@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@היימישע אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן כל מילה זהב
מכיר את זה טוב
אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעול
בהחלט מודה שיותר הגיוני נקודות זהב מאשר מסלול פרמיום
לפעמים יכול להיות גם משתמש רגיל שיש לו פניה שספציפית מאוד ממש דחופה לו
ובשבילה לא שווה להיכנס למסלול חדש
(אפשר לשלב גם וגם)
@nk
אין לי הרבה להוסיף,
רק בהיבט הטכני אפשר שנקודות זהב יהיו חיוב אך על תנאי כלומר: אם יש כרגע יותר פניות עם 3 נקודות מהרגיל אז אולי יש מקום להקפיץ לראש התור פניות זהב למי שיש לו הפסד אם לא ייענה בזמן, ובאמת אם לא היה זה זמן עמוס עם הרבה פניות של 3 נקודות החשבון לא יחוייב ויטופל כפנייה של 3 נקודות.