• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מרכז הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    62 פוסטים 24 כותבים 11.3k צפיות 20 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      י.פל. @davd
      נערך לאחרונה על ידי

      @davd אמר במרכז הפניות:

      מעניין פנייה עם 3 נקודות נענית יותר איטי מ 2 נקודות????

      תסתכל בתמונה שהעלת!
      f10b79f1-4801-4663-9035-0ebf5ac77812-image.png

      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • D מנותק
        davd @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר במרכז הפניות:

        @davd אמר במרכז הפניות:

        @magicode אמר במרכז הפניות:

        לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

        כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

        (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
        לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

        אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
        מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

        מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
        אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-ל

        רק תבקשו...

        magicodeM C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          י.ב @davd
          נערך לאחרונה על ידי

          @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מחובר
            magicode @davd
            נערך לאחרונה על ידי

            @davd אמר במרכז הפניות:

            @magicode אמר במרכז הפניות:

            @davd אמר במרכז הפניות:

            @magicode אמר במרכז הפניות:

            לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

            כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

            (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
            לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

            אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
            מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

            מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
            אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-ל

            רק תבקשו...

            תיקנתי את הניסוח.
            אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • C מנותק
              code_monkey @davd
              נערך לאחרונה על ידי

              @davd בתור עובד בחברה שהלקוחות שלה משלמים על המוצר ״קצת״ יותר מהלקוחות של נטפרי
              לא כל דבר הוא פקטור של כסף
              ולא כל תקלה נפתרת באופן מיידי
              גם אם ישקיעו הרבה כסף ומאמצים יש דברים שלוקחים זמן

              ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • D מנותק
                davd @י.פל.
                נערך לאחרונה על ידי

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ב מנותק
                  ברצינות @code_monkey
                  נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                  @code_monkey אמר במרכז הפניות:

                  ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                  גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
                  בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר

                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • magicodeM מחובר
                    magicode @ברצינות
                    נערך לאחרונה על ידי magicode

                    @ברצינות אמר במרכז הפניות:

                    @code_monkey אמר במרכז הפניות:

                    ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                    גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
                    בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר

                    יש כזה דבר בנטפרי אבל צריך לשלם.
                    מי שרוצה לעקוף את התור. יכול היום לשלם הרבה ולהשים 3 נקודות לכל פניה.
                    ואם זה לא מועיל. כי הפניה מורכבת אז לצערי זה נכנס להגדרה של סיעתא דשמיא.
                    בדרך כלל שאני מקבל תלונות על פניה שלוקחת זמן ואני מסתכל על הפניה. אין לי מושג איך מטפלים בה. לפעמים אני גואל את הלקוח ואומר לו שאין לנו דרך לטפל בזה. ובכך מביא לסיום הפניה.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • D מנותק
                      davd @י.ב
                      נערך לאחרונה על ידי davd

                      @י-ב אמר במרכז הפניות:

                      @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

                      הנה דוגמה טריה
                      כאן העליתי פוסט בשרשור זה, עם צילום מסך מאתר נטפרי שמשום מה נחסם (אין לי מושג למה), שלחתי פנייה לנטפרי עם 3 נקודות בשעה 12:50, לכל הדעות לא מדובר בשום פנייה מורכבת, פשוט לפתוח את התמונה!
                      קיבלתי תגובה בשעה 18:50
                      והתגובה הייתה שזה נשלח לבדיקה חוזרת - כך שלא מדובר בטיפול מורכב

                      פנייה הכי פשוטה שבעולם, עם 3 נקודות, לקח לטפל בזה 8 שעות!!!!!
                      תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....

                      b1a56cca-7d6b-4733-b2c1-e4651ff8635a-image.png

                      shragaS magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • shragaS מנותק
                        shraga @davd
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @davd אמר במרכז הפניות:

                        תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....

                        80524b47-1e66-4543-b11d-4a20bfaf38f9-image.png

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מחובר
                          magicode @davd
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          @davd אמר במרכז הפניות:

                          @י-ב אמר במרכז הפניות:

                          @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

                          הנה דוגמה טריה
                          כאן העליתי פוסט בשרשור זה, עם צילום מסך מאתר נטפרי שמשום מה נחסם (אין לי מושג למה), שלחתי פנייה לנטפרי עם 3 נקודות בשעה 12:50, לכל הדעות לא מדובר בשום פנייה מורכבת, פשוט לפתוח את התמונה!
                          קיבלתי תגובה בשעה 18:50
                          והתגובה הייתה שזה נשלח לבדיקה חוזרת - כך שלא מדובר בטיפול מורכב

                          פנייה הכי פשוטה שבעולם, עם 3 נקודות, לקח לטפל בזה 8 שעות!!!!!
                          תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....

