• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    ארכיון פניות.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    19 פוסטים 7 כותבים 1.5k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נ מנותק
      נטפריפורום @אינו יודע לשאול
      נערך לאחרונה על ידי

      @אינו-יודע-לשאול
      ??
      נהפוך הוא!!
      פניה שלא טופלה - אין צורך לומר שלא לסגור - כי היא לא תטופל (אמנם מסתבר שזה יחסוך זמן, אבל זה פשוט טפשי לסגור את הפניה טרם טופלה!!)
      ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

      אינו יודע לשאולא אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @אינו יודע לשאול
        נערך לאחרונה על ידי

        @אינו-יודע-לשאול אמר בארכיון פניות.:

        @a0533057932 ביקשו לסגור פניות שלא טופלו עדיין כדי לחסוך זמן טיפול
        אין שום רווח לנטפרי כשאתה סוגר פניה שטופלה כבר

        בזמנו הם ביקשו לסגור כל פניה שטופלה
        עד שהם שינו את זה שכל פעם שתומך עונה הפניה סגורה
        ואם אתה מגיב היא נפתחת מחדש

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
        • נ מנותק
          נטפריפורום @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי

          @a0533057932
          זה לא בדיוק מה שכתבתי??

          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • a0533057932A מנותק
            a0533057932 @נטפריפורום
            נערך לאחרונה על ידי

            @נטפריפורום אתה מדבר על היגיון
            אני מדבר על היסטוריה

            כלומר אומרים אותו דבר אבל מסיבות אחרות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • אינו יודע לשאולא מנותק
              אינו יודע לשאול @נטפריפורום
              נערך לאחרונה על ידי

              @נטפריפורום אמר בארכיון פניות.:

              @אינו-יודע-לשאול
              ??
              נהפוך הוא!!
              פניה שלא טופלה - אין צורך לומר שלא לסגור - כי היא לא תטופל (אמנם מסתבר שזה יחסוך זמן, אבל זה פשוט טפשי לסגור את הפניה טרם טופלה!!)
              ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

              אני דיברתי על פניה שלא טופלה ואין כבר צורך בפניה מכל סיבה שהיא (הסתדר לבד, החתונה נגמרה, החלפת עבודה)

              אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
              כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

              a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • a0533057932A מנותק
                a0533057932 @אינו יודע לשאול
                נערך לאחרונה על ידי

                @אינו-יודע-לשאול אמר בארכיון פניות.:

                @נטפריפורום אמר בארכיון פניות.:

                @אינו-יודע-לשאול
                ??
                נהפוך הוא!!
                פניה שלא טופלה - אין צורך לומר שלא לסגור - כי היא לא תטופל (אמנם מסתבר שזה יחסוך זמן, אבל זה פשוט טפשי לסגור את הפניה טרם טופלה!!)
                ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

                אני דיברתי על פניה שלא טופלה ואין כבר צורך בפניה מכל סיבה שהיא (הסתדר לבד, החתונה נגמרה, החלפת עבודה)

                את זה בין עם נטפרי מבקשים או לא צריך לעשות מצד להיות בן אדם

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @נטפריפורום
                  נערך לאחרונה על ידי אחד תם

                  @נטפריפורום אמר בארכיון פניות.:

                  ופניה שטופלה - התומך עדיין רואה שהיא פתוחה ומנסה להבין מה צריך טיפול וזה גוזל מזמנו - זמן מיותר, שהרי הפניה כבר אינה רלונטית!

                  אולי זה היה ככה פעם.
                  היום ברגע שהכדור עבר למגרש המשתמש, זה לא מופיע לתומכים בתור.
                  זה לא רק בפניה שטופלה, זה גם תוך כדי טיפול.

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • נ מנותק
                    נטפריפורום @אחד תם
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אחד-תם
                    אני לא מבין, קראת מה שכתבתי??
                    זה בדיוק מה שכתבתי.
                    אמרתי שלפי הידוע לי, נטפרי כבר לא מבקשים לסגור פניות, ולפיכך הבקשה של פותח האשכול מיותרת, כי פשוט לא צריך לסגור פניות..
                    ואז לא יצטרכו לעשות שמי שסגר יוכל לראות..
                    זה הכל.

                    nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • nkN מנותק
                      nk @נטפריפורום
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @נטפריפורום
                      תכלס לשם הסדר וההיגיון צריך לסגור כי אחרי חודש אצלי לפחות מצטבר מעל מאה פניות שנות (בעיקר וידאו ואתרים)
                      ולערבב בין מה שלא רלוונטי לבין מה שכן זה ממש סלט לא טעים.
                      לכן עדין לדעתי צריך לסגור ובעזרת השם בתקווה שנטפרי יתנו גישה למה שכבר נסגר!

                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                      מבית - פאזלית
                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                      הפצה: 058-327-8060
                      מייל: pazalit24@gmail.com
                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                      מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מאןדהומ מנותק
                        מאןדהו @nk
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @nk אם יש לך מאה פניות בחודש,
                        גם אם תקבל גישה לכל הפניות הסגורות אין סיכוי שתמצא מה שאתה מחפש. (רק בשנה אחת זה אלף מאתיים פניות)

                        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אני יזכיר שכבר הצעתי שני הצעות שונות לאזור הפניות שבשילוב שלבהם זה ממש יעזור
                          א
                          חיפוש באזור הפניות (כולל בארכיון אם יהיה)
                          ב
                          משיכת שם הסרטון/קובץ/ אתר
                          לרשימה המלאה
                          https://forum.netfree.link/topic/8581/שיפור-אזור-הפניות-והוספות-שיעזרו-משמעותי/42

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • nkN מנותק
                            nk @מאןדהו
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מאןדהו אמר בארכיון פניות.:

                            @nk אם יש לך מאה פניות בחודש,
                            גם אם תקבל גישה לכל הפניות הסגורות אין סיכוי שתמצא מה שאתה מחפש. (רק בשנה אחת זה אלף מאתיים פניות)

                            עדין זה נצרך משום שהרבה פעמים אני מגיע לסרטונים דרך קישור על קישור וכו וכד ובחיפוש גוגל אני בחיים לא ימצא את זה
                            מה שאין כן בארכיון פניות.

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון