קריאה לחשבון
-
@ישראל-ג אמר בקריאה לחשבון:
החדשים, מתלוננים במערכת הפניות, וכשאין מענה מתלוננים בפורום,
לא נראה לי שיש כזה דבר ששולחים פניה ולא מקבלים מענה.
-
@memgd אמר בקריאה לחשבון:
אני חושב שכדאי להציג תגית למשתמשים (ניקים) שמבהיר האם המשתמש מנהל, מייצג או בר-סמכא כלשהו בנטפרי. יש כבר קבוצות כמו administrators אבל זה לא מוצג ליד שם המשתמש (שם הניק).
ישנן תגובות שאם היה ברור שהם לא תגובה של נטפרי אלא דעה עצמאית של אחד המשתמשים, ייתכן וזה היה מתקבל ביתר סלחנות אצל האחרים/המבקרים. לא כולם מכירים את בעלי התפקידים עם שמותיהם בפורום.בדיוק.
לקח לי זמן להבין מה קורה כאן בגלל זה.
האווירה בפורום, לצערי, היא שנטפרי הכי הכי כל השאר גרועים, ואם אתה מעיז להתלונן על נטפרי אז אתה הבעייתי, ובנטפרי לא יכול להיות בעיות וכו.
אבל אחרי שהבנתי שיש כמה משתמשים שהם לא הרוב וללא תפקיד שיוצרים את האווירה הזו, נרגעתי.
אומנם, מה אני מציע לשפר בתגובות?
א. גם אם נטפרי הכי טובה וכל השאר "הם לא סינון" (- אמירות שאני חולק עליהם מכל וכל, גם מהצד שנטפרי הכי טובה - יש יתרונות גם אצל אחרים, וגם מהצד שהשאר הם לא סינון, אז יש סינונים מעולים שהם לא נטפרי [ואל תגידו לי רימון אתרוג יש בהם את הבעיה הזו והזו.מתי משתמשי נטפרי השתמשו בפעם האחרונה ברימון\אתרוג? עברו שם הרבה שידרוגים מאז שנטפרי הוקמה...])
אין צורך להגיד את זה.
אל תתכבדו בקלון חבריכם.
תסבירו למה נטפרי טובה ולא למה האחרים גרועים.ב. גם בנטפרי יש תקלות בסינון.שום דבר לא מאה.אני נתקלתי בכמה וכמה דברים בעייתים.למשל כאן פירטתי על מקרה אחד (ונדיר וקיצוני, בדרך כלל נתקלתי בתמונות שהם על הגבול) אז האמירה שנטפרי היא 100% וכדומה... רק מרגיזה.
ג. מי שאומר שיש לו בעיה, למשל המייל לא נפתח וכדומה, לא צריך לספוג אמירות ש"אשמתך" וכדומה, וזה קורה!
ד. לתת מענה יעיל.
למשל כאן @magicode ענה לי שאפשר לפנות במערכת הפניות.
לא פניתי מסיבה פשוטה; לא ידעתי איך לפנות כשהכל פתוח.
אבל אם מג'יקוד טרח להגיב (דבר שממש הוא לא חייב בו), הייתי יותר שמח אם הוא היה כותב
"להבא תפנה למערכת הפניות, הם יודעים עברית ויבינו אותך, ולשאלתך..." כי יצא שסתם בזבזתי נקודות.במקרה הזה לדעתי היה עדיף שלא יגיב.
הרי פתחתי את הנושא לא מתוך ניסיון לעקוף את הנקודות, אלא כי חשבתי שאין מה לפנות (נ.ב-אכן לא תמיד בנושאים כאלה שצריכים טיפול מקצועי העונים במערכת יבינו מה אתה רוצה, הרי הכל פתוח...)לאור כל הנ"ל, אני חושב שצריך
א. לסמן מי בעלי הסמכות
ב. מענה יותר ידידותי.
תודה! -
@מישהו12 קודם כל ההחלטה שמי שבנטפרי לא יוצא לו אף פעם להשתמש בסינונים אחרים לא נכונה בכלל, יוצא מידי פעם להשתמש בחיבור אחר
וכן שומעים מאחרים שכיום בסינונים האחרים
ולגבי מערכת הפניות
אז לידיעתך כזו פניה לא מצריכה נקודות.
למעשה חוץ מבדיקת אתר/סרטון/קובץ חדש (שעוד לא נפתח, לא שנפתח ויש תקלה בהורדה לדוגמה) לא צריך נקודה. -
-
@מישהו12 אני לא מבין מה אתה או שכמוך רוצים
זה לא שנטפרי הוא טוב יותר או פחות
אלא שנטפרי הוא היחיד שגם בצורה הכי פתוחה שלו מתאים לציבור חרדי לגמרי
אין עוד סינון כזה, וגם אין סיבה שיהיה עוד סינון כזה
כי כל חברת סינון שהיא למטרות רווח, לא מעניין אותה אידישקייט אלא כמה לקוחות יהיו לה,
ואז זה כבר לא יכול להיות חרדי מספיק כי תמיד יהיו אנשים (כמה האלו שמתלוננים פה) שהסינון יהיה יותר מידי חזק בשבילהם -
נא לא להסיט את הנושא.
-
@צדיק-תמים אמר בקריאה לחשבון:
@מישהו12 קודם כל ההחלטה שמי שבנטפרי לא יוצא לו אף פעם להשתמש בסינונים אחרים לא נכונה בכלל, יוצא מידי פעם להשתמש בחיבור אחר
לא באופן קבוע שמספיקה להכיר אותם.
איך מגישים פניה כזו ללא נקודות? -
@דנדי אמר בקריאה לחשבון:
@מישהו12 אני לא מבין מה אתה או שכמוך רוצים
זה לא שנטפרי הוא טוב יותר או פחות
אלא שנטפרי הוא היחיד שגם בצורה הכי פתוחה שלו מתאים לציבור חרדי לגמרי
אין עוד סינון כזה, וגם אין סיבה שיהיה עוד סינון כזה
כי כל חברת סינון שהיא למטרות רווח, לא מעניין אותה אידישקייט אלא כמה לקוחות יהיו לה,
ואז זה כבר לא יכול להיות חרדי מספיק כי תמיד יהיו אנשים (כמה האלו שמתלוננים פה) שהסינון יהיה יותר מידי חזק בשבילהםבול התלונה שלי! על הכתיבה הזאת...
-
@מישהו12 אמר בקריאה לחשבון:
לא באופן קבוע שמספיקה להכיר אותם.
מה צריך להכיר? אם רואים תכנים לא ראויים זה מספיק כדי לדעת על רמת הסינון...
@מישהו12 אמר בקריאה לחשבון:
איך מגישים פניה כזו ללא נקודות?
-
@צדיק-תמים אמר בקריאה לחשבון:
מה צריך להכיר? אם רואים תכנים לא ראויים זה מספיק כדי לדעת על רמת הסינון...
הדבר המעניין הוא שהשתמשתי ברימון כמה שנים ולא היה כל כך תוכן לא ראוי...
אלא אם כן חומרים של הציונות הדתית נחשבים לא ראוי...
יש להם תקלות וגם בנטפרי יש תקלות, מניסיון אישי.מבקש נקודות...
-
@מישהו12 אמר בקריאה לחשבון:
מבקש נקודות...
מבקש, לא דורש...
אם אתה רוצה להוסיף נקודות כדי לזרז את הטיפול - אתה יכול, אבל אפשר לשלוח גם בלי
https://netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי#.D7.A4.D7.A0.D7.99.D7.95.D7.AA_.D7.9C.D7.9C.D7.90_.D7.A6.D7.95.D7.A8.D7.9A_.D7.91.D7.A0.D7.A7.D7.95.D7.93.D7.94: -
@צדיק-תמים תודה!
-
@magicode אמר בקריאה לחשבון:
אני חושב שלאור הדברים אנחנו צריכים להבין מה גורם לחברי הפרום להרגיש ככה ולאסור על התנהגות כזאת.
חשוב מאוד שהפרום יהיה מקום שחברי הפרום ירגישו נוח להגיב בו.
מה הגורמים לכך שיש כאלו שלא מרגישים נעים פה.איך נרגיש שאם פחות יום לאחר שכמה מחברי הפורום הגיבו על נושא שמפריע להרבה בנטפרי הנושא פשוט ננעל??
כאן היה אשכול לגבי לינקדין בנטפרי ולאחר כיממה מהתגובה החרונה האשכול ננעל!
פשוט סתימת פיות! -
@מישהו12 אמר בקריאה לחשבון:
הדבר המעניין הוא שהשתמשתי ברימון כמה שנים ולא היה כל כך תוכן לא ראוי...
למה אתה קורא תוכן לא ראוי?
מבחינתי יוטיוב בלי סינון ידני זה תוכן לא ראוי
תמונות ללא סינון ידני זה תוכן לא ראוי
לא בדקתי אבל אם שירותים כמו TOR פתוחים זה אומר שאין סינון, ובכלל אם לא עובדים בשיטה של רשימה לבנה יש סיכוי הרבה יותר גבוה לקבל גישה לתוכן לא ראוי, אפשר לומר שאם יש משהו שנפתח בטעותך בנטפרי זה באג וברימון זה פיצ'ר. -
@nigun אמר בקריאה לחשבון:
לא בדקתי אבל אם שירותים כמו TOR פתוחים זה אומר שאין סינון,
אפשר לומר שאם יש משהו שנפתח בטעותך בנטפרי זה באג וברימון זה פיצ'ר.
חבל שאתם מסיטים את הנושא של האשכול
ואם לא בדקת אולי עדיף שלא תמשיך -
@nigun אמר בקריאה לחשבון:
@מישהו12 אמר בקריאה לחשבון:
הדבר המעניין הוא שהשתמשתי ברימון כמה שנים ולא היה כל כך תוכן לא ראוי...
למה אתה קורא תוכן לא ראוי?
מבחינתי יוטיוב בלי סינון ידני זה תוכן לא ראוי
תמונות ללא סינון ידני זה תוכן לא ראוי
לא בדקתי אבל אם שירותים כמו TOR פתוחים זה אומר שאין סינון, ובכלל אם לא עובדים בשיטה של רשימה לבנה יש סיכוי הרבה יותר גבוה לקבל גישה לתוכן לא ראוי, אפשר לומר שאם יש משהו שנפתח בטעותך בנטפרי זה באג וברימון זה פיצ'ר.תבדוק לפני שאתה מתחיל לדבר.
אבל הנה בדיוק מה שאני אומר.
אומרים רע על אחרים במקום להסביר למה נטפרי טובים. -
בגלל שאשכול מוצה ולא נותר אלא להסיט את האשכול ולנצל את האשכול להעברת מסרים.
אין ברירה אלא לסתום את פיותכם בצדק.
ולנעול את האשכול.