• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    ארכיון פניות.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    19 פוסטים 7 כותבים 1.5k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • a0533057932A מנותק
      a0533057932 @קטן
      נערך לאחרונה על ידי

      @קטן אמר בארכיון פניות.:

      @nk בשביל מה לסגור פניות?

      כל השנים הראשונות ביקשו לסגור פניות

      נ אינו יודע לשאולא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נ מנותק
        נטפריפורום @a0533057932
        נערך לאחרונה על ידי

        @a0533057932
        צריך באמת לשאול את מערכת הפניות אם זה עדיין רלונטי.
        בגלל שהרעיון של סגירת פניה היה, שכשתומך רוצה לעזור לפניות הוא רואה מראש מה כבר נפתר ומה עדיין דורש עזרה.
        אבל מאחר והיום (לפי מה שהבנתי) מריבוי המשתמשים - ישנם הרבה פניות שנשארות פתוחות בכל מקרה, יתכן שיש להם דרך אחרת לסנן פניות, וזה כבר לא רלונטי לסגור, ואז לא יצטרכו לשנות ברשימת הפניות, שניתן יהיה לראות גם פניות סגורות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • אינו יודע לשאולא מנותק
          אינו יודע לשאול @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי

          @a0533057932 ביקשו לסגור פניות שלא טופלו עדיין כדי לחסוך זמן טיפול
          אין שום רווח לנטפרי כשאתה סוגר פניה שטופלה כבר

          אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
          כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

          נ a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נ מנותק
            נטפריפורום @אינו יודע לשאול
            נערך לאחרונה על ידי

            @אינו-יודע-לשאול
            ??
            נהפוך הוא!!
            פניה שלא טופלה - אין צורך לומר שלא לסגור - כי היא לא תטופל (אמנם מסתבר שזה יחסוך זמן, אבל זה פשוט טפשי לסגור את הפניה טרם טופלה!!)
            ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

            אינו יודע לשאולא אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • a0533057932A מנותק
              a0533057932 @אינו יודע לשאול
              נערך לאחרונה על ידי

              @אינו-יודע-לשאול אמר בארכיון פניות.:

              @a0533057932 ביקשו לסגור פניות שלא טופלו עדיין כדי לחסוך זמן טיפול
              אין שום רווח לנטפרי כשאתה סוגר פניה שטופלה כבר

              בזמנו הם ביקשו לסגור כל פניה שטופלה
              עד שהם שינו את זה שכל פעם שתומך עונה הפניה סגורה
              ואם אתה מגיב היא נפתחת מחדש

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • נ מנותק
                נטפריפורום @a0533057932
                נערך לאחרונה על ידי

                @a0533057932
                זה לא בדיוק מה שכתבתי??

                a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @נטפריפורום
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נטפריפורום אתה מדבר על היגיון
                  אני מדבר על היסטוריה

                  כלומר אומרים אותו דבר אבל מסיבות אחרות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אינו יודע לשאולא מנותק
                    אינו יודע לשאול @נטפריפורום
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @נטפריפורום אמר בארכיון פניות.:

                    @אינו-יודע-לשאול
                    ??
                    נהפוך הוא!!
                    פניה שלא טופלה - אין צורך לומר שלא לסגור - כי היא לא תטופל (אמנם מסתבר שזה יחסוך זמן, אבל זה פשוט טפשי לסגור את הפניה טרם טופלה!!)
                    ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

                    אני דיברתי על פניה שלא טופלה ואין כבר צורך בפניה מכל סיבה שהיא (הסתדר לבד, החתונה נגמרה, החלפת עבודה)

                    אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                    כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • a0533057932A מנותק
                      a0533057932 @אינו יודע לשאול
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אינו-יודע-לשאול אמר בארכיון פניות.:

                      @נטפריפורום אמר בארכיון פניות.:

                      @אינו-יודע-לשאול
                      ??
                      נהפוך הוא!!
                      פניה שלא טופלה - אין צורך לומר שלא לסגור - כי היא לא תטופל (אמנם מסתבר שזה יחסוך זמן, אבל זה פשוט טפשי לסגור את הפניה טרם טופלה!!)
                      ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

                      אני דיברתי על פניה שלא טופלה ואין כבר צורך בפניה מכל סיבה שהיא (הסתדר לבד, החתונה נגמרה, החלפת עבודה)

                      את זה בין עם נטפרי מבקשים או לא צריך לעשות מצד להיות בן אדם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • אחד תםא מנותק
                        אחד תם @נטפריפורום
                        נערך לאחרונה על ידי אחד תם

                        @נטפריפורום אמר בארכיון פניות.:

                        ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

                        אולי זה היה ככה פעם.
                        היום ברגע שהכדור עבר למגרש המשתמש, זה לא מופיע לתומכים בתור.
                        זה לא רק בפניה שטופלה, זה גם תוך כדי טיפול.

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • נ מנותק
                          נטפריפורום @אחד תם
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אחד-תם
                          אני לא מבין, קראת מה שכתבתי??
                          זה בדיוק מה שכתבתי.
                          אמרתי שלפי הידוע לי, נטפרי כבר לא מבקשים לסגור פניות, ולפיכך הבקשה של פותח האשכול מיותרת, כי פשוט לא צריך לסגור פניות..
                          ואז לא יצטרכו לעשות שמי שסגר יוכל לראות..
                          זה הכל.

                          nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • nkN מנותק
                            nk @נטפריפורום
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @נטפריפורום
                            תכלס לשם הסדר וההיגיון צריך לסגור כי אחרי חודש אצלי לפחות מצטבר מעל מאה פניות שנות (בעיקר וידאו ואתרים)
                            ולערבב בין מה שלא רלוונטי לבין מה שכן זה ממש סלט לא טעים.
                            לכן עדין לדעתי צריך לסגור ובעזרת השם בתקווה שנטפרי יתנו גישה למה שכבר נסגר!

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מאןדהומ מנותק
                              מאןדהו @nk
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @nk אם יש לך מאה פניות בחודש,
                              גם אם תקבל גישה לכל הפניות הסגורות אין סיכוי שתמצא מה שאתה מחפש. (רק בשנה אחת זה אלף מאתיים פניות)

                              nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • nkN מנותק
                                nk
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אני יזכיר שכבר הצעתי שני הצעות שונות לאזור הפניות שבשילוב שלבהם זה ממש יעזור
                                א
                                חיפוש באזור הפניות (כולל בארכיון אם יהיה)
                                ב
                                משיכת שם הסרטון/קובץ/ אתר
                                לרשימה המלאה
                                https://forum.netfree.link/topic/8581/שיפור-אזור-הפניות-והוספות-שיעזרו-משמעותי/42

                                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                מבית - פאזלית
                                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                הפצה: 058-327-8060
                                מייל: pazalit24@gmail.com
                                https://www.youtube.com/@pazalit24
                                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • nkN מנותק
                                  nk @מאןדהו
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מאןדהו אמר בארכיון פניות.:

                                  @nk אם יש לך מאה פניות בחודש,
                                  גם אם תקבל גישה לכל הפניות הסגורות אין סיכוי שתמצא מה שאתה מחפש. (רק בשנה אחת זה אלף מאתיים פניות)

                                  עדין זה נצרך משום שהרבה פעמים אני מגיע לסרטונים דרך קישור על קישור וכו וכד ובחיפוש גוגל אני בחיים לא ימצא את זה
                                  מה שאין כן בארכיון פניות.

                                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                  מבית - פאזלית
                                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                  הפצה: 058-327-8060
                                  מייל: pazalit24@gmail.com
                                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון