מהירות העלאה ב 019 קווי
-
@meravh23
סליחה , כמעט אותו מחיר -
@meravh23 כפי שכתבו לך כבר, אפשר לשער שאתה משתמש בנטבוקס של סלקום-נטוויז'ן, וזה שורש הבעיה ולא באשמת 019.
אם אכן זו הבעיה, תצטרך לפנות לסלקום ועדיף דרך פניות הציבור, וכפי שהסברתי כאן. -
@yonig20 תודה על המידע, אפשר לפנות לפניות הציבור בלי להתקשר קודם לתמיכה הרגילה?
-
@meravh23
כן,
הם לא אוהבים את זה, אבל אפשר להגיד שמנסיון של הרבה אנשים התומכים לא יודעים לפתור את הבעיה, ולוקח הרבה זמן עד שהם מבינים שהם לא יודעים..... ולכן פניתי ישר אליכם. -
חברים, עדכון.
בהמשך להמלצתו של הרב @yonig20 שלחתי אתמול מייל לפניות הציבור של סלקום pniot-tzibur@013netvision.co.il וזה נוסחה לטובת המעוניינים:
"לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
ברשותי קו ביתי של נטוויז'ן מס' 02-9922578 וכן נתב שיחות ראוטר "נטבוקס", אני גולש באינטרנט דרך ספק 019 במהירות הורדה של 40 מגה כשמהירות ההעלאה אמורה להיות כ 3 מגה,
בפועל מהירות ההעלאה אצלי לא עוברת את ה 0.8 מגה, הבנתי מחברים שנתקלו באותה בעייה (ועם אותם נתונים כמו שלי) שזה קשור להגדרות הראוטר שבשליטתכם, ולאחר ששיניתם אצלם את ההגדרה QoS בראוטר הבעייה נפתרה ומהירות ההעלאה הסתדרה.
אשמח אם יחזור אליי בהקדם תומך בכיר מטעמכם על מנת לפתור את הבעייה (מניסיון של חבריי הבעייה לא נפתרה גם לאחר שיחות ארוכות עם תומך רגיל), בברכה"
חזרו אליי היום ועדכנו שתומך בכיר יצור איתי קשר, לאחר חצי שעה התקשר תומך בכיר והנחה אותי להיכנס להגדרות של הראוטר ונתן לי יוזר וסיסמא שלהם להחליף את 019, אח"כ הוא ביצע את השינוי והמהירות העלאה עלתה מיד ל 2.8, אגב נראה שהוא מכיר את נטפרי הוא הבין שאני לא יכול לעשות בדיקת מהירות עד שאני חוזר ל 019 בגלל וויפרי. יישר כח לכולם ובמיוחד ל @yonig20 -
@meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:
חברים, עדכון.
בהמשך להמלצתו של הרב @yonig20 שלחתי אתמול מייל לפניות הציבור של סלקום pniot-tzibur@013netvision.co.il וזה נוסחה לטובת המעוניינים:
"לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
ברשותי קו ביתי של נטוויז'ן מס' 02-9922578 וכן נתב שיחות ראוטר "נטבוקס", אני גולש באינטרנט דרך ספק 019 במהירות הורדה של 40 מגה כשמהירות ההעלאה אמורה להיות כ 3 מגה,
בפועל מהירות ההעלאה אצלי לא עוברת את ה 0.8 מגה, הבנתי מחברים שנתקלו באותה בעייה (ועם אותם נתונים כמו שלי) שזה קשור להגדרות הראוטר שבשליטתכם, ולאחר ששיניתם אצלם את ההגדרה QoS בראוטר הבעייה נפתרה ומהירות ההעלאה הסתדרה.
אשמח אם יחזור אליי בהקדם תומך בכיר מטעמכם על מנת לפתור את הבעייה (מניסיון של חבריי הבעייה לא נפתרה גם לאחר שיחות ארוכות עם תומך רגיל), בברכה"
חזרו אליי היום ועדכנו שתומך בכיר יצור איתי קשר, לאחר חצי שעה התקשר תומך בכיר והנחה אותי להיכנס להגדרות של הראוטר ונתן לי יוזר וסיסמא שלהם להחליף את 019, אח"כ הוא ביצע את השינוי והמהירות העלאה עלתה מיד ל 2.8, אגב נראה שהוא מכיר את נטפרי הוא הבין שאני לא יכול לעשות בדיקת מהירות עד שאני חוזר ל 019 בגלל וויפרי. יישר כח לכולם ובמיוחד ל @yonig20כנ"ל קרה לי וזה מה שפתר את הבעיה, סיפור מלפני שנה.
-
@רמיזא יש לי את אותו בעיה, שלחתי להם אתמול ועדיין לא חזרו אלי
-
@יצחק-0 אחרי ששלחתי קיבלתי מהם מיד מייל חוזר עם אישור שהפנייה התקבלה ויחזרו תוך 5 ימים, קיבלת גם?
-
@meravh23
לי החזירו מייל וכבר עבר 5 ימים ולא חזרו אלי -
@meravh23 זה מייל אוטומטי, ואני חושב שאין לו ערך, בפרט שהוא חזר מיד.
-
@החכמה-תעוז-לחכם התכוונתי שזה מראה לפחות שהפנייה נקלטה, זה לא אומר משהו לגבי מהירות התגובה שלהם, אולי לנסות לשלוח שוב
-
@meravh23 אכן חזרו אלי אתמול, וטכנאי סידר לי את הבעיה
-
@meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:
אולי לנסות לשלוח שוב
סליחה על המענה המאוחר. אם אין התייחסות מצידם אחרי יומיים, תפנה שוב לראות מה קורה.