בעלים של נטפרי
-
@משה-זוכמיר
ואם בדיוק מישהו התקשר אליך באמצע. או משהו כזה. -
תתיחס לטלפון עד הסוף
ואם צריך משהו על המחשב אומרים: שניה אני בטיפול של לקוח מרוצה, תוך שניה אני מתפנה.
כשהייתי אתך על הטלפון לא היה נשמע שיש לכם בעיה להגיד דבר כזה, הדבר מובן ומתקבל מידית
אסור להשתעבד לטלפון
-
@משה-זוכמיר
יש כאלה שזה לא פשוט אצלם. אני עדיין לא רובוט. -
בכל מקרה שיהיה בהצלחה
אתם מתעסקים בדברים הנכונים.
-
@magicode אמר בבעלים של נטפרי:
מי שרוצה יכול לשלוח לי מייל
ל netfree613@gmail.com
ואם אני לא מגיב תשלחו שוב. (יכול להיות שפתחתי את המייל ולא היה לי זמן להגיב וככה הוא נשכח).א"א להפסיק להתרגש מהפשטות, והרצון האמיתי לשרת את הציבור. כל מילה מיותרת....
-
@ליכט ממש כל הכבוד על פתיחת הארגון הזה ללא כל מטרות רווח
-
@יהודי-טוב-1 אמר בבעלים של נטפרי:
@ליכט ממש כל הכבוד על פתיחת הארגון הזה ללא כל מטרות רווח
אולי טעית והתכוונת ל @magicode ?
-
@magicode אין אופציה שהודעות מוקפצות מלפני זמן רב לא יוכלו להגיב ללא אישור מנהל?
4 שנים עברו....... -
@frize37
סתם לשם הסקרנות, למה שיהיה הבדל בין הקפצה לבין פתיחת נושא חדש?
אם ההודעה רלוונטית, הקפצה מפריעה למישהו? -
@memgd ברור
כי הודעה חדשה ועוד יותר כזה נושאים לא רלוונטיים מפריעה. הודעה חדשה בדרך כלל יש לה תוכן כלשהו..... -
@memgd אמר בבעלים של נטפרי:
@frize37
סתם לשם הסקרנות, למה שיהיה הבדל בין הקפצה לבין פתיחת נושא חדש?
אם ההודעה רלוונטית, הקפצה מפריעה למישהו?בפתיחת נושא חדש, קוראים הודעה אחת, ובהקפצה, לפעמים צריך לקרוא 300 פוסטים....
(אני יודע שאפשר לגלול לסוף, אבל אז לא תבין את ההקשר)