• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הלו, יש פה מישהו?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    27 פוסטים 11 כותבים 684 צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שילה
      נערך לאחרונה על ידי שילה

      שלום לכולם,

      בשנה האחרונה גיליתי פרצה משמעותית בהגנה הרוחנית של נטפרי. מסיבות מובנות לא אפרט, אך באופן כללי מדובר באפשרות להוריד תמונות וסרטונים מהסוג הגרוע ביותר שיש.

      כמובן שלא אפרט כאן כיצד, אך לנטפרי כן שלחתי תיאור מפורט של הבעיה.

      לאחר ששלחתי את הפניה, קיבלתי את התגובה הלקונית שהפניה נשלחה למקום הרלוונטי וכו'.

      אך למרות שהפניה נשלחה לפני כשבעה חדשים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות שבהם התחננתי לתת איזושהי תגובה; מסכימים, לא מסכימים, בטיפול או אני לא יודע מה- נטפרי עדיין שומרת על דממת אלחוט. ניסיתי ליצור קשר בכל הדרכים המפורטות באתר תחת הכותרת "צור קשר", -וכלום.

      הניסיון האחרון היה שיחת טלפון. חשבתי שבדיבור ישיר לא יהיה ניתן למרוח אותי. אז חשבתי. הפקידה ענתה שהיא שולחת את זה לבדיקה. אמרתי לה שזה גם אני יכול, ובתגובה היא ענתה שזה מה שהיא יכולה לעשות, ובכלל, היא חדשה פה, ולא, לא ניתן ליצור קשר ישירות עם מחלקת הבדיקה.

      אני לא איזה אחד שמנסה לתקן את העולם, אבל מדובר פה בשירות בסיסי ביותר- כל הסיבה שאנו לקוחות של נטפרי היא מכיוון שאנו מעוניינים באינטרנט מסונן. ספקים של אינטרנט חופשי לא חסר. ובמצב הנוכחי, אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.

      היימישעה צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • היימישעה מנותק
        היימישע @שילה
        נערך לאחרונה על ידי היימישע

        @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?

        אני באמת לא יודע אם אני יכול להישאר לקוח בנטפרי כשהם לא חוסמים פרצות משמעותיות, ואפילו לא מגיבים בנוגע לזה.

        אין בעיה, אז תעזוב, אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום?
        רוצה להחכים שיש באגים ונדע לפרוץ ח''ו?
        כאן המקום לעזרה הדדית
        וחוצמזה נטפרי עובד נורא קשה כדי לשמור עלינו וח''ו להגיד ההיפך
        כנראה שבמערכת החליטו אחרת להגיב לא מהזנחה ח''ו, רק מסיבות אישיות שלהם
        בכל מקרה אתה מוזמן לפנות ל @magicode במייל [נמצא בפרופיל שלו]
        ולא להלעות דיון לכאן
        בתקווה להבנה

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שילה @היימישע
          נערך לאחרונה על ידי שילה

          א. אני מנסה להתלונן בפורום כמוצא אחרון. אולי רק אז נטפרי תתעורר.

          ב. אני אנסה את המייל שציינת.

          היימישעה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • hagai.wH מנותק
            hagai.w
            נערך לאחרונה על ידי

            יש את ה-"פרצה" הידועה לכל שאני לא אפרט בשביל אותו אברך שבמקרה נכנס לפה ולא מכיר את הפרצה, אבל בשביל זה לפני הפתיחה של הכתובת נטפרי עושים לך שאלון לוודא שאתה יודע שאתה מחוץ לנטפרי ואין להם יכולת לסנן תכנים בכה"ג. אין באמת דרך למנוע את זה וזה צורך הכרחי לעבודה.

            היימישעה ש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • היימישעה מנותק
              היימישע @hagai.w
              נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שילה @hagai.w
                נערך לאחרונה על ידי

                @hagai-w לא חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר. אבל זה גם לא כל כך הנקודה; הייתי בהחלט מכבד תגובה בסגנון של: אין אפשרות לחסום הואיל וכך וכך", הבעיה היא, שאף תגובה לא הגיעה עדיין. לא מכיר עוד מקום שצריך לחכות שבעה חדשים בשביל לקבל תגובה כלשהי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • היימישעה מנותק
                  היימישע @שילה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שילה @hagai.w
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @hagai-w לא, וכמובן שלצערי לא אוכל לפרט מעל גבי הפורום.

                    hagai.wH תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • hagai.wH מנותק
                      hagai.w @שילה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שילה אז באמת כדאי שתפנה ל@magicode במייל, הוא מאוד נחמד ועונה בצורה עניינית.

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • ש מנותק
                        שילה @hagai.w
                        נערך לאחרונה על ידי שילה

                        @hagai-w מי זה @magicode ?

                        hagai.wH היימישעה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • hagai.wH מנותק
                          hagai.w @שילה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שילה המרא דאתרא בנטפרי, הוא פיתח את נטפרי. m@netfree.link אם זכור לי נכון.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • היימישעה מנותק
                            היימישע @שילה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שילה
                            מנהל המערכת של נטפרי
                            ה'ראש' מתחת לכל התעצומה הזה שאלפי יהודים חרדים נהנים ממנו ובזכותו
                            [אין לי מניות בנטפרי 😁 רק כותב לך מה שבאמת ונכון]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • צדיק תמיםצ מנותק
                              צדיק תמים @שילה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                              במאמר המוסגר, למה אני צריך לבזבז על זה נקודות?!

                              אתה באמת לא צריך, צ"ע למה חשבת אחרת

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ש מנותק
                                שילה @צדיק תמים
                                נערך לאחרונה על ידי

                                כן, נמסר לי שזה השתנה לטובה בחדשים האחרונים. הורדתי את זה מהפוסט

                                ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ליכטל מנותק
                                  ליכט @שילה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שילה
                                  מה השתנה ?
                                  מאז ומעולם לא היה צריך לשים נקודות על פניה כזו.

                                  לגופו של ענין:

                                  @magicode אמר באתרים שלא מובן למה נטפרי פותח, ואין שום הסבר:

                                  בדיווחים המדיניות היא שלא מעדכנים את הלקוח כדי לא לעודד חיפוש ודיווח.
                                  אולי זה חשוב שזה יהיה כתוב גם בפרום שנטפרי לא מעודדים לחפש בעיות כדי לדווח.
                                  אני חושב שזה עצת היצר שכביכול הדיווח לנטפרי מתיר את החיטוט וההשקעה של שעות על גבי שעות בחיפוש דברים בעייתים.

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ש מנותק
                                    שילה @ליכט
                                    נערך לאחרונה על ידי שילה

                                    @ליכט קראתי את הפוסט שציינת. במחילה, הדברים מקוממים.

                                    בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?

                                    מישהו חושב שאנחנו מטומטמים?

                                    shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • shragaS מנותק
                                      shraga @שילה
                                      נערך לאחרונה על ידי shraga

                                      @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                                      בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?

                                      לא, בגלל הסיבה ש@ליכט ציטט לעיל נטפרי לא מגיבה ללקוח על סטטוס הטיפול בפניה, ההתעלמות מטיפול בפירצה עצמה נובעת מסיבה אחרת.

                                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ליכטל מנותק
                                        ליכט
                                        נערך לאחרונה על ידי ליכט

                                        @שילה
                                        אתה כותב שקראת, אך מתגובתך נראה שלא קראת...

                                        איפה ראית בדבריו של @magicode שמתעלמים ?!
                                        התלוננת על כך שלא מעדכנים אותך מה הוחלט, ועל זה באה התגובה.

                                        נ.ב. ככלל, לא מובן למה מי שמדווח מצפה לעדכון.
                                        וכי זה ענין אישי שלו (כמו אתר / וידאו וכדו', שבנ"א מבקש שיבדקו לו, והוא מצפה לעדכון) ?
                                        אם הוא סומך על נטפרי בכל פרטי הסינון, למה הוא חושב שבפירצה שהוא מצא הוא לא יכול לסמוך עליהם, והוא צריך לעמוד עליהם ולעקוב שהם אכן סגרו אותה ?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                        • ש מנותק
                                          שילה @shraga
                                          נערך לאחרונה על ידי שילה

                                          אני לקוח של נטפרי. הם מספקים לי שירות. השירות: סינון לרשת. אני מתלונן על איכות השירות. מדיניות נטפרי: לא לענות, כי זה יגרום לעצת היצר.

                                          איך הייתם מגיבים אם מכבי הייתה מגיבה באופן דומה? לדוגמא: אם מכבי לא היתה מספקת לכם מידע בנוגע למצב בריאותכם, כדי שלא לעודד היפוכונדריה? (וויקיפדיה: היפוכונדריה או חרדת בריאות (באנגלית Illness Anxiety Disorder) היא הפרעה נפשית המתאפיינת בחשש מופרז ממחלות ועיסוק כפייתי בנושא הבריאות.)

                                          מה בדיוק לא ציטטתי נכון?

                                          נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר. אני מצפה ממנה לקבל על עצמה סטנדרטים שמקובלים כלפי כי חברה מסחרית אחרת בשוק.

                                          yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • yzahnY מנותק
                                            yzahn @שילה
                                            נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                            @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                                            נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר

                                            אולי פה הטעות שלך, הם לא

                                            נטפרי (ע"ר)

                                            מיזם ללא כוונת רווח

                                            העוסק בהצלת נפשות מסכנות האינטרנט

                                            באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים

                                            מתוך דף הבית של נטפרי

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון