• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בעיות בקו טלפון ביתי של נטויז'ן-סלקום

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    41 פוסטים 17 כותבים 1.5k צפיות 13 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נ מנותק
      ניסן
      נערך לאחרונה על ידי

      יש לי בעיות בקו טלפון ביתי של נטויז'ן-סלקום המחובר ע"י ראוטר של סלקום, בשירות של סלקום אומרים שהבעיה היא בספק האינטרנט -019 שיש שם חסימה מסוג nat פניתי לשירות של 019 והם אומרים שאין אצלי שום חסימה, והחסימה היחידה שיש לי היא של נטפרי אולי זה בגללם, אמרתי להם שזה לא קשור לגלישה אלא לספק, והם אמרו שזה מה יש. מה עושים??

      a0533057932A Y 3 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @ניסן
        נערך לאחרונה על ידי a0533057932

        @ניסן כוונת סלקום היא שאין לך IP אמיתי אלא NAT וזה אכן קשר ל019 בלבד
        האם זה חסימה ו019 שקרנים לא זה לא חסימה אלא תצורת חיבור
        יש לך אופציה לעבור לספק שנותן לך IP קבוע ובו לא יהיה את הבעיה הזאת

        כך להבנתי הדלה

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • נ מנותק
          ניסן @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי

          @a0533057932 תודה על המידע. אבל מה הכוונה שלך? שבחברת 019 אין אופציה כזו? אז איך זה עבד מצוין עד היום???

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יצחק 0 @ניסן
            נערך לאחרונה על ידי

            @ניסן הכתובות מתחלפות לפעמים שם וזה לא יציב

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • נ מנותק
              ניסן @יצחק 0
              נערך לאחרונה על ידי

              @יצחק-0 אז הבעיה אכן אצל 019, אז מה לבקש מהם?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • M מנותק
                memgd
                נערך לאחרונה על ידי

                אם הבעיה היא NAT, אז מספיק לקבל IP רגיל, אין צורך לשלם עבור IP קבוע.
                NAT הוא IP משותף לכמה משתמשים והוא נפוץ בעיקר אצל ספקי אינטרנט קטנים.
                תנסה להתקשר ולבקש לצאת מ-NAT.
                אם הם לא רוצים אז או שתשלם עבור IP קבוע או תעבור לספק אחר.

                shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • shragaS מנותק
                  shraga @memgd
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @memgd אמר בבעיות בקו טלפון ביתי של נטויז'ן-סלקום:

                  תנסה להתקשר ולבקש לצאת מ-NAT.

                  אין אפשרות טכנית ב019+נטפרי להיות לא תחת NAT.

                  קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Y מנותק
                    yonig20 @ניסן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ניסן איזה סוג בעיות יש לך בראוטר?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • נ מנותק
                      ניסן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      תודה לכל המסייעים, ב"ה הבעיה נפתרה אחרי התקשרות חוזרת לנטויז'ן [היה בינתיים שם כנראה חילופי משמרות] שאחר בדיקה חוזרת עלו על כך שהבעיה אצלם ותיקנו, וכרגע הקו חזר לעבוד, נקוה שגם הלאה.

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        משה 0527 @ניסן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ניסן
                        בפעם הבאה תבקש שיעבירו אותך לצוות ממוחים של סלקום

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • Y מנותק
                          yonig20 @משה 0527
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @משה-0527 פעם ביקשת והעבירו אותך? אני יודע שהם לא מעבירים עד שכלו כל הקיצין.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ג מנותק
                            גוגל
                            נערך לאחרונה על ידי

                            לי גם יש טלפון ואינטרנט ביתי של נטוויז'ן וזה צרה צרורה.

                            Y מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • Y מנותק
                              yonig20 @גוגל
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @גוגל כשיודעים איך להתמודד איתם, בד"כ אפשר להסתדר.
                              אולי תפרט וננסה לסייע.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • מ מנותק
                                משה 0527 @yonig20
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @yonig20
                                כן ביקשתי וגם קיבלתי
                                נכון שהם לא ששו לתת לי את זה
                                אבל אחרי קצת לחץ וקצת להתחנף לנציג שענה
                                הצלחתי וקיבלתי תומך בכיר ואכן סידר לי את הבעיה
                                בתוך כמה דקות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  משה 0527 @גוגל
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @גוגל
                                  איזה צרה צרורה יש לכם
                                  ובאיזה ספק אתם?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ר מנותק
                                    רמיזא
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    קו הטלפון של נטוויזן מלא מלא בבעיות, גם ללקוחות נטפרי, וגם ללקוחות של נטוויזן בלי סינון, ניתוקים ורעשים וכו', זה לא קשור לסינון בכלל.

                                    Y C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • Y מנותק
                                      yonig20 @רמיזא
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @רמיזא מעניין, לא קרה לי. (אני מחובר הרבה שנים).
                                      ניסית להחליף נתב?

                                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ר מנותק
                                        רמיזא @yonig20
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @yonig20 ברור. אין לך שום בעיות ? כמה דקות אתה מנצל מהחבילה לחודש ?

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • Y מנותק
                                          yonig20 @רמיזא
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @רמיזא בחודש האחרון 2373

                                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ר מנותק
                                            רמיזא @yonig20
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @yonig20 ומי הספק שלך ? ואין לך ניתוקים או רעשים ?

                                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון