@by6199 גם בכשרות כל הבדצים יש להם אותם קריטריונים, רק השאלה כמה מקפידים עליהם.
בתור אחד שביקש לפתוח ונענה בשלילה רבתית, והגם שילדי התאכזבו מאד, שמחתי שבנטפרי לא מתרגשים ממני. שהרי בשביל זה התחברתי לסינון ולא סמכתי על עצמי
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עברי אנוכי
-
RE: אתרים שיתנו קצת שמחת חג הפתוחים בנטפרי.
-
RE: בעיה בכניסה לבנק הפועלים
הבעיה נגרמת עקב שינוי מדניות של האתר, בהתייחסות לשימוש רב או ביחד, על אותה כתובת IP .
ומכיוון שספקי נטפרי ,רוצים לחסוך עלויות, הם נותנים אותה כתובת IP לקבוצה גדולה של אנשים. מה שגורם לאתר לחסום את הגישה.
למשל אני מצליח להיכנס בשעות הבוקר המוקדמות, כי זה זמן שאין גלישה כמעט, ולכן לא נחסם לי. יותר מאוחר, כבר חסום.
כך שהבעיה תמשיך, עד שאחד משני הדברים יקרו, שינוי המדיניות של האתר, או שינוי צורת העבודה של הספקים שלנו. ומכיוון שאין לספקים רצון לטפל בבעיה, אלא זורקים אותה על הלקוחות. נצטרך להמשיך לסבול כי אנחנו שבויים בידם -
RE: מעבר מ019 לאראל, אפשר יותר קצר?
@חיים-כהן אמר במעבר מ019 לאראל, אפשר יותר קצר?:
אני עם תשתית וספק ב019. הבנתי שבשביל לעבור לאראל צריך להחזיר את התשתית לבזק, ורק אח"כ לעבור לאראל... השאלה אם יש משהו שיכול לחסוך את הטרטור הזה...
ממש לא! אני עברתי מ019 ישר לRL
-
אולי מנהלי נטפרי ירימו את הכפפה
אני מחובר ל019 על נתב של פרטנר כדי שיהיה לי הקו טלפון של פרטנר .
כשהתחברתי נאמר לי ב019 שאין בעיה וכך באמת קרה בחודש הראשון. אך מלפני שבוע יש בעיה אם הטלפון ובבדיקה בעשיתי שהחלפתי את היוזר ליוזר של פרטנר הכל עבד כרגיל וכשהחזרתי ליוזר של 019 הטלפון נדם מה שמראה שיש בעיה אצל 019 שמונע מפרטנר להתחבר ,
אבל לא נראה שיש משהוא ב019 שמעוניין לבדוק זאת
וכאן בקשתי שטוחה האם אין יכולת מצד נטפרי לדרוש מהם לטפל בזאת כדי שלקוחות נטפרי לא יסבלו -
RE: מבזקים באתר כל רגע
החסימה היא ללא יכולת לבקש פתיחה
אך מוזר שזה חסום הרי את כל המבזקים ניתן לראות למעלה וזה לא חסום -
RE: ניתוק קו טלפון
@משה-0527 אל תשכח תפילת הדרך כי הם לא מרגישים צורך לעזור לך בבעיה של קו הטלפון
לי היתה בעיה כזאת עם 019 מול טלפון של פרטנר וכשפרטנר שמו יוזר שלהם הטלפון עבד
וכשהעלתי את הבעיה לפורום נענתי ע"י @magicode שאין ראיה שזה לא בעיה של פרטנר שהם חסמו את הכתובת. כך שגם אצלך יכול להיות שבלי משים נעשתה חסימה לכתובת של 019 -
RE: ניתוק קו טלפון
@shraga זה מה שעשיתי וב"ה יותר מחודש ללא בעיות בלי עין הרע
(גם האינטרנט יותר טוב ) -
RE: האם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?
@גוגל אתה יושב על תשתית בזק הכוונה על מי החיבור של הטלפוניה או האינטרנט האם בזק / הוט .
אין חיוב תשלום להם, אלה למי שנותן לך שירות על התשתית, אצלך זה סלקום /RL
מה שאתה צריך לבדוק האם אתה משלם על תשתית +ספק אינטרנט גם לסלקום וגם לRL, ואם כך כאן אתה משלם כפול. את RL אתה צריך בגלל נטפרי, אז תבדוק בסלקום אם הם נותנים רק טלפון לבד, ואז תבטל אצלם את חיובי האינטרנט ותשתית -
RE: האם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?
@mתושלח אמר בהאם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?:
@גוגל אופה, אתה לא משלם תשתית לאר אל.
סלקום לא מאפשרים לשלם רק על תשתית...
אפשר לשלם על תשתית לבזק, טלפון לסלקום, וספק לאר אל.לסיכום יש שלשה תשלומים
1 תשתית אינטרנט
2ספק
3 טלפון
תקרא את השורות טוב בדפי החיוב כך תדע על מה אתה משלם . כי למשל סכום התשלום שאתה משלם לRL, נמוך מכדי שיהיה גם על תשתית וגם ספק.
כמו כן גם לחברה שאתה משלם על הטלפון יהיה רשום שאתה מנוי על אינטרנט, בדרך כלל על רמה נמוכה, ואין זה מראה שאתה משלם על זה . -
RE: המכלול
@לולוש רוב הערכים הם יבוא מויקיפדיה
אין לי מושג מה לכתוב ביבליוגרפיה, אך יתכן שאיך שנכתב "בגרסאות קודמות" יתן לך אינדיקציה. -
RE: סיבה מיוחדת שאי אפשר להוריד שום דבר מהאחסון האישי בדרייב?
בעיות כאלו נפתרים במערכת הפניות, ולא בפורום
גם אצלי יש את הבעיה, ושלחתי פניה. תשלחו גם אתם כך יתברר להם שזה בעיה כללית ולא פרטית של משתמש -
RE: בעיה בכניסה לבנק הפועלים
זה נוסח הפניה ששלחתי לנטפי
אני לא מצליח להיכנס במשך היום לאתר, בשעות הבוקר המוקדמות הצלחתי. וכנראה הבעיה היא עקב כך שנטפרי נותנת IP להרבה ביחד, ובשעות הבוקר שאין כמעט גלישה, אבטחת האתר לא חוסמת את זה.
אם אכן זו הבעיה . נטפרי לא יכולה להסתתר, "מאחורי הבעיה לא אצלנו" . כי שיטת העבודה של נטפרי בחלוקת הIP לא מקובלת ברשת ולכך החלצו חושים לטפל בבעיה