• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הלו, יש פה מישהו?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    27 פוסטים 11 כותבים 684 צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שילה @היימישע
      נערך לאחרונה על ידי שילה

      א. אני מנסה להתלונן בפורום כמוצא אחרון. אולי רק אז נטפרי תתעורר.

      ב. אני אנסה את המייל שציינת.

      היימישעה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • hagai.wH מנותק
        hagai.w
        נערך לאחרונה על ידי

        יש את ה-"פרצה" הידועה לכל שאני לא אפרט בשביל אותו אברך שבמקרה נכנס לפה ולא מכיר את הפרצה, אבל בשביל זה לפני הפתיחה של הכתובת נטפרי עושים לך שאלון לוודא שאתה יודע שאתה מחוץ לנטפרי ואין להם יכולת לסנן תכנים בכה"ג. אין באמת דרך למנוע את זה וזה צורך הכרחי לעבודה.

        היימישעה ש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • היימישעה מנותק
          היימישע @hagai.w
          נערך לאחרונה על ידי

          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שילה @hagai.w
            נערך לאחרונה על ידי

            @hagai-w לא חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר. אבל זה גם לא כל כך הנקודה; הייתי בהחלט מכבד תגובה בסגנון של: אין אפשרות לחסום הואיל וכך וכך", הבעיה היא, שאף תגובה לא הגיעה עדיין. לא מכיר עוד מקום שצריך לחכות שבעה חדשים בשביל לקבל תגובה כלשהי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • היימישעה מנותק
              היימישע @שילה
              נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שילה @hagai.w
                נערך לאחרונה על ידי

                @hagai-w לא, וכמובן שלצערי לא אוכל לפרט מעל גבי הפורום.

                hagai.wH תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • hagai.wH מנותק
                  hagai.w @שילה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שילה אז באמת כדאי שתפנה ל@magicode במייל, הוא מאוד נחמד ועונה בצורה עניינית.

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ש מנותק
                    שילה @hagai.w
                    נערך לאחרונה על ידי שילה

                    @hagai-w מי זה @magicode ?

                    hagai.wH היימישעה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • hagai.wH מנותק
                      hagai.w @שילה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שילה המרא דאתרא בנטפרי, הוא פיתח את נטפרי. m@netfree.link אם זכור לי נכון.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • היימישעה מנותק
                        היימישע @שילה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שילה
                        מנהל המערכת של נטפרי
                        ה'ראש' מתחת לכל התעצומה הזה שאלפי יהודים חרדים נהנים ממנו ובזכותו
                        [אין לי מניות בנטפרי 😁 רק כותב לך מה שבאמת ונכון]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • צדיק תמיםצ מנותק
                          צדיק תמים @שילה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                          במאמר המוסגר, למה אני צריך לבזבז על זה נקודות?!

                          אתה באמת לא צריך, צ"ע למה חשבת אחרת

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ש מנותק
                            שילה @צדיק תמים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            כן, נמסר לי שזה השתנה לטובה בחדשים האחרונים. הורדתי את זה מהפוסט

                            ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ליכטל מנותק
                              ליכט @שילה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שילה
                              מה השתנה ?
                              מאז ומעולם לא היה צריך לשים נקודות על פניה כזו.

                              לגופו של ענין:

                              @magicode אמר באתרים שלא מובן למה נטפרי פותח, ואין שום הסבר:

                              בדיווחים המדיניות היא שלא מעדכנים את הלקוח כדי לא לעודד חיפוש ודיווח.
                              אולי זה חשוב שזה יהיה כתוב גם בפרום שנטפרי לא מעודדים לחפש בעיות כדי לדווח.
                              אני חושב שזה עצת היצר שכביכול הדיווח לנטפרי מתיר את החיטוט וההשקעה של שעות על גבי שעות בחיפוש דברים בעייתים.

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש מנותק
                                שילה @ליכט
                                נערך לאחרונה על ידי שילה

                                @ליכט קראתי את הפוסט שציינת. במחילה, הדברים מקוממים.

                                בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?

                                מישהו חושב שאנחנו מטומטמים?

                                shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • shragaS מנותק
                                  shraga @שילה
                                  נערך לאחרונה על ידי shraga

                                  @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                                  בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?

                                  לא, בגלל הסיבה ש@ליכט ציטט לעיל נטפרי לא מגיבה ללקוח על סטטוס הטיפול בפניה, ההתעלמות מטיפול בפירצה עצמה נובעת מסיבה אחרת.

                                  קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ליכטל מנותק
                                    ליכט
                                    נערך לאחרונה על ידי ליכט

                                    @שילה
                                    אתה כותב שקראת, אך מתגובתך נראה שלא קראת...

                                    איפה ראית בדבריו של @magicode שמתעלמים ?!
                                    התלוננת על כך שלא מעדכנים אותך מה הוחלט, ועל זה באה התגובה.

                                    נ.ב. ככלל, לא מובן למה מי שמדווח מצפה לעדכון.
                                    וכי זה ענין אישי שלו (כמו אתר / וידאו וכדו', שבנ"א מבקש שיבדקו לו, והוא מצפה לעדכון) ?
                                    אם הוא סומך על נטפרי בכל פרטי הסינון, למה הוא חושב שבפירצה שהוא מצא הוא לא יכול לסמוך עליהם, והוא צריך לעמוד עליהם ולעקוב שהם אכן סגרו אותה ?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • ש מנותק
                                      שילה @shraga
                                      נערך לאחרונה על ידי שילה

                                      אני לקוח של נטפרי. הם מספקים לי שירות. השירות: סינון לרשת. אני מתלונן על איכות השירות. מדיניות נטפרי: לא לענות, כי זה יגרום לעצת היצר.

                                      איך הייתם מגיבים אם מכבי הייתה מגיבה באופן דומה? לדוגמא: אם מכבי לא היתה מספקת לכם מידע בנוגע למצב בריאותכם, כדי שלא לעודד היפוכונדריה? (וויקיפדיה: היפוכונדריה או חרדת בריאות (באנגלית Illness Anxiety Disorder) היא הפרעה נפשית המתאפיינת בחשש מופרז ממחלות ועיסוק כפייתי בנושא הבריאות.)

                                      מה בדיוק לא ציטטתי נכון?

                                      נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר. אני מצפה ממנה לקבל על עצמה סטנדרטים שמקובלים כלפי כי חברה מסחרית אחרת בשוק.

                                      yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • yzahnY מנותק
                                        yzahn @שילה
                                        נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                        @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                                        נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר

                                        אולי פה הטעות שלך, הם לא

                                        נטפרי (ע"ר)

                                        מיזם ללא כוונת רווח

                                        העוסק בהצלת נפשות מסכנות האינטרנט

                                        באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים

                                        מתוך דף הבית של נטפרי

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • ש מנותק
                                          שילה @yzahn
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          פה כבר באמת אין לי מושג. אני רק יודע שגם בנק הפועלים וגם אושר עד וגם כל מיזם עסקי שנוסד מאז ומעולם מצהיר על עצמו שמטרתו היחידה היא שהלקוח יצא מרוצה. כסף? חלילה. בכלל בציבור החרדי יש שימוש יתר במושג מיזם\עמותה ללא כוונות רווח אבל נניח לנושא הזה כי אף אחד מאתנו לא באמת יכול לראות ללבב.

                                          על כל פנים, מה שאני יודע זה שאני משלם מחיר שלא שונה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק לסינונים מקבילים ולכן יש לי את מלא הזכות לדרוש שירות מלא. גם מנהל הבנק שלי לא יכול לבא יום אחד ולומר לי שהואיל ומהיום והלאה הוא עובד בהתנדבות לשם אידיאולוגיות נעלות לפיכך הוא פטור מלתת לי שירות מלא. זה לא מעניין אותי המניעים שלו- מישהו פה מוכרח לתת לי יחס הולם כלקוח, לא יחס של ארגון צדקה כלפי שנורר שהם "בסך הכל עושים לו טובה"...

                                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • a0533057932A מנותק
                                            a0533057932 @שילה
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:

                                            שלא שונה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק לסינונים מקבילים ולכן יש לי את מלא הזכות לדרוש שירות מלא

                                            טעות
                                            משלם חלקיק ממה שעולה סינונים אחרים

                                            ש י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון