• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מרכז הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    62 פוסטים 24 כותבים 11.3k צפיות 20 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • shragaS מנותק
      shraga @davd
      נערך לאחרונה על ידי

      @davd אמר במרכז הפניות:

      תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....

      80524b47-1e66-4543-b11d-4a20bfaf38f9-image.png

      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מחובר
        magicode @davd
        נערך לאחרונה על ידי magicode

        @davd אמר במרכז הפניות:

        @י-ב אמר במרכז הפניות:

        @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

        הנה דוגמה טריה
        כאן העליתי פוסט בשרשור זה, עם צילום מסך מאתר נטפרי שמשום מה נחסם (אין לי מושג למה), שלחתי פנייה לנטפרי עם 3 נקודות בשעה 12:50, לכל הדעות לא מדובר בשום פנייה מורכבת, פשוט לפתוח את התמונה!
        קיבלתי תגובה בשעה 18:50
        והתגובה הייתה שזה נשלח לבדיקה חוזרת - כך שלא מדובר בטיפול מורכב

        פנייה הכי פשוטה שבעולם, עם 3 נקודות, לקח לטפל בזה 8 שעות!!!!!
        תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....

        b1a56cca-7d6b-4733-b2c1-e4651ff8635a-image.png

        זה יחסית פניה מורכבת. כי זה לא משהו ממוקד כמו בדיקת וידאו או אתר.
        זה לפתור בעיה.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע מנותק
          עמאר @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode אמר במרכז הפניות:

          זה יחסית פניה מורכבת. כי זה לא משהו ממוקד כמו בדיקת וידאו או אתר.
          זה לפתור בעיה.

          אני מאמין לך שזה בעיה מורכבת, למרות שנדמה לי שלא רק אני לא הבנתי בכלל 😞

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ד מנותק
            דח
            נערך לאחרונה על ידי

            אני אישית נצרכתי לנטפרי בשבועיים האחרונים הרבה פעמים.
            ובבדיקות מאוד מורכבות.
            ענו לי מהר!!!
            גם כשזה עבר לטיפול מקצועי ,
            והייתי בטוחה שאני אחכה כמה ימים ענו לי תוך כמה שעות!!!
            המענה היה מקצועי מצין ועם רצון חזק לעזור

            ואם רוצים השוואה.
            שלחתי לנטפרי את האתר שלי לבדיקה- האתר חזר תוך חצי שעה
            שלחתי לחברת סינון אחרת חזר תוך 13 שעות

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • משרדימ מנותק
              משרדי
              נערך לאחרונה על ידי

              אפשר לסכם את הדיון הזה בצורה די פשוטה
              בנטפרי בדרך כלל שואפים לענות מהר ככל האפשר, וכך אכן היה בדרך כלל בשנים האחרונות.
              בתקופה האחרונה בעקבות תקלה טכנית ובשילוב הצטרפות לקוחות חדשים ככל הנראה נוצרו עומסים חריגים.
              טבעי שזה מרגיז לקוחות וטבעי גם שמתוך לקוחות רבים יהיו כמה שירצו להתבטא מעט בבוטות.
              זה טבעי, ולא כוונה אישית של אף אחד לכאורה.

              אז למה לא פותרים את הבעיה של העומסים?
              ככל שגוף מתפתח וגדל נהיה מורכב יותר לשלוט ולהמשיך לתת שירות באותה מתכונת ובאותה מהירות,
              גם הוספת עובדים שבוודאי מתבצעת על ידי נטפרי יתבטא בפועל רק בעוד זמן מה משום שהכשרת עובדים חדשים לוקחת זמן רב.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 15
              • א מנותק
                אנוממי
                נערך לאחרונה על ידי

                b7341ebd-239d-477d-b72f-a691f908164a-image.png

                אחד תםא ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @אנוממי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אנוממי
                  עם כמה נקודות?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ב מנותק
                    ברצינות @אנוממי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אנוממי אני לא יודע לפי מה פועלת הפרוטקציה הזו
                    אני שלחתי וידאו מאתר אחר לבדיקה לפני 13 שעות (!) ועדיין לא קיבלתי מענה

                    י DovidStrohD 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      י.ב @ברצינות
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @ברצינות אולי זה התקלה ש @magicode מדבר עליה.
                      יכול להיות שהתוכנה לא מסדרת נכון את הפניות???

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • DovidStrohD מנותק
                        DovidStroh @ברצינות
                        נערך לאחרונה על ידי DovidStroh

                        @ברצינות יכול להיות שעוד מישהו שלך אותו סרטון ועכשיו שהוא שלך את זה הצטבר נקודות ועלה לראש התור

                        D Stroh

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • ב מנותק
                          ברצינות @DovidStroh
                          נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                          @dovidstroh אמר במרכז הפניות:

                          @ברצינות יכול להיות שעוד מישהו שלך אותו סרטון ועכשיו שהוא שלך את זה הצטבר נקודות ועלה לראש התור

                          יש לי הוכחה שזה לא כך, שלחתי סרטון מיוטיוב לבדיקה והוא נפתח בתוך כמה דקות. הסרטון הזה כבר קיים ברשת כמה חודשים ולא מסתבר שבדיוק עוד מישהו הספיק בדקות הבודדות האלו לשלוח את הוידאו הזה.
                          לכאורה נטפרי מכשירה תומכים לבדוק סרטונים מיוטיוב, וסרטונים מאתרים אחרים נבדקים בצורה שונה. אחרת אין לי הסבר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • מושטמ מנותק
                            מושט @marg
                            נערך לאחרונה על ידי מושט

                            @marg אמר במרכז הפניות:

                            התנהגות לא הולמת בכלל,
                            בהתנהגות הזאת (עם כל התירוצים היפהפיים) אתם פשוט פוגעים פגיעה ישירה בציבור הלקוחות שלכם

                            ככה בצורה כזו לא ניתן לעבוד
                            עדיין זה גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון ואתם מתעתעים בציבור ועתידים לתת על זה את הדין.

                            וכש"כ ק"ו כשאתם לוקחים תשלום ללא תמורה הרי זה גזילה גמורה בל יכופר. וכאמור אי מתן מענה בפרק זמן סביר שבר אנוש יוכל להמשיך (שזה עד חצי שעה במקרה הקיצוני ביותר) בעבודתו הר זה ללא תמורה ק"ו 16 שעות זה פשוט להתל

                            @marg אני רואה שבשנת 2016 כבר איימת לעזוב את נטפרי, אז זה איום חדש עכשיו או שזה המשך לאיום המפחיד הקודם.....

                            כולנו מכירים את נטפרי כבר שנים ויכולים להעיד אלפי המשתמשים שלה שהיא חברה מנוהלת נכון עם טכנולגיה הכי מתקדמת ועם שירות מיוחד במינו.

                            רוב החברות בכל תתחום וגם באינטרנט נותנים את אותו שירות לתקלות לכל הלקוחות כלומר יש להם ממאגר איזה 100 תקלות שחוזרות על עצמם אצל כל הלקוחות שמתקשרים לשירות

                            בנטפרי זה שונה, באינטרנט ובטכנולוגיה ישנם המון המון המון בעיות חדשות שצצות כל יום שנדרשים לפתרונות יצירתיים חדשים. ובמקביל להתמודד עם החברה שמנסים לעקוף את המערכת.....

                            בכל מקרה כולנו יודעים שנטפרי לא מזללת בלקוחות ואם לוקח זמן זה לא זילזול, תראה לי עוד חברה בארץ שככה המנהל @magicode היה עונה לך במכובדות אם בכלל היה עונה לך על מה שכתבת.

                            עכשיו זה שיש לך בעיות עם נטפרי זה בסדר. נטפרי אולי לא מושלמת. אבל ככה להטיל את הקיא שלך בציבורי זה חורג מכל גבול....

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                            • י מנותק
                              י.פל. @מושט
                              נערך לאחרונה על ידי י.פל.

                              @מושט אמר במרכז הפניות:

                              בכל מקרה כולנו יודעים שנטפרי לא מזללת בלקוחות ואם לוקח זמן זה לא זילזול, תראה לי עוד חברה בארץ שככה המנהל @magicode היה עונה לך במכובדות אם בכלל היה עונה לך על מה שכתבת.
                              עכשיו זה שיש לך בעיות עם נטפרי זה בסדר. נטפרי אולי לא מושלמת. אבל ככה להטיל את הקיא שלך בציבורי זה חורג מכל גבול....

                              100%
                              הגדרות ממצות!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון