• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מהירות העלאה ב 019 קווי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    18 פוסטים 8 כותבים 913 צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      meravh23
      נערך לאחרונה על ידי

      שלום לכולם
      יש לי 019 קווי 40 מגה (ביחד עם טלפון קווי של נטוויז'ן בראוטר netbox), בבדיקות מהירות אני מקבל: הורדה 30-38 והעלאה לא עובר את 0.8, ראיתי שרשורים על זה בפורום אבל לא יצא לי ברור אם זה תקין ואם לא איך לשפר את מהירות ההעלאה?

      י י Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י מנותק
        יעקב.אא @meravh23
        נערך לאחרונה על ידי

        @meravh23

        גם אני הייתי עד לא מזמן ב 40M
        עשיתי שדרוג ל 100M , זה באותו מחיר ,

        66ac6b1d-54e8-49ad-905f-3514de9489ea-image.png

        יהודה 12י M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • יהודה 12י מנותק
          יהודה 12 @יעקב.אא
          נערך לאחרונה על ידי יהודה 12

          @יעקב-אא אי אפשר להקיש מאחד לשני.
          גם ב40 מגה ההורדה צריכה להיות בסביבות 3 מ"ב.
          זה יכול להיות בעיית תשתית.

          נ. ב. סתם לידע בחבילות של 200 מגה ביט גם ההורדה יותר גבוהה. אצלי יש 155 הורדה, וסביבות 7 מ"ב העלאה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יצחק 0 @meravh23
            נערך לאחרונה על ידי

            @meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:

            שלום לכולם
            יש לי 019 קווי 40 מגה (ביחד עם טלפון קווי של נטוויז'ן בראוטר netbox), בבדיקות מהירות אני מקבל: הורדה 30-38 והעלאה לא עובר את 0.8, ראיתי שרשורים על זה בפורום אבל לא יצא לי ברור אם זה תקין ואם לא איך לשפר את מהירות ההעלאה?

            מהירות ההעלאה netbox בנטויזן מוגבל, וזה עובדא!
            תחפש ע"ז ותמצא המון חומר ברשת

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • M מנותק
              meravh23 @יעקב.אא
              נערך לאחרונה על ידי

              @יעקב-אא מה זאת אומרת אותו מחיר? באתר שלהם מופיע ש 40 מגה עולה 89 ו 100 מגה עולה 99, אגב לא יודע למה אבל אני משלם על 40 מגה 79 ש"ח מהתחלה...

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יעקב.אא @meravh23
                נערך לאחרונה על ידי

                @meravh23
                סליחה , כמעט אותו מחיר

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • Y מנותק
                  yonig20 @meravh23
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @meravh23 כפי שכתבו לך כבר, אפשר לשער שאתה משתמש בנטבוקס של סלקום-נטוויז'ן, וזה שורש הבעיה ולא באשמת 019.
                  אם אכן זו הבעיה, תצטרך לפנות לסלקום ועדיף דרך פניות הציבור, וכפי שהסברתי כאן.

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    meravh23 @yonig20
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yonig20 תודה על המידע, אפשר לפנות לפניות הציבור בלי להתקשר קודם לתמיכה הרגילה?

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Y מנותק
                      yonig20 @meravh23
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @meravh23
                      כן,
                      הם לא אוהבים את זה, אבל אפשר להגיד שמנסיון של הרבה אנשים התומכים לא יודעים לפתור את הבעיה, ולוקח הרבה זמן עד שהם מבינים שהם לא יודעים..... ולכן פניתי ישר אליכם.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • M מנותק
                        meravh23
                        נערך לאחרונה על ידי

                        חברים, עדכון.
                        בהמשך להמלצתו של הרב @yonig20 שלחתי אתמול מייל לפניות הציבור של סלקום pniot-tzibur@013netvision.co.il וזה נוסחה לטובת המעוניינים:
                        "לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
                        ברשותי קו ביתי של נטוויז'ן מס' 02-9922578 וכן נתב שיחות ראוטר "נטבוקס", אני גולש באינטרנט דרך ספק 019 במהירות הורדה של 40 מגה כשמהירות ההעלאה אמורה להיות כ 3 מגה,
                        בפועל מהירות ההעלאה אצלי לא עוברת את ה 0.8 מגה, הבנתי מחברים שנתקלו באותה בעייה (ועם אותם נתונים כמו שלי) שזה קשור להגדרות הראוטר שבשליטתכם, ולאחר ששיניתם אצלם את ההגדרה QoS בראוטר הבעייה נפתרה ומהירות ההעלאה הסתדרה.
                        אשמח אם יחזור אליי בהקדם תומך בכיר מטעמכם על מנת לפתור את הבעייה (מניסיון של חבריי הבעייה לא נפתרה גם לאחר שיחות ארוכות עם תומך רגיל), בברכה"
                        חזרו אליי היום ועדכנו שתומך בכיר יצור איתי קשר, לאחר חצי שעה התקשר תומך בכיר והנחה אותי להיכנס להגדרות של הראוטר ונתן לי יוזר וסיסמא שלהם להחליף את 019, אח"כ הוא ביצע את השינוי והמהירות העלאה עלתה מיד ל 2.8, אגב נראה שהוא מכיר את נטפרי הוא הבין שאני לא יכול לעשות בדיקת מהירות עד שאני חוזר ל 019 בגלל וויפרי. יישר כח לכולם ובמיוחד ל @yonig20

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • ר מנותק
                          רמיזא @meravh23
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:

                          חברים, עדכון.
                          בהמשך להמלצתו של הרב @yonig20 שלחתי אתמול מייל לפניות הציבור של סלקום pniot-tzibur@013netvision.co.il וזה נוסחה לטובת המעוניינים:
                          "לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
                          ברשותי קו ביתי של נטוויז'ן מס' 02-9922578 וכן נתב שיחות ראוטר "נטבוקס", אני גולש באינטרנט דרך ספק 019 במהירות הורדה של 40 מגה כשמהירות ההעלאה אמורה להיות כ 3 מגה,
                          בפועל מהירות ההעלאה אצלי לא עוברת את ה 0.8 מגה, הבנתי מחברים שנתקלו באותה בעייה (ועם אותם נתונים כמו שלי) שזה קשור להגדרות הראוטר שבשליטתכם, ולאחר ששיניתם אצלם את ההגדרה QoS בראוטר הבעייה נפתרה ומהירות ההעלאה הסתדרה.
                          אשמח אם יחזור אליי בהקדם תומך בכיר מטעמכם על מנת לפתור את הבעייה (מניסיון של חבריי הבעייה לא נפתרה גם לאחר שיחות ארוכות עם תומך רגיל), בברכה"
                          חזרו אליי היום ועדכנו שתומך בכיר יצור איתי קשר, לאחר חצי שעה התקשר תומך בכיר והנחה אותי להיכנס להגדרות של הראוטר ונתן לי יוזר וסיסמא שלהם להחליף את 019, אח"כ הוא ביצע את השינוי והמהירות העלאה עלתה מיד ל 2.8, אגב נראה שהוא מכיר את נטפרי הוא הבין שאני לא יכול לעשות בדיקת מהירות עד שאני חוזר ל 019 בגלל וויפרי. יישר כח לכולם ובמיוחד ל @yonig20

                          כנ"ל קרה לי וזה מה שפתר את הבעיה, סיפור מלפני שנה.

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יצחק 0 @רמיזא
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @רמיזא יש לי את אותו בעיה, שלחתי להם אתמול ועדיין לא חזרו אלי

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M מנותק
                              meravh23 @יצחק 0
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יצחק-0 אחרי ששלחתי קיבלתי מהם מיד מייל חוזר עם אישור שהפנייה התקבלה ויחזרו תוך 5 ימים, קיבלת גם?

                              Z החכמה תעוז לחכםה י 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • Z מנותק
                                zeevgros @meravh23
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @meravh23
                                לי החזירו מייל וכבר עבר 5 ימים ולא חזרו אלי

                                מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                                מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                                052-7638681 zeevgros@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • החכמה תעוז לחכםה מנותק
                                  החכמה תעוז לחכם @meravh23
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @meravh23 זה מייל אוטומטי, ואני חושב שאין לו ערך, בפרט שהוא חזר מיד.

                                  M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • M מנותק
                                    meravh23 @החכמה תעוז לחכם
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @החכמה-תעוז-לחכם התכוונתי שזה מראה לפחות שהפנייה נקלטה, זה לא אומר משהו לגבי מהירות התגובה שלהם, אולי לנסות לשלוח שוב

                                    החכמה תעוז לחכםה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יצחק 0 @meravh23
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @meravh23 אכן חזרו אלי אתמול, וטכנאי סידר לי את הבעיה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • החכמה תעוז לחכםה מנותק
                                        החכמה תעוז לחכם @meravh23
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @meravh23 אמר במהירות העלאה ב 019 קווי:

                                        אולי לנסות לשלוח שוב

                                        סליחה על המענה המאוחר. אם אין התייחסות מצידם אחרי יומיים, תפנה שוב לראות מה קורה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון