• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. שילה
    ש
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 3
    • פוסטים 14
    • קבוצות 0

    שילה

    @שילה

    13
    מוניטין
    14
    צפיות בפרופיל
    14
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    שילה הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שילה

    • RE: אתרים המאפשרים העלאת והורדת קבצים באופן חופשי

      @ליכט כתבתי את זה במקור כתגובה לאחד שהציע לנטפרי להתמקד בסינון קבצי זיפ, רק הנימוקים שהוא העלה לא הפכו את הנושא לקריטי כפי שהוא באמת.

      כשעמדתי לשלוח את התגובה, המערכת המליצה לי לכתוב את זה בנושא חדש כיוון שהפוסט הנ"ל הינו ישן מדי.

      אם לומר את זה בשתי מילים, לדעתי נטפרי אמורה להתמקד כעת בסינון יעיל של הורדות וקבצים דחוסים.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      א. אני מנסה להתלונן בפורום כמוצא אחרון. אולי רק אז נטפרי תתעורר.

      ב. אני אנסה את המייל שציינת.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • אתרים המאפשרים העלאת והורדת קבצים באופן חופשי

      באופן כללי, צריך להבין שגם אתרי הורדות מאושרים עלולים להכיל תכנים שלא עולים בקנה אחד עם רמתו של הסינון. לדוגמא: אתרי הורדת תוכנות עשויים להציע גם הורדת משחקי מחשב וכדומה.

      על אחת כמה וכמה הדברים אמורים באתר המאפשר העלאה חופשית של משתמשים. באתרים מעין אלה ניתן למצוא גם חומרים שאינם קשורים כלל למטרתו המוצהרת של האתר. במידה וההורדה היא של קבצים דחוסים, הם גם עלולים להכיל תמונות וסרטונים מהסוג הגרוע ביותר.

      כל נער בן 15 עם מעט גישה למחשב והרבה מאד שעמום וזמן פנוי, יוכל להגיע בסופו של דבר לחומר מכל סוג. גם אם תהיה לו גישה למחשב עם סינון נטפרי בלבד.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      @hagai-w לא חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר. אבל זה גם לא כל כך הנקודה; הייתי בהחלט מכבד תגובה בסגנון של: אין אפשרות לחסום הואיל וכך וכך", הבעיה היא, שאף תגובה לא הגיעה עדיין. לא מכיר עוד מקום שצריך לחכות שבעה חדשים בשביל לקבל תגובה כלשהי.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • הסרת מיילים מטרידים

      המייל שלי נמצא ברשימת התפוצה של כל מיני חברות. לעיתים התוכן שהם שולחים לי לא ממש כשר. בדרך כלל הוא גם לא מעניין. הצד השווה שבכל המיילים הללו שהם מאד מטרידים, אבל אין לי אפשרות להסיר מרשימת התפוצה כי כדי להסיר מרשימת התפוצה צריך לעבור באיזשהו אתר שחסום בנטפרי.

      יש פיתרון?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      @hagai-w מי זה @magicode ?

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הסרת מיילים מטרידים

      עוד לא היה לי פנאי לבחון את הפתרונות שהצעתם, אבל תודה רבה לכולם!

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ש
      שילה
    • הלו, יש פה מישהו?

      שלום לכולם,

      בשנה האחרונה גיליתי פרצה משמעותית בהגנה הרוחנית של נטפרי. מסיבות מובנות לא אפרט, אך באופן כללי מדובר באפשרות להוריד תמונות וסרטונים מהסוג הגרוע ביותר שיש.

      כמובן שלא אפרט כאן כיצד, אך לנטפרי כן שלחתי תיאור מפורט של הבעיה.

      לאחר ששלחתי את הפניה, קיבלתי את התגובה הלקונית שהפניה נשלחה למקום הרלוונטי וכו'.

      אך למרות שהפניה נשלחה לפני כשבעה חדשים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות שבהם התחננתי לתת איזושהי תגובה; מסכימים, לא מסכימים, בטיפול או אני לא יודע מה- נטפרי עדיין שומרת על דממת אלחוט. ניסיתי ליצור קשר בכל הדרכים המפורטות באתר תחת הכותרת "צור קשר", -וכלום.

      הניסיון האחרון היה שיחת טלפון. חשבתי שבדיבור ישיר לא יהיה ניתן למרוח אותי. אז חשבתי. הפקידה ענתה שהיא שולחת את זה לבדיקה. אמרתי לה שזה גם אני יכול, ובתגובה היא ענתה שזה מה שהיא יכולה לעשות, ובכלל, היא חדשה פה, ולא, לא ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקת הבדיקה.

      אני לא איזה אחד שמנסה לתקן את העולם, אבל מדובר פה בשירות בסיסי ביותר- כל הסיבה שאנו לקוחות של נטפרי היא מכיוון שאנו מעוניינים באינטרנט מסונן. ספקים של אינטרנט חופשי לא חסר. ובמצב הנוכחי, אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      פה כבר באמת אין לי מושג. אני רק יודע שגם בנק הפועלים וגם אושר עד וגם כל מיזם עסקי שנוסד מאז ומעולם מצהיר על עצמו שמטרתו היחידה היא שהלקוח יצא מרוצה. כסף? חלילה. בכלל בציבור החרדי יש שימוש יתר במושג מיזם\עמותה ללא כוונות רווח אבל נניח לנושא הזה כי אף אחד מאתנו לא באמת יכול לראות ללבב.

      על כל פנים, מה שאני יודע זה שאני משלם מחיר שלא שונה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק לסינונים מקבילים ולכן יש לי את מלא הזכות לדרוש שירות מלא. גם מנהל הבנק שלי לא יכול לבא יום אחד ולומר לי שהואיל ומהיום והלאה הוא עובד בהתנדבות לשם אידיאולוגיות נעלות לפיכך הוא פטור מלתת לי שירות מלא. זה לא מעניין אותי המניעים שלו- מישהו פה מוכרח לתת לי יחס הולם כלקוח, לא יחס של ארגון צדקה כלפי שנורר שהם "בסך הכל עושים לו טובה"...

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      טוב, חברים יקרים ואהובים שלי, נדמה לי שהנושא גולש למקומות שלא התכוונתי מלכתחילה או במילים אחרות: פשוט מיצה את עצמו. אני רוצה להודות לכולכם על תגובותיכם המחכימות( באמת! בלי שום ציניות!) ובעיקר אני רוצה להודות מקרב הלב לנטפרי על שהתגייסה לעזור לנו במלחמת היצר.(הפעם כן עם ציניות...) אבל למעשה, כל מה שאני כלקוח רוצה מנטפרי זה רק דבר אחד: אינטרנט מסונן ונקי לחלוטין. בשביל עזרה במלחמת היצר יש לי אנשים אחרים.

      אה, כמעט שכחתי. בעצם עוד דבר קטן אני רוצה מנטפרי: שירות לקוחות ברמה גבוהה...

      המשך יום\לילה מקסים לכולכם, חברים, ותודה שהשתתפתם!

      פורסם בכללי
      ש
      שילה

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שילה

    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      טוב, חברים יקרים ואהובים שלי, נדמה לי שהנושא גולש למקומות שלא התכוונתי מלכתחילה או במילים אחרות: פשוט מיצה את עצמו. אני רוצה להודות לכולכם על תגובותיכם המחכימות( באמת! בלי שום ציניות!) ובעיקר אני רוצה להודות מקרב הלב לנטפרי על שהתגייסה לעזור לנו במלחמת היצר.(הפעם כן עם ציניות...) אבל למעשה, כל מה שאני כלקוח רוצה מנטפרי זה רק דבר אחד: אינטרנט מסונן ונקי לחלוטין. בשביל עזרה במלחמת היצר יש לי אנשים אחרים.

      אה, כמעט שכחתי. בעצם עוד דבר קטן אני רוצה מנטפרי: שירות לקוחות ברמה גבוהה...

      המשך יום\לילה מקסים לכולכם, חברים, ותודה שהשתתפתם!

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      פה כבר באמת אין לי מושג. אני רק יודע שגם בנק הפועלים וגם אושר עד וגם כל מיזם עסקי שנוסד מאז ומעולם מצהיר על עצמו שמטרתו היחידה היא שהלקוח יצא מרוצה. כסף? חלילה. בכלל בציבור החרדי יש שימוש יתר במושג מיזם\עמותה ללא כוונות רווח אבל נניח לנושא הזה כי אף אחד מאתנו לא באמת יכול לראות ללבב.

