הלו, יש פה מישהו?
-
שלום לכולם,
בשנה האחרונה גיליתי פרצה משמעותית בהגנה הרוחנית של נטפרי. מסיבות מובנות לא אפרט, אך באופן כללי מדובר באפשרות להוריד תמונות וסרטונים מהסוג הגרוע ביותר שיש.
כמובן שלא אפרט כאן כיצד, אך לנטפרי כן שלחתי תיאור מפורט של הבעיה.
לאחר ששלחתי את הפניה, קיבלתי את התגובה הלקונית שהפניה נשלחה למקום הרלוונטי וכו'.
אך למרות שהפניה נשלחה לפני כשבעה חדשים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות שבהם התחננתי לתת איזושהי תגובה; מסכימים, לא מסכימים, בטיפול או אני לא יודע מה- נטפרי עדיין שומרת על דממת אלחוט. ניסיתי ליצור קשר בכל הדרכים המפורטות באתר תחת הכותרת "צור קשר", -וכלום.
הניסיון האחרון היה שיחת טלפון. חשבתי שבדיבור ישיר לא יהיה ניתן למרוח אותי. אז חשבתי. הפקידה ענתה שהיא שולחת את זה לבדיקה. אמרתי לה שזה גם אני יכול, ובתגובה היא ענתה שזה מה שהיא יכולה לעשות, ובכלל, היא חדשה פה, ולא, לא ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקת הבדיקה.
אני לא איזה אחד שמנסה לתקן את העולם, אבל מדובר פה בשירות בסיסי ביותר- כל הסיבה שאנו לקוחות של נטפרי היא מכיוון שאנו מעוניינים באינטרנט מסונן. ספקים של אינטרנט חופשי לא חסר. ובמצב הנוכחי, אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.
-
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?
אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.
אין בעיה, אז תעזוב, אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום?
רוצה להחכים שיש באגים ונדע לפרוץ ח''ו?
כאן המקום לעזרה הדדית
וחוצמזה נטפרי עובד נורא קשה כדי לשמור עלינו וח''ו להגיד ההיפך
כנראה שבמערכת החליטו אחרת להגיב לא מהזנחה ח''ו, רק מסיבות אישיות שלהם
בכל מקרה אתה מוזמן לפנות ל @magicode במייל [נמצא בפרופיל שלו]
ולא להלעות דיון לכאן
בתקווה להבנה -
א. אני מנסה להתלונן בפורום כמוצא אחרון. אולי רק אז נטפרי תתעורר.
ב. אני אנסה את המייל שציינת.
-
יש את ה-"פרצה" הידועה לכל שאני לא אפרט בשביל אותו אברך שבמקרה נכנס לפה ולא מכיר את הפרצה, אבל בשביל זה לפני הפתיחה של הכתובת נטפרי עושים לך שאלון לוודא שאתה יודע שאתה מחוץ לנטפרי ואין להם יכולת לסנן תכנים בכה"ג. אין באמת דרך למנוע את זה וזה צורך הכרחי לעבודה.
-
פוסט זה נמחק! -
@hagai-w לא חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר. אבל זה גם לא כל כך הנקודה; הייתי בהחלט מכבד תגובה בסגנון של: אין אפשרות לחסום הואיל וכך וכך", הבעיה היא, שאף תגובה לא הגיעה עדיין. לא מכיר עוד מקום שצריך לחכות שבעה חדשים בשביל לקבל תגובה כלשהי.
-
פוסט זה נמחק! -
@hagai-w לא, וכמובן שלצערי לא אוכל לפרט מעל גבי הפורום.
-
@שילה אז באמת כדאי שתפנה ל@magicode במייל, הוא מאוד נחמד ועונה בצורה עניינית.
-
-
@שילה המרא דאתרא בנטפרי, הוא פיתח את נטפרי. m@netfree.link אם זכור לי נכון.
-
@שילה
מנהל המערכת של נטפרי
ה'ראש' מתחת לכל התעצומה הזה שאלפי יהודים חרדים נהנים ממנו ובזכותו
[אין לי מניות בנטפרי רק כותב לך מה שבאמת ונכון] -
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
במאמר המוסגר, למה אני צריך לבזבז על זה נקודות?!
אתה באמת לא צריך, צ"ע למה חשבת אחרת
-
כן, נמסר לי שזה השתנה לטובה בחדשים האחרונים. הורדתי את זה מהפוסט
-
@שילה
מה השתנה ?
מאז ומעולם לא היה צריך לשים נקודות על פניה כזו.לגופו של ענין:
@magicode אמר באתרים שלא מובן למה נטפרי פותח, ואין שום הסבר:
בדיווחים המדיניות היא שלא מעדכנים את הלקוח כדי לא לעודד חיפוש ודיווח.
אולי זה חשוב שזה יהיה כתוב גם בפרום שנטפרי לא מעודדים לחפש בעיות כדי לדווח.
אני חושב שזה עצת היצר שכביכול הדיווח לנטפרי מתיר את החיטוט וההשקעה של שעות על גבי שעות בחיפוש דברים בעייתים. -
@ליכט קראתי את הפוסט שציינת. במחילה, הדברים מקוממים.
בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?
מישהו חושב שאנחנו מטומטמים?
-
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?
לא, בגלל הסיבה ש@ליכט ציטט לעיל נטפרי לא מגיבה ללקוח על סטטוס הטיפול בפניה, ההתעלמות מטיפול בפירצה עצמה נובעת מסיבה אחרת.
-
@שילה
אתה כותב שקראת, אך מתגובתך נראה שלא קראת...איפה ראית בדבריו של @magicode שמתעלמים ?!
התלוננת על כך שלא מעדכנים אותך מה הוחלט, ועל זה באה התגובה.נ.ב. ככלל, לא מובן למה מי שמדווח מצפה לעדכון.
וכי זה ענין אישי שלו (כמו אתר / וידאו וכדו', שבנ"א מבקש שיבדקו לו, והוא מצפה לעדכון) ?
אם הוא סומך על נטפרי בכל פרטי הסינון, למה הוא חושב שבפירצה שהוא מצא הוא לא יכול לסמוך עליהם, והוא צריך לעמוד עליהם ולעקוב שהם אכן סגרו אותה ? -
אני לקוח של נטפרי. הם מספקים לי שירות. השירות: סינון לרשת. אני מתלונן על איכות השירות. מדיניות נטפרי: לא לענות, כי זה יגרום לעצת היצר.
איך הייתם מגיבים אם מכבי הייתה מגיבה באופן דומה? לדוגמא: אם מכבי לא היתה מספקת לכם מידע בנוגע למצב בריאותכם, כדי שלא לעודד היפוכונדריה? (וויקיפדיה: היפוכונדריה או חרדת בריאות (באנגלית Illness Anxiety Disorder) היא הפרעה נפשית המתאפיינת בחשש מופרז ממחלות ועיסוק כפייתי בנושא הבריאות.)
מה בדיוק לא ציטטתי נכון?
נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר. אני מצפה ממנה לקבל על עצמה סטנדרטים שמקובלים כלפי כי חברה מסחרית אחרת בשוק.
-
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר
אולי פה הטעות שלך, הם לא
נטפרי (ע"ר)
מיזם ללא כוונת רווח
העוסק בהצלת נפשות מסכנות האינטרנט
באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים
מתוך דף הבית של נטפרי