• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    15 פוסטים 9 כותבים 1.4k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • michal2005M מנותק
      michal2005 @מטעמים
      נערך לאחרונה על ידי

      @מטעמים וואלה רעיון

      אהבתם? תנו לייק

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ליכטל מנותק
        ליכט @מטעמים
        נערך לאחרונה על ידי ליכט

        @מטעמים
        כדי להבין יותר.
        מה בדיוק אתה בא לפתור ?
        אם הסרטונים ממילא תמיד נשלחים לבדיקה תוך כמה דקות, אז למה צריך כאן את האוטומציה ?

        נשאר הרעיון לסמן סרטון שכבר נשלח לבדיקה.
        הרעיון הזה כבר הועלה כאן כמ"פ, חיפשתי לך קצת:
        http://forum.netfree.link/post/5348
        http://forum.netfree.link/post/22496
        http://forum.netfree.link/post/28918
        http://forum.netfree.link/post/41273
        http://forum.netfree.link/post/88443
        http://forum.netfree.link/post/92744
        http://forum.netfree.link/post/92857
        http://forum.netfree.link/post/93596

        נ.ב. ברמה האישית, אני גם חושב שזה רעיון מעולה (הרעיון השני).

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • מ מנותק
          מטעמים @ליכט
          נערך לאחרונה על ידי

          @ליכט אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

          מה בדיוק אתה בא לפתור ?
          אם הסרטונים ממילא תמיד נשלחים לבדיקה תוך כמה דקות, אז למה צריך כאן את האוטומציה ?

          @מטעמים אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

          כך גם נחסוך לגולשים את זמנם בפתיחת פניות מיותרות שבכל מקרה יישלחו,
          וכך גם נחסוך לעובדי נטפרי את המענה המיותר לכמה פניות במקביל עם אותה תשובה.

          לגבי הרעיון השני, הצעתי אותו כאגב בעלמא, (הוא יהיה יותר קל ליישום, כי לא יצטרכו לשתול הודעה חדשה "סרטון זה כבר נשלח לבדיקה" ההודעה תהיה בברירת מחדל.

          ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ליכטל מנותק
            ליכט @מטעמים
            נערך לאחרונה על ידי ליכט

            @מטעמים
            אם לעובדי נטפרי אתה חש, רק הרעיון השני יפתור להם את הענין (על הצד שיש אכן בעיה שצריך לפתור).
            ואם לגולשים אתה חש, אם הרעיון השני יבוצע, אזי רק גולש אחד ישלח אותו לבדיקה, ושאר הגולשים לא יבזבזו את זמנם (אם זוהי הבעיה).

            האם זה יותר קל כשזה ברירת מחדל (באתרים מסוימים) או לא, איני יודע.
            את זה המנהלים צריכים להגיד.

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • hagai.wH מנותק
              hagai.w
              נערך לאחרונה על ידי

              @מטעמים אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

              הרשו לי על במה זו להציע שאולי במקום לעבור לדף של פתיחת פניה חדשה, בכל פעם שרוצים לשלוח סרטון לבדיקה, יפתח בתוך הדף כזה מודל (modal) של שליחת פניה, או POPOVER או משהו כזה.

              a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • a0533057932A מנותק
                a0533057932 @hagai.w
                נערך לאחרונה על ידי

                @hagai-w לכאורה נכלל בנידון הזה

                ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ז מנותק
                  זהב @a0533057932
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @a0533057932 אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

                  @hagai-w לכאורה נכלל בנידון הזה

                  לא נ"ל קשור.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מטעמים @ליכט
                    נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                    @ליכט אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

                    ואם לגולשים אתה חש, אם הרעיון השני יבוצע, אזי רק גולש אחד ישלח אותו לבדיקה, ושאר הגולשים לא יבזבזו את זמנם (אם זוהי הבעיה).

                    הנה בשבילך,
                    כבר יותר משעתיים שהסרטון בעמוד הזה לא נבדק: http://kore.co.il/viewArticle/77534
                    בינינו, כולם יודעים שהוא עתיד להיבדק, אז מדוע להעיק על הגולשים?
                    אני לא הולך לפתוח בקשה עבור כל מבזק חדשות, מאידך, הרי זה בכל מקרה יגיע מתישהו לבדיקה אז מה העניין לחכות עד שמישהו מהגולשים יכריז: "אני צריך..., תפתחו לי!"

