שלום לכולם,
בשנה האחרונה גיליתי פרצה משמעותית בהגנה הרוחנית של נטפרי. מסיבות מובנות לא אפרט, אך באופן כללי מדובר באפשרות להוריד תמונות וסרטונים מהסוג הגרוע ביותר שיש.
כמובן שלא אפרט כאן כיצד, אך לנטפרי כן שלחתי תיאור מפורט של הבעיה.
לאחר ששלחתי את הפניה, קיבלתי את התגובה הלקונית שהפניה נשלחה למקום הרלוונטי וכו'.
אך למרות שהפניה נשלחה לפני כשבעה חדשים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות שבהם התחננתי לתת איזושהי תגובה; מסכימים, לא מסכימים, בטיפול או אני לא יודע מה- נטפרי עדיין שומרת על דממת אלחוט. ניסיתי ליצור קשר בכל הדרכים המפורטות באתר תחת הכותרת "צור קשר", -וכלום.
הניסיון האחרון היה שיחת טלפון. חשבתי שבדיבור ישיר לא יהיה ניתן למרוח אותי. אז חשבתי. הפקידה ענתה שהיא שולחת את זה לבדיקה. אמרתי לה שזה גם אני יכול, ובתגובה היא ענתה שזה מה שהיא יכולה לעשות, ובכלל, היא חדשה פה, ולא, לא ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקת הבדיקה.
אני לא איזה אחד שמנסה לתקן את העולם, אבל מדובר פה בשירות בסיסי ביותר- כל הסיבה שאנו לקוחות של נטפרי היא מכיוון שאנו מעוניינים באינטרנט מסונן. ספקים של אינטרנט חופשי לא חסר. ובמצב הנוכחי, אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.