האתר מג'יקוד הוא חסר סמליל. מה שקורה שכששומרים אותו כסימניה קשה לזהות אותו בין הסימניות (למי שאין מקום לכיתוב). באם יהיה לו סמליל ייחודי הדבר יועיל מאוד.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מאןדהו
-
הוספת סמליל לאתר מג'יקוד
-
משהו חדש במערכת הפניות בנטפרי!
היום שלחתי לנטפרי סרטון ביוטיוב, והסרטון נחסם, היות והופיעו בו נשים, אבל נוסח ההודעה מנטפרי שודרג. וזה הנוסח.
הוידאו נבדק על ידינו,
והוחלט לחסום אותו מכיון שיש בו נשים- דבר שלא תואם את הכללים של נטפרי.מצטערים.
פעם היה נוסח קבוע לכל החסימות, וכיום יש הסבר מאיזה קטגוריה הדבר נחסם! -
RE: מה ההיגיון ??? ומי מנצל כאן את התמימות של הציבור החרדי ???
@2222 זה נושא ישןן מאוד מאוד, שנידון כבר כמה וכמה פעמים בפורום. אם יש לך משהו לעשות על מנת להוריד את המחירים, מה טוב ומה נעים.
אם אין לך משהו להועיל, אין טעם לדון בנושא, אחר שדשו בו מכל זווית אפשרית בפורום פה. -
RE: איך ניתן (אם בכלל ) להפקיד צקים עם הNOX
@הקטן על מה אתה כועס?
הוא הודיע שהוא מסכים למען אחרים (לו זה לא נצרך היות ויש לו בנק הדואר) לשבת על האפשרות להפקיד צ'קים באימולטור, ולבדוק האם זה אפשרי ואיך.
אלא שבסך הכול הוא צריך סביבת עבודה, (שאין סיבה שהוא יממן את זה, מאחר שהוא לא נהנה מזה)
ועל זה אתה כועס???????
נ.ב. אני מסכים לתת קוד משתמש וסיסמה, של החשבון שלי. @מנתק באם אתה אוחז בשלב הזה, תכתוב כאן, אני יצור איתך קשר במייל. -
RE: פרסומות באתר "כל רגע"
@מעמד אתה בפירוש צודק. ויותר מזה, אם באמת נטפרי יענו לכל שאלת מדיניות, זה בסוף בסוף, יהיה על חשבוננו הלקוחות. שיקח יותר זמן מענה לטיפול בבעיות. הנקודה כאן היא
א. נטפרי כותבים בעמוד הבית שניתן לפנות אליהם עם תלונות, במרכז הפניות.
כך, שאם זה לא נכון, שישנו את זה.
ב. כשיש למישהו אתר, וזה נחסם לו בנטפרי, במידה ועיקר השוק שלו זה לקוחות נטפרי. זה סיפור קשה מאוד בשבילו, כך שאני כן חושב שראוי להתחשב בו, ולפחות להסביר לו למה זה נחסם, והאם יש אפשרות לפתיחה במידה והוא ישנה משהו. -
RE: שגיאות בדרייב
@מעלה-ומוריד אמר בשגיאות בדרייב:
@בשעות-הפנאי אמר בשגיאות בדרייב:
ג. מאיפה אני הבור והעם הארץ אמור לדעת מה חסום כמדיניות, ומה הוא רק 'באג בפיתוח החדש'? אולי מישהו רשמי פשוט יסביר מה קורה???
מאיפה שאני ושמשון וחיימ'ל ומסעודה יודעים
אגב, לא תמצא את זה בעוד אף חברה אחרת.
זה אכן נכון שאין אף חברה שתכתוב ספר בגודל של ויקי נטפרי בשביל הוראות שימוש אבל אין אף חברה שצריך ספר בכזה גודל בשביל הוראות שימוש.
-
RE: YouTube בטאבלט?
@mkd אם אני מבין נכון, מה שקורה זה, שאתה לוחץ על קישור ליוטיוב, והסרטון נפתח לך באפליקציה יוטיוב שנמצאת אצלך במכשיר, והיות והאפליקציה הנ"ל לא עובדת בנטפרי, הסרטון לא נפתח.
יש פיתרון שכבר הוצע כאן, ללחוץ על הקישור ולבחור פתח בכרטיסיה חדשה.
ויש פיתרון נוסף, בהגדרות אפליקציות, להשבית את אפליקציית יוטיוב. (להסיר את האפליקציה, ברוב המכשירים לא ניתן) ואחרי שאתה משבית את האפליקציה כל הסרטונים נפתחים רק בדפדפן. -
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
@almog מה הקשר? ברור שחשוב ביקורת, אבל ביקורת מועילה רק אם יש לך ערך מוסף לתרום, (לדוגמה אם חוסמים איזה אתר, שאינו שימושי לאף אחד, אך לבעלי מקצוע מסוים, הוא צורך בסיסי, ואחד מהלקוחות שעובד במקצוע הספציפי הזה מסביר שאי אפשר בלא האתר הספציפי הזה לעבודה x יש כאן ביקורת עם ערך מוסף) אבל סתם לזרוק סברות באויר כמו נראה לי שהם לא רציניים, (יש לך עובדים אחרים מהודו שאתה ממליץ עליהם?) או למה יש כזה קצת עובדים (אתה רוצה לעזור בגיוס עובדים בהודו?) לא נראה לי ביקורת שמועילה משהו.
-
RE: המום ממערכת הפניות👋👋👋👋
@bekkikol יש בזה משהו נכון ששירות הלקוחות בנטפרי מתנהל בצורה שונה מרוב שירותי הלקוחות המוכרים, אך הם מתנהלים הרבה יותר טוב מכולם.
מה שכן, בהתחלה די מסובך להתעסק עם מערכת הפניות, כי היא די שונה מכל שירות לקוחות אחר.
אני יכול להרגיע אותך שלאט לאט תתרגל, (כמובן, אם תתן להם הזדמנות) -
התאמת האיזור האישי בנטפרי לטאבלטים
כרגע האיזור האישי בנטפרי מותאם לכניסה ממחשב בלבד. לכאורה, צריך להתאים אותו גם לטאבלטים.
-
בעיה בגוגל photos, מישהו נתקל?
עד לפני שבוע גוגל תמונות (כוונתי לקישור הזה היה עובד לי, כולל ניהול תמונות, כולל הכל. כל תמונה שאני הייתי הבעלים שלה (זאת אומרת, שהייתה שייכת לחשבון שלי).
תמונה שלא הייתי הבעלים שלה אלא שותפה עם החשבון שלי על ידי חשבון אחר, לא עבדה לי, והופיע לי קובץ מפוקסל במקום תמונה.
לעיתים רחוקות, היתה קורית לי תקלה שכל התמונות היו מתפקסלים, אך לאחר ריענון, התמונות היו חוזרות להופיע כרגיל.
בשבוע האחרון, פתאום הפסיק לעבוד לי התמונות בגוגל תמונות, וכל התמונות מופיעות לי מפוקסלות.
כשפניתי לנטפרי, הם אמרו לי שזה אמור להופיע כך תמיד ולא יכול להיות שפעם הופיע לי תמונות בצורה טובה. (עובדתית, היה פתוח לי התמונות)
וגם אם אכן היה פתוח לי התמונות עד היום, אין להם איך לעזור לי, היות ואין להם תמיכה בזה.
השאלה שלי,
א. האם עוד מישהו, היה פתוח לו גוגל תמונות.
ב. במידה וכן, האם נחסם לו התמונות בשבוע האחרון. -
RE: לחזק את ידי העוסקים במלאכה - סינון מלל ותמונות בצ'אט
אני רק שאלה, במידה ונניח הצהרתי (איזה מילה מפחידה...) על כשרות של קבוצה. ומגיע מישהו אחר ומדווח הפוך, אזי יש כאן מילה שלי מול מילה שלו, לא?
האם נטפרי יבדקו לפני שהם פוסלים אותי מהצהרות נוספות, או שאני נפסל אוטומטית? -
RE: לסדר את העיצוב של האזור האישי בטלפונים.
@nk שטויות.
לי זה נורא מפריע ולא ראיתי צורך להגיב.
אך היות ואתה מסיק מסקנה מזה שלא מגיבים, אז הנה הגבתי. -
RE: טאבלט עם חסימה של נטפרי או הדרן?
@פו בהדרן יש אופציה לשיחות, בנטפרי לא.
בהדרן יש וואצאפ, בנטפרי לא.
בהדרן אפשר לעשות על סמארטפון, בנטפרי יש וויפרי על טאבלט בלבד.
בהדרן יש מייל, וחשבון גוגל, בנטפרי אין. (אא"כ עושים רוט).
בהדרן יש תמיכה, בנטפרי מקבלים תשובה ש"אין תמיכה באנדרואיד" (אם כי, הרבה פעמים כן עוזרים במערכת הפניות, למרות שאין תמיכה רשמית.) -
עסקים שיש להם רק דף בפייסבוק
מצוי בהרבה עסקים (בעיקר קטנים) שאין להם אתר, אלא רק דף בפייסבוק. בדף הזה רשום כל המידע אודות העסק.
לכאורה אין מניעה לפתוח דפים אלו. (כמובן על ידי שליחה לבדיקה כמו כל אתר חדש)
האומנם? -
RE: זומים שנחסמים
@מעלה-ומוריד א. לא לכול המתחברים לזום, יש נטפרי.
ב. ולעיקר הנושא, אתה פשוט נתפס לזוטות.
לא יצא הנחיה מה לעשות הזומים שיש בהם נשים. ואם תצא הנחיה, אנשים שיש להם נטפרי יכבדו אותה.
בינתיים, כל עוד אין הנחיה מה לעשות, אנשים מתנהלים כמו שהתנהלו עד עכשיו, ואיך שמקובל בדברים כאלה. וזה בד"כ בלי סיסמה, אלא על ידי שליחת לינק חדש כל שיעור.
נקודה נוספת, היות ולמשתמשי נטפרי אין וואטסאפ, ולשלוח דרך המייל, להרבה אנשים (שיש להם וואטסאפ) זה לא נוח, לכן בהרבה פעמים מקובל לשים את הקישור במקום שיכול להיות שלפי הכללים הסודיים של נטפרי, הוא מוגדר מקום ציבורי. שלפי הבנתי ממה שלא נכתב על ידי נטפרי, זה נחסם אוטומטי. -
RE: הצעה: קטגוריה בפורום לנושא וויפרי לאנדרואיד
@וידאל צודק ביותר,
אם כי לדעתי נכון יותר הוא לעשות קטגוריה לאנדרואיד באופן כללי. כיום ישנם הרבה שנצרכים למכשיר אנדרואיד, וכידוע, ישנם הרבה סיבוכים של אנדרואיד ונטפרי, כך שאני חושב שהקטגוריה אמורה להיות באופן כללי אנדרואיד בנטפרי. -
RE: כאב לב חוזר ונשנה, יומי ושבועי - בניהול קורס לנשים בלבד
@מאיר-כהן-0 זה מה שיש לך לומר על הקושי של בן-אדם???
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
מה שמעניין כאן, זה שנטפרי היא חברה מאוד אהודה על לקוחותיה, (שמתי לב לזה מזמן, אבל כאן רואים את זה שוב) ומעניין מהו ההסבר לכך.
-
RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו
@ברצינות ההגנה שהרבה אנשים נותנים לה, וגם הביקורות היו יחסית אוהדות מאוד.