                    הרעיון השני מן הסתם לא יבוצע, וכמו שפירט @magicode בקישורים שהבאת.

                    אז מדוע אם כן אתה חושב שזה רעיון לא טוב?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • הברסלבריה מנותק
                      הברסלברי @מטעמים
                      נערך לאחרונה על ידי הברסלברי

                      @מטעמים אם כל הסרטונים באתר מסוים יפתחו,
                      יהיה יותר עומס על נטפרי כי לא יבזבזו נקודות!
                      אבל זה רעיון טוב.

                      מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מאןדהומ מנותק
                        מאןדהו @הברסלברי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @הברסלברי נכון.
                        כנראה ההמשך של הרעיון הוא שנטפרי יתנו פחות נקודות למשתמשים. כי מה שהם נותנים כרגע 16 זה מבוסס על מודל מסוים שישתנה אם וכאשר יכנס כזה רעיון.

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שלמה וויס @מאןדהו
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

                          @הברסלברי נכון.
                          כנראה ההמשך של הרעיון הוא שנטפרי יתנו פחות נקודות למשתמשים. כי מה שהם נותנים כרגע 16 זה מבוסס על מודל מסוים שישתנה אם וכאשר יכנס כזה רעיון.

                          אוי, באמת, כמה אחוזים ממשתמשי נטפרי צריכים בקבוע לפתוח וידיאו?? אם חשבת שנטפרי מיועד לחדשות וכאלו אז טעית בגדול

                          מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מאןדהומ מנותק
                            מאןדהו @שלמה וויס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שלמה-וויס א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.
                            ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.
                            ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.

                            מ ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מטעמים @מאןדהו
                              נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                              @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

                              א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.

                              ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.

                              ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.

                              א. אתה טוען אחרת? אני דיברתי על מציאות לא על דמיונות. תמצא לי סרטון באתר הזה שמעולם לא נבדק. (אגב, כתבתי את האתר הזה כדוגמה בלבד, מן הסתם יש עוד אתרים כאלו, בכל מקרה תאמין לי שלנטפרי יש את המידע לגבי האתרים הנ"ל)

                              ב. כבר דובר כאן רבות שהממוצע של ניצול הנקודות החודשי אצל כל המשתמשים הוא נמוך מאוד בכל מקרה. (לי יש כל חודש 48 נקודות ואני לא מנצל אפילו 10 מתוכם באופן ממוצע) כך שכל הדיבורים על "היערכות מחדש" ממש לא רלוונטיים.

                              ג. מנין אתה סמוך ובטוח שההצעה לא תתקבל? אתה מוכן להסביר לי את חוסר ההיגיון ברעיון?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ש מנותק
                                שלמה וויס @מאןדהו
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מאןדהו אמר בשליחת סרטונים לבדיקה אוטומטית:

                                @שלמה-וויס א. מי שטען שכל סרטון שנמצא באתר כל רגע יישלח באופן ודאי לבדיקה, זה פותח האשכול, לא אני.
                                ב. כל שינוי, גם אם הוא קטן. מחייב היערכות מחדש בגלל שינוי הנתונים שעליהם מבוססים הסטטיסטיקות כרגע.
                                ג. הנושא שלנו ממילא לא רלוונטי, כי ההצעה האמורה למעלה ממילא לא תתקבל.

                                א. נכון, אבל בכלל לא בגלל שרוב המשתמשים צריכים לכך אלא יש מיעוט שתמיד מעוניינים בזה ותמיד ישלחו בקשה,
                                ב. אבל מה קשר להוריד נקודות מאחרים אני לדוגמא עדיין לא שלחתי בקשה לפתיחת וידיאו אפילו פעם אחת, הנקודות יותר מיועדות לצרכים אמיתיים
                                ג. עם נטפרי א"א לדעת כלום היא משתדרגת ומשתדרגת ולא מפסיקה והכל יכול להיות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון