרכ/ת לתגובות שם, מה לך משתהה, קום/י ושלח/י בקשה לפתיחה.
ואם אינך נצרכ/ת אלא שואל/ת למה, כי ככה - גם שאלות בנושאי מדיניות מקומם במערכת הפניות.
N של העבודה.
חיבור לראוטר. אותה התשתית וספק לשני המחשבים. שזה תשתית הוט, ספק ITC,
אני נתקלת באותה בעיה בדיוק, אשמח לשמוע האם נמצא פתרון ומהו. תודה!
בהרבה מקומות עבודה מקובל להשתמש עם VPN מפוצל (Split VPN), דהיינו, חלק מהאינטרנט עובר דרך ה-VPN וחלק דרך הספק הביתי.
במקומות כאלה, טימס לפעמים עובר דרך הספק הביתי ולא דרך ה-VPN.
אם לא מותקן לכם על מחשב העבודה תעודת אבטחה של נטפרי, מה שעובר דרך הספק הביתי (כמו טימס) עלול לא להיפתח בגלל שגיאת אבטחה.