      על כל פנים, מה שאני יודע זה שאני משלם מחיר שלא שונה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק לסינונים מקבילים ולכן יש לי את מלא הזכות לדרוש שירות מלא. גם מנהל הבנק שלי לא יכול לבא יום אחד ולומר לי שהואיל ומהיום והלאה הוא עובד בהתנדבות לשם אידיאולוגיות נעלות לפיכך הוא פטור מלתת לי שירות מלא. זה לא מעניין אותי המניעים שלו- מישהו פה מוכרח לתת לי יחס הולם כלקוח, לא יחס של ארגון צדקה כלפי שנורר שהם "בסך הכל עושים לו טובה"...

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      אני לקוח של נטפרי. הם מספקים לי שירות. השירות: סינון לרשת. אני מתלונן על איכות השירות. מדיניות נטפרי: לא לענות, כי זה יגרום לעצת היצר.

      איך הייתם מגיבים אם מכבי הייתה מגיבה באופן דומה? לדוגמא: אם מכבי לא היתה מספקת לכם מידע בנוגע למצב בריאותכם, כדי שלא לעודד היפוכונדריה? (וויקיפדיה: היפוכונדריה או חרדת בריאות (באנגלית Illness Anxiety Disorder) היא הפרעה נפשית המתאפיינת בחשש מופרז ממחלות ועיסוק כפייתי בנושא הבריאות.)

      מה בדיוק לא ציטטתי נכון?

      נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר. אני מצפה ממנה לקבל על עצמה סטנדרטים שמקובלים כלפי כי חברה מסחרית אחרת בשוק.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      @ליכט קראתי את הפוסט שציינת. במחילה, הדברים מקוממים.

      בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?

      מישהו חושב שאנחנו מטומטמים?

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      כן, נמסר לי שזה השתנה לטובה בחדשים האחרונים. הורדתי את זה מהפוסט

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      @hagai-w מי זה @magicode ?

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      @hagai-w לא, וכמובן שלצערי לא אוכל לפרט מעל גבי הפורום.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      @hagai-w לא חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר. אבל זה גם לא כל כך הנקודה; הייתי בהחלט מכבד תגובה בסגנון של: אין אפשרות לחסום הואיל וכך וכך", הבעיה היא, שאף תגובה לא הגיעה עדיין. לא מכיר עוד מקום שצריך לחכות שבעה חדשים בשביל לקבל תגובה כלשהי.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • RE: הלו, יש פה מישהו?

      א. אני מנסה להתלונן בפורום כמוצא אחרון. אולי רק אז נטפרי תתעורר.

      ב. אני אנסה את המייל שציינת.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה
    • הלו, יש פה מישהו?

      שלום לכולם,

      בשנה האחרונה גיליתי פרצה משמעותית בהגנה הרוחנית של נטפרי. מסיבות מובנות לא אפרט, אך באופן כללי מדובר באפשרות להוריד תמונות וסרטונים מהסוג הגרוע ביותר שיש.

      כמובן שלא אפרט כאן כיצד, אך לנטפרי כן שלחתי תיאור מפורט של הבעיה.

      לאחר ששלחתי את הפניה, קיבלתי את התגובה הלקונית שהפניה נשלחה למקום הרלוונטי וכו'.

      אך למרות שהפניה נשלחה לפני כשבעה חדשים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות שבהם התחננתי לתת איזושהי תגובה; מסכימים, לא מסכימים, בטיפול או אני לא יודע מה- נטפרי עדיין שומרת על דממת אלחוט. ניסיתי ליצור קשר בכל הדרכים המפורטות באתר תחת הכותרת "צור קשר", -וכלום.

      הניסיון האחרון היה שיחת טלפון. חשבתי שבדיבור ישיר לא יהיה ניתן למרוח אותי. אז חשבתי. הפקידה ענתה שהיא שולחת את זה לבדיקה. אמרתי לה שזה גם אני יכול, ובתגובה היא ענתה שזה מה שהיא יכולה לעשות, ובכלל, היא חדשה פה, ולא, לא ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקת הבדיקה.

      אני לא איזה אחד שמנסה לתקן את העולם, אבל מדובר פה בשירות בסיסי ביותר- כל הסיבה שאנו לקוחות של נטפרי היא מכיוון שאנו מעוניינים באינטרנט מסונן. ספקים של אינטרנט חופשי לא חסר. ובמצב הנוכחי, אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.

      פורסם בכללי
      ש
      שילה