פנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון
-
כבוד המנהלים הנכבדים
יש לי פנייה פתוחה כמעט שבוע על חיבור מרחוק למצלמות אבטחה
ובשירות לקוחות של נטפרי מבקשים ממני כל פעם לעשות הקלטת תעבורת רשת או הסרטת מסך וכו'האם אין אפשרות שנציג מקצועי יקדיש לעניין 5 דקות, יתחבר מרחוק ויראה און ליין באיזה IP ופורט מדובר והכל יבוא על מקומו בשלום.
המצב כרגע שכותב לי הנציג "פתחתי חסימה" נא לבדוק וכו'
אני בודק לא עובד.
מנטרל את כל מה שרץ ברקע ואת המחשבים האחרים ברשת ושוב מריץ הקלטת תעבורה ושולח,
ואז מקבל תגובה מהנציג "פתחתי חסימה" נא לבדוק וכו' וחוזר חלילה.אני לא מאיים שאני אעזוב את נטפרי וכו' כי אני צריך אותם אבל אני מבקש שירות,
בחצי שנה האחרונה אני פחות מגיש בקשות אלא א"כ אני מוכרח כי השירות כבר לא כמו פעם...אולי הפתרון שיהיה ניתן לשלם (תשלום נוסף) ישירות לטכנאי מקצועי שקיבל אישור מנטפרי, ולקבל שירות.
-
@yits
אני מציע שפשוט תכתוב להם את זה בפניה, ותבקש שבעקבות הסחבת אתה מעונין שמישהו יבדוק זאת בזמן אמת בשליטה מרחוק עד שהכל יבוא על מקומו בשלום. -
@shraga אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
@yits
אני מציע שפשוט תכתוב להם את זה בפניה, ותבקש שבעקבות הסחבת אתה מעונין שמישהו יבדוק זאת בזמן אמת בשליטה מרחוק עד שהכל יבוא על מקומו בשלום.תודה
אני באמת חושב שאם מדובר במקרה שמצריך הרבה משאבים, ניתן וראוי לבקש על זה תשלום נפרד. -
גם לי הייתה פניה מאוד דחופה שנמרחה,
עד שהתקשרתי לשירות וענתה נציגה עם נכונות לעזור ולא רק לומר "כתבתי למי שאחראי על זה שיטפל"
ותוך פחות משעה זה סודר.. -
@יהודי-פשוט-וטוב
לא רואה את זה כהוכחה לשום דבר.
זה תלוי על מי נפלת ובאיזה זמן.
כתבתי פה בעבר שיש מקרים שהקב"ה מסמא את העיניים של התמיכה.
ולא מוצאים פיתרון.
בקיצור אני בא לומר שתפילה תועיל יותר. -
@magicode
במקרים שהעניין סבוך ויש צורך בטיפול מקצועי ניתן לתת אופציה לטיפול מהיר ובתשלום,
אני חושב שיש מספיק אנשים/מוסדות שיהיו מוכנים לשלם אפי' 200 ש"ח לשעה של טכנאי נטפרי. -
@yits אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
אני חושב שיש מספיק אנשים/מוסדות שיהיו מוכנים לשלם אפי' 200 ש"ח לשעה של טכנאי נטפרי.
ואח"כ מלאים טרוניא על כך שבכלל התקלה היתה מצד נטפרי, והנציג פספס פיתרון שלמפרע התברר כפשוט וכו' וכו'
אם נטפרי היו יודעים להיות קיר מול לקוחות מילא, אבל בתוך עמם הם יושבים (לשבח).
הכלל שהרעיון הזה שנשמע פיקס מצד הלקוח העצבן והלחוץ, מנהל ומי שלוקח את האחריות לא מתלהב ממנו. -
@yp אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
ואח"כ מלאים טרוניא על כך שבכלל התקלה היתה מצד נטפרי, והנציג פספס פיתרון שלמפרע התברר כפשוט וכו' וכו'
בכל מצב שיש צורך להמתין לטיפול מקצועי,
מומלץ שתהיה אפשרות לפנייה עם תשלום לפי זמן עבודה, או להמתין ברשימה. -
@yits אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
@magicode
במקרים שהעניין סבוך ויש צורך בטיפול מקצועי ניתן לתת אופציה לטיפול מהיר ובתשלום,
אני חושב שיש מספיק אנשים/מוסדות שיהיו מוכנים לשלם אפי' 200 ש"ח לשעה של טכנאי נטפרי.הבעיה שהחלטת שהפיתרון שלך הוא 5 דקות אז תהיה מוכן לשלם על זה רק 17 שקל.
ומה יקרה אם זה לא יהיה 5 דקות כפי שאתה חושב. ואני חושב שזה לא 5 דקות.
יש מקרים שנציגים של נטפרי עושים שליטה מרחוק של שעה ויותר.
אם הפיתרון שלך היה פיתרון של 5 דקות אני מאמין שהפניה שלך לא הייתה נמרחת. -
@magicode אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
@yits אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
@magicode
במקרים שהעניין סבוך ויש צורך בטיפול מקצועי ניתן לתת אופציה לטיפול מהיר ובתשלום,
אני חושב שיש מספיק אנשים/מוסדות שיהיו מוכנים לשלם אפי' 200 ש"ח לשעה של טכנאי נטפרי.הבעיה שהחלטת שהפיתרון שלך הוא 5 דקות אז תהיה מוכן לשלם על זה רק 17 שקל.
ומה יקרה אם זה לא יהיה 5 דקות כפי שאתה חושב. ואני חושב שזה לא 5 דקות.
יש מקרים שנציגים של נטפרי עושים שליטה מרחוק של שעה ויותר.
אם הפיתרון שלך היה פיתרון של 5 דקות אני מאמין שהפניה שלך לא הייתה נמרחת.אני כמעט בטוח שהפניה שלי הייתה נגמרת תוך 10 - 20 דק'
אם הייתה מבוצעת שליטה מרחוק.אבל ניתן לתת כזה שירות עם מונה,
מי שלא מעוניין לשלם ימתין כמו המצב הנוכחי. -
@yits
באופן אישי אני לא הייתי נותן לך שירות כזה אף פעם כי אם לא הייתי מסיים בזמן שאתה בטוח היית בטוח שאני גנב. -
@magicode אמר בפנייה נמרחת כשבוע ללא פתרון:
@yits
באופן אישי אני לא הייתי נותן לך שירות כזה אף פעם כי אם לא הייתי מסיים בזמן שאתה בטוח היית בטוח שאני גנב.מבין לגמרי,
אם ככה האפשרות היחידה לקבוע מינימום אולי אפי' 100 ש"ח.