שגיאות בדרייב
-
@מאןדהו אמר בשגיאות בדרייב:
ויקי נטפרי בשביל הוראות שימוש אבל אין אף
ככה זה.
ככל שהמוצר טוב יותר כך הוא מסובך יותר (מחשב\מחשב כיס...) -
-
@מאןדהו אמר בשגיאות בדרייב:
זה אכן נכון שאין אף חברה שתכתוב ספר בגודל של ויקי נטפרי בשביל הוראות שימוש אבל אין אף חברה שצריך ספר בכזה גודל בשביל הוראות שימוש.
קביעה ממש ממש לא הוגנת או נכונה. נעלבתי בעד נטפרי... הם מן הסתם לא מגיבים לכאלו דברים.
-
פוסט זה נמחק! -
@yzahn לא התכוונתי להעליב את נטפרי, וודאי וודאי שלא אותך.
אבל מילא לטעון שמה שכתבתי זה לא הוגן, אני מבין. אבל לא נכון??? -
-
@מאןדהו אמר בשגיאות בדרייב:
@yzahn לא התכוונתי להעליב את נטפרי, וודאי וודאי שלא אותך.
אבל מילא לטעון שמה שכתבתי זה לא הוגן, אני מבין. אבל לא נכון???זה לא נכון כי נטפרי לא יותר מסובך בהשוואה לפרויקטים מקבילים שאין להם ויקי שכזה.
הוראות השימוש של נטפרי הם פשוטות ולמרות זאת נכתבו בצורה בהירה שקשה למצוא.גם מה שכתב @מעלה-ומוריד לא מדויק כי יש חברות כמו מייקרוסופט וכדומה שיש להם מדריכים אבל הכוונה בהשוואה
-
@מאןדהו אמר בשגיאות בדרייב:
זה אכן נכון שאין אף חברה שתכתוב ספר בגודל של ויקי נטפרי בשביל הוראות שימוש אבל אין אף חברה שצריך ספר בכזה גודל בשביל הוראות שימוש.
הנושא של תעודות הבטחה (לדוגמה) קיים בכל הסינונים.
לך תחפש הדרכה איך להתקין תעודות של רימון/אתרוג/נתיב וכד' ותחזור לדווח לנו כמה מדריכים מצאת.בויקי נטפרי ישנם קרוב ל100 מדריכים מפורטים רק בנושא תעודות הבטחה!!!
אז נכון, כשיש מדיניות סינון (להבדיל מחברות מתחרות) צריך גם לפרט אותה, וב"ה גם זה נעשה על הצד היותר טוב.
אבל כשלאחרים יש רק תביעות סרק ו/או פרסומות צבעוניות ו/או "כבל תת ימי" ו/או "רובוט עוזר אישי" (תמשיכו את הרשימה בעצמכם) -
נטפרי עובדת לתת שירות נפלא במרכז הפניות ו/או לכתוב מדריכים... (תמשיכו את הרשימה בעצמכם, היא ארוכה...). -
@חינמי אמר בשגיאות בדרייב:
הנושא של תעודות הבטחה (לדוגמה) קיים בכל הסינונים.
לך תחפש הדרכה איך להתקין תעודות של רימון/אתרוג/נתיב וכד' ותחזור לדווח לנו כמה מדריכים מצאת.
בויקי נטפרי ישנם קרוב ל100 מדריכים מפורטים רק בנושא תעודות הבטחה!!!אני יכול להעיד על כמה משתמשים בסינונים אחרים, שבדקו בויקי נטפרי איך להתקין תעודות אבטחה... וזה לא במקרה.
-
הם פוסחים על שתי הסעיפים או נהנים משתי העולמות?
קשה לדעת