עם כאלה השמצות, מי צריך מחמאות
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי משפחת כהן
-
RE: מייל בלבד - למה לא כולל עדכונים וכדומה
הדיון הוא על הסמנטיקה?
אם כך, אפשר להגדיר אפשרות של מייל ותחזוקת מחשב.
יש כזה דבר? -
RE: פורום במייל בלבד ?
@זהיר נכון, מנסיון של שנים.
שנים של מנוי נטו-מייל, והתקשרות בפורום מקצועי באמצעות גוגלגרופס.
שום גישה לאתרים, ושום יצר הרע לגשת לאתרים, פשוט כי אי אפשר. -
RE: אז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?
כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ובהמשך הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.) -
RE: משרד החינוך
@לולוש אנחנו עובדים עם כמה אתרים של משרד החינוך.
תענוג.
גם אם יש בעיה (נדיר), נטפרי זריזים בפתרון. -
RE: לא מתכוונים להתנצל?
@אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.
גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון. -
קבוצות גוגל...
האם יש סיכוי לפתוח את ניהול הקבוצות?
עניין מבוקש מאד שעולה מדי תקופה בפורום.
ואם כן, כדאי להוסיף לרשימת הנושאים להצבעה. -
RE: גוגל מפות - רעיון איך לפתוח את התמונות
@shraga אמר בגוגל מפות - רעיון איך לפתוח את התמונות:
מי אמר שזה אפשרי בכלל מבחינה טכנית? אנשים אוהבים להפריח רעיונות בלי שום ביסוס (לא מדבר ספציפית על רעיון הזה).
הרעיון שלי זה "נטפרי בלי באגים ובעיות"אז להעלות בקשות ורעיונות רק כשיש דרך פעולה לפתרון?
-
RE: מאז שעדכנתי את גירסת הגימייל אני לא גומר להמתין שהוא יעלה
@YP בשורה הראשונה בתפריט הגדרות יש אפשרות חזרה לגירסה הקלאסית.
-
RE: בשורה טובה! בזק בינלאומי&נטפרי
זו הודעה משמעותית למוסדות חינוך שמקבלים בזק בינ"ל בחינם ממשרד החינוך.
תודה. -
RE: הגברת הסינון במיילים האישיים
אולי שנטפרי יפקחו מרחוק החל משלב בחירת החברים, ויחסמו קשר עם חברים שליליים. בהמשך יתווסף שירות שמזהה הודעות הכוללות לשון הרע ורכילות, ונטפרי תשלח 'אזהרות רכילות' עד לניתוק המחשב סופית למי שמתעלם מהאזהרות. נשמח אם השירות יתרחב למעקב לימוד ותפילה, ומי שישלח הודעות לפני מילוי חובותיו, נטפרי תחסום לו את המייל עד לאישור רב.
תמיד כדאי לשאוף ליותר. -
קבוצות דיון
ראיתי שניהול קבוצות גוגל חסום בנטפרי.
יש משהו פתוח שמשמש לאותה מטרה? (קבוצות דיון ושליחת הודעות.) -
בחירת פיקוח-קהילה
חסר שאין פירוט אפילו מינימלי, כללי, של עקרונות החסימה בכל קהילה. קשה לשער מראש מהן הגדרות הסינון המתאימות למשתמש מסוים. ולבדוק זאת באופן של ניסוי ותעיה - זה מתיש ולא מספיק יעיל, ומן הסתם גם מכביד על המערכת.
-
RE: מייל בשבת מ-019
@תנחום-ש אמר במייל בשבת מ-019:
- אם יש לך אימייל פרטי, ולא ג'מייל אז אתה חוסם את השרת בשבת,
ואז השולח מקבל שגיאה - לתזמן שעות חופשה בג'ימייל (לא יודע אם שולח שגיאה)
אבל אז גרמת שמהשרת שלך תתקבל הודעת שגיאה בשבת.
- אם יש לך אימייל פרטי, ולא ג'מייל אז אתה חוסם את השרת בשבת,
-
RE: איך שולחים אתר לבדיקה?
@hodaya503 אמר באיך שולחים אתר לבדיקה?:
איך שולחים אתר לבדיקה?
אם בדף החסימה כתוב שהאתר עדיין לא נבדק (תמונת מקרוסקופ כמדומה), לוחצים על 'שלח את האתר לבדיקה', מגיעים לעמוד הפניות ומבקשים לבודקו. יש לשלם ע"כ בנקודה/ות. (כל חודש מקבלים חינם כ-16 נק'.)
אם בדף החסימה מופיע שהאתר לא טוב (תמונת שריפה), משמעות הדבר שמדובר באתר שכבר נבדק ונמצא בעייתי.
אם כתוב שזו חסימה של קהילה (רקע פרחים סגול שחור), יש לפנות לקהילה.
אם מדובר בוידאו, לוחצים על 'שלח את הוידאו לבדיקה' ומשלמים בנקודות. -
RE: פתיחת קבוצה בנטפרי
@יוסף-ג פונים למערכת הפניות עם כתובת הקבוצה ופרטים אודותיה, ואם הם מאשרים אז הקבוצה נפתחת לתמיד