                          b1a56cca-7d6b-4733-b2c1-e4651ff8635a-image.png

                          זה יחסית פניה מורכבת. כי זה לא משהו ממוקד כמו בדיקת וידאו או אתר.
                          זה לפתור בעיה.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ע מנותק
                            עמאר @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode אמר במרכז הפניות:

                            זה יחסית פניה מורכבת. כי זה לא משהו ממוקד כמו בדיקת וידאו או אתר.
                            זה לפתור בעיה.

                            אני מאמין לך שזה בעיה מורכבת, למרות שנדמה לי שלא רק אני לא הבנתי בכלל 😞

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ד מנותק
                              דח
                              נערך לאחרונה על ידי

                              אני אישית נצרכתי לנטפרי בשבועיים האחרונים הרבה פעמים.
                              ובבדיקות מאוד מורכבות.
                              ענו לי מהר!!!
                              גם כשזה עבר לטיפול מקצועי ,
                              והייתי בטוחה שאני אחכה כמה ימים ענו לי תוך כמה שעות!!!
                              המענה היה מקצועי מצין ועם רצון חזק לעזור

                              ואם רוצים השוואה.
                              שלחתי לנטפרי את האתר שלי לבדיקה- האתר חזר תוך חצי שעה
                              שלחתי לחברת סינון אחרת חזר תוך 13 שעות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • משרדימ מנותק
                                משרדי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אפשר לסכם את הדיון הזה בצורה די פשוטה
                                בנטפרי בדרך כלל שואפים לענות מהר ככל האפשר, וכך אכן היה בדרך כלל בשנים האחרונות.
                                בתקופה האחרונה בעקבות תקלה טכנית ובשילוב הצטרפות לקוחות חדשים ככל הנראה נוצרו עומסים חריגים.
                                טבעי שזה מרגיז לקוחות וטבעי גם שמתוך לקוחות רבים יהיו כמה שירצו להתבטא מעט בבוטות.
                                זה טבעי, ולא כוונה אישית של אף אחד לכאורה.

                                אז למה לא פותרים את הבעיה של העומסים?
                                ככל שגוף מתפתח וגדל נהיה מורכב יותר לשלוט ולהמשיך לתת שירות באותה מתכונת ובאותה מהירות,
                                גם הוספת עובדים שבוודאי מתבצעת על ידי נטפרי יתבטא בפועל רק בעוד זמן מה משום שהכשרת עובדים חדשים לוקחת זמן רב.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 15
                                • א מנותק
                                  אנוממי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  b7341ebd-239d-477d-b72f-a691f908164a-image.png

                                  אחד תםא ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • אחד תםא מנותק
                                    אחד תם @אנוממי
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אנוממי
                                    עם כמה נקודות?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ב מנותק
                                      ברצינות @אנוממי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אנוממי אני לא יודע לפי מה פועלת הפרוטקציה הזו
                                      אני שלחתי וידאו מאתר אחר לבדיקה לפני 13 שעות (!) ועדיין לא קיבלתי מענה

                                      י DovidStrohD 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י מנותק
                                        י.ב @ברצינות
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @ברצינות אולי זה התקלה ש @magicode מדבר עליה.
                                        יכול להיות שהתוכנה לא מסדרת נכון את הפניות???

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • DovidStrohD מנותק
                                          DovidStroh @ברצינות
                                          נערך לאחרונה על ידי DovidStroh

                                          @ברצינות יכול להיות שעוד מישהו שלך אותו סרטון ועכשיו שהוא שלך את זה הצטבר נקודות ועלה לראש התור

                                          D Stroh

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • ב מנותק
                                            ברצינות @DovidStroh
                                            נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                            @dovidstroh אמר במרכז הפניות:

                                            @ברצינות יכול להיות שעוד מישהו שלך אותו סרטון ועכשיו שהוא שלך את זה הצטבר נקודות ועלה לראש התור

                                            יש לי הוכחה שזה לא כך, שלחתי סרטון מיוטיוב לבדיקה והוא נפתח בתוך כמה דקות. הסרטון הזה כבר קיים ברשת כמה חודשים ולא מסתבר שבדיוק עוד מישהו הספיק בדקות הבודדות האלו לשלוח את הוידאו הזה.
                                            לכאורה נטפרי מכשירה תומכים לבדוק סרטונים מיוטיוב, וסרטונים מאתרים אחרים נבדקים בצורה שונה. אחרת אין לי הסבר.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון