הלו, יש פה מישהו?
-
א. אני מנסה להתלונן בפורום כמוצא אחרון. אולי רק אז נטפרי תתעורר.
ב. אני אנסה את המייל שציינת.
-
יש את ה-"פרצה" הידועה לכל שאני לא אפרט בשביל אותו אברך שבמקרה נכנס לפה ולא מכיר את הפרצה, אבל בשביל זה לפני הפתיחה של הכתובת נטפרי עושים לך שאלון לוודא שאתה יודע שאתה מחוץ לנטפרי ואין להם יכולת לסנן תכנים בכה"ג. אין באמת דרך למנוע את זה וזה צורך הכרחי לעבודה.
-
פוסט זה נמחק! -
@hagai-w לא חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר. אבל זה גם לא כל כך הנקודה; הייתי בהחלט מכבד תגובה בסגנון של: אין אפשרות לחסום הואיל וכך וכך", הבעיה היא, שאף תגובה לא הגיעה עדיין. לא מכיר עוד מקום שצריך לחכות שבעה חדשים בשביל לקבל תגובה כלשהי.
-
פוסט זה נמחק! -
@hagai-w לא, וכמובן שלצערי לא אוכל לפרט מעל גבי הפורום.
-
@שילה אז באמת כדאי שתפנה ל@magicode במייל, הוא מאוד נחמד ועונה בצורה עניינית.
-
-
@שילה המרא דאתרא בנטפרי, הוא פיתח את נטפרי. m@netfree.link אם זכור לי נכון.
-
@שילה
מנהל המערכת של נטפרי
ה'ראש' מתחת לכל התעצומה הזה שאלפי יהודים חרדים נהנים ממנו ובזכותו
[אין לי מניות בנטפרי רק כותב לך מה שבאמת ונכון] -
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
במאמר המוסגר, למה אני צריך לבזבז על זה נקודות?!
אתה באמת לא צריך, צ"ע למה חשבת אחרת
-
כן, נמסר לי שזה השתנה לטובה בחדשים האחרונים. הורדתי את זה מהפוסט
-
@שילה
מה השתנה ?
מאז ומעולם לא היה צריך לשים נקודות על פניה כזו.לגופו של ענין:
@magicode אמר באתרים שלא מובן למה נטפרי פותח, ואין שום הסבר:
בדיווחים המדיניות היא שלא מעדכנים את הלקוח כדי לא לעודד חיפוש ודיווח.
אולי זה חשוב שזה יהיה כתוב גם בפרום שנטפרי לא מעודדים לחפש בעיות כדי לדווח.
אני חושב שזה עצת היצר שכביכול הדיווח לנטפרי מתיר את החיטוט וההשקעה של שעות על גבי שעות בחיפוש דברים בעייתים. -
@ליכט קראתי את הפוסט שציינת. במחילה, הדברים מקוממים.
בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?
מישהו חושב שאנחנו מטומטמים?
-
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
בתמצית: נטפרי מתירה לעצמה להתעלם מתלונות מוצדקות, כדי שלא תהיה "עצת היצר", לחפש פרצות במשך שעות?
לא, בגלל הסיבה ש@ליכט ציטט לעיל נטפרי לא מגיבה ללקוח על סטטוס הטיפול בפניה, ההתעלמות מטיפול בפירצה עצמה נובעת מסיבה אחרת.
-
@שילה
אתה כותב שקראת, אך מתגובתך נראה שלא קראת...איפה ראית בדבריו של @magicode שמתעלמים ?!
התלוננת על כך שלא מעדכנים אותך מה הוחלט, ועל זה באה התגובה.נ.ב. ככלל, לא מובן למה מי שמדווח מצפה לעדכון.
וכי זה ענין אישי שלו (כמו אתר / וידאו וכדו', שבנ"א מבקש שיבדקו לו, והוא מצפה לעדכון) ?
אם הוא סומך על נטפרי בכל פרטי הסינון, למה הוא חושב שבפירצה שהוא מצא הוא לא יכול לסמוך עליהם, והוא צריך לעמוד עליהם ולעקוב שהם אכן סגרו אותה ? -
אני לקוח של נטפרי. הם מספקים לי שירות. השירות: סינון לרשת. אני מתלונן על איכות השירות. מדיניות נטפרי: לא לענות, כי זה יגרום לעצת היצר.
איך הייתם מגיבים אם מכבי הייתה מגיבה באופן דומה? לדוגמא: אם מכבי לא היתה מספקת לכם מידע בנוגע למצב בריאותכם, כדי שלא לעודד היפוכונדריה? (וויקיפדיה: היפוכונדריה או חרדת בריאות (באנגלית Illness Anxiety Disorder) היא הפרעה נפשית המתאפיינת בחשש מופרז ממחלות ועיסוק כפייתי בנושא הבריאות.)
מה בדיוק לא ציטטתי נכון?
נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר. אני מצפה ממנה לקבל על עצמה סטנדרטים שמקובלים כלפי כי חברה מסחרית אחרת בשוק.
-
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
נטפרי הינה חברה מסחרית לכל דבר
אולי פה הטעות שלך, הם לא
נטפרי (ע"ר)
מיזם ללא כוונת רווח
העוסק בהצלת נפשות מסכנות האינטרנט
באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים
מתוך דף הבית של נטפרי
-
פה כבר באמת אין לי מושג. אני רק יודע שגם בנק הפועלים וגם אושר עד וגם כל מיזם עסקי שנוסד מאז ומעולם מצהיר על עצמו שמטרתו היחידה היא שהלקוח יצא מרוצה. כסף? חלילה. בכלל בציבור החרדי יש שימוש יתר במושג מיזם\עמותה ללא כוונות רווח אבל נניח לנושא הזה כי אף אחד מאתנו לא באמת יכול לראות ללבב.
על כל פנים, מה שאני יודע זה שאני משלם מחיר שלא שונה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק לסינונים מקבילים ולכן יש לי את מלא הזכות לדרוש שירות מלא. גם מנהל הבנק שלי לא יכול לבא יום אחד ולומר לי שהואיל ומהיום והלאה הוא עובד בהתנדבות לשם אידיאולוגיות נעלות לפיכך הוא פטור מלתת לי שירות מלא. זה לא מעניין אותי המניעים שלו- מישהו פה מוכרח לתת לי יחס הולם כלקוח, לא יחס של ארגון צדקה כלפי שנורר שהם "בסך הכל עושים לו טובה"...
-
@שילה אמר בהלו, יש פה מישהו?:
שלא שונה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק לסינונים מקבילים ולכן יש לי את מלא הזכות לדרוש שירות מלא
טעות
משלם חלקיק ממה שעולה סינונים אחרים