• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מהירות העלאה ב 019 קווי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    18 פוסטים 8 כותבים 913 צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonig20 @meravh23
      נערך לאחרונה על ידי

      @meravh23 כפי שכתבו לך כבר, אפשר לשער שאתה משתמש בנטבוקס של סלקום-נטוויז'ן, וזה שורש הבעיה ולא באשמת 019.
      אם אכן זו הבעיה, תצטרך לפנות לסלקום ועדיף דרך פניות הציבור, וכפי שהסברתי כאן.

      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • M מנותק
        meravh23 @yonig20
        נערך לאחרונה על ידי

        @yonig20 תודה על המידע, אפשר לפנות לפניות הציבור בלי להתקשר קודם לתמיכה הרגילה?

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          yonig20 @meravh23
          נערך לאחרונה על ידי

          @meravh23
          כן,
          הם לא אוהבים את זה, אבל אפשר להגיד שמנסיון של הרבה אנשים התומכים לא יודעים לפתור את הבעיה, ולוקח הרבה זמן עד שהם מבינים שהם לא יודעים..... ולכן פניתי ישר אליכם.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • M מנותק
            meravh23
            נערך לאחרונה על ידי

            חברים, עדכון.
            בהמשך להמלצתו של הרב @yonig20 שלחתי אתמול מייל לפניות הציבור של סלקום pniot-tzibur@013netvision.co.il וזה נוסחה לטובת המעוניינים:
            "לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
            ברשותי קו ביתי של נטוויז'ן מס' 02-9922578 וכן נתב שיחות ראוטר "נטבוקס", אני גולש באינטרנט דרך ספק 019 במהירות הורדה של 40 מגה כשמהירות ההעלאה אמורה להיות כ 3 מגה,
            בפועל מהירות ההעלאה אצלי לא עוברת את ה 0.8 מגה, הבנתי מחברים שנתקלו באותה בעייה (ועם אותם נתונים כמו שלי) שזה קשור להגדרות הראוטר שבשליטתכם, ולאחר ששיניתם אצלם את ההגדרה QoS בראוטר הבעייה נפתרה ומהירות ההעלאה הסתדרה.
            אשמח אם יחזור אליי בהקדם תומך בכיר מטעמכם על מנת לפתור את הבעייה (מניסיון של חבריי הבעייה לא נפתרה גם לאחר שיחות ארוכות עם תומך רגיל), בברכה"
            חזרו אליי היום ועדכנו שתומך בכיר יצור איתי קשר, לאחר חצי שעה התקשר תומך בכיר והנחה אותי להיכנס להגדרות של הראוטר ונתן לי יוזר וסיסמא שלהם להחליף את 019, אח"כ הוא ביצע את השינוי והמהירות העלאה עלתה מיד ל 2.8, אגב נראה שהוא מכיר את נטפרי הוא הבין שאני לא יכול לעשות בדיקת מהירות עד שאני חוזר ל 019 בגלל וויפרי. יישר כח לכולם ובמיוחד ל @yonig20

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
            • ר מנותק
              רמיזא @meravh23
              נערך לאחרונה על ידי

              @meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:

              חברים, עדכון.
              בהמשך להמלצתו של הרב @yonig20 שלחתי אתמול מייל לפניות הציבור של סלקום pniot-tzibur@013netvision.co.il וזה נוסחה לטובת המעוניינים:
              "לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
              ברשותי קו ביתי של נטוויז'ן מס' 02-9922578 וכן נתב שיחות ראוטר "נטבוקס", אני גולש באינטרנט דרך ספק 019 במהירות הורדה של 40 מגה כשמהירות ההעלאה אמורה להיות כ 3 מגה,
              בפועל מהירות ההעלאה אצלי לא עוברת את ה 0.8 מגה, הבנתי מחברים שנתקלו באותה בעייה (ועם אותם נתונים כמו שלי) שזה קשור להגדרות הראוטר שבשליטתכם, ולאחר ששיניתם אצלם את ההגדרה QoS בראוטר הבעייה נפתרה ומהירות ההעלאה הסתדרה.
              אשמח אם יחזור אליי בהקדם תומך בכיר מטעמכם על מנת לפתור את הבעייה (מניסיון של חבריי הבעייה לא נפתרה גם לאחר שיחות ארוכות עם תומך רגיל), בברכה"
              חזרו אליי היום ועדכנו שתומך בכיר יצור איתי קשר, לאחר חצי שעה התקשר תומך בכיר והנחה אותי להיכנס להגדרות של הראוטר ונתן לי יוזר וסיסמא שלהם להחליף את 019, אח"כ הוא ביצע את השינוי והמהירות העלאה עלתה מיד ל 2.8, אגב נראה שהוא מכיר את נטפרי הוא הבין שאני לא יכול לעשות בדיקת מהירות עד שאני חוזר ל 019 בגלל וויפרי. יישר כח לכולם ובמיוחד ל @yonig20

              כנ"ל קרה לי וזה מה שפתר את הבעיה, סיפור מלפני שנה.

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יצחק 0 @רמיזא
                נערך לאחרונה על ידי

                @רמיזא יש לי את אותו בעיה, שלחתי להם אתמול ועדיין לא חזרו אלי

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • M מנותק
                  meravh23 @יצחק 0
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יצחק-0 אחרי ששלחתי קיבלתי מהם מיד מייל חוזר עם אישור שהפנייה התקבלה ויחזרו תוך 5 ימים, קיבלת גם?

                  Z החכמה תעוז לחכםה י 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • Z מנותק
                    zeevgros @meravh23
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @meravh23
                    לי החזירו מייל וכבר עבר 5 ימים ולא חזרו אלי

                    מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                    מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                    052-7638681 zeevgros@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • החכמה תעוז לחכםה מנותק
                      החכמה תעוז לחכם @meravh23
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @meravh23 זה מייל אוטומטי, ואני חושב שאין לו ערך, בפרט שהוא חזר מיד.

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • M מנותק
                        meravh23 @החכמה תעוז לחכם
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @החכמה-תעוז-לחכם התכוונתי שזה מראה לפחות שהפנייה נקלטה, זה לא אומר משהו לגבי מהירות התגובה שלהם, אולי לנסות לשלוח שוב

                        החכמה תעוז לחכםה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י מנותק
                          יצחק 0 @meravh23
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @meravh23 אכן חזרו אלי אתמול, וטכנאי סידר לי את הבעיה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • החכמה תעוז לחכםה מנותק
                            החכמה תעוז לחכם @meravh23
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:

                            אולי לנסות לשלוח שוב

                            סליחה על המענה המאוחר. אם אין התייחסות מצידם אחרי יומיים, תפנה שוב לראות מה קורה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון