המום ממערכת הפניות👋👋👋👋
-
גם אני המום!
לצערי אני מבקש לפתוח אתר. ולאחר שיח מתמשך מודיע לי אריה שאין מצב להמשיך בפניה הזו ועלי לפתוח פניה חדשה.
אני לא מבין למה. מדובר באותו האתר.
לא מקובל עלי שאני צריך להפרד מנקודות הקשורות לאותה הפנייה.
ולצערי גם היחס מזלזל עד שאני שוקל לסיים את השידוך שלי עם נטפרי -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
גם אני המום!
לצערי אני מבקש לפתוח אתר. ולאחר שיח מתמשך מודיע לי אריה שאין מצב להמשיך בפניה הזו ועלי לפתוח פניה חדשה.
אני לא מבין למה. מדובר באותו האתר.
לא מקובל עלי שאני צריך להפרד מנקודות הקשורות לאותה הפנייה.
ולצערי גם היחס מזלזל עד שאני שוקל לסיים את השידוך שלי עם נטפריהאם מדובר על אותה קידומת URL?
-
@bekkikol
יכול להיות אולי שגם שם כתבתם שאתם חושבים להתנתק אם לא יטפלו בכם כמו שאתם רוצים ?
יכול להיות שבגלל זה ביקשו ממכם לפתוח פניה חדשה ?אגב, נטפרי זה לא שידוך, לא מסובך לעזוב, אם זה חשוב לכם....
נ.ב. איני מייצג את נטפרי, וכל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי בלבד.
-
חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
ביקשו שאפתח פנייה.
ומה זה משנה אם אמרתי שאני עומד לערוק[לא שנראה לי שכתבתי את זה שם]הטריד אותי הזלזול.
כאילו אין לך מה לעשות ,אתה בידינו.מה האופציות היום בשוק חוץ מנתיב?
ומה פרוצדורת המעבר?תודה
-
לא מתאים לי לתקשר עם אריה.
אשמח שתשתפו מה פרוצדורת המעבר.
אגב, מי מנהל היום את נטפרי? -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
מה האופציות היום בשוק חוץ מנתיב
השאלה מה נחשב אצלך אופציה...
לטעמי אין אופציות בשוקאגב הסיפור הוא על נקודה???
במקום אחר תשלם הרבה יותר על כך שהפניות בחינם
לא בטוח שהמענה יהיה יותר מהיר ויותר יעיל, או אפילו אחד משניהם.לא מתאים לי לתקשר עם אריה.
שיימינג לא אמור להועיל לכאורה...
-
פוסט זה נמחק! -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
ביקשו שאפתח פנייה.אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות? -
@ברצינות אמר בהמום ממערכת הפניות:
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
ביקשו שאפתח פנייה.אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?פניתי לקהילה והם טוענים שמבחינתם זה פתוח.
וכשאני חוזר לנציג הוא אומר לי תפתח פניה חדשה. -
@arie אמר בהמום ממערכת הפניות:
אי אפשר לדון בפורום ציבורי על פניה בודדת.
כל מקרה נידון לגופו...
כדי לדון על פניה צריך להבין מה בדיוק היה שם? מה היתה בקשה? מה היה הסירוב? ומדוע? איך הגיב הלקוח/התומך? באיזה שפה? מכבדת או מזלזלת ועוד ועוד...נ.ב. איני מייצג את התומך בכהוא זה למרות השם הדומה וכל מה שנכתב כאן אינו אלא על דעתי האישי מהניסיון שלי עם פניות שלי.
זה לא הסירוב
זו תחושת הפטרונות -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
לא מתאים לי לתקשר עם אריה.
אשמח שתשתפו מה פרוצדורת המעבר.
אגב, מי מנהל היום את נטפרי?אין לי עניין בשיימינג.
רק התחושה היא שכל אחד שם אדון ועושה ככל העולה על רוחו.
כמו בכל שירות לקוחות יש מעולים ויש פחות בפנייה ללקוח.
ואין עם מי לדבר.או שיש מנהל ואשמח שתכתבו.
אני משלם על שירות ומעוניין לקבל שרות אדיב -
למה אין?
רק נתיב או מישהו נוסף?
אתרוג? משו? -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
למה אין?
רק נתיב או מישהו נוסף?
אתרוג? משו?ואשמח אם מישהו יפנה אותי למנהל כאן אם יש אחד כזה
תודה -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
@ברצינות אמר בהמום ממערכת הפניות:
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
ביקשו שאפתח פנייה.אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?פניתי לקהילה והם טוענים שמבחינתם זה פתוח.
וכשאני חוזר לנציג הוא אומר לי תפתח פניה חדשה.מבחינתם זה פתוח מכאן ואילך או שהיה פתוח קודם?
ואם זה פתוח בקהילה אז מה חסום לך? -
-
@bekkikol יש בזה משהו נכון ששירות הלקוחות בנטפרי מתנהל בצורה שונה מרוב שירותי הלקוחות המוכרים, אך הם מתנהלים הרבה יותר טוב מכולם.
מה שכן, בהתחלה די מסובך להתעסק עם מערכת הפניות, כי היא די שונה מכל שירות לקוחות אחר.
אני יכול להרגיע אותך שלאט לאט תתרגל, (כמובן, אם תתן להם הזדמנות) -
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
@ברצינות אמר בהמום ממערכת הפניות:
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
חושב שזה היה כי היה צריך ליצור קשר עם הקהילה.
וכשזה נזרק שוב אליהם משום סיבה שלא נראתה לי לעין
ביקשו שאפתח פנייה.אני מבין שכשאתה אומר 'לפתוח אתר' אתה מתכוון לאתר שפתוח בנטפרי ורק בקהילה שלך לא, וא"כ אפשר להבין למה היה צורך בפנייה לקהילה.
האם הקהילה שלך אישרה את הפתיחה באותו אופן שביקשת בתחילה או רק עם הגבלות מסויימות?פניתי לקהילה והם טוענים שמבחינתם זה פתוח.
וכשאני חוזר לנציג הוא אומר לי תפתח פניה חדשה.ופתחת פניה חדשה?
מה הבעיה לעשות מה שהנציג מבקש? חסר לך נקודות, אני מוכן לתרום לך.מנסיון שלי, שירות יוצא מן הכלל, מהיר,עניני, ומקצועי.
-
@bekkikol יש בפורום את @magicode שהוא המנהל/מקים של נטפרי, והוא כותב בפרופיל האישי שלו:
"זכיתי ברחמים לתכנת ולהקים את נטפרי. אפשר ליצור איתי קשר ישיר במייל m@netfree.link"
לא יודע אם הכוונה לכל נושא שהוא, אבל הוא פרסם את הפרטים האלו בפומבי.ובלי קשר, אם אתם רוצים להתלונן, אתם יכולים לפתוח פניה נפרדת על העניין ולדרוש שהיא תועבר להנהלה.
כלומר, פניה שנפתחת לא בגלל תקלה באתר כזה או אחר, אלא בגלל רצון שלכם לפנות למנהלים. -
בתור לקוח ותיק בנטפרי ולאחר היתקלות בהרבה פניות כאלו ואחרות אשתף כאן את דעתי על התומכים המסורים בנטפרי והמסתעף בענין זה
- התומכים עושים עבודת קודש ובעבודתם הם נדרשים להפעיל שיקול דעתי מירבי עבור כל פניה למרות שודאי וברור לכולנו שהם נתונים תחת הוראות ברורות מה ואיך להגיב על כל פניה.
- במיוחד עלינו לזכור שכל תומך מגיב לעשרות פניות ביום (אם לא מאות)...
- כל תומך בנטפרי הוא סך הכל בן אדם (חוץ מרובי הרובוט כמובן ) וכאשר הוא נדרש לטפל בפניה מסוימת הוא נתון תחת לחץ מסוים להגיב כראוי אך דא עקא לפעמים הלקוח מסית את השיח למקום ולצורה כזו שהתומך מאבד יציבות ומגיב בצורה לא מדויקת ועלינו לסבול "פאשלות" כאלו.
- גם אם התומך שגה בדבריו והוא לא טיפל בפניה כראוי זה לא סיבה להכפיש את שמו תחת פורום כזה או אחר, למרות שרוב התומכים (כנראה) בכלל מסתתרים תחת שמות בדויים.
- במקרה של תקלה ותגובה לא מוצדקת מצד התומך כל עוד בקשתו סבירה בעליל (כמו פתיחת פניה חדשה "והפסד" נקודה) במיוחד שהוא מדגיש שאלו ההנחיות, מותר ואף ראוי להבליג ולא ליצור מזה מהומה רבתי.
- ואפילו אם לדעת הלקוח התומך קצת הגזים בדרישתו, מן הראוי שיפנה בפניה ברורה מדוע לדעתו התומך שגה ולבקש את תשומת לב ההנהלה לתגובתו ולא לפתח את זה לפורום כזו, להערכתי אם תהיה זאת אכן דרישה מוגזמת ההנהלה תדע להעיר לעובד בצורה נכונה ומכבדת...
עד כאן דברי בענין...
סליחה על האריכות ובתפילה לבורא עולם שלא תצא מכשול תחת ידי ח"ו.
נ.ב. איני מייצג בדעותי אף אחד מהצדדים אלא את רחשי ליבי שפכתי כאן......... -
@ברצינות
על זה נפתח אשכול אחר וכותרתו"מלחמת ההתשה של הקהילה:)